/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בקופנגן - המדריך המושלם לחופשה בתאילנד ב-2024!

איפה כדאי לישון בקופנגן? מהם המלונות המומלצים ביותר בקופנגן הרחוקים מאיזור מסיבות הפול מון ואיזה מלון כדאי להזמין אם דווקא רוצים לישון במרחק הליכה מחוף הדרין? מה המחירים הממוצעים של המלונות שקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? אתר "תיירות נבונה" עושה לכם סדר לכל סוגי התיירים המגיעים לחופשה בקופנגן ב-2024.


מלונות מומלצים בקופנגן - המדריך המושלם לחופשה בתאילנד ב-2023!
קופנגן (Ko Pha Ngan) הוא אחד האיים הפופולריים והמוכרים ביותר באיי תאילנד. האי נמצא סמוך לקוסמוי (20 ק"מ) ולקוטאו (35 ק"מ) ומוכר לרוב התיירים בזכות מסיבות הפול מון (Full Moon) שמתקיימות מדי חודש בלילות של ירח מלא ומושכות לשם עשרות אלפי תיירים מרחבי העולם.

מלבד המסיבות, האי מציע ריזורטים מפוארים, חופים יפים ושלווים, אתגרי צלילה לחובבי הז'אנר וטיולים באתרים מעניינים באי כמו מקדש קאו טאם ובפארק הלאומי נאמטוק פאנג.

היום באתר "תיירות נבונה" נציג בפניכם מדריך לינה מעולה לקופנגן ונבדוק מהם המלונות הטובים ביותר באי ונגלה באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים ומהם המחירים הממוצעים בהם בעונת התיירות הקרובה.

5 המלונות הטובים ביותר בקופנגן לפי טריפ אדווייזר

   
ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בקופנגן לפי דירוג הנקבע ע"י מאות אלפי גולשי אתר הביקורות המפורסם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון בורי ראסה קופנגן (Buri Rasa Koh Phangan)
  2. מלון לה דיוויין קומדי ביץ׳ קופנגן (Le Divine Comedie Beach Resort)
  3. מלון סינתיה קופנגן ריזורט (Santhiya Koh Phangan Resort & Spa) 
  4. מלון פאנבימן קו פנגאן (Panviman Koh Phangan)
  5. מלון אנאנטרה רסאננדה קופנגן וילאס (Anantara Rasananda Koh Phangan Villas) 

מסיבות הפול מון - האטרקציה העיקרית של קופנגן


מסיבות הפול מון הן האטרקציה העיקרית של קופנגן ורוב התיירות של האי מתרכזת סביבן. המסיבות מתקיימות במהלך הלילות שבהן הירח מלא (אפשר לבדוק באמצעות האתר הבא מתי הן מתקיימות מדי חודש) כאשר הן מתחילות בשעות הערב ומסתיימות לאחר הזריחה. בכל חודש, כמה ימים לפני מועד הפול מון, האי מתמלא בתיירים והופך לצפוף ועמוס ביותר.

המסיבות מתקיימות בחוף האדרין (Haad Rin) שאורכו כמה מאות מטרים והחל משעות הערב, החוף הופך לרחבת ריקודים ענקית עם מוסיקת ריקודים הבוקעת מכל עבר, אלכוהול ואטרקציות שונות. לצד מסיבות הפול מון שנחשבות לצפופות ביותר, מתקיימות גם מסיבות האלף מון (Half Moon) ובלק מון (Black Moon) שמתקיימות במהלך לילות חצי ירח או ללא ירח בכלל ונחשבות למסיבות רגועות יותר ופחות סוערות. 

אבל איפה כדאי לישון בקופנגן? ובכן, זה תלוי...


