/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות עם מגלשות מים בכרתים, רודוס וקוס ב-2024

אילו מלונות באיי יוון כוללים פארק ומגלשות מים וכמה זה יעלה לכם ב-2024? אספנו לכם לקראת עונת התיירות הקרובה, את רשימת המלונות השווים ביותר בכרתים, רודוס, קורפוס וקוס שמציעים פארק ומגלשות מים בתוך מתחם המלון. סקרנים? היכנסו לכתבה.


מלונות עם מגלשות מים בכרתים, רודוס וקוס ב-2023
תמונה: Heather Cowper פליקר CC
אחת האטרקציות המרכזיות והפופולריות ביותר עבור המשפחות הישראליות עם הילדים המגיעים לבתי המלון הגדולים של איי יוון, הם מלונות המציעים פארק מים ומגלשות מים גדולות ממש בתוך מתחם המלון. אמנם לא מדובר בפארק המימדיון או שפיים בתוך המלון, אך ישנם מלונות ברודוס, כרתים, קוס או קורפוס המציעים מגלשות ומתקנים שווים ביותר שבטוח ישמחו את הילדים הצעירים שבמשפחה.

היכנסו לעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "תיירות נבונה" ותוכלו להתעדכן במדריכי התיירות הטובים ביותר ברשת

היום באתר "תיירות נבונה" החלטנו לבדוק ולהציג לכם את כל המלונות של איי יוון כמו כרתים, רודוס, קוס או קורפו המציעים מגלשות מים ומתקני שעשועים שווים בבריכת המלון. אז באילו מלונות מדובר? אילו המלצות גולשים הם קיבלו ומה חשבו עליהם התיירים הישראלים? וכמה הם יעלו לכם בקיץ 2024? בכתבה הבאה.

5 המלונות הטובים ביותר עם פארק מים ביוון לפי אתר טריפ אדוויזר


לפני שנתחיל, הנה 5 המלונות הטובים ביותר ביוון לפי גולשי אתר טריפ אדוויזר שבהם יש פארק מים ומגלשות מים:
  1. מלון אטלנטיקה קלאב (Atlantica Club Aegean Blue)
  2. מלון סידארי ווטר פארק (Sidari Water Park Hotel)
  3. מלון בלו לאגון (Blue Lagoon Village)
  4. מלון בלו ביי דלוקס (Blue Bay Deluxe)
  5. מלון אקווה לנד (Aqualand Resort)

החל מ-750 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות ביוון הכוללים פארק ומגלשות מים ב-2024?


לפי בדיקה שערכנו במספר אתרי הזמנות ואתרי השוואת מחירים של מלונות מכל העולם, מצאנו כי המחירים הממוצעים במלונות של איי יוון הכוללים מגלשות ופארק מים בתקופת הקיץ של חודש יולי ואוגוסט, מתחילים באיזור ה-750 ש"ח לזוג ללילה ומגיעים עד ל-1700 ש"ח בהתאם לסוג המלון, סוג החדר וסוג האירוח שתבחרו.

         מומלץ לקרוא גם על:

להלן המלונות באיי יוון הכוללים פארק ומגלשות מים


מלון פודלה ביץ' ווטר פארק כרתים (Fodele Beach Water Park Resort)


מלון פודלה ביץ' בכרתים הוא אולי המלון הגדול והמפורסם ביותר ביוון שמציע מגלשות מים ופארק מים מושקע במיוחד עם מגלשות מים גדולות וארוכות שכבר ממש מזכירות את פארקי המים הגדולים המוכרים.

המלון ממוקם בחוף פודלה שבצפון כרתים ומציע גם שירות של הכל כלול כך שיחד עם פארק המים והאוכל בשפע, לא תהיה לכם באמת סיבה לעזוב לרגע את המלון. המלון נחשב לפופולרי ביותר בקרב המשפחות הישראליות והוא זכה לציון גולשים ממוצע באתר בוקינג של 8 מתוך 10.

המלון מציע 412 חדרים זוגיים או משפחתיים המצוידים בטלוויזיה, מרפסת, כספת ועוד. מלבד פארק המים שבמלון, תוכלו למצוא בו גם 3 מסעדות, 3 בריכות שחייה, מרכז כושר גדול ומתקנים נוספים. המחיר הממוצע במלון בתקופת הקיץ עומד על כ-1100 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 


מלון גובס פארק כרתים (Gouves Park Holiday Resort)


מלון נוסף בכרתים הכולל בתוכו מגלשות מים לילדים הוא מלון גובס פארק המציע 3 בריכות שחייה ו-4 מגלשות מים גדולות. המלון אמנם לא זכה לביקורות מלהיבות עם ציון גולשים ממוצע של 7.7 בלבד אך מגלשות המים ופארק המים שהמלון מציע, דווקא זכו לביקורות טובות מאוד ברשת. גם המחירים שמציע המלון הם נמוכים יחסית ואם אתם מחפשים לחסוך בתקציב אבל עדיין ליהנות ממלון בכרתים עם פארק מים, מלון זה יכול להיות אופציה טובה מאוד עבורכם.

