/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בפוקט ב-2024 - המדריך המושלם למטייל בתאילנד!

איפה כדאי לישון בפוקט? מהם המלונות הכי שווים באי וכמה יעלה לכם להזמין בהם חדר? אילו מלונות טובים קרובים לבית חב"ד בפוקט? וגם, אילו מלונות בפוקט זכו להמלצות הטובות ביותר של גולשים מישראל ומהעולם ברשת? אתר "תיירות נבונה" אסף לכם את המלונות הטובים ביותר בפוקט ב-2024 לכל סוגי התיירים. כתבה חובה לכל מטייל בתאילנד!


מלונות מומלצים בפוקט ב-2023 - המדריך המושלם למטייל בתאילנד!
אחת מפיסות גן עדן היפות ביותר בתבל היא פוקט (Phuket) ומדי שנה עשרות אלפי ישראלים נוהרים בהמוניהם אל חופי האי הקסום הזה שממנו אפשר ליהנות רק כאשר רואים זאת במו עיניכם. לא משנה כל כך מה מטרת ביקורכם באי הגדול ביותר בתאילנד, בין אם אתם תרמילאים, זוגות צעירים בירח דבש או משפחות עם ילדים, לפוקט יש מה להציע לכל אחד מסוגי התיירים, והרבה מאוד.

פוקט נחשב לאחד האיים הפופולריים ביותר בתאילנד ולא תמצאו כמעט תייר ישראלי אחד שמגיע לתאילנד ומפספס ביקור שם. אחת מהאטרקציות המרכזיות בפוקט, הוא חוף פאטונג הידוע הנחשב לאחד מאיזורי חיי הלילה הטובים והמפורסמים ביותר בתאילנד. החופים של פוקט עמוסים בתיירים מכל העולם, ובמיוחד בתקופת הקיץ.

היום באתר החלטנו לבדוק בצורה מעמיקה את כל מה שקשור בלינה בפוקט. לצורך כך, בדקנו אילו מלונות נחשבים לטובים ביותר בפוקט - כאלו שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת בכל אתרי הביקורות הבינלאומיים? מה המחירים הממוצעים עבור המלון? באיזה איזור בפוקט כדאי להזמין מלון? וגם, בדקנו אילו מלונות טובים נמצאים ליד בית חב"ד? אז הנה אנו מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בפוקט לפי אתר טריפ אדוויזר


ראשית, להלן 5 המלונות שדורגו במקומות הגבוהים ביותר לפי מאות ואלפי גולשי אתר טריפ אדוויזר ברחבי העולם:
  1. אתר הנופש טריסרה פוקט (Trisara)
  2. מלון פוינט יאמו ביי קומו פוקט (Point Yamu by COMO)
  3. מלון צ'אבה פוקט (The Chava Resort)
  4. מלון אנדרה פוקט (Andara Resort Villas)
  5. מלון BYD לופטס פוקט (BYD Lofts Boutique Hotel & Serviced Apartments)

חפשו מלון בפאטונג ביץ' - איפה הכי כדאי לישון בפוקט? 


מרבית התיירים המגיעים לפוקט מתרכזים בחוף הים הקסום של האי ובעיקר באיזור אחד שנחשב לאיזור הטוב והמומלץ ביותר באי. מדובר בחוף קסום שנקרא "פאטונג ביץ'" אשר משתרע על פני 4 ק"מ ושם נמצאים אטרקציות רבות הכוללות בין היתר פאבים ומועדונים, פעילויות ספורט ימי, מסיבות והופעות ראוותניות ועוד. בקיצור, אם אתם אוהבים איזורים עם הרבה אקשן והרבה אנשים, פאטונג ביץ' הוא ללא ספק המקום עבורכם.


אם אתם מגיעים כמשפחה עם ילדים לפוקט ומחפשים חופים רגועים יותר אך עדיין קסומים ומעניינים, תוכלו לבחור בחופים מומלצים אחרים של פוקט כאשר החופים "קטה" (Kata), ו"קארון" (Karon) הם המומלצים ביותר לאחר פאטונג.

         מדריכי לינה מעולים נוספים בתאילנד:

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לפוקט?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לתאילנד, התקופה הטובה ביותר להגיע לפוקט בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, היא חודשי החורף וחנוכה (דצמבר, ינואר, פברואר ומרץ) ועונת פסח (אפריל).


החל מ-250 ש"ח לזוג ללילה בלבד - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר של פוקט ב-2024?


