/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בקופיפי 2024 - המדריך המושלם לחופשה בתאילנד!

מתכננים חופשת ירח דבש בקופיפי? כמה יעלו לכם המלונות הטובים ביותר שם לעונת התיירות של 2024? אילו מלונות זכו במספר הגבוה ביותר של ההמלצות ברשת? ואילו מלונות קיבלו את הביקורות הישראליות הטובות ביותר ברשת? אתר "תיירות נבונה" עם כל הפרטים על אחד היעדים הפופולריים ביותר בתאילנד.


מלונות מומלצים בקופיפי 2023 - המדריך השלם לחופשה בתאילנד!
קופיפי (Ko Phi Phi) היא מסוג המקומות שכל תייר שמגיע לתאילנד חייב לסמן "וי צ'ק" על המקום. יחד עם פוקט, קוסמוי, בנגקוק ויעדים נוספים בתאילנד, קופיפי הוא אחד האיים הפופולריים והאהובים ביותר על המטיילים הישראלים מכל גווני הקשת החל מצעירים אחרי צבא ועד לנופשים המחפשים חופשת בטן גב מפנקת וסביר להניח שכך או כך, כמעט כל ישראלי שמגיע לתאילנד, יגיע ככל הנראה גם לכמה ימים בקופיפי וכמות המסעדות והאוכל הישראלי הנמכר שם תעיד על כך.

למי שעדיין לא שמע על קופיפי, מדובר באחד האיים היפים ביותר בתבל עם חופים שכמעט ולא רואים בשום מקום אחר בעולם. רבים מכם כבר אפילו הספיקו להכיר אותו באמצעות הסרט "החוף" בכיכובו של לאונרדו די קפריו. קופיקי ממוקם קרוב לפוקט, ומשם רוב התיירים מגיעים אליו.

רוב התיירים שמגיעים לקופיפי מתרכזים בעיקר באטרקציה המרכזית של האי שהיא כמובן רביצה על החופים המופלאים או בבריכות של מלונות הפאר שם. אטרקציות נוספות שאפשר למצוא באי הם פעילויות צלילה וספורט מים. רבים מהתיירים הישראלים המגיעים לקופיפי, עושים זאת כחלק מחופשת ירח דבש או חופשה רומנטית דומה.

היום באתר, נציג לכם את המדריך הטוב ביותר ללינה בקופיפי ונבדוק אילו מלונות דורגו על פי הגולשים במקומות הגבוהים ביותר, מהם המחירים הממוצעים שם לעונת התיירות של 2024, אילו מלונות שם הם הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים, באיזה איזור שם כדאי לחפש מלון ועוד טיפים והמלצות רבות. בואו ונתחיל.

5 המלונות הטובים ביותר בקופיפי לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים ביותר בקופיפי כפי שאלפי גולשי אתר טריפ אדווייזר המפורסם מכל העולם קבעו:
  1. מלון זיוולה קופיפי (Zeavola Resort)
  2. מלון אאוט טריגר פיפי איילנד (Outrigger Phi Phi Island Resort and Spa)
  3. מלון הולידיי אין ריזורט פי פי איילנד (Holiday Inn Resort Phi Phi Island)
  4. מלון פי פי דה ביץ' רזורט (Phi Phi The Beach Resort)
  5. מלון בניאן ביי וילאס קופיפי (Banyan Bay Villas)

קרוב לחוף המרכזי או לא? - איפה כדאי לישון בקופיפי?


ובכן, ראשית, חשוב לציין קופיפי הוא אי קטן מאוד שההתניידות בו נעשית בעיקר ברגל או באופניים או בסירות ולכן, אין באמת איזור מומלץ שבו כדאי לישון בקופיפי. במרכז האי נמצאים החופים המרכזיים של קופיפי כאשר אחד הידועים שבהם הוא חוף Dalum שבו נמצאים הרבה מאוד מקומות בילוי וגם מסיבות ותיירים רבים מגיעים לשם מדי לילה.
 

מי שמחפש בקופיפי את האקשן ואת המסיבות והבילויים, כדאי לו לחפש מלון הקרוב לחוף המרכזי. מי שלעומת זאת מחפש שלווה ומקום מבודד בקופיפי, ישנם מלונות וריזורטים רבים באי המרוחקים מהמרכז ומתאימים לזוגות רומנטיים לירח דבש וכד'. ואם רוצים, תמיד אפשר להגיע מהמלון המרוחק אל החוף המרכזי בעזרת סירה למשל.

