/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים באנטליה ב-2024 - המדריך הכי מקיף שתמצאו ברשת!

למרות הכל, התיירות באנטליה עדיין מעניינת תיירים ישראלים רבים.  אז איזה קלאב באנטליה שמציע הכל כלול הכי פופולרי? אילו מלונות באנטליה קיבלו את ההמלצות הטובות ברשת מגולשים ישראלים ומכל העולם וכמה זה יעלה לכם? כל זה ועוד, בכתבה הבאה.


מלונות מומלצים באנטליה ב-2023 - המדריך הכי מקיף שתמצאו ברשת!
למרות שכמות התיירות היוצאת לאנטליה (Antalya) פחתה הרבה מאוד בשנים האחרונות, עדיין להרבה מאוד ישראלים, קשה ובצדק, למצוא תחליפים לקלאבים המפוארים של אנטליה. עם מלונות המציעים אירוח הכל כלול כיד המלך עם אוכל טוב מסביב לשעון, אטרקציות ושעשועים,  במרחק צעדים מהחדר, מגוון הפעלות בידור לילדים ולמשפחה ולמבוגרים וכל זה בפחות ממחיר מלון באילת, קשה מאוד שלא להתפתות לעשות זאת.

היום באתר שלנו, החלטנו להציג לכם את המלונות הפופולריים ביותר באנטליה והמומלצים ביותר למשפחות עם ילדים ולזוגות. בעזרת אתרי ביקורות המלונות הבינלאומיים והמובילים בעולם בדקנו אילו מלונות זכו לביקורות הטובות ביותר ברשת, מה המחירים הממוצעים בכל עונות השנה ועוד.

5 המלונות הטובים ביותר באנטליה לפי אתר טריפ אדוויזר


ראשית, להלן רשימת 5 המלונות שקיבלו את הביקורות והדירוג הגבוה ביותר ממאות אלפי גולשי אתר טריפ אדוויזר:
  1. מלון Barut Lara Resort Spa & Suites
  2. מלון Saturn Palace Resort
  3. מלון Hotel Baia Lara
  4. מלון Akra Barut Hotel
  5. מלון Liberty Hotels Lara

חפשו מלון מפנק ומומלץ ועזבו את האיזור המדוייק - איפה כדאי לישון באנטליה?


בניגוד לדעה הרווחת, חלק גדול מן הקלאבים הגדולים באנטליה לא נמצאים למעשה באנטליה עצמה, אלא דווקא מפוזרים בערים קרובות ובעיקר בחופי הערים הסמוכות קמר, בלק ולארה אך גם באנטליה עצמה ישנם לא מעט קלאבים מפוארים ומומלצים שמקרים רבים מציעים גם אירוח הכל כלול.

מלונות באנטליה
ההבדלים בין הערים האלו אינו גדול ועבור מרבית המטיילים המגיעים לאנטליה, הנופש העיקרי מבוסס בעיקר על מנוחה ושלווה מול הים או הבריכה ולכן, בניגוד ליעדים כמו ערי אירופה או יעדים המבוססים טיולים ומסלולים, חשיבות המיקום באנטליה היא קטנה יותר ועיקר הדגש מבחינתכם, צריך להיות על איכות בית המלון, המתקנים שהוא מציע והמחיר.

         מומלץ לקרוא גם על:

החל מ-800 ש"ח לזוג - כמה יעלו המלונות הטובים ביותר באנטליה עם חבילת הכל כלול ב-2024?


אחד היתרונות המרכזיים ביותר בנופש אנטליה הוא המחירים הזולים שמציעים הקלאבים המפוארים של העיר שמנצחים בקלות את מחירי מלונות 5 הכוכבים של אילת ולעיתים קרובות מציעים מחיר משתלם יותר מאילת אפילו אם מכניסים לתקציב החופשה גם את מחיר הטיסה.

בבדיקה שערכנו עבור מלונות באנטליה שמציעים חבילות הכל כלול בעונות התיירות החמות של פסח, יולי אוגוסט וגם בחודשי החורף, מצאנו כי מחירי המלונות המומלצים ביותר באנטליה (שתוכלו למצוא אותם בהמשך הכתבה) מתחילים ב-750 ש"ח בלבד לזוג ללילה כאשר תוכלו ליהנות מאירוח כיד המלך הכולל ארוחות מסביב לשעון ללא תשלום נוסף.