ובכן, כפי שכבר הבנתם, מסיבות הפול מון של קופנגן הם האטרקציה העיקרית של האי ובתאריכים של ירח מלא האי מתמלא בתיירים המגיעים למסיבות. מסיבות הפול מון ורוב האקשן של קופנגן מתקיימות בחוף הדרין (Had Rin) שהוא בעצמו נחלק לשני חופים עיקריים - חוף סאנרייז (חוף הזריחה) וחוף סאנסט (חוף השקיעה) שרחוקים אחד מהשני במרחק של דקות הליכה.

חוף סאנרייז הוא החוף העיקרי בו מתקיימות המסיבות והוא האיזור הכי קרוב למסיבות ולאקשן. חוף סאנסט לעומת זאת, נחשב לשקט יותר וניתן להגיע ממנו לאיזור המסיבות במרחק של כמה דקות הליכה בלבד. כך או כך, חוף הדרין הוא האיזור הפופולרי ביותר בקופנגן ושם רוב התיירים הצעירים (בהם כמובן גם הרבה מאוד ישראלים) מחפשים בו מלון או אכסנייה (גסט האוז).

מחפשים להתרחק מהמולת המסיבות?

קופנגן הוא אי גדול ואינו מציע רק מסיבות לצעירים. ישנם חופים רבים באי המרוחקים מאיזור המסיבות של הדרין ושם תוכלו למצוא שלווה אמיתית, מלונות וריזורטים מפוארים המתאימים גם לחופשה משפחתית עם ילדים ולחופשה רומנטית לזוגות בירח דבש. בין האיזורים המומלצים בקופנגן למשפחות ולזוגות ניתן לציין את חוף סאלאד (Salad Beach), וחוף טונג נאי פאן נוי ביץ' (Tong Nai Pan Noi Beach). אם אתם עדיין מעוניינים להגיע מחופים אלו למסיבות, ניתן לשכור בקלות טוסטוס ולהגיע לאיזור במהירות.

בשורה התחתונה: אם אתם צעירים שמחפשים אקשן ומסיבות, חפשו מלון בחוף הדרין. אם אתם רוצים חופשה קלאסית ומפנקת במלון או ריזורט מפואר הרחק מהרעש וההמולה של המסיבות, חפשו מלון בחוף סאלאד או חוף טונג נאי פאן נוי ביץ' (בהמשך הכתבה נציג לכם מלונות מומלצים לכל סוגי התיירים כפי שמצאנו מאלפי ביקורות ברשת).

         מדריכי לינה מעולים נוספים בתאילנד:

כ-550 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בקופנגן ב-2024?


לפי אתר בוקינג ישנם מעל 300 מקומות אירוח בדרגות שונות בקופנגן. מבדיקה שערכנו באתר זה ובאתרי הזמנות מלונות בינלאומיים נוספים בתאריכים אקראיים בתקופות שונות כמו חודשי החורף, פסח וחודשי הקיץ יולי ואוגוסט מצאנו כי המלונות שקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת יעלו בממוצע בין 450 ל-650 ש"ח לזוג ללילה.

ישנם כמובן מלונות וגסטהאוזים זולים שיעלו לכם 200 ש"ח או מלונות סופר יוקרתיים שיעלו 1500 ש"ח לזוג ללילה אך בבדיקה מצאנו כי הממוצע הכללי במלונות שזכו למירב ההמלצות, עומד על כ-550 ש"ח.

המלונות המומלצים ביותר בקופנגן (לא באיזור המסיבות) 2024


להלן כמה מן המלונות הכי מומלצים בקופנגן באיזורים הרחוקים מחוף הדרין ומאיזור המסיבות (מתאים לחופשות רומנטיות, משפחות עם ילדים או כאלו שמחפשים חופשה שלווה ומפנקת):


מלון זה הוא אולי אחד הריזורטים הטובים ביותר שתמצאו בקופנגן. המלון המדורג 5 כוכבים, עמוס בשבחים והמלצות מצוינות בכל אתר ברשת גם מגולשים ישראלים וגם ע"י גולשים מכל רחבי העולם. המלון ממוקם בחוף טונג נאי פאן נוי ביץ' (Tong Nai Pan Noi Beach) הרחק מחוף הדרין ומהמולת המסיבות סביבו ומציע וילות וסוויטות מפוארות עם בריכה פרטית בתוך החדר וטרסה.

