/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים באמסטרדם ב-2024 - איפה מומלץ לישון באמסטרדם?

אילו מלונות באמסטרדם זכו בביקורות וההמלצות הטובות ביותר ברשת? איפה כדאי לישון באמסטרדם? באילו מלונות בוחרים המטיילים הישראלים ללון? ומהם המחירים הממוצעים במלונות הטובים ביותר בעיר? כל מה שרציתם לדעת על לינה באמסטרדם ב-2024, בכתבה הבאה.


מלונות מומלצים באמסטרדם ב-2023 - המדריך הכי טוב שתמצאו ברשת!
אמסטרדם (Amsterdam) בירת הולנד, היא יעד נפלא לחופשה ואחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב התיירים הישראלים. אמסטרדם פופולרית במשך כל עונות השנה ובמיוחד בעונת האביב (חופשת פסח) וחודשי הקיץ.

העיר מהווה מרכז קוסמופוליטי גדול ומציעה שלל אטרקציות ואתרים המושכים אליה את כל סוגי התיירים, החל מצעירים המגיעים לאווירת חיי הלילה והמועדונים השונים, דרך זוגות שמגיעים לשם לחופשה רומנטית ועד למשפחות עם ילדים שימצאו שם אטרקציות רבות המותאמים במיוחד לשם כך.

מומלץ לקרוא גם על:
בכתבה הבאה, תוכלו לדעת את כל מה שצריך על לינה באמסטרדם וללמוד היכן הכי כדאי לחפש מלון באמסטרדם? אילו מלונות בעיר זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת ומהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות הקרובה של 2024?

5 המלונות הטובים ביותר באמסטרדם לפי אתר טריפ אדוויזר


ראשית, להלן 5 המלונות באמסטרדם שזכו לדירוג הגבוה ביותר לפי מאות ואלפי ביקורות גולשים מישראל ומרחבי העולם באתר התיירות המוביל "טריפ אדווייזר":
  1. מלון תורן אמסטרדם (The Toren)
  2. מלון מנסיון אמסטרדם (Hotel Amsterdam Mansion)
  3. מלון וולדורף אסטוריה אמסטרדם (Waldorf Astoria Amsterdam)
  4. מלון פוליצר אמסטרדם (Pulitzer Amsterdam)
  5. מלון אמבסדור אמסטרדם (Ambassade Hotel)

חפשו מלון במרכז העיר ליד כיכר דאם והאתרים המרכזיים - איפה כדאי לישון באמסטרדם?


בניגוד לערים כמו לונדון ופריז המכילים מספר גדול של רובעים ואיזורים שונים ושם קשה מאוד להחליט היכן כדאי לישון, אמסטרדם היא עיר קטנה יחסית ורוב האטרקציות ואתרי התיירות בה נמצאים קרוב אחד לשני ומקלים מאוד על התיירים בבחירת איזור המלון.


הרוב המוחלט של התיירים וכך גם המלונות באמסטרדם ממוקמים באיזור מרכז העיר סביב האיזורים התיירותיים ביותר כמו כיכר דאם, הארמון המלכותי, התחנה המרכזית, איזור תשע הרחובות, בית אנה פרנק, תעלת קייזרחראכט ורחוב החלונות האדומים. איזור נוסף באמסטרדם שנחשב גם הוא למומלץ ללינה בעיר, הוא רובע יורדן הנחשב לרובע יוקרתי ומתאים במיוחד לאוהבי התרבות והאמנות. בחירת מלון באיזורים אלו, תבטיח לכם חופשה קלה ונעימה באמסטרדם.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לאמסטרדם?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת להולנד, התקופה הטובה ביותר להגיע לאמסטרדם בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, היא עונת פסח (אפריל), עונת טרום קיץ (מאי ויוני) ועונת החגים סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

החל מ-850 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר באמסטרדם ב-2024?


אמסטרדם מציעה הרבה מאוד סוגים שונים של מלונות בדרגות אירוח שונות. מבדיקה מקיפה ומעמיקה שערכנו במספר אתרי תיירות שונים ובאתרי השוואת מחירים עבור תקופות שונות בשנה כגון עונת חנוכה והכריסמס, חופשת פסח, חודשי הקיץ יולי ואוגוסט וחגי תשרי ראש השנה וסוכות, מצאנו כי המחירים הממוצעים במלונות המומלצים ביותר באמסטרדם - מלונות שקיבלו דירוגים גבוהים בטריפ אדווייזר ובבוקינג, מתחילים ב-850 ש"ח לזוג ללילה ומגיעים לאיזור ה-1500 ש"ח בקירוב.

