/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות בסיציליה - המלונות הכי טובים והכי מומלצים ב-2024

איפה כדאי לישון בסיציליה? מהם המלונות הטובים ביותר בסיציליה שקיבלו את הביקורות הטובות ביותר ברשת ואילו מלונות הכי אהבו התיירים הישראלים? וגם - מה המחיר הממוצע שתשלמו ב-2024? אתר "תיירות נבונה" מציג לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על לינה בסיציליה.


מלונות בסיציליה - המלונות הכי טובים והכי מומלצים ב-2023
סיציליה (Sicily) היא אחד המקומות הכי יפים באיטליה בפרט ובאירופה בכלל. האי שנחשב לאי הגדול ביותר באירופה טומן בחובו את כל מה שתייר רוצה ומחפש לראות בחופשה - עיירות פסטורליות שרואים רק בסרטים, אדריכלות שמציגה היסטוריה עשירה שמורכבת מעשרות הכובשים השונים ששלטו באי במהלך ההיסטוריה, חופים שווים, אתרים Must See כמו הר הגעש אתנה המפורסם, עיר בירה מודרנית ומעניינת, קולינריה במיטבה ועוד.

היום באתר "תיירות נבונה" נציג לכם את המדריך הטוב ביותר ללינה בסיציליה ונבדוק מהם המלונות שזכו בהמלצות הגולשים הטובות ביותר ברשת, אילו מלונות זכו בחוות הדעת הישראליות הטובות ביותר, באיזה איזור בסיציליה כדאי להזמין מלון ומהם המחירים הממוצעים של מלונות אלו בעונת התיירות הקרובה. מתחילים.
 

5 המלונות הטובים ביותר בסיציליה לפי אתר טריפ אדוויזר

ראשית, הנה 5 המלונות שדורגו במקומות הגבוהים ביותר בסיציליה לפי אלפי גולשי אתר הביקורות המפורסם "טריפ אדווייזר":

  1. מלון וילה דוקאלה סיציליה (Villa Ducale)
  2. מלון וילה קרלוטה סיציליה (Hotel Villa Carlotta)
  3. מלון בורגו פנטאנו סיציליה (Hotel Borgo Pantano)
  4. מלון פורטה ריאלה סיציליה (Hotel Porta Reale)
  5. מלון פיקולו מונדו סיציליה (Hotel Piccolo Mondo‬)

וילה רומנה, הר אתנה וטאורמינה ועוד - האתרים שאסור לפספס בסיציליה


סיציליה מלאה במונומנטים ובאתרי תיירות שפשוט אסור לפספס. הר האתנה הוא אחד האתרים הכי מפורסמים של סיציליה - מדובר בהר געש פעיל והגבוה ביותר באירופה למי שלא מכיר. העיירה אריצ'ה הממוקמת על צוק אליה צריך להגיע עם רכבל היא מקום נוסף שחייבים לבקר בו בסיציליה.

גם העיירה טאורמינה היא פנינה אמיתית והיא נחשבת גם כן לאתר חובה לתיירים המגיעים לאי. כמובן שאי אפשר גם מבלי לבקר בבירת סיציליה פלרמו המקסימה ואם אתם מגיעים בקיץ, אז גם חופשה באחד החופים של סיציליה (המומלצים שבהם הם מונדלו, לידו מאזארו, סקאלי די טורצ'י וג'יארדיני נקסוס) הוא מומלץ ביותר.


טאורמינה, קטניה, סירקוזה ופלרמו - היכן כדאי לישון בסיציליה?


הלינה בסיציליה מגוונת ביותר ותוכלו למצוא את כל האפשרויות שתרצו החל מאירוח אינטימי בוילות משפחתיות ועד למלונות מפוארים ומפנקים. לפי אתר בוקינג ישנם לא פחות מ-8700 מקומות אירוח שונים המפוזרים ברחבי האי.


מכיוון שסיציליה היא אי ענקי, כדאי לחלק את הטיול לכמה איזורים שונים באי וללון בכל לילה או שניים במלון באיזור אחר. האיזורים הפופולריים ביותר והמומלצים ביותר ללון בהם הם העיירות טאורמינה, קטניה, סירקוזה וגם בבירה - פלרמו.

כ-550 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות הטובים ביותר בסיצילה ב-2024?


לפי בדיקה מעמיקה שערכנו באתרי ההזמנות המובילים בעולם, המחירים במלונות המומלצים של סיציליה כפי שמיד תראו, מתחילים בממוצע בכ-550 ש"ח לזוג ללילה ומשם עולים בהתאם לרמת המלון.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לסיציליה?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לאיטליה, התקופה הטובה ביותר להגיע לסיציליה בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, היא עונת פסח (מרץ ואפריל), עונת טרום קיץ (מאי ויוני) וגם תחילת עונת הקיץ (חודש יולי).

מלונות מומלצים בסיציליה ב-2024


להלן המלונות הכי טובים בסיציליה שקיבלו את הביקורות וההמלצות הטובות ביותר ברשת באתרים בינלאומיים הכי מובילים מגולשים ישראליים ומגולשים ברחבי העולם.


