/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים במדריד ב-2024 - איפה מומלץ לישון במדריד?

אילו מלונות במדריד נחשבים לטובים ביותר? אילו מלונות זכו לקבל את חוות הדעת הטובות ביותר מהמטיילים הישראלים? באילו אטרקציות כדאי לבקר שם? איפה כדאי לישון במדריד? ומהם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים ביותר של בירת ספרד? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת ללינה במדריד.


מלונות מומלצים במדריד ב-2023 - איפה מומלץ לישון במדריד?
מדריד (Madrid) היא יעד פופולרי ואהוב מאוד על הציבור הישראלי. מדובר בעיר בירה גדולה ומרכזית שאטרקטיבית לכל סוגי התיירים. האדריכלות היפה, המסעדות ובתי הקפה, התרבות והאמנות וכמובן גם הכדורגל, הופכות את מדריד ליעד חובה לכל תייר באשר הוא.

בירת ספרד מציעה הרבה מאוד הצעות ואטרקציות לבילוי המתאים לכל סוגי התיירים. אוהבי האמנות יוכלו למצוא גלריות מקסימות ומפורסמות שנחשבות לחשובות ביותר בעולם. לצד הגלריות, ישנם כמובן את המוזיאונים המפורסמים של מדריד ובמיוחד שלושת המוזיאונים הממוקמים במרכז העיר בשדרת פראדו ויוצרים את "משולש הזהב של האמנות". השלושה הם המוזיאונים פראדו, מוזיאון ריינה סופיה ומוזיאון תיסן בורנמיסה.

מדריד נחשבת למקום מצוין גם בתחום הקולינרי וממוקמת בפסגה העולמית עם מסעדות ברמות הגבוהות ביותר כולל כמה כאלו עם כוכבי מישלן לצד אוכל רחוב פשוט ומשובח. גם חובבי הקניות ימצאו כאן את כל מבוקשם ובמחירים אטרקטיביים גם עבור הישראלים.

לפי אתר בוקינג, ישנם מעל כ-1100 מקומות אירוח שונים במדריד החל ממלונות פשוטים ועד למלונות יוקרה של 5 כוכבים. בכתבה הבאה, נבדוק עבורכם אילו מלונות במדריד זכו בהמלצות וחוות הדעת הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר? באיזה איזור כדאי לחפש מלון במדריד ומהם המחירים הממוצעים למלונות המומלצים ביותר של מדריד לעונה הקרובה.

5 המלונות הטובים ביותר במדריד לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות במדריד שדורגו במקומות הגבוהים ביותר לפי ביקורות גולשי אתר הביקורות הידוע "טריפ אדווייזר":
  1. מלון גראן אינגלס מדריד (Gran Hotel Inglés)
  2. מלון אורפילה מדריד (Relais & Châteaux Hotel Orfila‬‬)
  3. מלון ארטיאם מדריד (Hotel Artiem Madrid)
  4. מלון אונלי יו מדריד (Only You Hotel)
  5. מלון ברסלו טורה דה מדריד (Barceló Torre de Madrid)

גראן ויה וכיכר פוארטה דל סול - איפה כדאי לישון במדריד?


כמו ערים נוספות במערב אירופה, אחד היתרונות הגדולים בחופשה במדריד, הוא הריכוזיות של רבות מן האטרקציות המפורסמות של העיר שנמצאות בחלק גדול מן המקרים במרחק הליכה אחת מן השנייה. לכן, כדאי ומומלץ (וכך גם ממליצים המומחים לתיירות במדריד) לחפש מלון הממוקם כמה שיותר קרוב למרכז העיר ולאטרקציות האלו כדי לחסוך נסיעות ארוכות ומתישות.


כיכר פוארטה דל סול או שדרת גראן ויה נחשבות לנקודות עוגן מצויינות להתחלת כל טיול במדריד ומלון בקרבת איזורים אלו, בוודאי יבטיח לכם זאת.


