/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בורונה (מעודכן ל-2024) - איפה מומלץ לישון בורונה?

איזה מלון בורונה קיבל את הדירוג הטוב ביותר ברשת? באיזה איזורים כדאי לחפש מלונות בורונה? על מה המליצו הגולשים הישראלים? ואיפה אפשר למצוא שם מלונות בזול? אתר "תיירות נבונה" מציג לכם את המדריך האולטימטיבי ללינה בורונה. כנסו לכתבה.


מלונות מומלצים בורונה (מעודכן ל-2023)  - איפה מומלץ לישון בורונה?
אם אתם מתכננים טיול כוכב בצפון איטליה או אולי חופשה משפחתית באגם גארדה לא כדאי לפספס גם את ורונה (Verona), העיר הצפון האיטלקית הנפלאה וההיסטורית שממוקמת בין ונציה לבין אגם גארדה ולכן, חובה להגיע לשם עבור כל מי שמגיע לאיזורים אלו באיטליה.

קראו עוד מדריכי לינה מעולים באיזור:
ורונה כמובן מוכרת לרוב בזכות סיפור האהבה המפורסם של שייקספיר "רומאיו ויוליה" אבל כמובן שהעיר מציעה הרבה יותר מכך. בורונה תוכלו למצוא מבנים ואדריכלות מקסימה שתיקח אתכם אל מעמקי ההיסטוריה של רומא ואיטליה עם מונומנטים מוכרים ומפורסמים כמו למשל האמפיתאטרון הרומי העתיק, מוזיאונים מפורסמים ועוד.

אבל אנחנו כאן כדי לבדוק איפה כדאי לישון בורונה, באיזה איזור כדאי לחפש מלון, איזה מלונות נחשבים למומלצים שם ואיפה אפשר למצוא מלונות טובים אבל בזול. ובכן, הכתבה הזאת נועדה בדיוק לשם כך. אז הנה, מתחילים.

5 המלונות המומלצים ביותר בורונה לפי אתר טריפ אדווייזר 


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים ביותר באתר טריפ אדוויזר לפי עשרות אלפי ביקורות גולשים באתר הביקורות המפורסם "Trip Advisor":
  1. מלון אסקלוס לקשרי סוויטס (Escalus Luxury Suites)
  2. מלון ג'ולייטה א רומיאו (Hotel Giulietta e Romeo)
  3. מלון אקדמיה ורונה (Hotel Accademia)
  4. מלון לה גרוטה (La Grotta Hotel)
  5. מלון מילאנו ורונה (Hotel Milano)

חפשו מלון במרכז העיר - איפה כדאי לישון בורונה?


ובכן, התשובה במקרה הזה היא מאוד ברורה. מרכז, מרכז ומרכז או כפי שמכונה האיזור באיטלקית (città di verona). במרכז ורונה תמצאו את כל האטרקציות וכמובן שככל שהמלון ממוקם יותר במרכז העיר כך תצטרכו פחות להתאמץ להגיע לכל המקומות והאטרקציות בנסיעות.


כמובן שהמחירים במלונות במרכז ורונה יהיו יקרים יותר מאלו הרחוקים יותר משם ולכן, הרבה תיירים שמחפשים אלטרנטיבה זולה יותר מוצאים מלונות רחוקים יותר (אך עדיין טובים מאוד) במרחק נסיעה קצר ממרכז העיר וכך מצליחים לחסוך על הלינה במלון. מה עדיף? הבחירה היא בידכם ולפי התקציב שלכם כמובן.

כ-750 ש"ח בממוצע לזוג ללילה - כמה יעלו המלונות הטובים של ורונה ב-2024?


79 מלונות בורונה דורגו ע"י גולשי אתר טריפ אדוויזר המוביל בעולם בביקורת מלונות. בבדיקה שערכנו עבור המלונות באתר עבור תאריכים נבחרים יולי אוגוסט או ראש השנה וסוכות, המחיר הממוצע שמצאנו במלונות שדורגו ברשימת 20 המובילים עומד בממוצע על כ-750 או 800 ש"ח בממוצע.