כפי שכבר אמרנו, רוב הישראלים שמגיעים לפוקט בוחרים במלון בפאטונג ביץ' ולכן זה האיזור העיקרי בו בדקנו וחקרנו בכתבה. ובכן, לפי בדיקה שערכנו במספר אתרי מלונות עבור מלונות בפוקט בתקופות שונות, החל מחודשי החורף וחג חנוכה דרך חופשת פסח ועוד לחודשי הקיץ יולי ואוגוסט, מצאנו כי מחירי המלונות הטובים ביותר בפאטונג ובחופים נוספים מתחילים בממוצע ב-250 ש"ח לזוג ללילה ומגיעים עד לכ-1100 ש"ח במלונות היוקרתיים ביותר באיזור פאטונג.

בהמשך הכתבה נציג לכם גם רשימה של מלונות מומלצים בחופים המומלצים הנוספים בפוקט - קארון וקטה.

מלונות מומלצים בפוקט - פאטונג ביץ' 2024


להלן רשימה של מלונות מומלצים בפוקט שקיבלו את הביקורות וההמלצות הטובות באתרים רבים ברשת כמו אתר "למטייל" הישראלי, אתר "בוקינג", אתר "הוטלס קומביינד", אתר "טריפ אדוויזר" ועוד אתרים נוספים:


מלון רמדה פוקט הוא אחד המלונות המדוברים והמומלצים ביותר בפוקט ובפאטונג ביץ'. המלון זוכה לשבחים רבים מהמוני גולשים מרחבי העולם כולל ישראלים. באתר טריפ אדוויזר למשל, המלון מדורג במקום הרביעי מבין כל המלונות בפטונג ביץ'. גם באתר בוקינג מלון רמדה פוקט מדורג במקום הרביעי עם ציון של 9 מתוך 10 לפי 79 חוות דעת מאומתות.

מדובר במלון חדש לגמרי שנפתח רק השנה והוא מציע 206 חדרים הכוללים מרפסת ונוף לעיר. המלון מציע בריכה גדולה וארוכה וסאונה. ק"מ וחצי מהמלון תוכלו למצוא את מרכז הקניות ג'ונגסיילון. המחיר הממוצע לזוג כולל ילד הוא כ-320 ש"ח ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 



עוד מלון בפוקט שזוכה להמלצות רבות ברשת מכל רחבי העולם הוא מלון הבוטיק 4 הכוכבים BYD. מלון זה נמצא 5 דקות הליכה בלבד מחוף פאטונג, רחוב באנגלה המפורסם והסואן ומרכז הקניות ג'ונגסיילון. המלון מציע דירות מאובזרות ומעוצבות הכוללות חדר שינה וסלון נפרד ומרוהט וכן מטבח מאובזר בכל מה שצריך. במלון תמצאו בריכת גג ואינטרנט אלחוטי בחינם בכל רחבי המלון.

גולשי אתר טריפ אדווייזר דירגו את מלון BYD במקום הראשון מבין כל המלונות בפאטונג. באתר בוקינג המלון קיבל ציון 9 מתוך 10 על פי מעל 200 חוות דעת אמיתיות של גולשים. המחיר הממוצע לחדר במלון לזוג ללילה עומד על כ-510 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
        



מלון הולידיי אין פוקט הוא אחד המלונות הטובים והמומלצים ביותר בפטונג ביץ' ומומלץ מאוד גם למשפחות עם ילדים. תיירים רבים ביניהם גם הרבה מאוד גולשים ישראלים העניקו למלון שבחים וציונים מעולים על שירות אדיב בצורה יוצאת דופן של צוות המלון, ארוחת בוקר מצויינת, מיקום מעולה וחדרים גדולים ומרווחים עם הרבה פרטיות. גם באתר טריפ אדווייזר המלון מדורג במקום ה-4.
 
אורחי המלון יכולים ליהנות מ-6 בריכות שחייה שבמלון ובמעבר ישיר אל חוף הים שנמצא צמוד למלון, חדר משחקים גדול לילדים ו-4 מסעדות שונות. מחיר חדר במלון הוא בממוצע כ-670 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 



לפי גולשי אתר טריפ אדוויזר, מלון אמארי פוקט הוא המלון השני הטוב ביותר (ממוקם אחרי מלון BYD שכתבנו עליו למעלה) בחוף פטונג. מלון זה מתאים מאוד עבור מי שמחפש להיות קרוב מאוד לאקשן אבל לא מדי. המלון נמצא כ-10 דקות הליכה מהמרכז של החוף ולכן שקט ורגוע יותר. משפחות עם ילדים יוכלו למצוא יתרונות במלון זה.

