/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים במומבאי ב-2024 - את הכתבה הזו אתם חייבים לקרוא!

אילו מלונות במומבאי זכו לביקורות הישראליות הטובות ביותר ברשת? באילו איזורים במומבאי כדאי לחפש מלונות? וכמה הם יעלו לכם לעונת התיירות הקרובה של 2024? אתר "תיירות נבונה" עם כל התשובות.


מלונות מומלצים במומבאי ב-2023 - את הכתבה הזו אתם חייבים לקרוא!
מומבאי (Mumbai) היא עיר שפשוט חייבים להיות בה. במיוחד אם חושבים על טיול במזרח. כמה זמן להיות שם? זה כבר תלוי בסוג הטיול שלכם. למרות שמומבאי היא לא בירת הודו, זאת העיר הגדולה ביותר במדינה והמתויירת ביותר ועשרות אלפי תיירים ישראלים מכל הסוגים פוקדים את מומבאי בכל עונות השנה.

במומבאי ישנם מאות רבות של מקומות אירוח המחולקים לכל סוגי הדרגות. החל מהוסטלים ואכסניות זולות הפונות בעיקר לתרמילאים הצעירים ועד למלונות מפוארים הפונים לתיירים המבוססים יותר. אם אתם מאלו המחפשים מלונות במומבאי ולא הוסטלים, הגעתם לכתבה הנכונה.

היום באתר "תיירות נבונה" החלטנו לצאת ולבדוק אילו מלונות במומבאי זכו במספר הגבוה ביותר של המלצות הגולשים מישראל ומגולשים מרחבי כל העולם? כמה הם עולים? היכן הם ממוקמים? ובאיזה איזור כדאי לישון במומבאי? כל זה ועוד, בכתבה שלפניכם.

5 המלונות הטובים ביותר במומבאי לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים ביותר במומבאי לפי ביקורות של אלפי גולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון ד'ה אוברוי מומבאי (The Oberoi Mumbai)
  2. מלון טאג' מהאל פאלאס מומבאי (The Taj Mahal Palace)
  3. מלון JW מאריוט סהר (JW Marriott Mumbai Sahar)
  4. מלון סופיטל מומביי (Sofitel Mumbai BKC)
  5. מלון ITC מרת'ה מומבאי (ITC Maratha, Mumbai‬)

נארימן פוינט, קופה פארייד ושכונת אנדהרי - איפה כדאי לישון במומבאי?


מומבאי היא עיר ענקית ומתפרסת על פני שטח עצום. רוב התיירים והאיזורים התיירותיים נמצאים באיזור הכי תיירותי של העיר הנקרא קולאבה. באיזור זה נמצאים אטרקציות רבות ומתחמים מפורסמים של העיר וזהו האיזור שסביר להניח שתבלו בו רוב הזמן.


חיפוש מלון באיזור קואלבה יכול להיות רעיון מצוין אך ישנם איזורים נוספים ומומלצים שבהם נמצאים מלונות טובים רבים במומבאי כמו למשל רובע העסקים של העיר נארימן פוינט (Nariman Point) בו נמצאים מרכזי קניות גדולים ושווים, ה-Lower Parel, איזור בנדרה (Bandra), שכונת אנדהרי (Andheri) ושכונת קופה פארייד (Cuffe Parade).

לכן, אם אתם מחפשים סביבה רגועה ושלווה ללינה במומבאי, איזורים אלו ואיזורים נוספים בהם נמצאים מלונות 5 כוכבים הם האיזורים הטובים ביותר לדרישה זו.

כ-700 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר במומבאי ב-2024?


ערכנו בדיקה מעמיקה במספר אתרי תיירות מובילים כמו טריפ אדווייזר, בוקינג, הוטלס קומביינד ועוד כדי לגלות מהם המחירים של המלונות המומלצים והמבוקשים ביותר של מומבאי לפי חיפוש של תאריכים שונים כגון חודשי החורף, עונות החגים כמו ראש השנה, סוכות, חנוכה או פסח וכמובן עונת הקיץ של יולי ואוגוסט.

מתוצאות הבדיקה גילינו כי רוב המלונות המומלצים של מומבאי הם מלונות 4 ו-5 כוכבים ולכן המחיר הממוצע שלהם נע בין 500 ל-800 ש"ח בכל עונות השנה. כמובן שקיימים גם מלונות זולים יותר שיעלו לכם גם 200 או 300 ש"ח לזוג ללילה אך אם ההמלצות ברשת חשובות לכם (וטוב שכך), המלונות הטובים והמומלצים ביותר של מומבאי יעלו לכם בממוצע כ-700 ש"ח.

