/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בקפריסין 2024 - המדריך המושלם למטייל בקפריסין!

פאפוס? לרנקה? לימסול? או אולי איה נאפה? באיזו עיר כדאי לישון בקפריסין? אילו מלונות בקפריסין מציעים הכל כלול או פארק מים? מהם המלונות המומלצים ביותר בקפריסין לפי ציוני הגולשים ברשת?מה המטיילים הישראלים דירגו? וכמה הם יעלו לכם בעונת התיירות הקרובה של 2024? קבלו את מדריך הלינה לקפריסין הטוב ביותר שתמצאו ברשת!


מלונות מומלצים בקפריסין 2023 - המדריך המושלם למטייל בקפריסין!
קפריסין (Cyprus) היא ללא ספק אחד מהיעדים האטרקטיביים ביותר בקרב התיירים הישראלים בשנים האחרונות. הטיסות הזולות, המרחק הקצר מישראל, האוכל המשובח והאווירה הים תיכונית המקסימה, הופכים את קפריסין ליעד סופר אטרקטיבי עבור כל סוגי התיירים הישראלים. גם בקיץ הקרוב היא צפויה למשוך אליה תיירים רבים מישראל וביניהם צעירים, זוגות שמגיעים לחופשה רומנטית באחד הריזורטים המפוארים של האי וגם משפחות רבות שמגיעים לבלות עם הילדים במגוון האטרקציות שמציע האי.

היכנסו לעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "תיירות נבונה" ותוכלו להתעדכן במדריכי התיירות הטובים ביותר ברשת

התיירות בקפריסין מתרכזת ברובה באיזור היווני של האי וסביב חמש ערים מובילות, שם נמצאים רוב התיירים ורוב בתי המלון. מדובר בערים ניקוסיה, לימסול, פאפוס, לרנקה ואיה נאפה. בכל אחת מן הערים האלו, נמצאים מלונות רבים בכל דרגות האירוח המתאימים לכל סוגי התיירים (בהמשך המדריך, נציג לכם פירוט של בתי המלון המומלצים ביותר לפי כל איזור ואיזור). מסביב לערים אלו, נמצאים גם כפרי נופש רבים, קטנים וציוריים המציעים אווירת נופש ים תיכונית רגועה ושלווה.

אז באיזו עיר הכי כדאי לישון בקפריסין? אילו מלונות בקפריסין זכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת? אילו מלונות שם קיבלו את הביקורות הישראליות הטובות ביותר? מהם המחירים הממוצעים של המלונות המומלצים של קפריסין בעונת התיירות הקרובה? אילו מלונות בקפריסין מציעים פארק מים או שירות הכל כלול? כל זה ועוד תוכלו, למצוא במדריך שלנו ללינה בקפריסין. אז קחו לכם כמה דקות ובוא לגלות את כל מה שצריך וחשוב לדעת לפני שיוצאים לחופשה בקפריסין. מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בקפריסין לפי טריפ אדווייזר


ראשית, נתחיל עם 5 המלונות הטובים ביותר בכל קפריסין לפי הביקורות של גולשי אתר "טריפ אדווייזר":
  1. מלון פור סיזנס לימסול (Four Seasons Hotel)
  2. מלון אמתוס ביץ' לימסול (Amathus Beach Hotel Limassol)
  3. מלון ג'ייסון פאפוס (King Jason Paphos)
  4. מלון אלכסנדר דה גרייט פאפוס (Alexander The Great Beach Hotel)
  5. מלון סנפריים איה נאפה (Sunprime Ayia Napa Suites‬)

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לקפריסין?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לקפריסין, התקופה הטובה ביותר להגיע לקפריסין בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, הם בראש ובראשונה החודשים יולי ואוגוסט שנחשבים לחודשים הפופולריים ביותר בקרב התיירים הישראלים, אך גם חודשי האביב מרץ אפריל (חופשת פסח), חודשי טרום קיץ מאי ויוני וחודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר) הם תקופה טובה ופופולרית לחופשה בקפריסין.

מלונות בקפריסין

החל מ-650 ש"ח לזוג ללילה בתקופת הקיץ - כמה יעלו המלונות הטובים והמומלצים ביותר בקפריסין ב-2024?


טווח המחירים במלונות הרבים בקפריסין הוא גדול ורחב מאוד. ראשית, התקופה בקפריסין משמעותית ביותר בכל הקשור במחירי המלונות. הפערים בין מחירי המלונות בחודשי החורף והאביב יכולים להיות נמוכים ביותר מפי שניים מהמחירים בתקופת הקיץ ובמיוחד בחודשים יולי ואוגוסט.

לקפריסין יש מוניטין של מקום של נופש זול עם בתי מלון זולים במיוחד. זה אמנם לא רחוק מהמציאות ואפשר למצוא באי מלונות רבים במחירים זולים מאוד של אפילו 150 ש"ח לזוג ללילה אבל כפי שתוכלו לראות בהמשך הכתבה, לילה לזוג בקיץ במלונות המומלצים ביותר של האי, יעלה לכם החל מ-650 ש"ח ולמעלה מ-1000 ש"ח במלונות 5 הכוכבים היוקרתיים. בפסח ובחודשי החורף, המחירים נמוכים יותר ומתחילים בממוצע ב-300 ש"ח לזוג ללילה.

אופציה זולה ופופולרית בקפריסין היא לינה בדירות נופש שנחשבת לזולה יותר מלינה במלון. בהרבה מאוד מקרים תוכלו למצוא מתחמי דירות נופש טובים ומומלצים שיעלו לכם באיזור ה-300 ש"ח בלבד. אך כאמור, אם אתם מעדיפים לבחור בחופשה באחד הריזורטים הגדולים של קפריסין שמציעים בריכות שחייה גדולות (וחלקם גם מציעים פארק מים או אירוח הכל כלול), צפו למחירים בסדר גודל של 700 ש"ח ומעלה ככל שתשדרגו את רמת החדר והמלון.

מחפשים מלונות עם פארק מים בקפריסין ב-2024?


