/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בחבל טירול 2024 - המלונות הטובים ביותר לפי הגולשים!

איפה כדאי להזמין מלון בטירול? אילו מלונות בטירול זכו בהמלצות הטובות ביותר ברשת ומה המחירים הממוצעים לזוג או למשפחה עם ילדים בטירול? אתר "תיירות נבונה" מציג לכם את המלונות המומלצים ביותר בזיפלד, אינסברוק ואיזורים נוספים בחבל טירול ב-2024. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.


מלונות מומלצים בחבל טירול 2023 - המלונות הטובים ביותר לפי הגולשים!
      חבל טירול - אחד המקומות היפים בתבל. תמונה: Polybert49 פליקר (CC BY-SA 2.0)
   
חבל טירול (Tirol) שבאוסטריה הוא אחד היעדים התיירותיים המפורסמים והמוכרים ביותר בעולם ופופולרי מאוד בשנים האחרונות גם בקרב התיירים הישראלים כאשר הסוג העיקרי של המטיילים הוא בדרך כלל משפחות עם ילדים.

חבל טירול הוא למעשה חלק מרכס הרי האלפים המפורסמים ושכזה, כל הערים והעיירות שבאיזור מציעות נוף הררי וטבעי עוצר נשימה והרבה מאוד אטרקציות מגוונות (כמו למשל מפלי קרימל, מערת הקרח, אגם הקרחונים ועוד). בחודשי החורף הקרים, טירול פופולרי מאוד בזכות אתרי הסקי המפורסמים שלו אישגל, סנט אנטון ועוד ואילו בקיץ ובעונות החגים, מהווה חבל טירול איזור מועדף למשפחות עם ילדים המגיעים לשם מרחבי העולם.
האיזורים הפופולריים ביותר בטירול הם בירת טירול אינסברוק ועיירות נוספות כגון זיפלד, קיצבוהל ועוד. רבים מהמטיילים הישראלים בוחרים לטייל בטירול באמצעות טיול כוכב כאשר הלינה מתבצעת בדרך כלל באינסברוק, בעמק אוץ או בזיפלד. משך זמן החופשה הפופולרי ביותר עבור המטיילים הישראלים בטירול הוא כשבוע וכולל גם בדרך כלל רכב שכור איתו הם יוצאים בכל פעם לאיזור או לאטרקציה אחרת באיזור.

היום באתר "תיירות נבונה" נציג לכם את המלונות ומקמות האירוח הטובים ביותר בטירול שזכו למספר ההמלצות הגבוה ביותר ברשת באתרי התיירות המובילים בעולם כמו טריפ אדווייזר, בוקינג ועוד ע"י גולשים מישראל ומרחבי כל העולם.
   

5 המלונות הטובים ביותר בטירול לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים ביותר בטירול לפי הביקורות של אלפי גולשי אתר התיירות המפורסם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון הימל-הוף (Himmlhof) - ממוקם בסן אנטון.
  2. מלון אלפין ספא טוקסרהוף (Hotel Alpin Spa Tuxerhof) - ממוקם בטוקס.
  3. מלון אלפנהוף (Hotel Alpenhof) ‬ - ממוקם בטוקס.
  4. מלון דר וויסנהוף (Der Wiesenhof Superior) - ממוקם בפרטיסאו.
  5. מלון גסר (Hotel Gesser‬) - ממוקם בסיליאן.

אינסברוק, זיפלד ועוד - איפה כדאי לישון בטירול?


אחת השאלות הנפוצות ביותר היא היכן כדאי ללון בטיול לחבל טירול ומהו האיזור המרכזי ביותר באיזור. ובכן, תשובה זו היא לא פשוטה בכלל מכיוון שטירול הוא איזור גדול מאוד המכיל עיירות רבות ומגוונות ומקום הלינה המומלץ קשור בקשר ישיר לסוג הטיול שאתם בוחרים (טיול כוכב או טיול מתגלגל) ובאיזורים בטירול בהם אתם מעוניינים לטייל בהם.

