/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בבייג'ינג ב-2024 - איפה מומלץ לישון בבייג'ינג?

אילו מלונות בבייג'ינג זכו במספר ההמלצות הגבוה ביותר ברשת? באילו מלונות בוחרים ללון המטיילים הישראלים בבייג'ינג ומה הם המחירים הממוצעים במלונות אלו? ובאיזה איזור בבייג'ינג כדאי בכלל להזמין מלון? אתר "תיירות נבונה" בדק עבורכם את כל מה שצריך לדעת על לינה בבייג'ינג.


מלונות מומלצים בבייג'ינג ב-2023 - איפה מומלץ לישון בבייג'ינג?
אחד היעדים הנפוצים ביותר בקרב התיירים הישראלים באסיה ובמזרח הרחוק היא בירת הרפובליקה העממית של סין, בייג'ינג (Beijing) שמושכת אליה מדי שנה עשרות אלפי תיירים מישראל. בייג'ינג מתאפיינת בשילוב של העולם הישן והמסורתי של סין לצד קידמה ומודרניזציה שלא מביישת אף עיר במערב העולם.

בייג'ינג היא עיר מרתקת המציעה שלל אטרקציות תיירותיות ומושכת אליה את כל סוגי התיירים מישראל, בין אם מדובר בצעירים במסגרת מסע תרמילאים ארוך ובין אם מדובר בתיירים מבוגרים המגיעים ישירות לעיר לטיול קצר. בין האטרקציות המוכרות ביותר של בייג'ינג ניתן למנות את העיר האסורה, מקדש השמיים, כיכר טיי-אן-מן, ארמון הקיץ וגם כמובן החומה הגדולה של סין.

היום באתר "תיירות נבונה" נציג עבורכם את המלונות בבייג'ינג שזכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת ואת המלונות שקיבלו את הציונים הטובים ביותר מהמטיילים הישראלים. כמו כן, נבדוק גם מהם המחירים הממוצעים במלונות אלו לענות התיירות הקרובה.

5 המלונות הטובים ביותר בבייג'ינג לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן חמשת המלונות בבייג'ינג שזכו להתברג במקומות הראשונים באתר התיירות הגדול והמוביל בעולם "טריפ אדווייזר" על פי אלפי ביקורות גולשים מכל העולם:
  1. מלון נואו בייג'ינג (NUO Hotel Beijing)
  2. מלון אקלט בייג'ינג (Hotel Éclat Beijing)
  3. מלון רוזווד בייג'ינג (Rosewood Beijing)
  4. מלון דה אופוסיט האוס בייג'ינג (The Opposite House)
  5. מלון קרי בייג'ינג (Kerry Hotel Beijing)

חפשו מלון באיזור צ'או יאנג - איפה כדאי לישון בבייג'ינג?


בייג'ינג היא עיר עצומה המציעה כמעט כל אטרקציה תיירותית שתחפשו. תוכלו למצוא בה את האווירה המודרנית המלאה בשיא הטכנולוגיה לצד בייג'ניג ההיסטורית והאותנטית שלא תמצאו בשום עיר אחרת באירופה.

האיזורים הפופולריים ביותר והמבוקשים ביותר בבייג'ינג הם הרובעים צ'או יאנג ודונצ'אנג שבהם נמצאים רוב האטרקציות שהתיירים הישראלים אוהבים לבקר בו - אטרקציות כמו העיר האסורה, כיכר טיאנאנמן, איזור הקניות סילק סטריט ועוד. לכן, זהו האיזור הטוב ביותר לחפש ולהזמין בו מלון בבייג'ינג.

החל מ-450 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בבייג'ין ב-2024?


ובכן, המחירים במלונות בבייג'ינג הם סיפור אחר מאלו באירופה. מלון 4 כוכבים טוב בבייג'ינג יכול לעלות לכם כמו הוסטל בלונדון. מבדיקה שאנו ערכנו במספר אתרי הזמנת מלונות ואתרי השוואת מחירים, מצאנו כי המחיר הממוצע למלונות בבייג'ינג שזכו בדירוגי הגולשים הטובים ביותר באתרים כמו טריפ אדווייזר ובוקינג מתחיל בכ-450 ש"ח לזוג ללילה בממוצע ומגיע עד לאיזור ה-900 ש"ח ללילה.

מהבדיקה שאנו ערכנו, מצאנו כי המחירים בחודשי החורף נמוכים מהמחירים עונת התיירות של פסח והאביב, מחודשי הקיץ יולי ואוגוסט ומעונת חגי תשרי של ראש השנה וסוכות.

מלונות מומלצים בבייג'ינג ב-2024


להלן רשימה קצרה אך איכותית של המלונות בבייג'ינג שזכו בביקורות וההמלצות הטובות ביותר ברשת באתרי התיירות המובילים בעולם:


ובכן, אחד המלונות המומלצים ביותר בבייג'ינג ללא ספק, הוא מלון חמשת הכוכבים ניו וורלד שמדורג במקום ה-11 באתר טריפ אדווייזר ובמקום ה-4 באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.1 על סמך כ-2000 חוות דעת מאומתות של גולשים כולל מטיילים מישראל.