המלון אשר מוגדר 4 כוכבים ממוקם בחוף גובאי בכרתים ומציע מלבד פארק המים גם מגוון פעילויות ואטרקציות לילדים כמו דיסקו ילדים, צוותי הפעלה ובידור ועוד. ישנו אינטרנט אלחוטי חופשי בשטחים הציבוריים של המלון.

מלון זה מציע 246 חדרים שונים המחולקים לחדרים זוגיים וחדרים משפחתיים. המחיר הממוצע לחדר במלון בתקופת הקיץ עומד על כ-600 ש"ח בלבד לזוג ללילה וכ-1000 ש"ח למשפחה הכוללת זוג ושני ילדים.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



מלון לינדוס אימפריאל רודוס (Lindos Imperial Resort)


אם אתם מחפשים מלון עם פארק מים ברודוס, כדאי לבדוק את מלון לינדוס אימפריאל שמציע גם הוא פארק מים עם מגלשות בתוך מתחם המלון. מלון זה זכה לביקורות טובות מהגולשים הישראלים באתר בוקינג שציינו לטובה את האטרקציות שבמלון ואת צוותי הבידור. גם המיקום והארוחות זכו לביקורות טובות מהמשפחות הישראליות שנכתבו באתר.

המלון שמחזיק בדירוג של 5 כוכבים, ישנן 4 בריכות שחייה שונות כאשר אחת מהן מקורה. המלון ממוקם ליד חוף קיוטארי שברודוס ומציע חדרים עם נוף לים או לבריכות. המלון מציע גם מגרשי ספורט מכל הסוגים ו-4 מסעדות שונות.

307 החדרים שבמלון מרווחים וגדולים וכוללים טלוויזיה בלווין, מקרר, חדר רחצה משיש ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-1100 ש"ח בתקופת חודשי הקיץ יולי ואוגוסט.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



מלון ויליג' ריזורט כרתים (Village Resort & Waterpark)


עוד מלון בכרתים שמציע פארק מים גדול ומגלשות מים רציניות ביותר בתוך המתחם הוא מלון ויליג' ריזורט הממוקם בהרסוניסוס ומציע 4 בריכות שחייה ופעילויות שונות ונחשב למומלץ מאוד למשפחות עם ילדים.

המלון קיבל ציון גולשים טוב באתר בוקינג של 8.6 מתוך 10 כאשר הביקורות ברשת ציינו לטובה במקום את פארק המים והמגלשות השוות, את האוכל במלון, את רמת החדרים וגם את התמורה המעולה ביחס למחיר.

המלון המחזיק בדירוג 4 כוכבים, מציע גם אירוח הכל כלול לאוהבי הדבר. סה"כ ישנם במלון 275 חדרים הכוללים בין היתר טלוויזיה, מרפסת, מיזוג ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-800 ש"ח בתקופת יולי אוגוסט. זהו ללא ספק אחד המלונות הפופולריים ביותר בכרתים למשפחות עם ילדים.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג     להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



מלון ליטוס ביץ' כרתים (Lyttos Beach)


מלון ליטוס ביץ' הוא אחד המלונות עם פארק מים המומלצים ביותר ברשת עם ציון גולשים מעולה של 9 באתר בוקינג המבוסס על כ-200 ביקורות גולשים מאומתות מהם גם ביקורות של מטיילים ישראלים רבים. זהו ללא ספק אחד המלונות המומלצים ביותר בכרתים ברשת למשפחות עם ילדים.

מדובר במתחם נופש גדול מאוד הממוקם בכרתים במרכז הרסוניסוס ומחזיק בדירוג 4 כוכבים. המלון כולל גם מגלשות מים גדולות לנוער וגם מגלשות ומתקנים לילדים קטנים. המלון מציע 347 חדרים בדרגות אירוח שונות מרווחים ומאובזרים בטלוויזיה, מקרר קטן, מיזוג, חדר רחצה משיש ואינטרנט אלחוטי בחינם.

הביקורות הישראליות ציינו לטובה במלון בעיקר את האירוח והשירות האדיב של צוות המלון, את האוכל וההתאמה לילדים ואת רמת החדרים הגבוהה. המחיר הממוצע לזוג ללילה בקיץ במלון מתחיל באיזור ה-1000 ש"ח.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון נוסף באיי יוון המציע פארק מים בתוך המתחם הוא מלון סידרו הממוקם באי קורפו. זהו מלון פחות מוכר לקהל הישראלי והוא מציע 2 בריכות שחייה ומספר מגלשות מים גדולות.

מדובר במלון 4 כוכבים קטן יחסית המציע מספר קטן של חדרים או דירות המתאימות למשפחות עם ילדים. החדרים במלון כוללים בין היתר טלוויזיה בכבלים ומרפסות מרוהטות.