מלונות מומלצים במומבאי 2024


להלן רשימה של המלונות במומבאי שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:



אין כנראה ויכוח על העובדה שמלון טאג' מאהל הוא אחד המלונות המפורסמים במומבאי ואחד המומלצים ביותר ברשת, גם בקרב המטיילים הישראלים הרבים ששהו במלון והרעיפו עליו שבחים רבים. המלון דורג במקום הראשון לפי ביקורות הגולשים באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.3 על סמך כ-3500 חוות דעת מאומתות ביניהן חוות דעת ישראליות רבות. גם באתר המפורסם טריפ אדווייזר דורג המלון במקום ה-2 מבין כל מלונות מומבאי.

מדובר במלון סופר מפואר השוכן בתוך מתחם ענקי של כ-10 דונם הכולל 570 חדרים, 10 מסעדות, מועדון ספא ועוד. המלון ממוקם ממול שער הודו באיזור קולאבה וכ-10 דקות הליכה מהגלריה הלאומית. המטיילים הישראלים שהספיקו ללון במלון, חילקו לו ציונים מעולים בעיקר על המיקום המעולה שלו, החדרים הגדולים והמרווחים ועל התמורה ביחס למחיר ואין ספק שמדובר באחד המלונות הטובים ביותר במומבאי.

המחיר הממוצע עבור מלון זה עומד בממוצע על כ-700 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר



עוד מלון מפואר ושווה במומבאי הנחשב ללא ספק לבין המלונות המומלצים ביותר בעיר הוא מלון 5 הכוכבים דה אוברוי שממוקם ברובע העסקים של מומבאי. עם דירוג במקום הראשון באתר טריפ אדווייזר ומקום שני באתר בוקינג.קום קשה מאוד להתווכח. גם המטיילים הישראלים העניקו למלון חוות דעת מעולות ברשת וזיכו אותו בציונים מעולים.

המלון שוכן במבנה מרהיב ומודרני וממוקם על חוף הים. המלון חדרים מפוארים ומעוצבים בקפידה רבה שכוללים חלונות גדולים במיוחד ומהם נשקף נוף מקסים אל החוף או אל העיר. במלון תמצאו גם בריכת שחייה, מועדון ספא מפואר ולא פחות מ-5 מסעדות.

הגולשים הישראלים הרבים שפקדו את המלון ציינו לשבח את המיקום ואת רמת המלון. המחיר הממוצע לחדר במלון מתחיל ב-800 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר


עוד מלון שזוכה לפופולריות עצומה ולשבחים רבים בקרב המטיילים הישראלים הוא המלון המפואר מלון טריידנט מומבאי. מדובר במלון 5 כוכבים גם כן, אך מציע מחירים זולים יחסית של כ-500 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

המלון ממוקם על חוף הים ומרוחק כ-6 ק"מ מתחנת הרכבת המרכזית מומביי סנטרל. גולשי אתר טריפ אדווייזר דירגו את המלון במקום ה-7 מתוך למעלה מ-400 מלונות שבאתר וגם באתר בוקינג זכה המלון להתברג במקום ה-6 ולקבל ציון טוב מאוד של 8.8 על סמך כ-1800 חוות דעת מאומתות כולל של גולשים מישראל.

המלון גדול מאוד ומציע סה"כ 555 חדרים בדרגות אירוח שונות. המחיר הממוצע לזוג ללילה כאמור הוא כ-500 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים מלון טוב ויחסית זול באיזור קולאבה, מלון גורדון האוס הוא אופציה מצויינת שכן המלון זכה בביקורות טובות ברשת ומציע מחירים זולים יחסית. המלון שממוקם כ-600 מטרים בלבד משער הודו ומאטרקציות נוספות כמו המוזיאון לאמנות מודרנית וממוזיאון הנסיך מווילס, זכה לציון 8 מוך 10 בבוקינג וקיבל גם תגובות ישראליות מעולות.