חשוב לדעת: המלונות המומלצים והמפוארים ביותר של קופיפי נמצאים רחוק מהמרכז וכדאי לקחת בחשבון גם תקציב קטן לנסיעות למרכז במידה ותחפצו בכך.

         מדריכי לינה מעולים נוספים בתאילנד:

החל מ-450 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בקופיפי ב-2024?


כאמור, בקופיפי תוכלו למצוא את כל סוגי המלונות כאשר רוב המלונות שם הם 2 ו-3 כוכבים אך ישנם גם כמה מלונות 5 כוכבים יוקרתיים ומפוארים. מבדיקה שערכנו במספר תאריכים רנדומליים ביולי אוגוסט, ראש השנה וסוכות, חודשי החורף וחופשת פסח, מצאנו כי המחיר במלונות הזולים בקופיפי עומדים על כ-400 ש"ח לזוג ללילה ואילו המלונות היוקרתיים של 4 כוכבים ומעלה, מתחילים באיזור ה-800 ש"ח לזוג ללילה ומטפסים לכיוון של 1200 ש"ח בעונות הבוערות.

המלצה: באותה בדיקה גם שמנו לב לעובדה שמחירי המלונות בקופיפי זולים במיוחד בחודש אוקטובר שמסתדר למי שבונה על חופשה בקופיפי בסוכות.

מלונות מומלצים בקופיפי 2024


להלן רשימה של המלונות בקופיפי שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


אם אתם מחפשים מלון מומלץ לירח דבש בקופיפי, כנראה שמלון פי פי איילנד ביץ' הוא המלון בשבילכם. מדובר במלון מפואר ביותר המעוצב כמו חלקת גן עדן קטנה ושזכה לביקורות וחוות דעת מעולות ברשת.

המלון ממוקם על חוף הים במקום מבודד ושקט ואידיאלי לחופשה רומנטית. למעלה מ-1500 חוות דעת בבוקינג ממטיילים מכל העולם כולל מטיילים רבים מישראל העניקו למלון את הציון 8.5. ובאתר טריפ אדווייזר דורג המלון במקום ה-.

המלון מציע בריכת שחייה מעוצבת ומרשימה ביותר, 4 מסעדות, מרכז צלילה ועוד. יחידות האירוח במלון כוללות מרפסת פרטית ופינת ישיבה חיצונית. בתוך החדרים ישנה גם טלוויזיה בכבלים.

המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על בין 550 ל-1200 ש"ח ללילה תלוי בעונה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון מומלץ מאוד ואחד הפופולריים ביותר בקופיפי גם בקרב התיירים הישראלים הוא מלון הולידיי אין. המלון זכה לחוות דעת רבות בקרב מטיילים ישראלים באתר בוקינג כאשר רובם המכריע הן חוות דעת חיוביות והביעו שביעות רצון מהמיקום והשקט של המלון, רמת המתקנים, אוכל ומהשירות. סה"כ זכה המלון בציון 8.3 באתר בוקינג על סמך למעלה מ-1000 חוות דעת. גם בטריפ אדווייזר המלון דורג במקום ה-3 מתוך כל המלונות באיזור קופיפי דון הרשומים באתר.

המלון עצמו ממוקם באיזור מבודד ושקט ורחוק מההמולה של החוף המרכזי. המלון מוגדר 4 כוכבים הכולל 2 בריכות שחייה ומרכז צלילה וממוקם ממש על חוף הים. יחידות האירוח במלון הן למעשה בונגלוס פרטיים הכוללים מרפסת פרטית שבכל אחד מהם כסא נוח.

מחירי הבונגלוס במלון נעים בין 500 ל-950 ש"ח לזוג ללילה בממוצע בהתאם לעונה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם ביקורות גולשים הוא פקטור חשוב בעיניכם בבחירת מלון, אז מלון זיוולה הוא המלון הטוב ביותר בקופיפי נקודה. המלון דורג במקום הראשון לפי ביקורות הגולשים הן באתר בוקינג והן באתר טריפ אדווייזר וכנראה שאין זה סתם.

המלון ממוקם באיזור שקט ורחוק מהרעש של החוף המרכזי והמולת התיירים. זהו מלון 5 כוכבים מפואר ביותר המציע סוויטות יוקרתיות על קו המים ובריכת גדולה ומעוצבת ומומלץ מאוד לחופשה מפנקת כגון ירח דבש ואם אתם ממש רוצים להתפנק, תוכלו להזמין גם וילה פרטית הכוללת בריכה פרטית.