ישנן כמובן גם אופציות זולות יותר ללינה באמסטרדם, אך אם אתם מחפשים מלונות שמדורגים גבוה בציוני הגולשים ברשת, יהיה לכם קשה מאוד למצוא מלון בפחות מ-750 ש"ח לזוג ללילה ואם לא תיתקלו במבצע חד פעמי ויוצא דופן, זהו המחיר שאתם צפויים לקבל עבור מלונות אלו.


מלונות מומלצים באמסטרדם 2024


להלן רשימה של המלונות באמסטרדם שזכו בחוות הדעת וההמלצות הטובות ביותר ברשת בקרב מטיילים מישראל ומטיילים מרחבי העולם באתרי התיירות המובילים כמו טריפ אדווייזר, בוקינג ועוד:


סמוך לבית אנה פרנק, ממוקם לו מלון תורן אמסטרדם שמדורג במקום ראשון והחשוב באתר התיירות הגדול בעולם טריפ אדוויזר. גם באתר בוקינג, המלון מדורג במקום השלישי על פי ביקורות הגולשים עם ציון מעולה של 9.4 וזכה גם לציונים מעולים בקרב המטיילים הישראלים שזכו לישון במלון זה.

המלון ממוקם בלב מרכז העיר ליד תעלת קייזרחראכט ובמרחק הליכה מכיכר דאם והארמון המלכותי. המלון מחזיק בדירוג של 4 כוכבים ומעוצב כולו בסגנון מלכותי קלאסי ומעוטר בציורי תקרה יפים ונברשות מפוארות.

במלון תמצאו סה"כ 38 חדרים מציע חדרים מעוצבים בקפידה המחולקים לחדרים זוגיים וסוויטות. ההמלצות ברשת שיבחו בעיקר את מיקומו של המלון, האווירה ואת שירות הצוות. המחיר הממוצע לזוג ללילה נע בממוצע בין 800 ל-1400 ש"ח בהתאם לעונה בשנה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
    



עוד מלון הנחשב ללא ספק לאחד הטובים ביותר באמסטרדם הוא מלון סבטיסאנס הממוקם ברובע יורדן הנחשב. מלון זה נחשב לאחד המומלצים והפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים שהעניקו לו ברשת ציונים מעולים בכל פרמטר אפשרי בין אם מדובר במיקום, הארוחות, האיבזור, השירות וכו'.

המלון מדורג במקום ה-6 אתר טריפ אדווייזר ובמקום ה-7 באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.4 על סמך כ-1700 חוות דעת מאומתות (כולל חוות דעת של ישראלים רבים).

מדובר במלון 3 כוכבים הממוקם ברובע יורדן ונמצא במרחק הליכה מבית אנה פרנק, כיכר דאם ומתחנת הרכבת המרכזית. 34 החדרים שבמלון כוללים טלוויזיה, מיני בר ואינטרנט אלחוטי חינם. טווח המחירים של המלון משתנה בהרבה בין החורף לקיץ כאשר בחודשי החורף המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-600 ש"ח ואילו באביב ובקיץ המחיר עומד על כ-1400 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
    



אם אתם מחפשים מלון יוקרתי ומפנק באמסטרדם ואין לכם בעיה של תקציב, כדאי לכם מאוד לבדוק את מלון אנדס אמסטרדם היוקרתי. מלון זה זכה לשבחים רבים ברשת ותיירים ישראלים רבים לא נרתעו מהמחיר הגבוה יחסית שעומד על כ-1850 ש"ח לזוג ללילה בממוצע והזמינו בו חדר.

המלון זכה לציון מצוין של 9.2 באתר בוקינג על סמך כ-800 חוות דעת מאומתות של גולשים ודורג במקום ה-9 מבין כל מלונות אמסטרדם באתר טריפ אדווייזר.

המלון אשר מוגדר 5 כוכבים וממוקם ברצועת התעלות, מציע חדרים אשר עוצבו כל אחד בנפרד ע"י מעצב ידוע בעל שם עולמי, שירות מפנק כמו למשל מיני בר עם חטיפים ומשקאות ללא תשלום וכד'.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
   



מלון רדיסון בלו הוא ללא ספק אחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים המגיעים לאמסטרדם. באתר בוקינג בלבד, למעלה מ-60 מטיילים מישראל העניקו חוות דעת מאומתות על המלון כאשר רובם המכריע של הביקורות כללו ציונים טובים בעיקר על המיקום, מבנה המלון, ארוחות הבוקר ושירות הצוות.

כיכר דאם נמצאת רק 7 דקות הליכה מהמלון וכך גם איזור הקניות קאלוורסטראאט (Kalverstraat) ואם תרצו להגיע רחוק יותר, ישנה תחנת רכבת חשמלית סמוכה למלון עם 6 קווים שונים שייקחו אתכם לכמעט כל מקום בעיר.