העיר הגדולה והבכירה בטירול היא הבירה אינסברוק ומטיילים רבים בטירול בוחרים ללון בה כאשר העיר מציעה מגוון מלונות ומקומות אירוח בכל הדרגות וגם לא מעט אטרקציות שבתוך העיר וזהו אכן איזור מצוין לישון בו גם כחלק מטיול כוכב או מטיול מתגלגל, אך נדמה שהעיירה זיפלד (יש המכנים אותה סיפלד) היא האיזור הפופולרי ביותר לישון בו בטיול לטירול ומומחים רבים לטירול ממליצים עליה כיעד מרכזי מצוין לטיול בטירול ובעיקר אם מדובר בטיול קצר.

איזורים נוספים המומלצים ללינה בטירול הם העיירות בעמק אוץ וגם זולדן (או סולדן) שנחשבות גם הן לפופולריות מאוד וזוכות להמלצות רבות ע"י מומחי תיירות לטירול.

לכן, בשורה התחתונה, ההמלצה הפופולרית ביותר היא לחפש מלון בעיירה זיפלד או בעיירות הסמוכות לה באיזור. אך יחד עם זאת חשוב להזכיר כי גם עיירות רבות נוספות מבטיחות לכם בילוי מהנה והן תלויות בקשר ישיר באיזור שבו אתם מטיילים ובסוג הטיול שאתם מתכננים.

כנסייה בעיירה זיפלד שבחבל טירול. תמונה: Ștefan Jurcă פליקר (CC BY-SA 2.0)
  

כ-600 ש"ח לזוג וכ-1000 ש"ח למשפחה ללילה בעונות החמות - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בטירול ב-2024?


ערכנו בדיקה מעמיקה במספר גדול של אתרי הזמנות בינלאומיים גדולים ובאתרי השוואת מחירים עבור מספר תאריכים רנדומליים בתקופות שונות כגון חודשי הקיץ יולי ואוגוסט (וגם טרום קיץ), עונת החגים ראש השנה, סוכות או פסח וגם בחודשי החורף.

ובכן, טווח המחירים במלונות ובדירות הנופש בטירול שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת גדול ורחב מאוד. בעונות הפחות מבוקשות בטירול כמו האביב והחורף, המחיר מתחיל באיזור ה-350 ש"ח למשפחה ללילה במלונות דירות משפחתיות ומגיע לאיזור ה-1000 ש"ח ללילה במלונות המפוארים יותר המדורגים 4 ו-5 כוכבים .

בתקופת הקיץ הנחשבת לעונה הפופולרית ביותר בטירול, המחירים כבר קופצים מעלה ועומדים בממוצע על בין 500 ל-700 ש"ח לזוג ללילה ובין 1000 ל-1500 ש"ח למשפחה ללילה במלונות הטובים ביותר בטירול. כמובן שאפשר גם למצוא מקומות אירוח זולות בהרבה גם בעונת הקיץ, אך במלונות בעלי ההמלצות הטובות ביותר ברשת, אלו הם המחירים הממוצעים.

חשוב להזכיר כי בבדיקה שערכנו, שמנו דגש על מלונות מומלצים בלבד בעלי ציונים גבוהים וחוות דעת מעולות בלבד ואלו הם המחירים הממוצעים של מקומות אירוח אלו.

מלונות מומלצים בזיפלד בחבל טירול 2024


אז הנה רשימה של המלונות בזיפלד שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


אם אתם מחפשים מלון זול בטירול למשפחה עם ילדים באיזור מצוין ועם המלצות מעולות ברשת ממטיילים ישראלים, כדאי מאוד לבדוק את מלון הדירות אולימפיה טירול. מלון זה מדורג במקום ה-4 מבין כל המלונות בזיפלד בבוקינג וזכה לחוות דעת מעולות עם ציון כללי מצוין של 9.4. גם בטריפ אדווייזר זכה המלון להתברג במקום ה-3 מבין כל מלונות ה-B&B בזיפלד.

המלון מומלץ מאוד גם למגיעים לחופשת סקי כאשר הוא ממוקם ממש ממול מעלית סקי וסמוך לבית ספר לסקי ולפעילויות נוספות, וגם מומלץ מאוד למטיילים שמגיעים לקיץ לטירול ומתאים מאוד גם לטיול כוכב.