המלון מציע בסה"כ 52 יחידות אירוח המחולקות לסוויטות או או וילות, 2 מסעדות, מרכז ספורט ועוד. המחיר במלון נע בממוצע בין 820 ל-1200 ש"ח לזוג ללילה בהתאם לעונה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



   
אם אתם מחפשים מלון טוב בקופיפי במחיר סביר ומלון שקיבל המלצות מעולות ברשת על תמורה טובה למחיר, זהו המלון בשבילכם. מדובר במלון 3 כוכבים שממוקם במקומות הראשונים של המלונות הטובים ביותר בקופיפי בבוקינג (ציון 8.5) ובטריפ אדווייזר.

גם מלון זה (כמו רוב המלונות הטובים והמומלצים של קופיפי) ממוקם רחוק ממרכז האי במקום שקט ומבודד. המלון נמצא מול חוף הים וכולל כמו קטנה ביותר של בונגלוס וחדרים. זהו למעשה מעין מתחם צימרים בקופיפי. החדרים במלון כוללים מרפסת, מזגן ומקרר וחדר רחצה.

המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון נע בין 340 ל-600 ש"ח בממוצע.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



  
עוד מלון פופולרי מאוד בקופיפי גם בקרב המטיילים הישראלים הנמצא בין רשימת המלונות המומלצים ביותר בקופיפי באתר בוקינג (מקום 9), הוא מלון פי פי קליף ביץ' המדורג 4 כוכבים. המלון קיבל המלצות רבות ברשת וזכה לציון 8 באתר בוקינג לפי כ-500 חוות דעת מאומתות ודורג במקום ה-8 באתר טריפ אדווייזר.

מלון זה מעוצב ברמה מאוד גבוהה ויוקרתית עם בריכת אינסוף מדהימה המשקיפה לים. במלון ישנם 30 חדרים הכוללים כולם טלוויזיה ובחלק מהם גם פינת ישיבה ומרפסת. המלון ממוקם על חוף פרטי ושקט ורחוק ממרכז האי.

מחיר החדר במלון בממוצע עומד על כ-620 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



מלונות מומלצים נוספים בקופיפי


והנה עוד כמה מלונות בקופיפי עם מספר גבוה של המלצות גולשים ברשת באתרי התיירות המובילים בעולם שכדאי לברר עליהם:

  • מלון PP אינסולה קופיפי (PP Insula)  - מלון 2 כוכבים זול המתאים למי שמחפש מלון ליד איזור המסיבות בקופיפי ובמחירים זולים. המלון קיבל המלצות מעולות ברשת ונחשב לאחד המובילים בקטגורית המלונות הזולים. כ-200 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון פי פי נצ'ראל רזורט (Phi Phi Natural Resort) - מלון 3 כוכבים בקופיפי הממוקם באיזור שקט ומבודד באי ומומלץ מאוד לזוגות בירח דבש. כ-400 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון פי פי דה ביץ' רזורט (Phi Phi The Beach Resort) - מלון מומלץ מאוד בקופיפי שדורג במקום ה-5 באתר הביקורות טריפ אדווייזר. 

כל המלונות בקופיפי על גבי מפה + מחירים

Booking.com

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בקופיפי 2024 - המדריך המושלם לחופשה בתאילנד!
מלונות מומלצים בקופיפי 2024 - המדריך המושלם לחופשה בתאילנד!
מתכננים חופשת ירח דבש בקופיפי? כמה יעלו לכם המלונות הטובים ביותר שם לעונת התיירות הקרובה? אילו מלונות זכו במספר הגבוה ביותר של ההמלצות ברשת? ואילו מל
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhsAp29MbnKAuTFY7r2pjMw8Qm_6jTiz5JuDlphTN2DmKl8vVKRS6671bt3jufNq2Hh39swlnYeFFv82GtyMiekMJNvBl4OyDOsuGvUcQd4IVgMTkNbkD4QAwIQRci8OH-H15Yp_FpIxz0/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%25A4%25D7%2599%25D7%25A4%25D7%2599.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhsAp29MbnKAuTFY7r2pjMw8Qm_6jTiz5JuDlphTN2DmKl8vVKRS6671bt3jufNq2Hh39swlnYeFFv82GtyMiekMJNvBl4OyDOsuGvUcQd4IVgMTkNbkD4QAwIQRci8OH-H15Yp_FpIxz0/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%25A4%25D7%2599%25D7%25A4%25D7%2599.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/07/KoPhiPhi-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/07/KoPhiPhi-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content