/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בונציה ב-2024 - המדריך המושלם למטיילים בונציה!

האם כדאי לישון בונציה או במסטרה? כמה יעלה מלון טוב ומומלץ בונציה ומהן האלטרנטיבות? איזה מלון בונציה זכה להמלצות הטובות ביותר ברשת ואילו מלונות אהבו התיירים הישראלים? כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מזמינים מלון בונציה ב-2024, בכתבה הבאה.


מלונות מומלצים בונציה 2023 - המדריך המושלם למטיילים בונציה!
ונציה (Venice) היא ללא ספק אחד היעדים הפופולריים והמבוקשים ביותר במערב אירופה ותיירים ישראלים רבים גודשים את ונציה במהלך כל השנה כאשר הקיץ והחגים הן התקופות המבוקשות ביותר. מטיילים רבים בוחרים להוסיף את ונציה כחלק מטיול מורחב יותר באיזור כמו אגם גארדה, מילאנו, ורונה ועוד.

קראו עוד מדריכי לינה מעולים באיזור:
ונציה היא עיר תיירותית אחת גדולה כאשר כל כולה מוקדשת לתיירות ובכל רגע נתון מספר התיירים עולה בהרבה על מספר התושבים המקומיים. האטרקציה העיקרית בונציה היא כמובן שייט בגונדולות המפורסמות בנהרות העיר והאטרקציות המרכזיות של העיר הן כיכר סן מרקו וגשר ריאלטו הנחשבים למקומות חובה לכל מי שמגיע לנופש בעיר.

בכתבה הבאה נבדוק איפה הכי כדאי לישון בונציה, איזה מלונות הם המומלצים ביותר בונציה וכמה הם עולים, איך אפשר לישון בזול בונציה ועוד טיפים נוספים שיעזרו לכם לסגור את החופשה שלכם בונציה בצורה החכמה והנבונה ביותר.

5 המלונות הטובים ביותר בונציה לפי אתר טריפ אדוויזר


ראשית, להלן רשימת 5 המלונות הכי טובים בונציה לפי הדירוג של אלפי הגולשים של אתר הביקורות הבינלאומי טריפ אדוויזר:
  1. מלון קימה רוסה ונציה (Cima Rosa)
  2. מלון מורסקו ונציה (Hotel Moresco)
  3. מלון אל פונטה אנטיקו ונציה (Al Ponte Antico Hotel‬)
  4. מלון צ'רמינג האוס ונציה (Charming House DD724)
  5. מלון אי קוואליירי די ונציה (Hotel Ai Cavalieri di Venezia)

שייט בגונדולה וכיכר סן מרקו - מה אפשר לעשות בונציה?


ונציה היא עיר תיירות גדולה ביותר המושתתת כמעט כולה מאות אלפי תיירים שמלאים בה בכל רגע נתון. האטרקציה המרכזית והמפורסמת ביותר היא שייט בגונדולה (סירה קטנה) ברחבי הנהר סביב הבתים היפים שנבנו מסביבו. האיזור המרכזי של ונציה שנחשב לתחנת העוגן לתיירים הוא כיכר סן מרקו המפורסמת שאותה תיאר נפוליאון כאחד המקומות המרשימים ביותר באירופה ובה ניצבת לראווה בזיליקת סן מרקו הנחשבת לאחד המבנים הידועים ביותר בעיר ורבים בוחרים גם להיכנס לסיור בפנים.

מקום נוסף שנחשב לאתר חובה הוא גשר ריאלטו שהוא אחד המקומות המרכזיים ביותר בעיר וגם ארמון הדודג' הוא מקום שרוב המטיילים בוחרים לעבור בו ולהיכנס לסיור מלא בפנים. המטיילים הישראלים ברובם יגיעו גם אל הרובע היהודי העתיק של העיר בו ניתן למצוא את המוזיאון היהודי הידוע וחנויות אומנות יהודית שונות. אם יש לכם כמה שעות פנויות, מומלץ לקפוץ במיוחד בשעות אחה"צ באמצעות שייט לאיים מוראנו, בוראנו וטורצ'לו שהם איים צבעוניים ומקסימים שלא תוכלו לעמוד בשקט מול הנוף והאווירה שתחוו שם.


מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לונציה?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לאיטליה, התקופה הטובה ביותר להגיע לונציה בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, היא חודשי החורף פברואר ומרץ, עונת פסח (אפריל) ועונת החגים סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

כיכר סן מרקו ותחנת הרכבת סנטה לוצ'יה - איפה כדאי לישון בונציה?


הבחירה באיזור מועדף למלון בונציה היא יחסית קלה ופשוטה. ההמלצה הגורפת בקרב כל מומחי התיירות בונציה היא לחפש מלון במרכז ההיסטורי של העיר עם עדיפות למרחק הליכה מהאטרקציות המרכזיות של העיר כגון כיכר סן מרקו או גשר ריאלטו. גם קירבה לתחנת הרכבת סנטה לוצ'יה מהווה יתרון בבחירת מלון בונציה.


אם אתם מעוניינים לנסות ולהוזיל את החופשה שלכם בונציה ולהתרחק מלינה בבל העיר, כדאי לבדוק אופציה של לינה בעיר מסטרה המרוחקת מונציה כ-10 ק"מ ומציעה מלונות זולים באופן משמעותי ביותר מלינה בעיר עצמה. כמובן שתצטרכו להגיע בעזרת תחבורה ציבורית ונסיעה של כמה דקות לונציה ולאטרקציות שבה אך תוכלו להוזיל את מחירי המלון בהרבה כסף. השיקול בסופו של דבר הוא שלכם.

רק לצורך המחשה, המחירים עבור רוב המלונות הטובים והמומלצים במסטרה הם כ-450 ש"ח ללילה לזוג שזה בערך חצי מהמחיר שתשלמו על המלונות המומלצים של ונציה. בהמשך הכתבה נציג לכם גם כמה מלונות שנחשבים למומלצים ביותר במסטרה.
 

כ-1000 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בונציה ב-2024?


כאמור, כיכר סן מרקו היא היעד המרכזי של העיר ומלונות רבים ממוקמים סביב הכיכר. לפי אתר בוקינג.קום, ישנם כ-126 מלונות ויחידות אירוח בסן מרקו. מלונות אלו נמצאים במרחק הליכה מהכיכר והם כמובן המבוקשים והפופולריים ביותר. מחירי המלונות באיזור זה מתחילים ב-400 ש"ח לזוג ללילה אך הרבה מאוד מהם מטפסים מעלה אל מעל ה-1000 ש"ח למלונות המפוארים והמומלצים ביותר באיזור זה.

בגדול, מחירי המלונות הטובים והמומלצים של ונציה כפי שמיד תוכלו למצוא ברשימה שלנו, מתחילים באיזור ה-1000 ש"ח לזוג ללילה.

מלונות מומלצים בונציה 2024


להלן רשימה של כמה מן המלונות המומלצים ביותר בונציה שקיבלו את מירב הביקורות והדירוגים הטובים ביותר מאלפי גולשים ברחבי הרשת באתרי ביקורות בינלאומיים.
 

אם שופטים לפי דירוגי הגולשים ברשת (וכדאי מאוד לעשות זאת), כנראה שאחד המלונות הטובים ביותר בונציה הוא ללא ספק מלון מורסקו. המלון דורג במקום השני באתר הביקורות טריפ אדוויזר ובמקום הראשון באתר בוקינג לפי דירוגי הגולשים שם זכה גם לציון מעולה של 9.7 על סמך כ-650 חוות דעת מאומתות.

המלון ממוקם סמוך לכיכר פיאצלה רומא וכ-25 דקות הליכה מכיכר סן מרקו. המלון גם מרוחק כ-700 מטרים בלבד מתחנת רכבת. המלון זכה לשבחים רבים על השירות, העיצוב והמיקום שלו מאלפי גולשים ברשת כולל גם ישראלים.

ישנם 23 חדרים סה"כ במלון הכוללים ריהוט מודרני, טלוויזיה וחדר רחצה פרטי. המחיר הממוצע ללילה לזוג הוא כ-850 ש"ח ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון יוקרתי ומפואר בונציה במחירים סבירים יחסית, מלון אי קוואליירי הוא אחד מהמלונות שכדאי לכם לבדוק. מדובר במלון 4 כוכבים מפואר המעוצב בעיצוב קלאסי ומלכותי הממוקם בלב המרכז ההיסטורי של ונציה ובמרחק הליכה לאטרקציות המרכזיות של העיר כגון כיכר סן מרקו, כיכר סנטה מריה, גשר האנחות ועוד.