בקפריסין, ישנם כמה מלונות גדולים המציעים פארק מים ומגלשות מים בתוך מתחם המלון. אם אתם מגיעים עם ילדים, מלונות אלו יכולים להיות אופציה נהדרת עבורכם. להלן כמה מלונות בקפריסין המציעים בתוך המתחם פארק מים עם מגלשות גדולות ומתקנים נוספים:

מלונות עם פארק מים בקפריסין
מלון לאורה ביץ' בפאפוס - פארק מים בתוך במתחם

ומה עם מלונות הכל כלול בקפריסין?


גם בקפריסין, כמו רודוס, כרתים או אנטליה, תמצאו מלונות רבים המציעים אירוח הכל כלול. הנה כמה ממלונות אלו שזכו להמלצות טובות (שימו לב: לכל מלון מדיניות משלו לגבי שירות הכל כלול. ישנם מלונות המציעים את כל המסעדות ושירותי האוכל בחינם ויש מלונות המציעים רק את הארוחות ללא המסעדות. לכן, כדאי לוודא זאת היטב מול המלון לפני שמזמינים):

  • מלון קוראל ביץ' קורל ביי (Coral Beach Hotel & Resort Cyprus) - ריזורט 5 כוכבים מפואר הממוקם בקורל ביי ומומלץ למשפחות. המקום מציע אירוח הכל כלול.
  • מלון סיפריה מאריס ביץ' פאפוס (Cypria Maris Beach Hotel & Spa) - מלון 4 כוכבים ליד פאפוס המציע אירוח הכל כלול. זכה בציון טוב באתר בוקינג ולביקורות ישראליות טובות. 
  • מלון וריסאקי ביץ' פרוטרס (Vrissaki Beach Hotel) - מלון הכל כלול בעיר פרוטאראס (פירוט על העיר בסוף הכתבה). מתאים למשפחות עם ילדים. זכה לציון 8.9 באתר בוקינג.
מלונות הכל כלול בקפריסין
מלון אליאס ביץ' בלימסול - אחד מהמלונות המציעים הכל כלול בקפריסין
  • מלון סבלטוס לרנקה (Sveltos Hotel) - מלון הכל כלול בלרנקה. מחזיק בדירוג 3 כוכבים ומציע בריכת שחייה, מגרשי ספורט ופעילויות ומשחקים רבים לילדים.
  • מלון אליאס ביץ' לימסול (Elias Beach) - מלון הכל כלול בלימסול הממוקם בחוף הים וזכה לציון 8.4 באתר בוקינג ולביקורות טובות מאוד ממשפחות ישראליות שהספיקו לשהות בו. 

איה נאפה לצעירים ולרנקה ופאפוס למשפחות - באיזה עיר כדאי לישון בקפריסין?


קפריסין מציעה מבחינה תיירותית איזורים רבים ומעניינים מאוד לכל סוגי התיירים. בגדול, נהוג לחלק את קפריסין מבחינה תיירותית לאיזורים הבאים: לרנקה, פאפוס, לימסול, איה נאפה וניקוסיה. מסביב לכל עיר כאמור, ישנם גם כפרים קטנים שגם שם אפשר למצוא מלונות או וילות להשכרה וגם הם נחשבים לפופולריים מאוד בקרב הישראלים.

העיר איה נאפה למשל, מוכרת במיוחד בזכות המסיבות והאקשן של חיי הלילה ואכן צעירים רבים מגיעים לשם מדי שנה, אך חשוב לדעת כי איה נאפה אינה מיועדת רק עבור צעירים, ותוכלו למצוא בה גם הרבה זוגות צעירים ומשפחות עם ילדים שבוחרות ללון שם ולבלות בפארקי המים ובאטרקציות הרבות שמציעה עיירת הנופש הפופולרית.

בכל הקשור לחופשה משפחתית או רומטנית בקפריסין, הערים פאפוס ולרנקה הם שני האיזורים המומלצים ביותר ושם תוכלו למצוא בתי מלון בכל רמות האירוח המותאמים לחופשה שקטה ומשפחתית. איזור נוסף בו נמצאים הרבה מאוד מלונות מפנקים על הים הוא איזור פרוטאראס ובשנים האחרונות, הרבה מאוד מטיילים מגיעים לשם וממליצים בחום על חופשה באיזור זה.

ניקוסיה - בירת קפריסין, ולימסול - העיר השנייה בגדולה באי, הן ערים גדולות וחשובות מאוד בקפריסין ולכן גם הן מהוות יעדים תיירותיים פופולריים עבור תיירים רבים. ישנם המחשיבים אותן לפחות "תיירותיות" מפאפוס ולרנקה אך הן בהחלט מציעות הרבה מאוד לתיירים ותוכלו למצוא שם מגוון אטרקציות ומגוון בתי מלון מכל הסוגים כולל מלונות חוף גדולים ומפוארים בסגנון המלונות באילת או ביוון (בעיקר בלימסול).

אז באיזו עיר בקפריסין כדאי לבחור מלון?


ובכן, בואו נכיר כל אחת מחמש הערים האלו ונראה מה הן מציעות ואילו מלונות שם הם המומלצים ביותר לפי ציוני הגולשים ברשת באתרי המלונות המובילים בעולם וגם לפי ביקורות של מטיילים ישראלים ברשת באתרי תיירות ובפורומים ישראלים מוכרים ומובילים. נתחיל עם העיר פאפוס.

מלונות מומלצים בפאפוס ל-2024

פאפוס (Paphos) היא ללא ספק היעד הקלאסי והמומלץ ביותר לחופשה משפחתית או זוגית רומנטית בקפריסין. כאן תוכלו למצוא ריזורטים מפוארים היושבים על חוף הים ומציעים בריכות מפנקות, שירות כיד המלך וחדרים מפוארים.

פאפוס נחשבת לעיר קטנה ביחס לערים הגדולות של קפריסין אך למרות זאת היא אחת הערים התיירותיות ביותר בקפריסין. משפחות עם ילדים יוכלו למצוא בפאפוס את פארק מים הענקי "אפרודיטה" ואטרקציות נוספות המתאימות לילדים כמו האטלנטיס וגן החיות, ואילו הזוגות ימצאו כאן קלאבים מפנקים ומועדוני לילה מעניינים ופעילים.