המלונות והקלאבים הכי מומלצים באנטליה 2024

 
להלן המלונות באנטליה שזכו לביקורות וההמלצות הטובות ביותר ברשת מגולשים ישראלים ומהעולם באתרי הביקורת המובילים כגון בוקינג.קום, טריפ אדוויזר, למטייל ועוד:


  מלון רמדה פלאזה הוא אחד המלונות המומלצים ביותר באנטליה שזכה לביקורות מצויינות בקרב מטיילים ישראלים רבים. המלון ממוקם על צוק מול חוף הים במרחק הליכה מהעיר העתיקה קליצ'י. המלון מציע 240 חדרים הכוללים מרפסת פרטית המשקיפה אל הים או אל ההרים.

במלון תוכלו למצוא 3 מסעדות, ספא מפואר, בריכה גדולה ומפוארת ופעילויות בידור קבועות. המלון מציע גם חבילות אירוח הכל כלול. המחיר הממוצע לחדר לזוג במלון עומד על כ-600 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים את אחד המלונות הכי פופולריים ומומלצים ברשת, מלון אקרה בארוט הוא אחד מהם. המלון מדורג במקום השני באתר טריפ אדווייזר מבין כל 230 המלונות באנטליה המופיעים באתר. המלון מציע חדרים גדולים במיוחד, בריכה גדולה וגישה ישירה לחוף הים.

אורחים רבים ביניהם גם ישראלים רבים ציינו לשבח ברשת את הארוחות במלון ואת השירות הטוב של הצוות. המחיר הממוצע במלון זה עומד על כ-350 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
    



  מלון אסקה לארה הוא אחד המלונות המרשימים והמפוארים ביותר באנטליה. המלון ממוקם באיזור לארה ובמרחק של 350 מטר מחוף הים. במלון תוכלו למצוא כל אטרקציה אפשרית כגון מספר בריכות גדולות ומעוצבות, פארק מים בתוך המלון, ספא וחמאם טורקי מפואר וכמובן אירוח על בסיס הכל כלול כיד המלך.

גולשי אתר טריפ אדוויזר דירגו את המלון במקום ה-6 מבין כל המלונות באנטליה ובאתר בוקינג קיבל המלון את הציון המצוין 8.6 מתוך מעל 300 חוות דעת מאומתות של מטיילים ששהו במלון. המחיר הממוצע לחדר במלון מתחיל ב-700 ש"ח ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
  



  עוד קלאב מפואר המציע אירוח הכל כלול, פארק מים עם מגלשות מים בתוך המלון ואטרקציות נוספות הוא מלון 5 הכוכבים לימאק לארה דלוקס הנחשב לאחד הטובים והמפוארים ביותר באנטליה. המלון פופולרי מאוד בקרב משפחות עם ילדים ומציע הרבה מאוד אטרקציות לילדים.
 
המלון מציע לאורחיו ארבע מסעדות שונות ואת חדר אוכל במלון חופשי וללא תשלום וכן מציע מספר בריכות שחייה, ספא וחאמם טורקי וחדרים מרווחים ומעוצבים בסגנון טורקי מודרני (חלקם גם עם ג'קוזי בחדר). המלון מדורג במקום ה-9 בטריפ אדווייזר וקיבל את הציון 8.8 באתר בוקינג.

המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון הוא כ-1200 ש"ח כולל חבילת הכל כלול.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג     להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




  לפי אלפי גולשי אתר טריפ אדוויזר, מלון בארוט לארה הוא המלון הטוב ביותר באנטליה מתוך 240 מלונות סה"כ. גם מלון זה מציע אירוח הכל כלול כיד המלך עם לא פחות מ-8 מסעדות שונות, קונדיטוריה ו-5 בארים המגישות אוכל חופשי מסביב לשעון. כמו כן, תוכלו למצוא במלון בריכות שחייה חיצוניות ומקורות, חמאם טורקי וספא והופעות בידור לרווחת האורחים.