המלון דורג באתר בוקינג במקום ה-6 וזכה לציון מעולה של 9.4 לפי כ-1000 חוות דעת מאומתות. גם באתר טריפ אדווייזר זכה המלון להתברג כאחד מחמשת המלונות הטובים ביותר בונציה. גם המטיילים הישראלים שכבר הספיקו ללון במלון, ציינו לטובה בעיקר את הנראות והיוקרה של המלון וכן את השירות הטוב של הצוות.

המלון מציע 33 חדרים המחולקים לחדרים זוגיים ולסוויטות מפוארות וכוללים מיזוג, מיני בר, טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון נע בין 800 ל-1300 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון NH קולקשן של רשת המלונות העולמית והמוכרת NH, הוא ללא ספק אחד המלונות המומלצים ביותר בונציה ונחשב גם לאחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב הזוגות הישראלים שמחפשים מלון בעיר לחופשה רומנטית. הביקורות ישראליות ברשת ציינו לטובה ושיבחו את המיקום המעולה של המלון, החדרים הגדולים והמרווחים, את ארוחות הבוקר ואת אדיבות צוות המלון.

המלון זכה לביקורות ישראליות מעולות ברשת ולציונים מעולים באתרי המלונות הבינלאומיים (9.1 באתר בוקינג ודירוג במקום ה-14 בטריפ אדווייזר). המלון מחזיק בדירוג של 4 כוכבים ושוכן במבנה שהיה בעבר וילה פרטית גדולה והוסב לבית מלון המציע 59 חדרים שונים. עיצוב המלון משלב בין הסגנון הונציאני הקלאסי לבין עיצוב מודרני ועכשווי.

המלון ממוקם במרכז העיר וקרוב לכל האטרקציות המוכרות של ונציה כגון תיאטרון גולדוני, לה פניצ'ה, התעלה הגדולה וגשר הריאלטו. המחיר הממוצע לחדר במלון נע בין 800 ל-1100 ש"ח לזוג ללילה. המלון נחשב גם לאחד הטובים בקטגורית "תמורה ביחס למחיר".

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון מפואר ומפנק בונציה, מומלץ מאוד לשקול את מלון JW מריוט של הרשת היוקרתית הממוקם באי פרטי בלגונה של ונציה ומציעה אתר נופש שלם הכולל 4 בריכות שחייה ומועדון ספא מפואר. המלון זכה לתגובות וחוות דעת מצויינות באתר בוקינג כולל ביקורות טובות של מטיילים ישראלים.

המלון אשר מדורג 5 כוכבים מציע שירות הסעות חינם בירה שתביא אתכם היישר לכיכר סן מרקו ברבע שעה. מחיר חדר לזוג במלון זה הוא כ-1200 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון זול בונציה אבל לא מוכנים להתפשר על המלצות וחוות דעת טובות, מלון אקווה וניס הוא מלון מושלם עבורכם. מלון זה, המציע מחירים ממוצעים של כ-500 ש"ח לזוג ללילה גם בתקופת השיא של חודשי יולי אוגוסט, זכה לציון מעולה באתר בוקינג (9.5 על סמך כ-900 חוות דעת מאומתות) וקיבל גם ביקורות טובות ממטיילים ישראלים.

מדובר במלון באד אנד ברקפסט קלאסי המציע 6 חדרים סה"כ הכוללים ארוחת בוקר, חדר רחצה פרטי, טלוויזיה, מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי בחינם. המלון ממוקם במרחק דקות הליכה מהקזינו של ונציה ומגטו נובו וכ-10 דקות עד רבע שעה מתחנת הרכבת סנטה לוצ'יה וגשר ריאלטו.