מלון זה ממוקם במיקום ממש מעולה במרחק הליכה מאטרקציות ידועות בבייג'ינג כגון כיכר טיאנאנמן (רבע שעה הליכה), מקדש השמיים (עשר דקות הליכה) ועוד. המלון מפואר מאוד ומעוצב בקפידה רבה. המלון מציע גם בריכה מקורה ומעוצבת, מועדון ספא, חדר כושר ושתי מסעדות.

ישנם סה"כ 309 חדרים בדרגות אירוח שונות כאשר כולם כוללים אינטרנט חינם, פינת ישיבה עם שולחן כתיבה, חדר רחצה, טלוויזיה וכו'. הגולשים הישראלים ברשת (כולל גם משפחות עם ילדים) העניקו ציונים מעולים למלון ושיבחו את רמת החדרים, הניקיון ואת מיקומו המעולה. המחיר הממוצע לחדר במלון זה הוא כ-670 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון פארק פלאזה בייג'ינג הוא ללא ספק אחד ממלונות שזכו להמלצות הישראליות הטובות ביותר ברשת. לא רק התיירים הישראלים אהבו את המלון כמובן. המלון דורג במקום ה-23 מבין למעלה מ-6000 מלונות בייג'ינג בטריפ אדווייזר ובמקום ה-18 באתר בוקינג שם זכה לציון טוב מאוד של 8.8 על סמך כ-2000 חוות דעת גולשים מאומתות.
מדובר במלון 4 כוכבים הנחשב לאחד המומלצים גם למשפחות בבייג'נג. המלון ממוקם באיזור מרכזי בעיר במרחק הליכה משוק האוכל ומהמדרחוב וצמוד לתחנת המטרו. כיכר טיאנאנמן והעיר האסורה מרוחקות מהמלון כ-2.5 ק"מ בלבד ולמי שמחפש ארוחת בוקר וקפה מהירים וזולים, ישנה גם חנות סטארבאקס ממש ליד המלון. 

תוכלו למצוא במלון גם 3 מסעדות, חדר כושר ומרכז ספא. החדרים במלון גדולים ומרווחים וכוללים שטיחים מקיר לקיר וחלונות גדולים עם נוף נחמד. המלון נחשב למומלץ מאוד גם בקטגורית תמורה ביחס למחיר כאשר מחיר ממוצע לחדר במלון עומד על כ-520 ש"ח בלבד לזוג ללילה. 
 
להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון שנכנס בכיף לרשימת המלונות המומלצים ביותר בבייג'ינג הוא מלון רנסנס השייך לרשת המלונות רניסנס וזכה בביקורות וחוות דעת מעולות ברשת. גולשי טריפ אדווייזר דירגו את המלון במקום ה-17 וגולשי בוקינג.קום דירגו את המלון במקום ה-21 עם ציון של 8.7 שנקבע על סמך מאות חוות דעת מאומתות. 

המלון מציע עיצוב מודרני וחדיש וממוקם בלב העיר לא רחוק מרחוב וואנגפוג'ינג ומהעיר האסורה. במלון תמצאו בריכה מקורה ומועדון ספא. החדרים במלון כוללים מכונת קפה, פינת אוכל עם מקרר וטלוויזיה. האינטרנט חינם ברחבי המלון אך לא בחדרים. 

המלון נחשב לאחד הטובים בתמורה ביחס למחיר ומציע מחירים ממוצעים של כ-520 ש"ח בלבד לזוג ללילה.
 




אם אתם רוצים להרגיש מלכים לכמה לילות וליהנות ממלון 5 כוכבים מהודר ומעוצב להפליא בבייג'ינג, כדאי לכם לבדוק את מלון לגנדל הנחשב לאחד הטובים בעיר וזכה לביקורות מעולות ברשת.

המלון זכה לציון מעולה באתר בוקינג של 9 מתוך 10 ומדורג במקום ה-34 באתר טריפ אדוויזר. המלון זכה גם לביקורות טובות מהמטיילים הישראלים ברשת ששיבחו את שירות הצוות, המיקום ורמת החדרים.

מדובר במלון 5 כוכבים מפואר וקשה להתעלם מהפאר והעיצוב המרהיב של המלון מבפנים או מבחוץ. מיקומו של המלון הוא מצוין וקרוב יחסית לכיכר טיאנמאן ולעיר האסורה. המחיר ללילה לזוג במלון זה בממוצע הוא כ-850 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון שנחשב לאחד הזולים והמומלצים בבייג'ינג באתר בוקינג.קום שגם בדרך מציע מבצעים מיוחדים למלון זה, הוא מלון פריים ביי'גינג שגם זכה לביקורות ישראליות רבות באתר ונדמה כי הוא אחד הפופולריים ביותר על התיירים הישראלים.