במלון ישנו מתחם דשא מרווח עם נוף מקסים לעמק אין. החדרים במלון כוללים מטבחון, מרפסת, טלוויזיה, אינטרנט בחינם ואפילו שירות של משלוחי לחם בבוקר. המחיר הממוצע לחדר עומד על כ-450 ש"ח לללילה.


עוד מלון דירות בזיפלד סופר מומלץ באתר בוקינג ואולטימטיבי לטיולי כוכב בטירול למשפחות הוא מלון דורפקרוג. המלון למעשה ממוקם בעיירה מוסרן הסמוכה לזיפלד ומציע בין היתר דירות משפחתיות של חדר שינה אחד או שניים הכוללות בין היתר מטבח מאובזר הכולל מיקרוגל ומקרר.

המטיילים הישראלים ששהו במלון התאהבו בו לגמרי וניתן לראות דוגמא לכך בביקורות הישראליות באתר בוקינג בו שיבחו המטיילים את ארוחת הבוקר, את הדירות הגדולות והמאובזרות, את חצר המשחקים לילדים ואת המיקום המעולה ליציאה לטיולים באיזור הקרוב או באיזור הרחוק יותר.

גם מלון זה מציע דירות משפחתיות במחירים זולים ואטרקטיביים ועומד בממוצע על כ-370 ש"ח בלבד ללילה לחדר משפחה עם שני חדרי שינה.


לפי אתר טריפ אדווייזר, מלון סנטרל הוא המלון השני הטוב ביותר בזיפלד מבין 60 המלונות הרשומים באתר. גם באתר בוקינג המלון ברשימת חמשת המלונות המובילים בזיפלד עם ציון מעולה של 9.2 מתוך כ-300 חוות דעת מאומתות של גולשים ישראלים ומרחבי העולם.

המלון ממוקם במרכז זיפלד באיזור המדרחוב ומציע איזור ספא מפואר הכולל סאונה אדים וסאונה פינית, תת אינפרא אדום ועוד. הארוחות של מסעדת המלון זכו לתגובות מעולות ע"י המטיילים הישראלים ששהו במלון וכך גם רמת הניקיון ורמת המתקנים.

המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד בממוצע על כ-640 ש"ח.


עוד מלונות מומלצים בזיפלד בחבל טירול


להלן רשימה של כמה מן המלונות המומלצים ביותר בזיפלד לפי דירוגי הגולשים וחוות הדעת שברשת:

  • מלון פארק הוטל זיפלד (Parkhotel Seefeld) - מלון 4 כוכבים בזיפלד ואחד המומלצים ביותר בחבל טירול בכלל. זכה לחוות דעת מעולות באתר בוקינג ע"י מטיילים ישראלים. כ-1700 ל-3 לילות בממוצע לזוג.
  • מלון עלית זיפלד (Hotel Elite) - לפי חוות הדעת באתר בוקינג, מדובר במלון הטוב ביותר בזיפלד המדורג במקום הראשון באתר. ממוקם. שוכן במבנה מרהיב במרכז העיירה. כ-700 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון דאס אידן זיפלד (Das Hotel Eden) - מלון מקסים בזיפלד שזכה לציונים מעולים ממטיילים ישראלים ושבחים על רמת המתקנים ועל השירות הלבבי של הצוות. מציע בריכה מחוממת תחת כיפת השמיים. החל מ-650 ש"ח לזוג ללילה. 
  • מלון זילוס זיפלד (Hotel Seelos) - מלון 4 כוכבים המציע חדרים זוגיים או סוויטות למשפחות עם ילדים בטירול. זכה לציון 8.8 באתר בוקינג ודורג במקום ה-20 מבין כל מלונות זיפלד שבאתר טריפ אדווייזר. המחיר: כ- 650 ש"ח לזוג או כ-1300 ש"ח למשפחה בסוויטה דלוקס.
  • מלון הלגה זיפלד (Hotel Helga) - המלון הטוב ביותר בזיפלד לפי גולשי אתר טריפ אדווייזר. כ-620 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

העיר אינסברוק בירת טירול. תמונה: Stephan Mosel פליקר (CC BY 2.0)

מלונות מומלצים באינסברוק בחבל טירול 2023


להלן רשימה של המלונות באינסברוק שבחבל טירול שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


אם ביקורות הגולשים ברשת חשובה לכם, מלון זה הוא המלון הטוב ביותר המדורג במקום הראשון באינסברוק גם באתר בוקינג וגם באתר טריפ אדווייזר עם ציונים מעולים ושבחים רבים בכל הפרמטרים.

