/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בוינה ב-2024 - המדריך המושלם לחופשה באוסטריה!

איפה כדאי לישון בוינה ובאיזה עונה כדאי לטוס לשם? מהם המלונות בוינה שקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות הכי אהבו התיירים הישראלים? מהם המלונות הזולים אך הטובים ביותר בוינה? אילו מלונות בעיר נחשבים למומלצים ביותר למשפחות עם ילדים? ומהם המחירים הממוצעים בעונת התיירות של 2024? כל זה ועוד במדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ללינה בוינה.


מלונות מומלצים בוינה ב-2023 - המדריך המושלם לחופשה באוסטריה!
וינה (Vienna) נחשבת לסמל של אירופה הקלאסית ולבירת תרבות עצומה. בעיר תמצאו את המוזיאונים הכי מעניינים, חיי תרבות עשירים ואווירה גדולה של אוכל, מוסיקה, תיאטרון. ישראלים רבים מוצאים את וינה כאחד המקומות המעניינים ביותר באירופה הקלאסית והופכים אותה ליעד מבוקש ביותר בכל עונות השנה.

בשנים האחרונות, לאחר השקעה רבה של השלטונות ושל עיריית וינה, הפכה העיר למקום מודרני ביותר הקורץ לא רק למטיילים ולתיירים המסורתיים אלא גם לתיירים צעירים שמחפשים סביבה חיה ותוססת. בתקופת חג המולד וינה פורחת במיוחד והשווקים שם הם אחת האטרקציות הפופולריות ביותר באירופה. בין האטרקציות המובילות בוינה ניתן לציין את קתדרלת סטפנוס הקדוש, בניין האופרה המפורסם, מתחם הופבורג, ארמון בלוודר המקסים והמרשים או רובע המוזיאונים התיירותי.

מומלץ לקרוא גם על:
היום באתר "תיירות נבונה" נציג לכם את כל מה שקשור בלינה בוינה. נבדוק מהם המלונות בוינה שקיבלו את ההמלצות וחוות הדעת הטובות ביותר ברשת, נגלה אילו מלונות קיבלו את הציונים הטובים ביותר בקרב התיירים הישראלים, נבדוק מהם המחירים הממוצעים של מלונות אלו ובאיזה איזור כדאי להזמין מלון? אילו מלונות מומלצים ומתאימים ביותר למשפחות עם ילדים ומהם המחירים של המלונות הזולים והמומלצים ביותר. כל זה ועוד, בכתבה שלפניכם.

5 המלונות הכי טובים בוינה לפי אתר טריפ אדווייזר 


ראשית, אלו הם חמשת המלונות המדורגים כטובים וכמומלצים ביותר בוינה לפי מיליוני גולשי אתר הביקורות הבינלאומי "Trip Advisor":
  1. מלון סן-סוסי וינה (Hotel Sans Souci Wien)  
  2. מלון קייזרוף וינה (Hotel Kaiserhof Wien‬)  
  3. מלון סמול לאקז'רי הוטל דאס טירול (Small Luxury Hotel Das Tyrol)
  4. מלון דה גסטהאוס וינה (The Guesthouse Vienna)
  5. מלון זאכר וינה (Hotel Sacher Wien) 

חפשו מלון במרכז העיר - איפה כדאי לישון בוינה?


וינה מציעה מגוון רחב של אופציות אירוח החל ממלונות 5 כוכבים מפוארים ועד מלונות זולים ופשוטים לבעלי תקציב נמוך. ישנם כ-300 בתי מלון ועוד כ-500 בתי אירוח שונים בוינה הכוללים אכסניות, מוטלים ודירות נופש. ישנם רשתות מלונות רבים בוינה כאשר הרשתות המובילות הן Interhome ו-Austria Trend Hotels.

רוב בתי המלון הטובים והמבוקשים ממוקמים במרכז העיר של וינה ליד אטרקציות חשובות ומענייניות כמו רחוב הקניות המפורסם קארנטנר שטראסה (Kärntner Straße), כיכר נוייר מרקט (Neuer Markt), ארמון הופבורג (Hofburg Palace), קתדרלת סנט סטפן (St. Stephen's Cathedral) ואתרים נוספים.

מומלץ לקרוא גם על:

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לוינה?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לאוסטריה, התקופה הטובה ביותר להגיע לוינה בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, היא חודשי החורף פברואר ומרץ ובתקופת חופשת פסח בחודש אפריל.

    מלונות בוינה - העיר העתיקה

    קתדרלת סנט סטפן והבית של מוצרט - מהם האטרקציות המומלצות בוינה?