מה אפשר לעשות בפאפוס? כדאי לטייל במדרחוב של העיר ולהתרשם מהחנויות, המסעדות והגלידריות. גן החיות בעיר הוא עוד אטרקציה מעולה למשפחות לצד פארק המים ומומלץ גם לקפוץ לסלע אפרודיטה הידוע ולקברי המלכים המפורסמים.

להלן כמה מן המלונות המומלצים ביותר בפאפוס לפי ציוני הגולשים ברשת באתרי התיירות המובלים בישראל ובעולם:


מלון איליסיום הממוקם בפאפוס קפריסין הוא ללא ספק אחד המומלצים ביותר בפאפוס בפרט ובקפריסין בכלל וגם אחד היוקרתיים ביותר. מלון 5 כוכבים זה, מעוצב כמו ארמון ענק הנישא מעל חוף הים ומציע בריכת שחייה ענקית ומעוצבת ברמה מדהימה.

המלון זכה בפרס "בחירת הגולשים" באתר טריפ אדוויזר וממוקם שם במקום ה-4 מבין כל המלונות בפאפוס. גם באתר בוקינג, קיבל המלון ציון מעולה של 9.3 על פי מעל 500 חוות דעת מאומתות ותוכלו למצוא שם גם ביקורות רבות של גולשים ישראלים שהמליצו מאוד על המלון.

המלון מציע גם איזור ספא מפואר ובריכה למבוגרים בלבד. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון זה עומד על כ-1250 ש"ח לזוג ללילה.





מלון אלכסנדר דה גייט בקפריסין הוא מלון 4 כוכבים מרשים וגדול הנחשב לאחד המומלצים ביותר בפאפוס. המלון דורג במקום ה-2 באתר טריפ אדווייזר מבין כל מלונות פאפוס שבאתר וזכה לציון גבוה באתר בוקינג (9.2) ולביקורות ישראליות מעולות.

המלון שוכן על חוף הים וקרוב גם למרכז העיר ומציע כמהסוגים שונים של מסעדות בתוך מתחם המלון, 2 בריכות שחייה, חדר משחקים עם שולחן ביליארד, מועדון לילדים, מגרש טניס ומתקנים נוספים. האורחים הישראלים שכבר ביקרו במלון ציינו לשבח בביקורות שלהם את ארוחת הבוקר המעולה, את רמת החדרים הגבוהה ואת תודעת השירות המצויינת של צוות המלון.

המלון מציע חדרים רבים מסוגים שונים הכוללים בין היתר שולחן כתיבה, מכונת קפה, מיני בר ואינטרנט אלחוטי חופשי. חלק מהחדרים כוללים גם מרפסת מרוהטת עם נוף מקסים לים. המחיר הממוצע ללילה במלון עומד על כ-1100 ש"ח לזוג בתקופת הקיץ.





מלון קפיטל קוסט פאפוס (Capital Coast Resort And Spa)
מלון קפיטל קוסט הוא כנראה המלון הפופולרי ביותר בקרב המטיילים מישראל בפאפוס בפרט ובקפריסין בכלל ובמיוחד למשפחות. באתר בוקינג למשל, ישנם קרוב ל-400 חוות דעת מאומתות של מטיילים מישראל - נתון די מדהים גם בקנה מידה של אתר בוקינג (ציון הגולשים הכללי של המלון עומד על 8.2 מתוך למעלה מ-4000 חוות דעת).

מבין הביקורות הישראליות הרבות שבאתר בוקינג, ניתן לראות כי רוב הגולשים העלו ביקורות חיוביות ביותר על המלון ודיווחו בעיקר על תמורה מעולה למחיר, על החדרים הגדולים והמרווחים ועל ההתאמה המושלמת למשפחה עם ילדים. המלון, המחזיק בדירוג של 4 כוכבים, מציע מרכז ספא, מסעדה ובר, 2 בריכות שחייה, מגרשי טניס, שירותי צלילה וגם שירות הסעות חינם לשדה התעופה וחזור.

המלון מציע חדרים וסוויטות ברמה יוקרתית ומפנקת המתאימים למשפחות או לקבוצות גדולות כאשר חלק מהסוויטות יכולות להכיל עד ל-8 נפשות ביחידה אחת. חלק מהיחידות כוללות גם מטבח מאובזר לחלוטין. גם מבחינת המחירים, מדובר במלון אטרקטיבי במיוחד כאשר הוא מציע חדר משפחתי למשפחה עם 2 ילדים בכ-850 ש"ח בממוצע ללילה בלבד.

ועוד כמה מלונות מומלצים בפאפוס   

  • מלון סנטידו סיפריה ביי פאפוס (Sentido Cypria Bay) - מלון 4 כוכבים גדול ומרשים בפאפוס הכולל גם בריכת שחייה גדולה. מומלץ גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים כאשר הוא מציע חדרים המתאימים ל-5 נפשות בחדר אחד. למי שמחפש מלון הכל כלול בקפריסין, המלון מציע אופציה כזאת זכה בציון 8.9 בבוקינג ולביקורות מעולות מתיירים ישראלים רבים. המחיר למשפחה ללילה: כ-1300 ש"ח ללילה על בסיס הכל כלול.
  • מלון אמפורה פאפוס (Amphora Hotel & Suites) - אחד הפופולריים ביותר בפאפוס בקרב המטיילים מישראל בעיקר בקרב זוגות בחופשה רומנטית. הישראלים דיווחו ברשת על מיקום מעולה, מרחב גדול וסדר וניקיון ועל חדרים טובים ומרווחים. קיבל ציון 8.9 באתר בוקינג המבוסס על כ-2500 ביקורות מאומתות. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון נע בין כ-300 ש"ח בתקופת החורף ועד ל-900 ש"ח לזוג ללילה בתקופת הקיץ.
  • מלון ראכיה ביץ' פאפוס (Vrachia Beach Resort) - אם אתם מחפשים מלון זול וטוב בפאפוס, כדאי לבדוק מלון זה שמציע חדרים לזוג ללילה ב-400 ש"ח בממוצע בלבד בתקופת הקיץ. זהו מלון 3 כוכבים קלאסי המציע דירות נוחות שיכולות להכיל 4 אנשים בדירה ואף יותר. המקום מתאים גם לזוגות וגם למשפחות. זכה לציון גבוה בבוקינג (ציון 9 מתוך 10) וקיבל גם ביקורות רבות ומעולות מתיירים ישראלים רבים.
וילות ודירות נופש מומלצות בפאפוס