המלון הוא מפואר ביותר ומציע 2 ברכות שחייה, מועדון ספא יוקרתי וחוף פרטי של אורחי המלון בלבד. חדרי האוכל והמסעדות פונים ישירות לחוף בנוף מרהיב ביום ובלילה. המלון מציע 360 חדרים מרווחים בדרגות אירוח שונות ומציע גם שירות הסעות חינם למרכז פטונג.

המחיר הממוצע למלון זה עומד על כ-630 ש"ח לזוג.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
      



מלון פאטונג מנשן (Patong Mansion)
אם אתם מחפשים מלון זול ומומלץ בפטונג ביץ' בפוקט, כדאי שתבררו על מלון פאטונג מנשן המדורג 3 כוכבים ומציע חדרים זולים מאוד החל מ-150 ש"ח לזוג ללילה. המלון מרוחק כ-5 דקות נסיעה מחוף פטונג, מאיצטדיון האגרוף של פאטונג, רחוב באנגלה ומרכז הקניות ג'ונגסיילון וכ-25 דקות נסיעה מפוקט טאון.

במלון ישנם 36 חדרים בלבד הכוללים גם טלוויזיה, מיני בר, קומוקום חשמלי ואינטרנט אלחוטי בחינם. המלון זכה להמון ביקורות טובות מגולשים מרחבי העולם. באתר בוקינג זכה המלון בציון מצוין של 8.9 שנחשב לציון טוב מאוד באתר ובטריפ אדוויזר הוא ממוקם במקום השלישי מבין כל המלונות בפאטונג.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



עוד מלונות מומלצים בפוקט


והנה עוד רשימה של מלונות בפוקט שקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת מחולקים לפי נושאים שונים.

מלונות מומלצים בפוקט ליד בית חב"ד

מטיילים ישראלים רבים מחפשים אחר מלונות בפוקט שיהיו קרובים לבית חב"ד. ובכן, הנה כמה מלונות מומלצים בפוקט הקרובים מרחק הליכה לבית חב"ד הנמצא בחוף פאטונג.

  • מלון איביס פוקט (Ibis Phuket Patong) - מלון זה ממוקם בלב הטיילת של חוף פאטונג ורחוק כ-2 דקות הליכה מבית חב"ד. ציון 7.8 בבוקינג וביקורות טובות מאוד של גולשים ישראלים ששהו במלון.
  • מלון גרייסלנד פוקט (Phuket Graceland Resort and Spa) - מלון 5 כוכבים מפואר ביותר וקרוב מאוד לבית חב"ד (מרחק הליכה קצר). מלון מפואר ביותר שזבה לביקורות טובות ברשת. מחיר הממוצע של כ-600 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון פאטונג פאראג'ון (Patong Paragon Resort & Spa) - אחד המלונות הטובים והיוקרתיים ביותר באיזור בית חב"ד בפוקט. מלון מפואר ומפנק מאוד במרחק הליכה מבית חב"ד ועל חוף הים. מחיר ממוצע לחדר לזוג ללילה עומד על כ-1000 ש"ח.
  • מלון באראמי ריזורטל (Baramee Resortel) - מלון 3 כוכבים הקרוב לבית חב"ד ומתאים למי שמחפש מלון טוב וזול באיזור זה. המחירים הממוצעים לחדר במלון זה הם פחות מ-300 ש"ח לזוג ללילה. המלון קיבל ציון של 7.8 בבוקינג.

מלונות מומלצים בפוקט בקטה ביץ'

להלן המלונות הכי טובים בחוף קאטה (Kata) שנחשב גם הוא לאחד האיזורים המומלצים ביותר ללון בהם בפוקט:

  • מלון קטה סי וויו (Kata Sea View Villas) - מלון מפואר ברמה בינלאומית בדרגת 5 כוכבים המציע 4 וילות ענקיות ומפוארות עם בריכה פרטית לכל וילה. המחיר הממוצע לוילה הוא כ-1800 ש"ח ללילה.
  • מלון מטאדי פוקט (Metadee Resort & Villas) - מלון 5 כוכבים מפואר אך במחירים זולים במיוחד ביחס לתמורה. מחיר ממוצע של כ-540 ש"ח לזוג ללילה. המלון קיבל המלצות טובות וציון מעולה של 8.8 באתר בוקינג. 
  • מלון מרינה ריזורט קטה ביץ' (Sugar Marina Resort-SURF-Kata Beach) - מלון 3 כוכבים זול וטוב עם המלצות טובות ברשת. כולל אינטנרט אלחוטי חינם, בריכת שחייה וחנייה פרטית בחינם. מרוחק כ-ק"מ וחצי מהבודהה הגדול וכ-10 דקות הליכה מחוף קטה. 
  • מלון אביסטה פוקט, קאטה ביץ' (Avista Phuket Resort and Spa, Kata Beach) - מלון 5 כוכבים במחירים זולים של כ-500 ש"ח לזוג ללילה. מדורג 8 בטריפ אדוויזר מבין כל המלונות בחוף קאטה.
  • מלון קאטאט'אני פוקט ביץ' ריזורט (Katathani Phuket Beach Resort) - כפר נופש מפואר ומפנק בטירוף עם 6 בריכות שחייה, חוף ים צמוד, מסעדות משובחות והמלצות רבות ברשת. 
  • מלון צ'אנאלאי פוקט (Chanalai Romantica Resort) - מלון 3 כוכבים טוב ורגוע במחירים זולים של החל מ-270 ש"ח לזוג ללילה. מדורג מקום 12 בטריפ אדוויזר וקיבל ציון טוב של 8.5 באתר בוקינג.