המלון מציע חדרים זוגיים הכוללים טלוויזיה, מיני בר ופינת אוכל הכוללת מקרר וקומקום חשמלי. נמל התעופה של מומבאי מרוחק רק כ-25 ק"מ מהמלון. המחיר הממוצע לחדר במלון זה עומד על כ-400 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר


עוד מלון שראוי להיכנס לרשימת המלונות המומלצים של מומבאי הוא מלון 5 הכוכבים סנט ריג'יס שזכה בחוות דעת מעולות ברשת עם ציון של 8.8 בבוקינג ודירוג במקום ה-15 באתר טריפ אדווייזר.

המלון ממוקם ברובע הבילויים של מומבאי ה-Lower Parel סמוך לקניון פלדיום הידוע. מלון זה הוא מלון גדול מאוד השוכן בגורד שחקים ומציע 395 חדרים שונים. בנוסף, מציע המלון קומה שלמה של מועדון בריאות מפואר הכולל בריכה וספא ומסעדות ומועדונים הממוקמים בקומות הפנטהאוז ה-37 וה-38 של המלון.

מטיילים ישראלים רבים ששהו במלון שיבחו את מיקומו המצויין ואת היחס המעולה בתמורה למחיר הנמוך שהוא מציע שעומד בממוצע על כ-600 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון עם טריפ אדווייזר

מלונות מומלצים נוספים במומבאי


והנה עוד כמה מלונות מומלצים במומבאי שצריכים וראויים להיכנס לרשימה זו לפי כמות ההמלצות עליהם ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון ויוואנטה ביי טאג' פרזידנט מומבאי (Vivanta by Taj President) - מלון 5 כוכבים מפואר אך זול הממוקם בשכונת קופה פארייד וכ-3 ק"מ בלבד משער הודו. המלון זכה לביקורות מעולות ברשת וקיבל את הציון 8.1 בבוקינג. המחיר: כ-400 ש"ח בלבד לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון רזידנס פורט מומבאי (Residency Hotel Fort) - מלון 2 כוכבים פשוט ואחד מהמלונות הסולים המומלצים ביותר במומבאי. מציע חדרים במחיר של כ-250 ש"ח לזוג ללילה בלבד. זכה לחוות דעת ישראליות מעולות ברשת ודורג בציון 8.4 בבוקינג. ממוקם ליד שער הודו (מרחק הליכה).
  • מלון טרידנט בנדרה קורלה (Trident Bandra Kurla) - מלון 5 כוכבים מפואר שזכה לביקורות מעולות ברשת כולל ממטיילים ישראלים. ממוקם ברובע בנדרה וכ-20 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של מומבאי. המחיר: כ-700 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון סהיל מומבאי (The Sahil Hotel) - מלון זול במומבאי שקיבל ביקורות טובות מגולשים ישראלים שהספיקו ללון במלון. ממוקם ליד קניון גדול. כ-350 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון JW מאריוט סהר (JW Marriott Mumbai Sahar) - מלון מפואר 5 כוכבים שמדורג במקום ה-3 מבין כל מלונות מומבאי בטריפ אדווייזר. ממוקם במיקום מעולה בשכונת אנדהרי במרחק נסיעה קצרה ממקדש איסקון וחוף ג'והו. כ-600 ש"ח לזוג ללילה.

כל המלונות במומבאי על גבי מפה + מחירים

Booking.com

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים במומבאי ב-2024 - את הכתבה הזו אתם חייבים לקרוא!
מלונות מומלצים במומבאי ב-2024 - את הכתבה הזו אתם חייבים לקרוא!
אילו מלונות במומבאי זכו לביקורות הישראליות הטובות ביותר ברשת? באילו איזורים במומבאי כדאי לחפש מלונות? וכמה הם יעלו לכם לעונת התיירות הקרובה?
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgvJnr4otTv5GUMoi7oZjsQ3qthNBTccnla-8gmCCtbg8vGUHnaFM3qH4GqXZ6uKvROaS9Ti2YdttZUpPxNh1V_bxhQ35u7tL3tayQvPUB8cHejZAhyHgqJ5G1B5tIJLWUMzcUGx6cnW4k/w640-h344/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%2591%25D7%2590%25D7%2599.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgvJnr4otTv5GUMoi7oZjsQ3qthNBTccnla-8gmCCtbg8vGUHnaFM3qH4GqXZ6uKvROaS9Ti2YdttZUpPxNh1V_bxhQ35u7tL3tayQvPUB8cHejZAhyHgqJ5G1B5tIJLWUMzcUGx6cnW4k/s72-w640-c-h344/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%2591%25D7%2590%25D7%2599.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/09/Mumbai-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/09/Mumbai-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content