    וינה היא עיר מלאת אטרקציות ומוקדי עניין תיירותיים שיוכלו להעביר לכם ימים שלמים מבלי שתרגישו בזמן. אם אתם בעניין של מוזיאונים למשל, יהיה לכם קשה לבחור מרוב אפשרויות. הנה כמה מהאטרקציות הנחשבות למקומות "חובה" לביקור בוינה בקרב רוב התיירים המגיעים לבירת אוסטריה:

    הבית של מוצרט - המלחין אולי המפורסם ביותר בעולם התגורר בוינה ואחת מדירותיו שהצליחה להשתמר הפכה עם השנים למוקד עלייה לרגל בקרב תיירים רבים. זהו בית בן 3 קומות ובו ניתן לראות ולדמיין כיצד מוצרט ישב וכתב את הסימפוניות המפורסמות ביותר בעולם. מחיר כרטיס לבית של מוצרט עומד על כ-11 יורו וניתן לרכוש מראש באינטנרט באמצעות האתר הבא.

    קתדרלת סנט סטפן - אחד המבנים הידועים והמפורסמים ביותר בוינה. מדובר בקתדרלה ענקית אליה ניתן לטפס ולפצות בנוף המקסים של העיר. מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש מכיוון שהתורים בקופות הכרטיסים ארוכים ומתישים. אפשר לרכוש כרטיסים דיגיטליים (ללא צורך בהדפסת הכרטיסים) באמצעות המצוין בעמוד הבא.

    עוד מקומות שאסור לפספס בביקור בוינה הם מוזיאון אלברטינה שמציג תערוכות ציורים ותצלומים שוות במיוחד, הגלגל הענק של וינהמוזיאון בלוודרה המפורסם ששוכן בארמון עצום ומרשים ונחשב לעצירת חובה בוינה, ואם אתם מגיעים לוינה עם ילדים, אפשר גם לבקר בסניף מאדאם טוסו הוינאי.
        

    החל מ-550 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בוינה ב-2024?


    מבדיקה מקיפה שערכנו באתרי השוואת מחירים ואתרי הזמנות מלונות הגדולים ברשת, מצאנו כי המחירים הממוצעים במלונות המומלצים ביותר של וינה שזכו בציונים הטובים ביותר בטריפ אדווייזר ובוקינג.קום, נעים בין 550 ל-1000 ש"ח לזוג ללילה.

    מחיר זה משקף ממוצע כללי של תקופות שונות בשנה כגון חודשי החורף, חופשת פסח וחודשי האביב, חודשי הקיץ יולי אוגוסט ועונת חגי תשרי של ראש השנה וסוכות. המחירים עבור מלונות 5 הכוכבים המומלצים ביותר של וינה לעומת זאת, עומדים בממוצע על כ-1400 ש"ח לזוג ללילה.

    מלונות מומלצים בוינה ב-2024


    בדקנו באתרי המלונות המובילים בעולם כמו טריפ אדוויזר או בוקינג.קום כדי לגלות מהם המלונות הטובים והמומלצים ביותר בוינה. להלן התוצאות:


    אם אתם מחפשים גם מלון המופיע בצמרת המלונות המומלצים של וינה באתרי הביקורות, גם מלון זול וגם מלון שזכה לביקורות ישראליות מעולות, כדאי לכם מאוד לבדוק את מלון בסט ווסטרן פרימייר. מלון זה נחשב לאחד המומלצים ביותר בעיר וגם התיירים הישראלים שהספיקו ללון במלון, הרעיפו שבחים רבים וציינו לשבח את המיקום המעולה, את ארוחת הבוקר ואת אדיבות הצוות. המלון מדורג במקום ה-8 באתר טריפ אדווייזר.

    המלון אשר מדורג 4 כוכבים ממקום במרכז וינה במרחק הליכה מארמון בלוודרה (Belvedere Palace) ורחוב רינגשטראסה (Ringstraße) ואתרים נוספים וכך גם מתחנת המטרו. המלון מציע חדרים מרווחים ומאובזרים, גישה חינם לאינטרנט אלחוטי, ארוחת בוקר וינאית קלאסית ועוד. אם אתם מגיעים כמשפחה, המלון מאפשר להביא ילדים חינם (עד גיל 6) בשימוש בתשתית המיטות הקיימת.

    כאמור, מלון זה נחשב לאחד הטובים בקטגוריה של תמורה ביחס למחיר ומציע לחדר לזוג ללילה ב-650 ש"ח בממוצע.

    להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
     


     


    מלון זאכר הוא אחד המלונות המיתולוגיים והמוכרים ביותר בוינה כבר עשרות שנים ונחשב ללא ספק לאחד המומלצים ביותר בעיר (לבעלי תקציב גבוה בלבד). באתר טריפ אדוויזר, דורג המלון במקום הרביעי ובבוקינג זכה המלון בציון מעולה של 9.4.

    מדובר במלון 5 כוכבים יוקרתי ביותר הממוקם בלב העיר ממול בית האופרה הממלכתי (State Opera) וצמוד לרחוב הקניות "קארנטנר". המלון מפואר מאוד ומציע חדרים מעוצבים בקפידה רבה ואת כל השירותים האקסלוסיביים שאוהבי הלוקשרי ירצו למצוא. אם אין לכם בעיית תקציב, כדאי להכניס את המלון לרשימת הפייבוריט שלכם.

    המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה עומד על כ-1900 ש"ח ללילה.

    להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




    עוד מלון שנחשב לאחד הטובים ביותר בוינה הוא בית ההארחה גסטהאוז וינה המדורג 5 כוכבים ונחשב לאחד המומלצים ביותר בעיר. המלון מדורג שני בטריפ אדוויזר ומקום 7 באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.3. התיירים הישראלים שהספיקו ללון במלון ציינו לשבח בעיקר את המיקום ואת שירות צוות המלון.

    מדובר במלון חדש שנפתח באוקטובר 2013. מיקומו של המלון הוא בלב המרכז של וינה ליד קתדרלת סנט סטפן ומוזיאון אלברטינה (Albertina Museum). המלון מציע מאפייה בתוך המלון, חדרים מאובזרים בהחלט, אינטרנט אלחוטי בחינם ונוף מחדרים מסויימים לבית האופרה הממלכתי.

    מחיר חדר ממוצע לזוג ללילה במלון זה עומד על כ-1250 ש"ח.

    להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




    מלון נוסף שמופיע בצמרת המלונות המומלצים של טריפ אדווייזר ובוקינג.קום הוא מלון ראטהאוס הממוקם ברובע ה-8 של וינה. המלון מחזיק בציון מעולה של 9.3 באתר בוקינג וזכה גם לחוות דעת ישראליות מעולות באתר. 

    המלון ממוקם במרחק הליכה מאטרקציות רבות של וינה כגון קתדרלת סטפן הקדוש והמוזיאון לאמנות מודרנית ומרוחק כ-5 דקות הליכה מתחנת המטרו. המלון קטן יחסית ומציע 39 חדרים בלבד מרווחים ומעוצבים בקפידה רבה.

    המלון זכה לשבחים רבים על השירות והאירוח האדיב של צוות המלון. המחיר ממוצע ללילה לזוג במלון עומד על כ-630 ש"ח ללילה בלבד.

    להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




    אם אתם מחפשים מלון יוקרה מומלץ בוינה אך עדיין במחירים סבירים יחסית, כדאי לבדוק את מלון פאלה הנסן שמחזיק בציונים מעולים באתר בוקינג (ציון 9.2) וטריפ אדווייזר (מקום 10 בדירוג הכללי של האתר)

    מלון זה השייך לרשת מלונות היוקרה קמפינסקי הוא מלון 5 כוכבים וכולל מבנה מפואר ומרשים במיוחד. המלון עתיק מאוד ונבנה ב-1873 אך עבר שדרוג רציני מאוד בשנה האחרונה בחודש מרץ וכעת הוא מציע חדרים מעוצבים בקפידה הכוללים מכונות קפה של נספרסו, עמדות הטענה של אייפון, מסעדות יוקרה ועוד.

    המלון ממוקם על שדרת רינגשטראסה (Ringstraße) ומחיר ממוצע לחדר ללילה במלון עומד על כ-1500 ש"ח לזוג.

    להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




    ועוד כמה מלונות ממומלצים בוינה


    והנה רשימה נוספת של כמה מלונות בוינה הנחשבים למומלצים במיוחד וכדאי לבדוק לפני שמזמינים:
    • מלון סמול לאקז'רי וינה (Small Luxury Hotel Das Tyrol)  -מקום חמישי באתר טריפ אדווייזר. זכה לציונים מעולים גם בקרב הישראלים. ממוקם מול רובע המוזיאון. כ-700 ש"ח לזוג ללילה.
    • מלון ד'יס איס נוט א הוטל וינה (This is not a Hotel) - מלון מיוחד בוינה ואחד המומלצים ביותר באתר בוקינג (מקום 3 לפי דירוגי הגולשים). מרוחק כ-10 דקות הליכה מהעיר העתיקה. המחיר: כ-540 ש"ח לזוג ללילה.
    • מלון פלמינג דלוקס וויין-סיטי וינה ( Fleming's Deluxe Hotel Wien-City) - אחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב התיירים הישראלים בוינה. ממוקם כ-5 דקות הליכה משדרת רינגשטראסה. כ-600 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
    • מלון דראג ליווינג-הוטל וינה (Derag Livinghotel An der Oper) - עוד מלון שנחשב לאחד הטובים ביותר בוינה וזכה להמלצות מעולות ברשת (גם מתיירים ישראלים רבים) בטריפ אדווייזר ובוקינג.קום. המלון נמצא במיקום מעולה במרחק הליכה מכל האטרקציות המפורסמות של וינה. כ-720 ש"ח לזוג ללילה.
    • מלון סן-סוסי וינה (Hotel Sans Souci Wien)  - המלון הטוב ביותר בוינה לפי גולשי טריפ אדווייזר. מלון יוקרתי ומפואר בכל קנה מידה. מומלץ מאוד לחופשה רומנטית או ירח דבש. ממוקם באיזור סופר מרכזי מול רובע המוזיאונים ומציע גם איזור ספא מפואר עם בריכה. החל מ-1040 ש"ח לזוג ללילה. 

      מלונות B&B ובתי הארחה הזולים והטובים ביותר בוינה ב-2024


      ולהלן מלונות הבאד אנד ברקפאסט ובתי ההארחה הנחשבים לזולים אך למומלצים ביותר בוינה לפי המלצות הגולשים ברשת מישראל ומרחבי העולם:
      • מלון סיטי פנסיון וינה (City Pension) - מלון קטן הנחשב לאחד מנותני התמורה הטובים ביותר בוינה וזכה לביקורות ישראליות מעולות ברשת. ממוקם בלב המרכז של וינה ליד אטרקציות ומסעדות רבות. החדרים כוללים חדר רחצה פרטי, טלוויזיה ואינטרנט חינם. זכה לציון 8.8 באתר בוקינג. המחיר: בין 350 ל-700 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
      • פנסיון סוזאנה וינה (Pension Suzanne) - בית הארחה מעולה בוינה שקצר שבחים רבים ברשת הממוקם ממש במרכז העיר ליד קתדרלת סנט סטפן, האופרה הממלכתית ורחוב הקניות קרטנר-שטראסה. מטיילים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה והעניקו לו ציונים טובים מאוד באתר בוקינג שם קיבל את הציון 8.8. החדרים בפנסיון כוללים אינטרנט אלחוטי חופשי וחדר רחצה פרטי. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-460 ש"ח לזוג ללילה.
      • פנסיון פארמאדור וינה (Pension Pharmador) - פנסיון אידיאלי למי שמגיע לוינה עם רכב שכור כאשר המקום מציע חנייה פרטית ללא תשלום. זכה לציונים מעולים על מיקומו המרכזי ועל רמת הניקיון בחדרים. המקום דורג במקום ה-16 מבין כל מלונות B&B של וינה באתר בוקינג עם ציון 8.7 ובמקום ה-38 באתר טריפ אדווייזר (מתוך 358 מלונות). המחיר: החל מ-270 ש"ח לזוג ללילה.

      מלונות מומלצים בוינה עם ילדים ב-2024


      ואלו הם המלונות הנחשבים לטובים ולמתאימים ביותר למשפחות עם ילדים בוינה לפי המלצות הגולשים ברשת מישראל ומרחבי העולם:
      • מלון דאס קפרי וינה (Das Capri) - מלון 3 כוכבים הנחשב ללא ספק לאחד המומלצים ביותר עבור משפחות עם ילדים. משפחות ישראליות רבות בחרו ללון במלון זה בוינה. המלון ממוקם במרכז העיר צמוד לתחנת המטרו. זכה בשבחים רבים ברשת ודורג במקום ה-17 באתר טריפ אדווייזר. המלון קיבל ציון 9.2 באתר בוקינג על סמך כ-3000 חוות דעת מאומתות. המחיר: כ-1120 ש"ח ללילה בממוצע למשפחה עם 2 ילדים.
      • מלון פרימוס וינה (Primus Hotel & Apartments) - אם אתם מחפשים מלון מומלץ למשפחות בוינה בטווח מחירים בינוני, זהו מלון אידיאלי בשבילכם. המלון קיבל המלצות מעולות ממשפחות ישראליות רבות שכבר הספיקו ללון במלון. מציע חדרי משפחה גדולים ומרווחים. ממוקם קרוב לשדה התעופה וטוב למי שמגיע בטיסת לילה מאורחת או טיסת בוקר מוקדמת לוינה. זכה בציון 8.8 באתר בוקינג. המחיר הממוצע למשפחה עם 2 ילדים ללילה במלון עומד על כ-730 ש"ח.
      • מלון נובוטל וינה האופטבאנהוף (Novotel Wien Hauptbahnhof) - מלון אידיאלי למשפחות בוינה למי שמעוניין להוזיל את החופשה שלו במעט. זהו מלון חדש השייך לרשת המלונות הענקית "נובוטל" ונחשב לאחד ממלונות נותני התמורה הטובים ביותר בוינה כאשר חדר משפחה במלון זה עומד על כ-550 ש"ח ללילה בלבד. זכה לביקורות טובות מאוד ברשת כולל ממשפחות ישראליות רבות שכבר שהו במלון זה. ממוקם בלב של מרכז העיר כ-2 ק"מ מבית האופרה המפורסם. המחיר כאמור, עומד על כ-550 ש"ח בלבד ללילה למשפחה עם שני ילדים.