  • וילת מיוזס פאפוס (Muses Villas) - וילה זו דורגה במקום הראשון בפאפוס בדירוג ציוני הגולשים באתר בוקינג. ממוקמת כ-300 מטר מחוף הים וכוללת בריכה שחייה חיצונית ומרשימה. מרוהטת קומפלט, כולל מטבח מאובזר ומכונת כביסה. 9.8 באתר בוקינג. המחיר הממוצע: כ-350 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלטמי וילאס פאפוס (Meltemi Villas) - וילה גדולה ומומלצת למשפחות עם 3 חדרי שינה ובריכה פרטית שזכתה בציונים מעולים מהגולשים ברשת. ממוקמת כ-3 ק"מ מקברי המלכים ומרכז פאפוס. חוף הים מרוחק כ-5 דקות הליכה מהמקום. המחיר: כ-800 ש"ח בממוצע ללילה לכל הוילה (יכולה להכיל עד 6 מבוגרים).
  • רודפיני ביץ' אפרטמנטס פאפוס (Rododafni Beach Apartments) - מתחם דירות פופולרי ביותר ואידיאלי עבור משפחות המחפשות מקום שקט ופסטורלי על חוף הים בפאפוס ובמחיר זול. המקום ממוקם על חוף הים ומוקף הצמחייה ירוקה ובבריכה גדולה. כל היחידות כוללות ריהטו מלא כולל מטבח מאובזר. המחיר לזוג ללילה עומד בממוצע על כ-350 ש"ח בלבד גם בתקופת הקיץ.


מלונות מומלצים בלרנקה ל-2024

לצד פאפוס, לרנקה (Larnaka) היא עוד יעד מומלץ ופופולרי ביותר לחופשה קלאסית לזוגות ולמשפחות. מדובר בעיר נמל ים תיכונית קלאסית המלאה במסעדות, טברנות וחיי תרבות פעילים ומעניינים. בלרנקה נמצא גם שדה התעופה העיקרי אליו נוחתות רוב הטיסות לקפריסין מישראל.

אם אתם בוחרים בחופשה בלנרקה, כדאי לקפוץ לטיילת הדקלים בחוף פיניקודוס לכנסיית סנט לזרוס, מצודת לרנקה, מוזיאון פיירידס ולבקר בכמה מהאתרים הארכאולוגיים הרבים שמסביב לעיר. מומלץ לחפש מלון באיור הטיילת שם מרוכזים בתי מלון רבים.

כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך המדריך, המלונות בלרנקה שקיבלו את ציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת, הם מלונות קטנים יחסית הממוקמים במרכז העיר ליד הטיילת. לרנקה מציעה גם ריזורטים גדולים על חוף הים שמתאימים גם למשפחות עם ילדים. בהמשך המדריך, תוכלו למצוא גם המלצות כמה כאלו שזכו לביקורות טובות ברשת.

אז הנה כמה מן המלונות המומלצים ביותר בלרנקה לפי ציוני הגולשים ברשת באתרי התיירות המובלים בישראל ובעולם: 


מלון דה ג'וזפין לרנקה (The Josephine Boutique Hotel)
מלון דה ג'וזפין בלרנקה הוא ללא ספק אחד המומלצים בעיר ואחד האהובים בכלל בקפריסין. מלון 3 כוכבים זה דורג במקום הראשון בקטיגוריה המתאימה באתר טריפ אדווייזר וזכה לציון גבוה מאוד גם באתר בוקינג (9.2 על סמך כ-1600 חוות דעת מאומתות). מלון זה זוכה גם לפופולריות רבה בקרב המטיילים מישראל שהביעו בביקורת ברשת, שביעות רצון בפרמטרים רבים כמו מיקום, ניקיון ומתקנים.

מדובר במלון חדש יחסית הממוקם כ-2 דקות הליכה מטיילת פידיקודס הידועה ולכנסיית סנט לזרוס. למרות שזהו מלון 3 כוכבים, המלון נראה כמו מלון 4 כוכבים כאשר הוא מעוצב בקפידה בסגנון מודרני ועכשווי. המלון מציע בריכה חיצונית וחדרים גדולים מאוד ומרווחים.

התיירים הישראלים הרבים שכבר הספיקו לישון במלון, דיווחו על מיקום מושלם, שירות אדיב של הצוות, ארוחת בוקר טובה ורמת חדרים ומתקנים גבוהה מאוד. המלון מאים בהחלט לזוגות ולמשפחות כאחד ומציע חדרים זוגיים וחדרי משפחה המתאימים לזוג עם 2 ילדים. המחיר הממוצע במלון נע בין 300 ל-600 ש"ח לחדר זוגי ללילה.





מלון קביץ סיטי לרנקה (Qbic City Hotel)
אם אתם מחפשים מלון זול ונותן תמורה מעולה בלרנקה, מלון קביץ סיטי הוא אופציה מעולה עבורכם. זהו מלון בוטיק קטן ברמה גבוהה מאוד המציע 16 חדרים בלבד ונחשב לאחד מהמלונות נותני התמורה הטובים ביותר בלרנקה.

המלון ממוקם במרכז לרנקה, קרוב לטיילת ולחוף ולשאר האטרקציות הידועות של העיר. חדרי המלון עוצבו ברמה גבוהה מאוד וחלקם כוללים גם אמבט ספא בחדר הרחצה הפרטי. ישנה ארוחת בוקר המוגשת במסעדת המלון שזכתה לציונים טובים מאוד בביקורות ברשת.