החל מ-500 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר במדריד ב-2024?


ערכנו בדיקה מעמיקה באתרי השוואת מחירים בינלאומיים עבור המלונות המומלצים ביותר במדריד שזכו בדירוגים הגבוהים ביותר בטריפ אדווייזר או בוקינג.קום בתקופות שונות ומגוונות כגון תקופת חנוכה וכריסמס, עונת פסח וחודשי האביב, עונת הקיץ ביולי ואוגוסט ועונת החגים ראש השנה וסוכות ומצאנו כי טווח המחירים עבור רוב המלונות המומלצים ביותר נע בין 500 ל-700 ש"ח לזוג ללילה.

מלונות מומלצים במדריד 2024


להלן רשימה של המלונות במדריד שזכו בהמלצות הטובות ביותר ברשת באתרים המובילים ביותר ע"י גולשים מישראל ומרחבי העולם כולו:


מלון אונלי יו הוא ללא ספק אחד הטובים והמומלצים ביותר במדריד. המלון זכה להתברג בחמישייה הראשונה של המלונות המומלצים ביותר לפי גולשי אתר בוקינג ובמקום השלישי באתר טריפ אדווייזר. גם הגולשים הישראלים שהספיקו ללון במלון העניקו לו ציונים וחוות דעת מעולות ברשת וציינו לטובה בעיקר את המיקום המעולה ואת שירות הצוות.

זהו מלון בוטיק המדורג ארבעה כוכבים וממוקם במרכז העיר של מדריד. המלון בנוי למעשה במבנה של ארמון מהמאה ה-19 שעבר שיפוץ והוסב לבית מלון. למרות שמדובר במבנה ישן, המלון והחדרים שבו מעוצבים בעיצוב מודרני וחדשני תוכלו ליהנות מאינטרנט אלחוטי בחינם, טלוויזיה חכמה, שמיכות פוף איכותיות ומיני בר.

המלון ממוקם באיזור מצוין במדריד בשכונת צ'ואקה האופנתית והשיקית והיא נחשבת לאחד האיזורים השווים של מדריד. המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה במלון עומד על כ-850 ש"ח.

מלון פרסיאדוס הוא אולי המלון הטוב ביותר במדריד אם לשפוט לפי הביקורות הישראליות ברשת. באתר בוקינג למשל, ישנם קרוב ל-100 חוות דעת מאומתות של מטיילים ישראלים שישנו בו ורובם המכריע המליצו בשמחה על המלון והעניקו לו ציונים מעולים בכל פרמטר אפשרי עם מעט מאוד הערות שליליות. סה"כ זכה המלון לציון מעולה של 9.1 בבוקינג ולהתברג במקום ה-19 מבין כל מאות המלונות שבעיר הרשומים באתר טריפ אדוויזר.

המלון ממוקם במיקום סופר מרכזי במרחק של כ-5 דקות הליכה מכיכר פוארטה דל סול, פלאזה מאיור והארמון המלכותי. המלון שוכן במבנה "מדרידי" טיפוסי ויפה ומציע 71 חדרים הכוללים טלוויזיה, מיני בר, אינטרנט חינם ובחלקם גם מרפסת עם נוף לעיר.

המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון מתחיל באיזור ה-470 ש"ח ועולה בהתאם לתקופה בשנה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון קטלוניה לאס קורטס (Catalonia Las Cortes
עוד מלון שמככב כמעט בצמרת דירוגי הגולשים באתרים רבים ברשת הוא מלון קטלוניה לאס קורטס שנחשב לאחד המומלצים ביותר למדריד גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים. המלון מדורג במקום ה-8 בטריפ אדווייזר ובמקום ה-6 באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.3. מבין ביקורות הגולשים הישראלים ברשת, זכה המלון בעיקר בשבחים על המיקום המעולה שלו.