      דירות הנופש המומלצות ביותר בוינה ב-2024


      ולסיום, אם אתם מעדיפים ללון בדירת נופש בוינה, הנה כמה המלצות לדירות נופש בוינה שקיבלו את הביקורות הטובות ביותר ברשת:
      • סופיה אפרטמנטס וינה (Sofie Apartments) - דירת נופש מומלצת מאוד ברשת שדורגה במקום ה-2 בטבלת דירוגי הגולשים של אתר בוקינג מבין כל דירות הנופש בוינה הרשומות באתר וזכתה לציון 9.8. הדירה כוללת בין היתר מטבח מאובזר ואינטרנט אלחוטי חינם וממוקמת במרכז וינה ליד מרכז קניות גדול ולתחנת הרכבת. המחיר הממוצע: החל מ-450 ש"ח לזוג ללילה.
      • 6 רומס וינה (6 rooms) - מתחם דירות נופש בוינה שקצר שבחים ברשת. כפי ששמו מרמז, המתחם ממוקם ברובע ה-6 המצוין של וינה וממוקם קרוב לאטרקציות וחנויות ומסעדות רבות. זכה לביקורות מעולות ממטיילים ישראלים שכבר הספיקו ללון במקום ומציע מבחר של דירות גדולות ומאובזרות המתאימות לזוגות או למשפחות. המחיר הממוצע לדירה מתחיל ב-550 ש"ח ללילה לזוג.
      • דירת ביוטי וינה (Apartment Beauty) - דירת שני חדרי שינה מומלצת גם למשפחות שזכתה בציונים טובים מאוד ברשת ויכולה להכיל עד ל-5 נפשות בדירה. הדירה זכתה לציון 9.5 באתר בוקינג על סמך מעל ל-100 ביקורות מאומתות באתר. ממוקמת במיקום מרכזי מאוד בוינה במרחק הליכה מכיכר סטפן. המחיר הממוצע לדירה ללילה עומד על כ-860 ש"ח.

      כל המלונות בוינה על גבי מפה + מחירים

      Booking.com

      שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
       

      תגובות

      שם

      אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
      rtl
      item
      תיירות נבונה: מלונות מומלצים בוינה ב-2024 - המדריך המושלם לחופשה באוסטריה!
      מלונות מומלצים בוינה ב-2024 - המדריך המושלם לחופשה באוסטריה!
      איפה כדאי לישון בוינה ובאיזה עונה כדאי לטוס לשם? מהם המלונות בוינה שקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות הכי אהבו התיירים הישראלים? מהם המל
      https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjr8iIsQ0ueNiE4AXVJzej3D0LvvtT-AR0H2B4V6-r6rLMfW_Bjce9ApHMmff1hAKJGwrToc4b1xrHcL352WRVnaljPw7019EOX7XbLEGtrBKCf6GmbGI5xDeuNOkwVHdbmIkeIt89aCU8/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2595%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2594.jpg
      https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjr8iIsQ0ueNiE4AXVJzej3D0LvvtT-AR0H2B4V6-r6rLMfW_Bjce9ApHMmff1hAKJGwrToc4b1xrHcL352WRVnaljPw7019EOX7XbLEGtrBKCf6GmbGI5xDeuNOkwVHdbmIkeIt89aCU8/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2595%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2594.jpg
      תיירות נבונה
      https://wize-travel.blogspot.com/2014/10/ViennaHotels.html
      https://wize-travel.blogspot.com/
      https://wize-travel.blogspot.com/
      https://wize-travel.blogspot.com/2014/10/ViennaHotels.html
      true
      4416864862586462832
      UTF-8
      כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content