המלון דורג במקום ה-3 מבין כל מלונות ה-B&B בלרנקה באתר טריפ אדווייזר וזכה שם גם לביקורות ישראליות מצויינות שציינו לטובה את המיקום המרכזי והמעולה, את ארוחת הבוקר ואת הניקיון והסדר בחדרים. המחיר לזוג ללילה במלון עומד בממוצע על כ-600 ש"ח ללילה.





מלון אכילאוס סיטי הוטל לרנקה (Achilleos City Hotel)
עוד מלון פופולרי מאוד בלרנקה שזכה לציונים מעולים ברשת ממטיילים ישראלים רבים וקיבל שבחים בעיקר לתמורה המעולה שהוא מספק ביחס למחיר שהוא גובה, הוא מלון אכילאוס סיטי הוטל. מלון זה זכה להתברג בין 5 המלונות הטובים ביותר באתר טריפ אדווייזר וקיבל ציון 8.8 באתר בוקינג המבוסס על למעלה מ-1000 ביקורות מאומתות של גולשים ברחבי העולם.

מיקום המלון הוא אחד מיתרונותיו המרכזיים כאשר הוא ממוקם במרחק יריקה מטיילת הדקלים (טיילת פיניקודס) ומסביבו תמצאו חנויות, מסעדות ואיזור תיירותי הומה ופעיל. החדרים במלון מאובזרים בין היתר גם במכונת קפה ומיני בר וכוללים גם אינטרנט אלחוטי חינם. אם אתם מגיעים עם ילדים, ישנם במלון גם חדרים משפחתיים המתאימים לזוג עם 2 ילדים.

התיירים הישראלים שכבר לנו במלון, הביעו סיפוק רב מהמחיר וציינו כי הוא ללא ספק נותן את התמורה הטובה ביותר למחיר שנע בין כ-350 ש"ח בתקופות הפחות עמוסות לכ-450 ש"ח לזוג ללילה בעונת השיא של הקיץ ביולי או אוגוסט.




ועוד כמה מלונות מומלצים בלרנקה   

  • מלון אופרה לרנקה (Hotel Opera) - מלון מומלץ מאוד לזוגות וקרוב גם לבית חב"ד בלרנקה למי שמתעניין. מרוחק כמה דקות הליכה בלבד מחוף פיניקודס ומכיכר סנט לזרוס. זכה לציון גולשים טוב מאוד בבוקינג (9 מתוך 10). המחיר הממוצע: כ-250 עד 500 ש"ח לזוג ללילה בהתאם לתקופה בשנה.
  • מלון רייז לרנקה (Rise Hotel) - מלון 3 כוכבים שזכה לביקורות מעולות בקרב המטיילים הישראלים. המלון ממוקם במרכז העיר וקרוב לחוף הים. מסביב המלון תוכלו למצוא סופרמרקטים, חנויות ומסעדות רבות. המלון מציע חדרים וסוויטות מודרניות הכוללות בין היתר אינטרנט חינם, חדר רחצה משיש וטלוויזיה. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-500 ש"ח לזוג ללילה בתקופת הקיץ.
  • מלון דה צ'או סטליו דלוקס (The Ciao Stelio Deluxe Hotel) - מלון 4 כוכבים ואחד היוקרתיים ביותר בלרנקה. קיבל ציון 8.7 ועשרות ביקורות ישראליות מעולות באתר בוקינג.קום. באתר טריפ אדוויזר המלון דורג במקום ה-3 המכובד מבין כל מלונות לרנקה הרשומים באתר. מציע חדרים שמרביתם כוללים מרפסת ונוף מקסים לים. ממקום מרחק הליכה לכל המקומות החשובים של לרנקה. המחיר: בין 500 ל-850 ש"ח לזוג ללילה.
והנה כמה מהמלונות המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים בלרנקה   

  • מלון פאלם ביץ' לרנקה קפריסין (Palm Beach Hotel & Bungalows) - זהו אחד המלונות הפופולריים ביותר למשפחות עם ילדים מישראל המגיעים ללרנקה. ממוקם על חוף לרנקה ביי ומציע לינה בבונגלוס. ישנם 3 סוגי בריכות במלון ומגלשת ילדים. המחיר הממוצע: כ-550 ש"ח לחדר זוגי ללילה.
  • מלון לורדוס ביץ' לרנקה (Lordos Beach Hotel) - מלון גדול ומרשים היושב על חוף פרטי בלנרקה ונחשב לאחד המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים בעיר (במיוחד בקרב משפחות ישראליות). מציע מגוון בריכות שחייה ומתקנים לילדים, מועדון ילדים, מתקני ספורט מים ועוד. ניתן להזמין 2 חדרים עם דלת מקשרת. זכה לציון 8.4 באתר בוקינג ולביקורות טובות ממטיילים ישראלים רבים. המחיר הממוצע בקיץ: כ-550 ש"ח לחדר זוגי ללילה. 
מלון לורדוס ביץ' לרנקה
מלון לורדוס ביץ' בלרנקה
  • מלון סנדי ביץ' לרנקה קפריסין (Sandy Beach Hotel & Spa) - מלון 4 כוכבים ומומלץ למשפחות. זכה לחוות דעת ישראליות טובות מאוד באתר בוקינג וקיבל שם ציון גולשים כללי לא קע של 8.4 המבוסס על כ-500 חוות דעת מאומתות. המלון כולל בריכת לגונה, בריכה מקורה ו-2 בריכות ילדים. המחיר הממוצע: כ-850 ש"ח לחדר זוגי ללילה (אפשר להזמין חדרים עם דלת מקשרת).
וילות ודירות נופש מומלצות בלרנקה