במלון ישנם 465 חדרים מרווחים הכוללים מרפסת פרטית עם שולחן וכסאות, פינת ישיבה בחדר עם טלוויזיה, DVD ומיני בר. המחיר הממוצע לחדר במלון מפואר זה עומד על כ-1200 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



ועוד כמה מלונות מומלצים באנטליה ל-2024


להלן רשימה נוספת של כמה מן המלונות והקלאבים הטובים ביותר באנטליה שכדאי לברר עליהם:
  • מלון קאיה פאלאצו גולף אנטליה (Kaya Palazzo Golf Resort) - מלון הכל כלול מפואר ביותר בדירוג 5 כוכבים הנחשב לאחד המומלצים למשפחות ומציע גם מגלשות מים ענקיות במתחם. זכה לציון בבוקינג של 9.1. ממוקם בבאלאק. המחיר הממוצע לזוג ללילה הוא כ-1000 ש"ח בממוצע.
  • מלון טרנדי לארה אנטליה (Trendy Lara) - עוד מלון 5 כוכבים מפואר שזכה בביקורות מעולות כולל ביקורות ישראליות מעולות. ממוקם בלארה הפופולרית. מציע אירוח הכל כלול, בריכות ענק ומגוון אטרקציות שונות. המחיר: כ-750 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון קסאנאדו אנטליה (Xanadu Resort Hotel) - מלון מרשים ביותר הנחשב ללא ספק לאחד המומלצים לזוגות ולמשפחות עם ילדים באנטליה. ממוקם בבאלאק ומציע אירוח הכל כלול בחדרי בונגלוס או חדרים רגילים. כולל גם 3 בריכות שחייה ו-3 מגלשות מים. המחיר הממוצע לחדר במלון מתחיל בכ-800 ש"ח ללילה ועולה בהתאם לסוג החדר.
  • מלון מלאס לארה אנטליה (Melas Lara Hotel) - מלון 5 כוכבים בסגנון הכל כלול הממוקם על חוף פרטי בלארה וזכה לביקורות מעולות ברשת. קיבל ציון 9 בבוקינג כולל מתיירים ישראלים. 
  • מלון פיים רזידנס לארה אנטליה (Fame Residence Lara & Spa) - מלון מרשים ביותר ואחד המומלצים ביותר באנטליה. קיבל ביקורות ישראליות מעולות ברשת ומציע אירוח הכל כלול, חוף פרטי, בריכה עם מגלשות מים, ספא מפואר ועוד. המחיר ממוצע: כ-700 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון שרווד בריזס אנטליה (Sherwood Breezes Resort) - מלון יוקרתי שעבר שיפוץ לפני כשנתיים ומציע אירוח נדיב ביותר המוגדר כ"אולטרה הכל כלול". זכה לציונים מעולים ברשת (גם ממטיילים ישראלים רבים). מציע חדרים במחיר ממוצע של כ-900 ש"ח לזוג ללילה.

 

    כל המלונות באנטליה על מפה

      Booking.com  
     
    רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

    שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
     

    תגובות

    שם

    אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
    rtl
    item
    תיירות נבונה: מלונות מומלצים באנטליה ב-2024 - המדריך הכי מקיף שתמצאו ברשת!
    מלונות מומלצים באנטליה ב-2024 - המדריך הכי מקיף שתמצאו ברשת!
    למרות הכל, התיירות באנטליה עדיין מעניינת תיירים ישראלים רבים. אז איזה קלאב באנטליה שמציע הכל כלול הכי פופולרי? אילו מלונות באנטליה קיבלו את ההמלצות הטובות ברשת מגולשים ישראלים ומכל העולם וכמה זה יעלה לכם? כל זה ועוד, בכתבה הבאה.
    https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj8nMQlUiSaRUz6N-7HMOb69SxZzsE0d_Vr5lebbQc8e6y4nQhQGm2jvB7D5Bmq4AwsICQGb94w-Cpb5fgZOKIVYjmTFnd-vjj1dDhqew_zbdWjFmdYwrDDjtPdZab2IZBXSW8gBcWTWCY/w640-h358/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2598%25D7%259C%25D7%2599%25D7%2594.jpg
    https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj8nMQlUiSaRUz6N-7HMOb69SxZzsE0d_Vr5lebbQc8e6y4nQhQGm2jvB7D5Bmq4AwsICQGb94w-Cpb5fgZOKIVYjmTFnd-vjj1dDhqew_zbdWjFmdYwrDDjtPdZab2IZBXSW8gBcWTWCY/s72-w640-c-h358/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2598%25D7%259C%25D7%2599%25D7%2594.jpg
    תיירות נבונה
    https://wize-travel.blogspot.com/2013/12/Antalya-All-Inclusive.html
    https://wize-travel.blogspot.com/
    https://wize-travel.blogspot.com/
    https://wize-travel.blogspot.com/2013/12/Antalya-All-Inclusive.html
    true
    4416864862586462832
    UTF-8
    כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content