לפי בדיקה שערכנו, מחיר ממוצע ללילה במלון עומד על כ-900 ש"ח לזוג.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון שחייב להיכנס לרשימת המלונות המומלצים ביותר באמסטרדם הוא מלון ארט הוטל שנחשב גם הוא לפופולרי ולאחד המומלצים ביותר בקרב התיירים הישראלים. מלון זה הוא אחד המעניינים באמסטרדם ומציע גם מעין מועדון תרבות בשם 33&5 הכולל מסעדה, בר, ספרייה, טרקלין וגלריה.

מלון זה שנחשב גם מעולה למשפחות עם ילדים, גרף הרבה מאוד ביקורות מעולות ברשת ודורג במקום ה-26 באתר טריפ אדווייזר. באתר בוקינג, זכה המלון לציון 9 מתוך 10 על סמך לא פחות מ-3000 חוות דעת!

המלון שמחזיק בדירוג 5 כוכבים, ממוקם במיקום מרכזי ביותר ממול התחנה המרכזית של אמסטרדם ואתרים כמו בית אנה פרנק, כיכר דאם, הארמון המלכותי, איזור תשע הרחובות, רובע יורדאן ועוד, נמצאים כולם במרחק הליכה מהמלון.

המחיר לחדר לזוג ללילה נעים בממוצע בין 800 ל-1200 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 


ועוד כמה מלונות מומלצים באמסטרדם ב-2024


והנה רשימה של עוד כמה מלונות מומלצים באמסטרדם שזכו להמלצות מעולות ברשת שכדאי לכם לבדוק:
 
  • מלון ניין סטריטס אמסטרדם (Hotel IX Nine Streets Amsterdam) - אחד המלונות המומלצים באמסטרדם. ממוקם ליד איזור תשעת הרחובות. זכה לציון של 9.4 בבוקינג. כ-650 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון וולדורף אסטוריה אמסטרדם (Waldorf Astoria Amsterdam) - אולי המלון המפואר והיוקרתי ביותר באמסטרדם. שוכן במבנה של 6 ארמונות ומציע מסעדה עם 2 כוכבי מישלן. קיבל ביקורות מעולות ברשת ומציע מחירים של כ-2500 ש"ח בממוצע.
  • מלון פיטה אמסטרדם (Hotel Fita) - מלון 3 כוכבים באמסטרדם ואחד המומלצים ביותר ברשת למי שמחפש מלון בטווח מחירים בינוני. דורג במקום ה-12 בטריפ אדווייזר. המחיר: כ-650 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אמבסדור אמסטרדם (Ambassade Hotel) - מדורג חמישי בטריפ אדווייזר וזכה לשבחים רבים ממטיילים ישראלים ששהו במלון. ממוקם במרחק הליכה מכיכר דאם. כ-1250 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אסתראה אמסטרדם (Hotel Estheréa) - מלון מומלץ מאוד באמסטרדם שזכה לציונים מעולים ברשת גם ממטיילים ישראלים רבים. מדורג 15 בטריפ אדווייזר וזכה לציון 9.1 בבוקינג. ממוקם קרוב מאוד לכיכר דאם (300 מטר). המחיר הממוצע לזוג ללילה הוא כ-950 ש"ח.

כל המלונות באמסטרדם על גבי מפה + מחירים

Booking.com

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים באמסטרדם ב-2024 - איפה מומלץ לישון באמסטרדם?
מלונות מומלצים באמסטרדם ב-2024 - איפה מומלץ לישון באמסטרדם?
אילו מלונות באמסטרדם זכו בביקורות וההמלצות הטובות ביותר ברשת? איפה כדאי לישון באמסטרדם? באילו מלונות בוחרים המטיילים הישראלים ללון?
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi-sgHRbob1xZsfnKGoHsE2ZCHfSZaesNa6eATxTsK06_lfusxqXH30umDDX0Xt6i9BLGHWCqrNx49L_tPAukNwBGOtkCwoNp_imnC3lgBAlqyUC9AY6qwUZOztK50jm-aF3VRhXVUCWA8/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2590%25D7%259E%25D7%25A1%25D7%2598%25D7%25A8%25D7%2593%25D7%259D.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi-sgHRbob1xZsfnKGoHsE2ZCHfSZaesNa6eATxTsK06_lfusxqXH30umDDX0Xt6i9BLGHWCqrNx49L_tPAukNwBGOtkCwoNp_imnC3lgBAlqyUC9AY6qwUZOztK50jm-aF3VRhXVUCWA8/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2590%25D7%259E%25D7%25A1%25D7%2598%25D7%25A8%25D7%2593%25D7%259D.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2022/11/AmsterdamHotels1.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2022/11/AmsterdamHotels1.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content