המלון מציע גם איזור משחקים הכולל שולחן הוקי אוויר, שולחן ביליארד, כדורגל שולחן ועוד. המלון מציע מחירים נמוכים מאוד ביחס למלונות הגדולים של איי יוון כאשר המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-550 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון סטאר ביץ' בכרתים הוא ללא ספק אחד המועמדים הטובים ביותר בקטגוריית מלונות עם פארק מים ביוון. מלון זה זכה לביקורות נהדרות בקרב המשפחות הישראליות שהעניקו למלון ציונים נפלאים על פארק המים והמתקנים לילדים, על האוכל המגוון ועל רמת החדרים. באתר בוקינג, גרף המלון ציון גולשים ממוצע של 8.6 המבוסס על ביקורות של כ-500 גולשים ששהו במלון (מעל 100 מהם הם גולשים ישראלים).

המלון מחזיק בדירוג 4 כוכבים וממוקם בכרתים באיזור הרסוניסוס. חוף הים נמצא 50 מטר בלבד מהמלון. המלון מציע אירוח בסגנון הכל כלול ומציע 311 חדרים לזוגות ולמשפחות.

אין ספק שזהו אחד המלונות המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים צעירים או גדולים כאשר המחיר הממוצע לחדר לזוג + ילד באירוח על בסיס הכל כלול מתחיל באיזור ה-1000 ש"ח בתקופת יולי ואוגוסט.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



ועוד כמה מלונות ביוון עם מגלשות מים


והנה עוד כמה מלונות באיי יוון שמציעים מגלשות מים. חלקם יש לציין, כוללים רק מגלשות קטנות לילדים קטנים:
  • מלון מדיטראניאו כרתים (Hotel Mediterraneo) - מלון 4 כוכבים בכרתים המציע שתי מגלשות מים קטנות לילדים ועוד כמה מתקנים המתאימים בעיקר לקטנטנים. קיבל ציון 7.9 באתר בוקינג. ממוקם בהרסוניסוס כ-20 דקות מחוף הים. המחיר הממוצע: החל מ-700 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון כרתה פאלאס כרתים (Grecotel Creta Palace) - מלון 5 כוכבים מפואר ויוקרתי מאוד בכרתים שמציע כחלק מהמתקנים הרבים שבמלון, גם כמה מגלשות מים לקטנטנים וילדים צעירים. זכה לציון טוב באתר בוקינג של 8.6 ולציונים טובים באתרים נוספים ברשת. המחיר הממוצע לחדר זוג + ילד ללילה אחד מתחיל בממוצע ב-1500 ש"ח.
  • מלון אקווה-לנד קורפו (Aqualand Resort) - מלון באי היווני קורפו הממוקם הנמצא צמוד לפארק מים גדול באי הנקרא "אקווה לנד". מציע חדרי משפחה גדולים המאובזרים קומפלט כולל מקרר, מיקרוגל ועוד. קיבל ציון 8.3 באתר בוקינג. המחיר: כ-900 ש"ח בממוצע לזוג ללילה בתקופת יולי ואוגוסט.
  • מלון קיפריוטיס ווילג' קוס (Kipriotis Village) - מלון 4 כוכבים בקוס שזכה להמלצות טובות מגולשים ישראלים ברשת. המלון כולל כמה מגלשות מים לקטנטנים וילדים צעירים ומציע גם אירוח הכל כלול. המחיר הממוצע לחדר במלון זה עומד על כ-800 ש"ח בלבד.

  
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

תגובות: 1
  1. כתבה מעולה! המשיכו בעבודה הטובה...

    השבמחק

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות עם מגלשות מים בכרתים, רודוס וקוס ב-2024
מלונות עם מגלשות מים בכרתים, רודוס וקוס ב-2024
אילו מלונות באיי יוון כוללים פארק ומגלשות מים וכמה זה יעלה לכם? אספנו לכם לקראת עונת התיירות הקרובה, את רשימת המלונות השווים ביותר בכרתים, רודו
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEihN37l9cajmiJX2QZSgHC-Gd34MpP8OCJS_1nGTtcYR69YznGeE28QazXuJ1LNsgv_e6eC_tyAd3KwVEkwtYoXRRIHVI6AClcYkzA9bMtUWH2JZ3G6WTk2g832ssenhYrhlYYEU4op9ig/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%25A2%25D7%259D+%25D7%259E%25D7%2592%25D7%259C%25D7%25A9%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2599%25D7%2595%25D7%2595%25D7%259F.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEihN37l9cajmiJX2QZSgHC-Gd34MpP8OCJS_1nGTtcYR69YznGeE28QazXuJ1LNsgv_e6eC_tyAd3KwVEkwtYoXRRIHVI6AClcYkzA9bMtUWH2JZ3G6WTk2g832ssenhYrhlYYEU4op9ig/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%25A2%25D7%259D+%25D7%259E%25D7%2592%25D7%259C%25D7%25A9%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2599%25D7%2595%25D7%2595%25D7%259F.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/02/waterslidesGreeceHotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/02/waterslidesGreeceHotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content