מלון וילה בלוודיר הוא ללא ספק אחד המלונות המומלצים והשווים ביותר בסיציליה. המלון זכה לציון גבוה באתר בוקינג של 9.2 המבוסס על כ-700 חוות דעת מאומתות של גולשים כולל חוות דעת ישראליות מעולות.

המלון/וילה, ממוקם בעיירה טאורמינה ומשקיף אל הר האתנה מיקום המלון הוא מצוין וממנו ניתן להגיע מהר מאוד להרבה אתרים שווים כמו למשל האמפי תיאטרון היווני והמדרחוב המפורסם של טאורמינה - קורסו אומברטו שנמצא במרחק 5 דקות הליכה בלבד.

במלון מציעים חדרים גדולים ומרווחים, בריכה פנורמית עם מסעדה סיציליאנית הממוקמת על שפת הבריכה וצמחייה עשירה ויפה המקיפה את הוילה. המלון מציע גם אינטרנט אלחוטי בחינם בכל רחבי המלון. המחיר הממוצע ללילה לזוג במלון עומד על כ-1300 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון הנחשב גם הוא לאחד הטובים ביותר בסיציליה הוא מלון פאלאס הממוקם בעיר קטניה וזכה לביקורות מעולות בקרב מטיילים ישראלים רבים ברשת. המלון דורג באתר בוקינג במקום שני מבין כל מלונות קטניה וקיבל את הציון 9 המבוסס על כ-1300 ביקורות מאומתות של גולשים באתר. גם באתר טריפ אדווייזר דורג המלון במקום ה-3 וקיבל חוות דעת מעולות.

מדובר במלון 4 כוכבים הממוקם ברחוב מרכזי בעיר קטניה וקרוב במרחק הליכה לאטרקציות רבות בעיר. המלון משקיף להר האתנה המפורסם. המלון שוכן במבנה קלאסי ישן אך מציע עיצוב מודרני וחדשני וחדרים מאובזרים ומרווחים.

הגולשים ברשת ציינו לטובה את מיקומו של המלון, את השירות האדיב של הצוות ואת העיצוב של המלון. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-600 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים מלון טוב ומומלץ בעיר סירקוזה המעולה, מלון פארקו דלה פונטאנה הוא אחד הטובים בסירקוזה בפרט ואחד המומלצים ביותר בסיציליה בכלל. המלון זכה לציון גולשים מצוין באתר בוקינג של 9.1 המבוסס על ממוצע של למעלה מ-1000 ביקורות גולשים מאומתות. המלון דורג גם באתר בוקינג וגם באתר טריפ אדווייזר בתוך 10 המלונות הטובים ביותר בסירקוזה.

מלון זה זכה גם לציונים טובים מאוד בקרב גולשים ישראלים רבים ברשת שדיווחו על ארוחת בוקר מעולה, מיקום טוב ושירות הצוות וגם על הגינה הנחמדה שמסביב למלון. זהו מלון 4 כוכבים המציע בריכת שחייה חיצונית ו-47 חדרים סה"כ הכוללים אינטרנט חינם, מיזוג, טלוויזיה, חדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח ללא תשלום ומיני בר.

המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-400 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


העיר טאורמינה היא אחת הערים הפופולריות בסיציליה ואחד המלונות הטובים ביותר בעיר זו הוא מלון וילה שולר שדורג באתר בוקינג לפי מדד ציוני הגולשים במקום הרביעי מבין כל המלונות בטאורמינה. כמו כן, מלון זה דורג במקום ה-8 גם באתר הביקורות הידוע טריפ אדווייזר.

מדובר במלון קטן וותיק מאוד בן 27 חדרים בלבד בבעלות משפחתית הממוקם במיקום מעולה בטאורמינה ומציע נוף מקסים להר אתנה ולמפרץ נאקסוס. הרכבל המוביל לחוף, כיכר ה-9 באפריל ואטרקציות נוספות נמצאות במרחק קצר מהמלון.

המטיילים הישראלים שכבר הספיקו ללון במלון ציינו לטובה בביקורות ברשת בעיקר את המיקום והשירות האדיב ביותר של הצוות. טווח המחירים הממוצע לחדר במלון זה הוא די רחב ובהתאם לתאריכים, המחירים נעים בין 600 ל-1100 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים מלון זול ומומלץ בסיציליה, אין לכם מה לחשוב בכלל אחרת ממלון הבאד אנד ברקפסט רה אומברטו שזכה לדירוג גולשים נדיר באתר בוקינג של 9.8 לפי מעל 500 חוות דעת מאומתות ודורג גם במקום הראשון באתר טריפ אדווייזר בקרב כל מלונות ה-B&B בעיר מילאצו שבה הוא ממוקם.