מלונות מומלצים בפוקט בקארון ביץ'

בדומה לחוף קטה, גם חוף קארון בפוקט נחשב לאחד המקומות הטובים ביותר לאחר פאטונג ומומלץ בעיקר למשפחות ולמי שמחפש חופשה רגועה ושלווה יותר בפוקט. להלן כמה מן המלונות הכי מומלצים בחוף קארון בפוקט:

  • מלון לה מרידיאן פוקט ביץ' (Le Meridien Phuket Beach Resort) - מלון השייך לרשת המפורסמת ונחשב לאחד הטובים ביותר בחוף קארון. מדורג 8 בטריפ אדוויזר ו-7 בבוקינג ומציע בדרך כלל מבצעים שווים דרך האתר. המלון כולל בריכת שחייה ענקית, חוף פרטי, מסעדות מגוונות ועוד. מחיר ממוצע של כ-1000 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון מנורה קוזי (Manohra Cozy Resort) - מלון זה ממוקם כ-2 ק"מ מחוף קארון ונחשב לאחד הטובים באיזור ביחס למחיר. מחיר ממוצע של כ-160 ש"ח ללילה לזוג.
  • מלון מובנפיק וילאס (Moevenpick Villas & Spa Karon Beach Phuket) - מלון 5 כוכבים מפואר שזכה להמלצות רבות ברשת (ציון 8.8 בבוקינג). המלון ממוקם ממש על חוף קארון.
  • מלון מנדרבה קארון ביץ' (Mandarava Resort and Spa, Karon Beach) - מלון מפואר ומפנק בחוף קארון וגם לא רחוק מחוף פאטונג. המלון כולל 3 בריכות שחייה ושירות הסעות חינם לחוף קארון (7 דקות הליכה מהמלון).
  • מלון שוגר מרינה (Sugar Marina Resort - ART - Karon Beach) - מלון מצוין בחוף קארון ואחד הטובים ביותר ביחס למחיר הזול שהוא מציע (כ-350 ש"ח לזוג ללילה). מרוחק 3 דקות הליכה מהחוף.

כל המלונות בפוקט על גבי מפה + מחירים

Booking.com
 
תמונה:  Phuket@photographer.net מאתר flickr לפי רישיון CC BY 2.0

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בפוקט ב-2024 - המדריך המושלם למטייל בתאילנד!
מלונות מומלצים בפוקט ב-2024 - המדריך המושלם למטייל בתאילנד!
איפה כדאי לישון בפוקט? מהם המלונות הכי שווים באי וכמה יעלה לכם להזמין בהם חדר? אילו מלונות טובים קרובים לבית חב"ד בפוקט? וגם, אילו מלונות בפוקט זכו לה
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi0_pJQjZFYcr_gy3LoPbgRZUOFBxNxKQwtEU_aphklJlKx9qNy-r_bZMYaoWYvJXOoV6fQYOFdWP2SMpi3t_2fPJB10kEzi_KgiFcN5lEHIPqXJmkrLZS3dG9UEn0JkHdr5GrWnpC9LoI/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A4%25D7%2595%25D7%25A7%25D7%2598.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi0_pJQjZFYcr_gy3LoPbgRZUOFBxNxKQwtEU_aphklJlKx9qNy-r_bZMYaoWYvJXOoV6fQYOFdWP2SMpi3t_2fPJB10kEzi_KgiFcN5lEHIPqXJmkrLZS3dG9UEn0JkHdr5GrWnpC9LoI/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A4%25D7%2595%25D7%25A7%25D7%2598.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2015/10/blog-post.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2015/10/blog-post.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content