מלון זה נחשב לאחד המפוארים ביותר באי ומומלץ מאוד למשפחות עם ילדים. המלון זכה להתברג במקומות הראשונים ביותר באתרים כמו טריפ אדוויזר (מקום 3) או אתר בוקינג.קום (ציון 9.3!). מספיק לראות את התמונות של המלון ולקרוא את הביקורות וחוות הדעת כדי ללמוד שזהו אחד המלונות השווים ביותר בקופנגן. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-900 ש"ח ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




לפי מאות אלפי ביקורות וחוות הדעת באתר ביקורת המלונות הבינלאומי "טריפ אדוויזר", מלון לה דיווין הוא המלון המומלץ ביותר בקופנגן. המלון שממוקם באיזור באן טאי המרוחק כ-8 ק"מ מחוף הדרין וממסיבות הפול מון מציע 13 חדרים מעוצבים ומסוגננים בחן הכוללים טרסה, טלוויזיה, מזגו ומקלחת צמודה. במלון תוכלו למצוא בריכה חיצונית גדולה במיוחד עם שפת אינסוף ואינטרנט בחינם.

למרות שהמלון ממוקם לו בראש רשימת המלונות המומלצים של קופנגן, הוא דווקא זול במיוחד כאשר חדר במלון יעלה לזוג ללילה בממוצע כ-310 ש"ח. בקיצור אם אתם מחפשים מלון טוב וזול בקופנגן, כדאי לבדוק מלון זה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
    



מלון נוסף שנחשב לאחד הטובים ביותר בקופנגן וזכה לתשבחות והמלצות רבות ע"י ישראלים רבים באתרים שונים הוא מלון פאנבימאן הממוקם הרחק ממסיבות הפול מון על חוף טונג נאי פאן נוי ביץ'. במלון ישנה בריכת שחייה מסוגננת ומעוצבת, איזור ספא וגישה פרטית אל חוף הים. ישנם באתר 2 מסעדות שפועלות במקום וכן פעילויות ספורט מים, צלילה וכד'.

המלון מעוצב כולו ומתאים במיוחד לזוגות בחופשה רומנטית המחפשים מלון מפנק ושקט באווירה רגועה ושלווה. המלון דורג באתר בוקינג בתוך רשימת 20 המלונות הטובים ביותר בקופנגן לפי חוות דעת גולשים ובמקום ה-6 אתר טריפ אדוויזר. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-450 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון מומלץ למשפחות בקופנגן, מלון בורי ראסה הוא אחד הטובים ביותר בקטגוריה זו. מטיילים ישראלים רבים שהגיעו למלון יחד עם הילדים המליצו בחום רב על מלון זה הממוקם רחוק מחוף הדרין על חוף טונג נאי פאן נוי ביץ' ומציע 65 חדרים גדולים ומרווחים.

הבריכה במלון קטנה יחסית אם אתם מחפשים בריכות גדולות. אבל המלון ממוקם ממש על החוף ומציע על שפת החוף גם מסעדה המגישה פירות ים ומאכלים מוכרים. המחיר הממוצע לחדר זוגי במלון זה עומד על כ-550 ש"ח ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




הריזורט/מלון סנטייה הוא עוד אחד מהריזורטים המפוארים ביותר בקופנגן ומיועד למי שמחפש חופשה מפנקת שמבוססת בעיקר על בטן גב ומנוחה באווירה יוקרתית ומפוארת. המלון מדורג 5 כוכבים ונמצא גם הוא באיזור חוף טונג נאי פאן נוי ביץ' המרוחק מרעש המסיבות ומציע בריכה ענקית ומפוארת, אינטרנט חינם, איזור ספא ואיזור ספורט מים.