  • מסוגיוס האוס סוויטס לרנקה (Mesogios House Suites) - דירת נופש מעולה בלרנקה שכבשה את ביקורות הגולשים ברשת. המקום זכה לציון 9.6 באתר בוקינג ודורג במקום ה3 מבין מלונות ה-B&B בעיר. משפחות ישראליות רבות בחרו ללון במקום זה והעניקו לו ציונים מעולים בכל הפרמטרים. המחיר הממוצע ללילה עומד על כ-450 ש"ח.
  • מריאנדרי אפרטמנטס לרנקה (Mariandry Apartments) - מתחם דירות נופש הממוקם כ-600 מטר מטיילת פיניקודס. זכה לציון 9.6 בבוקינג ולשבחים רבים מהגולשים הישראלים שכבר ביקרו במקום. מציע מתקני שעשועים לילדים וריהוט מאובזר לחלוטין הכולל מטבח מלא, מכונת כביסה וכו'. המחיר: כ-350 ש"ח לזוג ללילה.
  • קראסאס ביץ' לרנקה (Krasas Beach) - דירה נופש שזכתה בביקורות מעולות ברשת. ממוקמת על שדרה הראשית וממול חוף פיניקודס. הדירה מעוצבת בקפידה רבה ובסגנון מודרני וכוללת בין היתר מטבח מאובזר, פינת אוכל, טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי חופשי. הדירה קיבלה את הציון 9.3 באתר בוקינג שהתבסס על כ-400 חוות דעת מאומתות ע"י האתר. המחיר הממוצע: בין 150 ל-350 ש"ח ללילה בהתאם לתקופה בשנה.


מלונות מומלצים בניקוסיה ל-2024

ניקוסיה (Nicosia) היא בירתה של קפריסין והעיר הגדולה ביותר במדינה. העיר משמשת כעיר הבירה של שני חלקי קפריסין - היוונית והטורקית (שם היא נקראת "לפקושה"). מבחינה תיירותית, ניקוסיה נחשבת ליחסית אפורה והיא פחות פופולרית לתיירים ביחס לערים כמו לרנקה או פאפוס.

ניקוסיה מציעה שילוב בין חדש לישן וכוללת בתוכה היסטוריה מרתקת ומפוארת. רבים רואים בה דמיון לערים ישראליות כמו ירושלים או נצרת.זאת עיר מודרנית המציעה מגוון של מסעדות, חנויות וקניונים לצד עיר עתיקה המוקפת חומות וסימטאות צרות והיסטוריות.

אם אתם מגיעים לכמה לילות לניקוסיה, כדאי לקפוץ לטיול בעיר העתיקה (לא לפספס את רחוב לרדה), לבקר בכמה מן המוזיאונים המעניינים שהיא מציעה כגון מוזיאון קפריסין, מוזיאון לבנטיס ואחרים וכן לבקר באתרים היסטוריים מעניינים כמו שער פגמוסטה, קתדרלת סנן ג'ון ועוד. ישנה גם רכבת המסיירת בין האטרקציות הראשיות של העיר היוצאת מאחת הכיכרות של העיר העתיקה מדי 40 דקות.

להלן כמה מן המלונות המומלצים ביותר בניקוסיה לפי ציוני הגולשים ברשת באתרי התיירות המובלים בישראל ובעולם:


מלון אסטי ניקוסיה הוא אמנם מלון 2 כוכבים בלבד, אך נחשב לאחד המומלצים ביותר בעיר. המלון דורג במקום ה-3 באתר טריפ אדווייזר ובמקום הראשון בדירוג גולשי אתר בוקינג שם קיבל את הציון 8.8 וגם להמלצות מהקהל הישראלי. המלון נחשב לאחד מנותני התמורה הטובים בעיר.

המלון אינו ממוקם במרכז ניקוסיה אך ישנו שאטל חינם למרכז והנסיעה לשם היא במרחק של כמה דקות נסיעה. המלון מציע גם לא מעט מתקנים כגון חדר משחקים לילדים, חדר כושר, מיני גולף ומתקני שעשועים נוספים.

החדרים במלון כוללים חדר רחצה פרטי, טלוויזיה, מיני בר ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זכה בשבחים רבים על השירות המצוין ועל שירות השאטלים שהוא מציע. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-300 ש"ח בלבד.





מלון צנטרום ניקוסיה
המלון החמישי הטוב ביותר בניקוסיה לפי אתר טריפ אדווייזר או הרביעי לפי דירוג גולשי אתר בוקינג.קום. זהו מלון 3 כוכבים הממוקם בלב מרכז העיר, מספר מטרים מהרחובות הראשיים לדרה ואונאסאגורו. מסביב המלון תמצאו מגוון של מסעדות מכל הסוגים והמחירים, איזור קניות גדול וגם מוזיאונים מעניינים במרחק הליכה מהמלון.

המלון קיבל ביקורות מצוינות על המיקום המרכזי בלב המדרחוב הראשי, על השירות של צוות המלון ועל החדרים הגדולים והנקיים. החדרים במלון מחולקים לחדרי סטנדרט, חדרי אקזקיוטיב וחדרי משפחה המתאימים לשני הורים ושני ילדים.

המחיר הממוצע לזוג במלון בתקופת הקיץ עומד על כ-300 ש"ח ללילה.




ועוד כמה מלונות מומלצים בניקוסיה   

  • מלון הילטון פארק ניקוסיה (Hilton Park Nicosia) - מלון יוקרה כצפוי מרשת המלונות המפורסמת הילטון. המלון כולל בריכת שחייה מעוצבת, מרכז באירות וספא עם בריכה מקורה, כמה סוגים שונים של מסעדות ומתקנים נוספים. החדרים במלון מגיעים עם מרפסת ועם חדר רחצה מפואר. זכה לציון 8.2 באתר בוקינג. המחיר במלון מגיע ל-800 ו-900 ש"ח לזוג ללילה בתקופת יולי ואוגוסט.
  • מלון אברוף ניקוסיה (Averof Hotel) - אמנם זהו לא מלון מדהים, אך ביחס למלונות האחרים בניקוסיה שממילא לא זכו לביקורות גולשים גבוהות, זהו מלון טוב מאוד עם ציוני גולשים טובים. מרוחק מעט מהמרכז (כ-15 שעה הליכה). זכה לציון 8.2 באתר בוקינג. המחיר: כ-350 ש"ח בלבד לזוג ללילה בממוצע.