מלון זה כאמור ממוקם במילאצו במרכז העיר ומוקף סביבו במסעדות וחנויות רבות. הנמל, הקתדרלה והטירה שבעיר מרחוקות מרחק הליכה מהמלון. המלון נחשב גם לאחד הטובים למשפחות עם ילדים בסיציליה ומציע 5 דירות בלבד שיכולות להכיל עד 4 נפשות וכוללים גם מטבחון עם מקרר, מיקרו וכלי מטבח. הדירות היקרות יותר, כוללות גם טרסה פרטית.

אין ספק שמלון זה הוא אחד הטובים ביותר בסציליה למי שמחפש מלון עם תמורה מעולה למחיר - שעומד בממוצע על כ-350 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

עוד מלונות מומלצים בסיציליה שכדאי לבדוק


והנה עוד כמה מלונות בסיציליה באיזורים שונים ומגוונים שראוי לציין ושקיבלו המלצות וביקורות טובות מאוד ברשת:
  • מלון בורגו סן רוקו סיציליה (Resort Borgo San Rocco) - מלון מיוחד מאוד עם המלצות רבות ברשת הממוקם בעיירה סבוקה שמרוחקת כחצי שעה נסיעה מטאורמינה. זכה בציון מעולה בבוקינג של 9.5 ובציונים מעולים מתיירים ישראלים. המחיר: כ-450 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון גרנדה אלברגו אלפיאו סיציליה (Grande Albergo Alfeo) - מלון 4 כוכבים בסיציליה ואחד הטובים בעיר סירקוזה. מטיילים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה והעניקו לו חוות דעת מעולות ברשת. ממוקם במרכז העיר. זכה לציון 8.9 בבוקינג. מציע חדרים במחיר ממוצע של כ-500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון קאזה לה קארובאצה סיציליה (Casa La Carrubbazza) - אחד המלונות הטובים ביותר בסיציליה בקטגוריית עלות לעומת תמורה ומציע מחיקים זולים מאוד. זכה לציון גבוה מאוד באתר בוקינג של 9.3 המבוסס על כ-200 ביקורות מאומתות של גולשים כולל גולשים ישראלים. ממוקם כרבע שעה נסיעה מקטאניה. המחיר: כ-330 ש"ח בממוצע בלבד לזוג ללילה.
  • מלון פנורמיק הוטל סיציליה (Panoramic Hotel) - מלון יוקרתי ומפנק עם המלצות מעולות ברשת (ציון 9.1 בבוקינג). אחת האטרקציות השוות במלון - ממוקם ליד הרכבל המחבר את המלון למרכז העיר טאורמינה. כולל גם בריכת שחייה ומתקנים נוספים. המחיר הממוצע לזוג ללילה: בין 700 ל-1000 ש"ח.
  • מלון ויקטוריה סיציליה (Hotel Victoria) - מלון 2 כוכבים זול בסיציליה שקיבל המלצות רבות ברשת. ממוקם במיקום מעולה במרכז טאורמינה וקיבל גם ביקורות ישראליות מעולות. זכה לציון 9 בבוקינג. מציע מחירים של כ-300 ש"ח לזוג ללילה. 

 

כל מלונות סיציליה על גבי המפה

Booking.com

מלונות מומלצים בסיצילה לפי איזורים פופולריים

 

מלונות מומלצים בטאורמינה


להלן כמה מלונות מומלצים מאוד בעיר טאורמינה שבסיציליה:

מלונות מומלצים בפלרמו


להלן כמה מלונות מומלצים מאוד בעיר פלרמו שבסיציליה:

מלונות מומלצים בסירקוזה


להלן כמה מלונות מומלצים מאוד בעיר סירקוזה שבסיציליה:

מלונות מומלצים בקטאניה


להלן כמה מלונות מומלצים מאוד בעיר קטאניה שבסיציליה:


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות בסיציליה - המלונות הכי טובים והכי מומלצים ב-2024
מלונות בסיציליה - המלונות הכי טובים והכי מומלצים ב-2024
איפה כדאי לישון בסיציליה? מהם המלונות הטובים ביותר בסיציליה שקיבלו את הביקורות הטובות ביותר ברשת ואילו מלונות הכי אהבו התיירים הישראלים? וגם - מה המחי
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi0whePUoMMMc5RS22ltEqfkrFJagR5a4Z4ulhhGlpR9MdYI4_gbqylMGI5presCQWVBD1pwR0kyNIuf81lYzrFf9Loo6yScNR6x2aq9A87yqVBn2J2JB9mHrqlzRNPU17WvNk2Apdq2ew/w640-h450/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259C%25D7%2599%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi0whePUoMMMc5RS22ltEqfkrFJagR5a4Z4ulhhGlpR9MdYI4_gbqylMGI5presCQWVBD1pwR0kyNIuf81lYzrFf9Loo6yScNR6x2aq9A87yqVBn2J2JB9mHrqlzRNPU17WvNk2Apdq2ew/s72-w640-c-h450/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259C%25D7%2599%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2015/06/SicilyBestHotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2015/06/SicilyBestHotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content