הישראלים בחוות הדעת שלהם ציינו לטובה בעיקר את מיקום המלון, השירות ואת הניקיון וסה"כ זכה המלון לציון 8.1 על סמך מעל 5000 חוות דעת מאומתות של גולשים מרחבי כל העולם.

המלון שוכן בבניין בן 700 שנה וממוקם במיקום מרכזי בעיר במרחק כמה דקות הליכה מהעיר האסורה ומרחק כמה דקות נסיעה בלבד מכיכר טיאנמאן, פארק בייהאי והמוזיאון הלאומי של סין.

כאמור, מלון זה נחשב יחסית למלון זול כאשר המחירים הממוצעים ללילה במלון זה נעים בין 250 ל-500 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




והנה עוד כמה מלונות מומלצים בבייג'ינג


והנה עוד כמה מלונות בבייג'ינג שזכו להמלצות מעולות ברשת וכדאי לבדוק:
  
  • מלון הילטון בייג'ינג וואנגפוג'ינג (Hilton Beijing Wangfujing) - מלון 5 כוכבים של רשת המלונות היוקרתית הממוקם בתוך מרכז קניות גדול. זכה בחוות דעת טובות בבוקינג גם ע"י מבקרים ישראלים. דורג גבוה גם בטריפ אדווייזר. המחיר: החל מ-700 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון בייג'ינג גואנגיאו (Beijing Guangyao Hotel) - מלון דירות המציע דירות מאובזרות המתאימות גם למשפחות. קיבל חוות דעת טובות מאוד בבוקינג ונחשב למלון זול וטוב או במילים אחרות, תמורה מצויינת למחיר שעומד בממוצע על כ-400 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון נואו בייג'ינג (NUO Hotel Beijing) - לפי גולשי אתר טריפ אדווייזר זהו המלון הטוב ביותר בבייג'ינג שם הוא ממוקם במקום הראשון. מדובר במלון מפואר ומעוצב ברמות הגבוהות ביותר. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-800 ש"ח.
  • מלון וולדורף אסטוריה בייג'ינג (Waldorf Astoria Beijing) - עוד מלון מפואר ביותר שמדורג בין עשרת המלונות הטובים ביותר בבייג'ינג באתר בוקינג ומחזיק בציון מעולה של 9.2. המלון ממוקם באיזור יוקרתי של העיר ובמרחק הליכה קצר ממדרחוב וואנגפוג'ינג. מלון זה הוא בין היקרים ביותר בעיר והמחיר לחדר בו מתחיל ב-1000 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון אימפריאל מנשן בייג'ינג (The Imperial Mansion Apartments) - מלון דירות בבייג'ינג עם המלצות מצויינות ברשת. מציע דירות מאובזרות הכוללות מטבח ואפילו מכונת כביסה בחדר. מומלץ מאוד למשפחות עם ילדים. המלון ממוקם ליד תחנת המטרו וקיבל ציון מצוין בבוקינג (8.7). המחיר: כ-700 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

כל המלונות בביג'ינג על גבי מפה + מחירים

Booking.com
תמונה: Yiannis Theologos Michellis מאתר flickr לפי רישיון (CC BY-SA 2.0)

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בבייג'ינג ב-2024 - איפה מומלץ לישון בבייג'ינג?
מלונות מומלצים בבייג'ינג ב-2024 - איפה מומלץ לישון בבייג'ינג?
אילו מלונות בבייג'ינג זכו במספר ההמלצות הגבוה ביותר ברשת? באילו מלונות בוחרים ללון המטיילים הישראלים בבייג'ינג ומה הם המחירים הממוצעים במלונות אלו? ובאיזה איזור בבייג'ניג כדאי בכלל להזמין מלון? אתר "תיירות נבונה" בדק עבורכם את כל מה שצריך לדעת על לינה בבייג'ינג.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhe3r6IAUWf6x5V0-RzfNrpUtTD5x3LVXDwtle1GNDe6_tO_S_AUmw9oJ1eiVfKz_2pBK814EWBH5k6qn8fOeqibiKZ6xwjdV4vYv1qybdBnDNdOERVzgvkY9Kku4kKNwBnyhYYesUDy1Q/w640-h404/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%2599%25D7%2599%25D7%2592%2527%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2592.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhe3r6IAUWf6x5V0-RzfNrpUtTD5x3LVXDwtle1GNDe6_tO_S_AUmw9oJ1eiVfKz_2pBK814EWBH5k6qn8fOeqibiKZ6xwjdV4vYv1qybdBnDNdOERVzgvkY9Kku4kKNwBnyhYYesUDy1Q/s72-w640-c-h404/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%2599%25D7%2599%25D7%2592%2527%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2592.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2014/05/2014.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2014/05/2014.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content