מלונות מומלצים בלימסול ב-2024

לימסול (Limassol) היא העיר השנייה בגודלה בקפריסין אבל מהווה את מרכז התעשייה הגדול ביותר בקפריסין. גם לימסול כמו ניקוסיה, פחות תיירותית מפאפוס או לרנקה אך עדיין מדובר בעיר מעניינת ביותר והיא מציעה הרבה למי שבכל זאת מחליט לעצור בה לכמה לילות.

מדובר קודם כל בעיר חוף ולכן, תמצאו בעיר הרבה מאוד חופים, מרינה וטיילת בה אפשר לצאת בכיף לטיול זוגי או משפחתי. במקביל, ישנם אתרים מעניינים כגון מבצרים, טירות ואתרים ארכיאולוגים שכדאי ושווה לבקר בהם.

בלימסול תוכלו למצוא את כל סוגי המלונות. החל ממלונות 2 כוכבים פשוטים המתאימים ללילה אחד ועד לריזורטים מפוארים. הנה כמה מהמלונות המומלצים ביותר בלימסול כפי שקבעו ציוני הגולשים ברשת ברחבי העולם:


מלון פור סיזנס לימסול (Four Seasons Hotel)
מלון פור סיזנס לימסול הוא המלון הטוב ביותר בלימסול לפי גולשי אתר טריפ אדווייזר שם הוא דורג בגאווה במקום הראשון. גם בדירוג הגולשים של אתר בוקינג דורג המלון במקום ה-10 המכובד עם ציון גולשים של 9.4 הנחשב לציון מעולה והוא מבוסס על קרוב ל-1000 ביקורות מאומתות של גולשים מרחבי העולם.

מדובר בריזורט גדול ומפואר בדירוג 5 כוכבים השייך לרשת המלונות הפופולרית והבינלאומית פור סיזנס. המלון ממוקם על חוף הים ומציע 2 בריכות שחייה ענקיות ומרשימות, מועדון ספא אקסלוסיבי ויוקרתי ושלוש מסעדות שונות שזכו בפרסים רבים.

בקיצור, אם חיפשתם מלון לירח דבש בקפריסין או לכל חופשה רומנטית אחרת, מלון זה הוא ללא ספק אופציה מעולה עבור חופשה כזאת. גם הביקורות הישראליות באתר בוקינג ובאתר טריפ אדווייזר הן ברובם חיוביות וציינו לטובה את האווירה היוקרתית במלון, את ארוחות הגורמה שבמסעדות, ואת החדרים המפוארים והמודרניים. אז כמה יעלה לכם לילה במלון זה? ובכן, כיאה למלון 5 כוכבים מפואר, המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-1300 ש"ח.





מלון אמתוס ביץ' לימסול (Amathus Beach Hotel Limassol)
עוד מלון מושלם לזוגות ולמשפחות עם ילדים ואחד הטובים בלימסול הוא מלון 5 הכוכבים אמתוס ביץ' הממוקם גם הוא על חוף הים ומציע את כל הפינוקים שצריך לחופשה זוגית רומנטית או לחופשה משפחתית. מלון זה הוא גם אחד המובילים בדירוגי הגולשים הישראלים ברשת שכבר הספיקו ללון בו והעניקו לו שבחים רבים. המלון כולל כמה מגלשות מים נחמדות לילדים.

לא רק הישראלים אהבו את המלון. המלון דורג במקום ה-2 באתר טריפ אדווייזר והשמיני באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.4. הגולשים הרבים העניקו למלון זה המלצות חמות בפרמטרים רבים ודיווחו על ארוחת בוקר ומסעדות מעולות, מתקנים ברמה גבוהה ומוקפדת, בריכה מצויינת והתאמה טובה מאוד לילדים.

המלון מציע בין היתר בריכת שחייה חיצונית ובריכה מקורה, 5 מסעדות שונות ואיזור ספא עצום ומפואר הכולל מגוון טיפולים ומתקנים. החדרים במלון מעוצבים ברמה גבוהה במיוחד וכוללים חדר רחצה משיש  ומוצרי טיפוח יוקרתיים. מומלץ לבחור (לפי המלצות הגולשים), באחד החדרים הפונה לים וכולל גם מרפסת פרטית. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון זה עומד בממוצע על כ-1700 ש"ח הכולל ארוחת בוקר או מעל 2000 ש"ח ללילה על בסיס פנסיון מלא.





מלון בוטיק אלאסיה לימסול (Alasia Boutique Hotel)
אם אתם רוצים בכל זאת לחפש מלון מומלץ בלימסול אך במחירים המוכים יותר משני הקודמים שצויינו כאן, כדאי לבדוק את מלון הבוטיק אלאסיה שזכה בביקורות מעולות ברשת והוא מציע חדר זוגי ללילה באיזור ה-700 ש"ח גם בתקופת השיא של יולי או אוגוסט. מלון זה זכה לציון 9.3 באתר בוקינג ודורג במקום ה-3 בטריפ אדווייזר.

זהו מלון 4 כוכבים הממוקם באיזור שקט ורגוע במרכז העיר ובמרחק הליכה מהמרינה והעיר העתיקה. המלון לא יושב על חוף הים ונדרשת מסיעה קצרה כדי להגיע לשם אך תוכלו למצוא במתחם המלון בריכת שחייה חיצונית ומקורה וגם מועדון ספא מושקע. המלון שם דגש רב על עיצוב החללים והחדרים והוא מעוצב בסגנון עכשווי ומודרני.

החדרים במלון מרוהטים בריהוט איכותי ומעוצת וכוללים בין היתר ריצוף עץ ופינת ישיבה. ארוחת הבוקר במלון וגם הספא, זכו לביקורות מעולות מצד המטיילים הישראלים שכבר הספיקו ללון במלון ואלו המליצו עליו בחום. המחיר כאמור הוא סביר יותר ממלונות 5 הכוכבים האחרים של לימסול, ולילה לזוג מתחיל באיזור ה-750 ש"ח.