מלון 4 כוכבים זה, אשר שייך לרשת המלונות הבינלאומית הידועה בסט ווסטרן, ממוקם בלב מרכז אינסברוק וקרוב במרחק הליכה לאטרקציות רבות בעיר כגון הארמון הקיסרי, וכנסיית הופקירש. המלון מציע חדרים זוגיים גדולים ומרווחים הכוללים אינטרנט אלחוטי בחינם וטלוויזיה בכבלים.

המחירים במלון הם בינוניים עד זולים ועומדים בממוצע על כ-560 ש"ח לזוג ללילה.


המלון היוקרתי והמצוין מקסימיליאן אינסברוק בעל 4 הכוכבים הוא ללא ספק אחד המלונות הטובים ביותר באינסברוק ואחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים שבאתר בוקינג למשל מרעיפים בשבחים על המלון בכל פרמטר אפשרי, אם זה ביחס ושירות הצוות של המלון, בארוחת הבוקר ובמיקום המעולה שלו. גם בטריפ אדווייזר המלון דורג במקום השני מבין כל המלונות באינסברוק.

ואם מדברים על המיקום, אז המלון ממוקם לו בלב העיר העתיקה של אינסברוק למרגלות הרי האלפים ובמרחק של דקות הליכה מכל האטרקציות הרבות של העיר כגון קתדרלת סנט ג'יימס, בית הקונגרס, הארמון הקיסרי, גולדן רוף ועוד. ישנה חנייה ציבורית גדולה במרחק של כ-100 מטקים מהמלון.

המלון מציע 45 חדרים סה"כ המגיעים עם רצפת פרקט, אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה עם מסך שטוח. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-600 ש"ח.


אם אתם מחפשים מלון מודרני באינסברוק במיקום מצוין, כדאי מאוד לברר על מלון דה פנז שנחשב למלון המעצבים הראשון בעיר ושוכן במבנה מרהיב במרכז אינסברוק. מלון זה דורג במקום השלישי ע"י מאות גולשים באתר טריפ אדווייזר ובמקום ה-6 באתר בוקינג עם ציון כללי של 9 מתוך 10 על סמך כ-1300 חוות דעת מאומתות.

מטיילים ישראלים רבים המליצו רבות על מלון זה והעניקו לו ציונים מעולים על המיקום המעולה שליד העיר העתיקה, על ארוחת בוקר עשירה ומגוונת ועל חדרים נוחים ומודרניים.

המלון מציע סה"כ 92 חדרים המחולקים לחדרים זוגיים, חדרי דה לוקס וסוויטות. ישנו גם בר ומסעדה בקומת הגג של המלון ממנה תוכלו לראות את הנוף המדהים של המקום. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-900 ש"ח לזוג ללילה.



עוד מלונות מומלצים באינסברוק אוסטריה


להלן רשימה של כמה מן המלונות המומלצים ביותר באינסברוק לפי דרוגי הגולשים וחוות הדעת שברשת:

  • מלון אינסברוק (Hotel Innsbruck) - מלון 4 כוכבים מומלץ מאוד באינסברוק ופופולרי גם על המטיילים הישראלים. ממוקם בלב העיר העתיקה ליד כל האטרקציות. כ-610 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון קאפלר אינסברוק (Hotel Kapeller Innsbruck) - מלון זול יחסית באינסברוק עם המלצות רבות ברשת. דורג במקום החמישי באתר טריפ אדווייזר. המחיר: כ-480 ש"ח לזוג ללילה בלבד.
  • מלון אדלרס אינסברוק (aDLERS Hotel)  - מלון חדש ומקסים באינסברוק הנחשב גם למלון הגבוה ביותר בעיר. מעוצב ברמה גבוהה ביותר ומציע חדרים גדולים ומפוארים. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-900 ש"ח.
  • מלון רמדה אינסברוק טיבולי (Ramada Innsbruck Tivoli) - מלון 3 כוכבים במחירים זולים יחסית אך עדיין מפואר ומושקע מאוד השוכן בבניין ייחודי ומעוצב. זכה לחוות דעת ישראליות מצויינות באתר בוקינג. כ-420 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