כמובן שישנם גם מלונות זולים בורונה גם בפחות מ-450 ש"ח לזוג ללילה וחלקם אף מופיעים במקומות הגבוהים בדירוג אך המחיר הנ"ל הוא שמשקף את רוב המלונות. בהמשך הכתבה נציג לכם גם רשימה של מלונות זולים ומומלצים בורונה אז אל תברחו לשום מקום.

עוד כתבות באתר "תיירות נבונה" על מלונות באיטליה:

מלונות מומלצים בורונה ב-2024


אז לאחר שקיבלנו קצת רקע על לינה בורונה, הנה רשימה של כמה מן המלונות בורונה שקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת באתרי המלונות המפורסמים ביותר בעולם כאשר השתדלנו גם להציג לכם את אלו עם המחירים הסבירים ביותר שהצלחנו למצוא:


אם אתם רוצים גם מלון עם מחירים סבירים וגם מלון שנחשב לאחד הטובים בורונה, כדאי לבדוק את מלון מילאנו. המלון שמדורג 3 כוכבים ממוקם לו ברשימת חמשת המלונות המומלצים ביותר בורונה באתר טריפ אדוויזר וקיבל ציון מעולה באתר בוקינג.קום (9.1!).

המלון ממוקם בלב העיר כ-50 מטר בלבד מהארנה של ורונה וכעשר דקות הליכה לקתדרלת ורונה. למרות שהמלון מדורג 3 כוכבים בלבד, מראה המלון מקנה לו תחושה של מלון מפואר ומפנק יותר וכך חושבים גם מאות ביקורות ברשת. המחיר הממוצע ללילה במלון הוא סביר בהחלט ונע בסביבות ה-540 עד ה-600 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר במלון   להשוואת מחיר המלון עם אתר טריפ אדווייזר
  



עוד אחד מהמלונות הטובים ביותר בורונה לפי אתרי המלונות המובילים בעולם הוא מלון אקדמיה המדורג 4 כוכבים וממוקם אף הוא במרכז העיר. גולשי טריפ אדוויזר מיקמו את המלון במקום ה-3 מתוך כל המלונות בורונה וגולשי בוקינג.קום העניקו לו ציון ממוצע של 9.2.

המלון ממוקם במרחק הליכה להרבה מאוד אטרקציות מוכרות בעיר כמו פיאצה דלה ארבה או בית יוליה המפורסם. המחיר הממוצע במלון זה אינו נורא כל כך והוא נע בממוצע בין 700 ל-880 ש"ח.

מלון מומלץ נוסף בורונה עם מחירים בינוניים וסבירים הוא מלון סקלזי המוגדר מלון 2 כוכבים. המלון ממוקם בלב העיר כ-500 מטר בלבד מהארנה של ורונה ובמרחק הליכה מתחנת הרכבת ומתחנות אוטובוסים רבות שייקחו אתכם לכל מקום שתצטרכו בעיר.

המלון מציע 16 חדרים מעוצבים בעיצוב קלאסי ויפה והמחיר הממוצע לחדר במלון הוא כ-540 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר במלון   להשוואת מחיר המלון עם אתר טריפ אדווייזר    
 



אם אתם מחפשים מלון מפואר 5 כוכבים ומומלץ בורונה, כדאי לבדוק את מלון דואה טורי המפואר שזכה לציונים מעולים באתר בוקינג.קום. המלון השייך לרשת המלונות היוקרתית, ממוקם סמוך למרפסת המפורסמת של יוליה מהסיפור השייקספיראי ומציע 90 חדרים ברמות אירוח שונות. החדרים כוללים גם אינטנרט אלחוטי בחינם.

המחיר הממוצע לחדר במלון זה מתחיל בממוצע ב-1050 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר במלון   להשוואת מחיר המלון עם אתר טריפ אדווייזר
   



מלון בולוניה הוא מלון רומנטי ומפנק שזכה גם הוא להרבה מאוד ביקורות טובות ברשת. המלון מדורג 14 באתר טריפ אדווייזר וזכה לציון של 9 באתר בוקינג. מלון בולוניה עבר שיפוץ מקיף לפני כשלוש שנים ומציע 31 חדרים מעוצבים בקפידה בסגנון קלאסי.