המלון במרכז העיר ברחוב צדדי ושקט אך עדיין קרוב מאוד לאתרים והאטרקציות המוכרות של העיר כמו למשל מוזיאון לאומנות ריינה סופיה או הפארק פארקה אל רטירו. חדרי המלון מעוצבים באלגנטיות ובקפידה ומציעים גם אינטרנט אלחוטי בחינם.

המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-610 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 



אם אתם מחפשים מלון שמדורג במקומות הראשונים אבל מציע גם מחירים זולים יחסית, מלון זה הוא בשבילכם והוא נחשב לאחד הטובים בעיר בקטגוריית "תמורה ביחס למחיר". כאמור, מדובר על אחד המלונות שזכו בביקורות הטובות ביותר ברשת עם ציון 9.2 בבוקינג ודירוג במקום ה-7 בטריפ אדווייזר.

המלון ממוקם בלב מדריד ובמרחק הליכה משדרות גראן ויה ומאטרקציות מפורסמות רבות בעיר. פוארטהדל סול ומוזיאון הפראדו נמצאים במרחק הליכה של בין 10 ל-15 דקות הליכה. מסביב למלון תוכלו למצוא חנויות רבות ובתי קפה ומסעדות מגוונות.

במלון ישנם 44 חדרים זוגיים בלבד בדרגות אירוח שונות כאשר המחיר הממוצע עומד על כ-500 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון שחייב להיכנס למלונות המומלצים ביותר ברשת במדריד הוא מלון אטלנטיקו. גם מלון זה זכה בביקורות ישראליות מעולות ברשת וקטף ציונים מעולים בפרמטרים רבים ובעיקר על המיקום, העיצוב ורמת החדרים וגם על ארוחת הבוקר. 

מלון זה קרוב לכל האטרקציות והאיזורים שבהם תרצו להיות במדריד כמו שכונת צ'ואקה, גראן ויה, פוארטו דל סול ועוד. גם תחנת המטרו נמצאת קרוב מאוד למלון (כ-250 מטר בלבד). המלון הוא 4 כוכבים אך הוא מעוצב בסגנון מפואר ביותר ומלכותי. מדובר במלון יחסית גדול עם למעלה מ-100 חדרים המחולקים לדרגות אירוח שונות וכוללים כולם ויי-פיי חינם.

המחיר הממוצע לחדר במלון לזוג ללילה עומד על כ-620 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



ועוד כמה מלונות מומלצים במדריד


להלן עוד כמה מלונות מומלצים במדריד שקיבלו את הביקורות וההמלצות הטובות ביותר ברשת:

  • מלון וינצ'י דה מינט מדריד (Vincci The Mint) - מלון מפנק ומעוצב ברמה גבוהה מאוד שזכה לביקורות מעולות ברשת גם ממטיילים ישראלים רבים ברשת. ממוקם בגראן ויה. כ-700 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון ריץ ביי בלמונד מדריד (Hotel Ritz by Belmond) - מלון יוקרה אמיתי ואחד ממלונות 5 הכוכבים המומלצים ביותר במדריד. המלון מעוצב, מפנק ונותן שירות של מלכים. זכה לציון 9 באתר בוקינג. גם המחיר בהתאם וחדר בממוצע יעלה לכם כ-1300 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון פרנסיסקו הראשון מדריד (Francisco I) - עוד אחד מהמלונות הפופולריים ביותר בקרב התיירים הישראלים עם ציונים וחוות דעת מעולות ברשת. מלון 2 כוכבים זול יחסית שזכה לציון 9 באתר בוקינג. ממוקם סמוך לפוארטה דל סול ומציע מחירים של כ-470 ש"ח לזוג ללילה בלבד.
  • מלון טוק מדריד (Toc Hostel Madrid) - אחד ההוסטלים הפופולריים ביותר במדריד ומומלץ מאוד למי שמחפש מלון זול שזכה להמלצות מעולות ברשת. ממוקם צמוד לכיכר פוארטה דל סול. המחיר: כ-350 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון פטיט פאלאס סנטה ברברה מדריד (Petit Palace Santa Barbara) - מלון 4 כוכבים עם המלצות מעולות ברשת ממטיילים ישראלים וממטיילים בכל העולם. מדורג במקום ה-27 מבין כל מאות מלונות מדריד שבאתר. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-640 ש"ח.