במלון ישנם 99 חדרים מתוכם גם חדרים מפוארים עם בריכה פרטית וג'קוזי. המלון קיבל באתר בוקינג את הציון המעולה 9 מתוך 10 לפי מעל 400 חוות דעת מאומתות של מטיילים מהעולם ומישראל ששהו במקום. המחיר הממוצע ללילה לזוג במלון מתחיל בכ-750 ש"ח ומגיע עד ל-1200 ש"ח לחדרים המפוארים עם הבריכה הפרטית בחדר.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



עוד מלונות מומלצים בקופנגן (רחוקים מאיזור המסיבות)


והנה עוד כמה מלונות בקופנגן באיזורים שקטים שקיבלו את מירב ההמלצות ברשת:

מלונות מומלצים בקופנגן באיזור המסיבות (חוף הדרין)


ולסיום, אם אתם כן מחפשים את האקשן ומסיבות הפול מון של קופנגן ומעוניינים גם ללון במרחק הליכה ממסיבות אלו, הנה המלונות הכי מומלצים ברשת באיזור זה:

  • מלון דה קואסט קופנגן (The Coast Resort Koh Phangan) - מלון 4 כוכבים מפואר שמדורג במקומות הגבוהים באתרי הביקורות. ממוקם 800 מטרים מאיזור המסיבות. כ-400 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון פאליטה לודג' קופנגן (Palita Lodge) - שתי דקות הליכה ממסיבות הפול המון אך עדיין שקט. קיבל ציון 8.7 בבוקינג.
  • מלון קוקונט ביץ' קופנגן (Cocohut Beach Resort & Spa) - ריזורט מפואר הממוקם בחוף לילה במרחק של 5 דקות הליכה מהמסיבות. זכה להמלצות רבות ממטיילים ישראלים. כ-350 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון פנגן קופנגן (Phangan Bayshore Resort) - ממוקם בהדרין נוק. קיבל המלצות רבות ברשת. כ-300 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון נפטונס וילה קופנגן (Neptune's Villa) - מלון זול במיוחד (פחות מ-200 ש"ח לזוג ללילה בממוצע). מרחק הליכה לאיזור מסיבות הפול מון (5 דקות הליכה) ומרחק נסיעה קצר (כ-10 דקות) מאיזור מסיבות האלף מון והבלק מון.

כל המלונות בקופנגן על גבי מפה + מחירים

Booking.com

תמונה: Sarah Ackerman מאתר פליקר (CC BY 2.0)


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בקופנגן - המדריך המושלם לחופשה בתאילנד ב-2024!
מלונות מומלצים בקופנגן - המדריך המושלם לחופשה בתאילנד ב-2024!
איפה כדאי לישון בקופנגן? מהם המלונות המומלצים ביותר בקופנגן הרחוקים מאיזור מסיבות הפול מון ואיזה מלון כדאי להזמין אם דווקא רוצים לישון במרחק הליכה מחו
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh1hXnpyszkCxCnZJLwfOMbYA2H3b7cxiKILQyvbCwxFnyvpEvrGlKW-RuV5q8ziGlLLlEjpLakHTxIKtAwlmWYinm9iCkGiZodS5GSLRFmbECtHL7Y78fxBc5y08quvLZYZJm2VrLNHEA/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%25A4%25D7%25A0%25D7%2592%25D7%259F.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh1hXnpyszkCxCnZJLwfOMbYA2H3b7cxiKILQyvbCwxFnyvpEvrGlKW-RuV5q8ziGlLLlEjpLakHTxIKtAwlmWYinm9iCkGiZodS5GSLRFmbECtHL7Y78fxBc5y08quvLZYZJm2VrLNHEA/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%25A4%25D7%25A0%25D7%2592%25D7%259F.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2015/11/Ko-Pha-Ngan-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2015/11/Ko-Pha-Ngan-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content