המלון ממוקם בלב העיר וקרוב במרחק הליכה לכל המקומות החשובים של ורונה. המלון זכה לביקורות ישראליות מעולות ברשת והמחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-620 ש"ח ללילה.

להזמנת חדר במלון   להשוואת מחיר המלון עם אתר טריפ אדווייזר




מלונות זולים אבל הכי מומלצים בורונה


אם אתם מחפשים מלון זול בורונה רוב הסיכויים שתמצאו כאלו הפזורים מסביב לעיר ודורשים נסיעה קצרצרה למרכז העיר. אמנם המלונות האלו אינם ממוקמים בלב העיר אך הם קרובים מאוד, זולים מאוד וחלקם גם קיבלו ביקורות מעולות ברשת.

אז הנה רשימה שאספנו המציגה את המלונות שקיבלו ביקורות מצויינות ברשת באתרים המובילים והמחירים שלהם בדרך כלל הוא פחות מ-400 ואפילו מ-300 ש"ח לזוג ללילה:
  • מלון מרטיני ורונה (Hotel Martini) - מרחק נסיעה קצר מהמרכז וכ-5 דקות הליכה מתחנת רכבת. כ-250 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון פיירה ורונה (Hotel Fiera) - מלון 4 כוכבים במרחק קצר ממרכז העיר. כ-275 ש"ח ללילה לזוג.
  • מלון בראנדולי ורונה (Hotel Brandoli) - מלון 3 כוכבים מומלץ בורונה. עשר דקות נסיעה מהמרכז. קיבל ציונים טובים ברשת. 
  • מלון קורטה אונגארו (Corte Ongaro) - מלון 4 כוכבים שקיבל ביקורות מעולות ברשת. מציע שירות הסעות לארנה של ורונה על גג המלון ישנו ג'קוזי עם נוף לכל העיר. כ-300 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • ורונה האוס (Verona House) - מלון דירות קטן עם 20 חדרים במרחק הליכה מהארנה ומכיר ברה. כ-350 ש"ח בממוצע.
  • מלון אל'אדיג'ה ורונה (Residence all'Adige) - מלון מומלץ מאוד למשפחות עם ילדים וממוקם בפארק גדול הקרוב למרכז. כ-300 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון נובו רוסי (Novo Hotel Rossi) - מלון 3 כוכבים ומומלץ מאוד ברשת. נמצא במרחק כמה דקות נסיעה בלבד מהמכרז ההיסטורי של ורונה ועולה בממוצע כ-320 ש"ח לזוג ללילה.

עוד מלונות מומלצים בורונה


ולסיום, הנה עוד רשימה של מלונות שנחשבים להכי מומלצים בורונה לפי דירוגים ברשת:

כל המלונות בורונה על גבי מפה + מחירים

Booking.com

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בורונה (מעודכן ל-2024) - איפה מומלץ לישון בורונה?
מלונות מומלצים בורונה (מעודכן ל-2024) - איפה מומלץ לישון בורונה?
איזה מלון בורונה קיבל את הדירוג הטוב ביותר ברשת? באיזה איזורים כדאי לחפש מלונות בורונה? על מה המליצו הגולשים הישראלים? ואיפה אפשר למצוא שם מלונות בזול? אתר תיירות נבונה מציג לכם את המדריך האולטימטיבי ללינה בורונה. כנסו לכתבה.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiUwzSwktce6EHPSS_poAtXjw_BHaenRUOJRyuL-oTM1t_IaKEPosjf7kViDV-I5nyxPOlj_yI-S7mWwsexyWBPzZ-kAlWyCYk_Wk-PEGwJ3KS0hv_ItFw9wPXqHgLJm5Scin8kT8WBAzs/w640-h360/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiUwzSwktce6EHPSS_poAtXjw_BHaenRUOJRyuL-oTM1t_IaKEPosjf7kViDV-I5nyxPOlj_yI-S7mWwsexyWBPzZ-kAlWyCYk_Wk-PEGwJ3KS0hv_ItFw9wPXqHgLJm5Scin8kT8WBAzs/s72-w640-c-h360/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2015/07/Verona-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2015/07/Verona-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content