כל המלונות במדריד על גבי מפה + מחירים

Booking.com

הפראדו, כיכר מאיור וארמון המלוכה - אטרקציות מומלצות במדריד ב-2024

מדריד היא עיר מלאת אטרקציות עם מספר עצום של מוזיאונים ידועים ומפורסמים. המוכר ביותר והידוע מכולם הוא מוזיאון הפראדו המכיל אלפי פריטי אמנות נחשבים. לצד הפראדו ראוי גם לציין את המוזיאון ריניה סופיה הנחשב למוזיאון מעולה ששווה ביקור וכן את המוזיאון הארכיאולוגי של ספרד.

אתרים נוספים במדריד הנחשבים לאתרי "חובה" שאף תייר לא מרשה לעצמו לפספס הם ארמון המלוכה של מדריד המרשים, את פארק רטירו - פארק ירוק והמקסים הנחשב לריאה של העיר ואהוב מאוד על המטיילים הישראלים במדריד ואת כיכר מאיור (Plaza Mayor‬) המרכזית שנחשבת לנקודת עוגן לכל טיול בעיר.

עוד אטרקציות ומוקדי עניין שכדאי לציין: שדרות גראן ויה המרכזיות שנחשבות למעולות עבור מיקום מלון במדריד, הגנים הבוטניים המלכותיים וגם ביקור באצטדיון סנטיאגו ברנבאו הנחשב לאחד האצטדיונים הידועים ביותר בעולם.

משפחות עם ילדים במדריד יוכלו למצוא גם הם כמה אטרקציות מעולות לילדים כמו למשל: פארק המים אקווהפוליס המעולה, פארק הוורנר ברד'רס מדריד שנחשב לפארק גדול ומוצלח, פארק האטרקציות של מדריד המציע למעלה מ-40 מתקני שעשועים גדולים ורציניים וגם את גן החיות הידוע של העיר שבהחלט שווה ביקור עם הילדים.

תמונה למעלה:  ©PromoMadrid, author Max Alexander אתר פליקר לפי רישיון (CC BY-SA 2.0)

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים במדריד ב-2024 - איפה מומלץ לישון במדריד?
מלונות מומלצים במדריד ב-2024 - איפה מומלץ לישון במדריד?
אילו מלונות במדריד נחשבים לטובים ביותר? אילו מלונות זכו לקבל את חוות הדעת הטובות ביותר מהמטיילים הישראלים? באילו אטרקציות כדאי לבקר שם? איפה כדאי לישון במדריד? ומהם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים ביותר של בירת ספרד? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת ללינה במדריד.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjQBsvNKyHTLCpf_v3WFdZS4NUzw7JHR1XjcnSMYyEgyY_30Dr13BVwzuv0A-B7Nlw4vXxgG7CFuWvUSjHtnaInQ2X_jwbPyGhE3fhKyNt_1u_f3ZgZ3FGsNqpHtR18Ef0SoKt-YBShz8Y/w640-h424/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%259E%25D7%2593%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%2593.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjQBsvNKyHTLCpf_v3WFdZS4NUzw7JHR1XjcnSMYyEgyY_30Dr13BVwzuv0A-B7Nlw4vXxgG7CFuWvUSjHtnaInQ2X_jwbPyGhE3fhKyNt_1u_f3ZgZ3FGsNqpHtR18Ef0SoKt-YBShz8Y/s72-w640-c-h424/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%259E%25D7%2593%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%2593.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2014/01/MadridHotelsCouplesOnly.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2014/01/MadridHotelsCouplesOnly.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content