כאמור, מלון זה נחשב לאחד מהמלונות הזולים והמומלצים ביותר בונציה ומציע מחיר ממוצע של כ-600 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג    להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




ועוד כמה מלונות מומלצים בונציה


להלן רשימה של עוד כמה מלונות מומלצים בונציה ששווה לבדוק:
  • מלון לה איזולה ונציה (Hotel Le Isole) - אחד המלונות המומלצים ביותר בונציה ברשת. קיבל ציון של 9.4 באתר בוקינג ודורג במקום ה-13 בטריפ אדווייזר. ממוקם 2 דקות הליכה מכיכר סן מרקו. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-800 ש"ח.
  • מלון ריגולטו צ'ארם ונציה (Rigoletto Charm) - מלון זול בונציה שזכה לביקורות מעולות ברשת. מציע מחירים של כ-500 ש"ח לזוג ללילה בלבד. ממוקם מרחק הליכה מתחנת הרכבת סנטה לוצ'יה. זכה לציון 9.2 באתר בוקינג. 
  • מלון פאלאצו ויטורי ונציה (Hotel Palazzo Vitturi) - אחד המלונות הפופולריים בקרב המטיילים הישראלים וזכה לחוות דעת מעולות באתר בוקינג שם קיבל את הציון 9.1. ממוקם במרחק דקות הליכה מכיכר סן מרקו. מחיר חדר במלון עומד על כ-800 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון פילו ונציה (Hotel Filù) - מלון מומלץ מאוד בונציה המתאים גם לשומרי שבת (ניתן לקבל מפתח במקום כרטיס מגנטי) וממוקם ליד הרובע היהודי של ונציה. קיבל ציון מצוין של 9.1 בבוקינג וזכה לביקורות מעולות ממטיילים ישראלים ברשת. מציע מחירים זולים יחסית שעומדים בממוצע על כ-800 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון ריו ונציה (Hotel Rio) - עוד מלון הנחשב לאחד הטובים ביותר בונציה לפי ביקורות הישראלים ברשת ונחשב גם לזול ולמומלץ מאוד למשפחות עם ילדים בונציה. ממוקם בלב מרכז העיר במרחק 2 דקות הליכה מכיר סן מרקו. המחיר: בין 600 ל-800 ש"ח לזוג ללילה. 
  • מלון אלברגו קאבאלטו & דוג'ה אורסאולו ונציה (Albergo Cavalletto & Doge Orseolo) - אחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב התיירים הישראלים. למרות שקיבל ציון גולשים כללי בינוני באתר בוקינג (7.9), המלון זכה לשבחים וחוות דעת מעולות בקרב הישראלים בפרט, ששיבחו את המלון על המיקום המעולה שנחשב לאחד הטובים בעיר. המחיר הממוצע במלון: כ-820 ש"ח לזוג ללילה.
 

המלונות הכי מומלצים במסטרה


ולסיום, כאמור, אם אתם מחפשים מלונות טובים במחירים של לא יותר מ-400 ש"ח ללילה, תוכלו למצוא הרבה כאלו בעיר מסטרה המרוחקת מעט מונציה. להלן כמה מן המלונות אשר נחשבים למומלצים ביותר לפי אתר בוקינג:

כל המלונות בונציה על גבי מפה + מחירים

Booking.com

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

תגובות: 2
  1. ממליץ מאוד על מלון מורסקו. אחלה של מלון! לא תתחרטו. במיוחד לזוגות...

    השבמחק
  2. מסכים. מלון אי קוויאלרי הוא בהחלט אחד המומלצים בונציה. שירות מעולה ותמורה מעולה למחיר...

    השבמחק

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בונציה ב-2024 - המדריך המושלם למטיילים בונציה!
מלונות מומלצים בונציה ב-2024 - המדריך המושלם למטיילים בונציה!
האם כדאי לישון בונציה או במסטרה? כמה יעלה מלון טוב ומומלץ בונציה ומהן האלטרנטיבות? איזה מלון בונציה זכה להמלצות הטובות ביותר ברשת ואילו מלונות אהבו הת
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiJZwhN_owSZWtRdjcr2ZVkLjMnj6CeDD5LFubDDWN5ebs-tpN-7Mh14lQAYhiiRszuBVvYCp6_JW64WUL9hx3SmdvQj0naPFn9JS6dib3U4cRBe0vZhOxxaASyGVM1WgSlc9hKrTN1J98/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiJZwhN_owSZWtRdjcr2ZVkLjMnj6CeDD5LFubDDWN5ebs-tpN-7Mh14lQAYhiiRszuBVvYCp6_JW64WUL9hx3SmdvQj0naPFn9JS6dib3U4cRBe0vZhOxxaASyGVM1WgSlc9hKrTN1J98/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2015/06/Venice-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2015/06/Venice-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content