מלונות מומלצים בחבל טירול באיזורים נוספים

להלן עוד רשימה של כמה מן המלונות בטירול המומלצים ביותר ברשת באיזורים נוספים מלבד אינסברוק וזיפלד כגון עמק אוץ, צל אם צילר ועוד:
  • מלון סלפנס אנד גנוסס הוטל ריצ'לרהוף (Selfness & Genuss Hotel Ritzlerhof - Adults only) - מלון מצוין ומומלץ מאוד בטירול באיזור עמק אוץ. כק"מ וחצי מאגם פיבורג ובמרחק נסיעה קצר ממפל שטויבן. זכה לציון מעולה בבוקינג (9.4). כ-1200 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון גארני לנדהאוס זומלר (Hotel Garni Landhaus Säumler) - מלון מומלץ ביותר בטירול הממוקם בצל אם צילר (Zell am Ziller). זכה לציון 9.4 באתר בוקינג. מציע איזור ספא מושקע ובריכת שחייה מקורה. כ-500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון בסט ווסטרן פרמייר קייזרהוף קיצביהל (Best Western Premier Hotel Kaiserhof Kitzbühel) - אחד המלונות המומלצים ביותר בחבל טירול הממוקם בקיצביהל. זכה לשבחים רבים בקרב מטיילים ישראלים וקיבל את הציון 9.3 באתר בוקינג. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-800 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון שונר האוס (Schönherr Haus) - מלון דירות הנחשב לאחד המומלצים ביותר בחבל טירול למשפחות עם ילדים. ממוקם בכפר נוישטיפט אים שטובאיטל. הזמנת המלון כוללת גם כרטיס כניסה חינם לאטרקציות רבות שבאיזור. מציע דירות גדולות היכלות לאכלס גם משפחות גדולות. המחיר: כ-1100 ש"ח למשפחה ללילה.
  • מלון ספורט הוטל ברוגר (Sporthotel Brugger) - מלון מומלץ מאוד בטירול הממוקם בפולפמס ומקנה גם הוא כרטיס כניסה חינם בעונה (ממאי עד אוקטובר) לאטרקציות ותחבורה בחינם. זכה לציון של 9.2 באתר בוקינג. כ-540 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

כל המלונות בחבל טירול על גבי מפה + מחירים

Booking.com

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בחבל טירול 2024 - המלונות הטובים ביותר לפי הגולשים!
מלונות מומלצים בחבל טירול 2024 - המלונות הטובים ביותר לפי הגולשים!
איפה כדאי להזמין מלון בטירול? אילו מלונות בטירול זכו בהמלצות הטובות ביותר ברשת ומה המחירים הממוצעים לזוג או למשפחה עם ילדים בטירול? אתר "תיירות נבונה"
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg5Ma8KOQxxMAJVzgSakCfpfgQt33VLaqBGmC67m-2KOIVEEfrWRLtZS7btDuqgQKP25XdYk8ACzNVOdPwZQB9TX_H2Siq3is8-L1EJWvoSX9rg73WWPF80JfOauMuv9aTWViW090pMkhU/w640-h422/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2598%25D7%2599%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%259C.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg5Ma8KOQxxMAJVzgSakCfpfgQt33VLaqBGmC67m-2KOIVEEfrWRLtZS7btDuqgQKP25XdYk8ACzNVOdPwZQB9TX_H2Siq3is8-L1EJWvoSX9rg73WWPF80JfOauMuv9aTWViW090pMkhU/s72-w640-c-h422/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2598%25D7%2599%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%259C.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/08/Tirol-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/08/Tirol-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content