ועוד כמה מלונות מומלצים בלימסול   

  • מלון לונדה לימסול (Londa) - מלון יוקרה אמיתי ואידיאלי עבור זוגות בחופשה רומנטית או ירח דבש. זכה להמלצות חמות במיוחד מזוגות ישראלים רבים שכבר בחרו ללון בו. מציע בריכת שחייה וספא עם סאונה. החדרים מעוצבים ברמה יוקרתית גבוהה עם ריהוט איטלקי ומוצרי טיפוח איכותיים. המחיר: בין 700 ל-1300 ש"ח לזוג ללילה בהתאם לעונה.
  • מלון מדיטרניאן ביץ' לימסול (Mediterranean Beach Hotel) - ריזורט גדול ומרשים בלימסול שזכה בביקורות טובות מאוד מאת גולשים רבים ברשת. המלון ממוקם על חוף הים ומציע בריכת שחייה גדולה, מרכז ספא ועוד מתקנים רבים. המלון מעוצב ברמה גבוהה מאוד ומציע חדרים מרווחים עם מרפסת. זכה בציון 8.5 באתר בוקינג ודורג במקום השמיני באתר טריפ אדווייזר. המחיר הממוצע לחדר במלון זוגי במלון עומד על כ-750 ש"ח ללילה.
וילות ודירות נופש מומלצות בלימסול

  • קורינה סוויטס & אפרטמנטס לימסול (Corina Suites & Apartments) - מתחם דירות מעולה למשפחות שזכה לתגובות מעולות בקרב מטיילים ישראלים רבים ברשת. המתחם מציע בריכת שחייה עם גינה ודירות מרוהטות קומפלט כולל מטבח מאובזר בכל מה שצריך. המקום קיבל ציון 8.9 באתר בוקינג על סמך המלצות מאומתות של כ-500 גולשים. המחיר הממוצע מתחיל ב-300 ש"ח ללילה.
  • ניקי'ס האוס לימסול (Niki's House) - מתחם דירות נחמד במיוחד באווירה כפרית המציע יחידות במבנה אבן עתיק בעיצוב מיוחד המוקפות בגינה יפה. זוגות ומשפחות ישראליות שכבר שהו במקום זה דיוחו על אווירה נפלאה והמליצו בחום. המחיר: כ-250 ש"ח לזוג ללילה.


מלונות מומלצים באיה נאפה ל-2024

איה נאפה (Ayia Napa) היא עיירת נופש קלאסית בקפריסין ואחת מהערים המתויירות ביותר באי. העיר קנתה לעצמה שם בזכות חיי הלילה והמועדונים המפורסמים שלה שמביאים אליהם את מיטב הדיג'יים הבינלאומיים ובליינים צעירים מרחבי העולם אך איה נאפה מציעה הרבה גם לזוגות ומשפחות עם ילדים המבקשות להגיע לחופשה רגועה ושלווה.

אם אתם נמנים על החבר'ה הצעירים המגיעים לאיה נאפה, תרצו לחפש מלון באיזור הסקוור שם מבלים התיירים צעירים את רוב זמנם. אם אתם זוג רומנטי או משפחה, רצוי לחפש מלון על החוף וקצת רחוק מאיזור הסקוור וישנם הרבה מאוד כאלו.

כדי לגלות אילו מלונות הם המומלצים ביותר באיה נאפה לפי ביקורות הגולשים ברשת, אנו ממליצים לכם לקרוא את הכתבה הבאה שהכנו באתר "תיירות נבונה" במיוחד עבור מלונות באיה נאפה.

איזורים נוספים הנחשבים ליעדים פופולריים ומומלצים בקפריסין


מעבר לחמשת האיזורים שפירטנו כאן (לרנקה, פאפוס, לימסול, ניקוסיה ואיה נאפה) ישנם עוד כמה יעדים שנחשבים לפופולריים בקפריסין ומטיילים ישראלים רבים בוחרים להגיע לשם. איזורים אלו הם:

הרי הטרואדוס - איזור הררי ים תיכוני ומקסים המאכלס בתוכו מגוון כפרים קטנים וציוריים שרבים מהם מציעים צימרים ובקתות נופש פסטורליות ושקטות. תיירים ישראלים רבים בוחרים לנפוש באיזור זה.

פרוטאראס - עיירת נופש נחמדה הממוקמת לא רחוק מאיה נאפה ומושכת אליה תיירים רבים. מלאה במסעדות, ברים, פעילויות ספורט ימי ובתי מלון רבים. מתאימה גם לזוגות וגם למשפחות.

כל המלונות בקפריסין על גבי המפה


Booking.com
תמונה למעלה: Son of Groucho מאתר פליקר (CC BY 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

תגובות: 2
  1. כתבה מעולה ומועילה! תודה רבה

    השבמחק
  2. מדריך מצוין ומדויק! אנחנו ישנו 2 משפחות במלון קפיטל בפאפוס שכתבתם כאן במדריך. נהנינו מאוד מהאווירה ומהבריכות והמתקנים. זה לגמרי אחד המלונות הטובים ביותר שהייתו בו.

    השבמחק

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בקפריסין 2024 - המדריך המושלם למטייל בקפריסין!
מלונות מומלצים בקפריסין 2024 - המדריך המושלם למטייל בקפריסין!
פאפוס? לרנקה? לימסול? או אולי איה נאפה? באיזו עיר כדאי לישון בקפריסין? אילו מלונות בקפריסין מציעים הכל כלול או פארק מים? מהם המלונות המומלצים ביותר בק
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgMEeAULbMjmdtC-2sYa5zMDewqd1ekDey7J0I7dACo3JWZkUElhE-1i2QNIfW5uuSmgcwjvBFW7PCdoUFFLsgHteXc3lEyyzh8UECITCJ69PXp1ARr_-zmRDdViBYnmz4T0KX6won8Zns/w640-h424/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%25A4%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%259F.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgMEeAULbMjmdtC-2sYa5zMDewqd1ekDey7J0I7dACo3JWZkUElhE-1i2QNIfW5uuSmgcwjvBFW7PCdoUFFLsgHteXc3lEyyzh8UECITCJ69PXp1ARr_-zmRDdViBYnmz4T0KX6won8Zns/s72-w640-c-h424/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%25A4%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%259F.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/02/Best-Hotel-in-Cyprus.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/02/Best-Hotel-in-Cyprus.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content