/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בסינאיה ב-2024 - המדריך המושלם למטייל ברומניה!

מהם המלונות הטובים ביותר בסינאיה ואילו מהם זכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר? אילו מלונות בסינאיה התיירים הישראלים אהבו ביותר ומהם המחירים הממוצעים של מלונות אלו ב-2024? אתר "תיירות נבונה" מגיש לכם את המדריך המושלם ללינה בסינאיה שברומניה.


מלונות מומלצים בסינאיה ב-2023 - המדריך המושלם למטייל ברומניה!
יחד עם בוקרשט ובראשוב, סינאיה (Sinaia) היא אחד היעדים הפופולריים ביותר ברומניה והיא בגדר יעד חובה לכל מי שמגיע לטיול ברומניה.

סינאיה מושכת אליה תיירים רבים מכל רחבי העולם ונחשבת ליעד אהוב מאוד גם בקרב התיירים הישראלים. העיר מציעה אטרקציות רבות ומתאימה לסוגים רבים של תיירים, החל מחופשות סקי קלאסיות באתר הסקי של העיר ועד לטיולי קיץ בהרים ובעיירות והאיזורים הפזורים מסביבה. לעיר מגיעים גם זוגות רבים וגם משפחות עם ילדים.

מומלץ לקרוא גם על:
בין האטרקציות המוכרות ביותר בסינאיה ניתן לציין את מנזר סינאיה המפורסם שעל שמו נקראת העיר (והוא נקרא על שם הר סיני), ארמון פלש הנחשב ליעד התיירותי מס' אחד של העיר, רכבלים לאתר הסקי שבפסגות וגם קזינו לחובבי הז'אנר. סינאיה ממוקמת קרוב לעיירות בראשוב ולבראן וכ-120 ק"מ בלבד מבוקרשט הבירה ולרוב, התיירים המגיעים לסינאיה, עושים זאת בשילוב עם טיולים מתגלגלים בערים ובאיזורים אלו.

היום באתר "תיירות נבונה", נציג לכם את המלונות בסינאיה שזכו בהמלצות הטובות ביותר ברשת באתרי התיירות המובילים בעולם? נבדוק אילו מלונות התיירים הישראלים הכי אהבו? נלמד באיזה איזור של סינאיה כדאי לחפש ולהזמין מלון ונבדוק מהם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים ביותר של העיר בעונת התיירות הקרובה.

5 המלונות הטובים ביותר בסינאיה לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בסינאיה לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון איואנה סינאיה (Ioana Hotel)
  2. מלון אינטרנשיונל סינאיה (Hotel International)
  3. מלון ‬ארמון פלש סינאיה (Castelul Peles‬)
  4. מלון סמארט סינאיה (Hotel Smart)
  5. מלון וילה רטזאט סינאיה (Vila Retezat Sinaia)

במרכז העיר או באיזור - איפה כדאי לישון בסינאיה?


סינאיה היא עיר קטנה ואין צורך להסתבך בחיפוש אחר איזור מומלץ בעיר. מרפרוף מהיר ברשימת המלונות המומלצים ביותר של סינאיה ניתן לראות כי רבים בחרו במלון הממוקם במרכז העיר בקירבה לאטרקציות של העיר אך ניתן למצוא גם מלונות שזכו להמלצות מעולות ואינם ממוקמים במרחק הליכה מהאטרקציות הנ"ל.


בשורה התחתונה, מיקום המלון בסינאיה הוא פרמטר פחות חשוב מפרמטרים אחרים כפי שניתן ללמוד מהמלצות הגולשים ברשת ולא כדאי להתעכב יותר מדי על המיקום.


כ-500 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בסנאיה ב-2024?


ערכנו בדיקה באתרי התיירות המובילים בהם בדקנו מחירים ממוצעים של המלונות המובילים בדירוג ציוני הגולשים באתרים המובילים ובאתרי השוואת מחירים בתקופות שונות כמו למשל חנוכה וחודשי החורף, עונת פסח והאביב, חודשי הקיץ יולי ואוגוסט וגם בעונת התיירות של ראש השנה וסוכות.

ובכן, מתוצאות הבדיקה ניתן לומר כי טווח המחירים הממוצע במלונות המומלצים ביותר בסינאיה הוא עומד על בין 450 ל-600 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.

מלונות מומלצים בסינאיה ב-2024


להלן רשימה של המלונות הטובים ביותר בסינאיה שזכו לחוות הדעת ולדירוגים הטובים ביותר ברשת באתרי תיירות מובילים כגון טריפ אדווייזר ואתר בוקינג.קום:


אומרים שעם עובדות קשה להתווכח ובמקרה של מלון איואנה, כנראה שכך זה המקרה. מלון זה מדורג במקום הראשון באתר טריפ אדווייזר ובמקום השלישי באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.5 מתוך 10. כמו כן, המלון זכה לחוות דעת ישראליות מצויינות ששיבחו את האוכל, האווירה במלון ואת השירות האישי של צוות המלון.

המלון הוא מלון בוטיק הממוקם בהרים מעל סינאיה ומציע נוף פנורמי מרהיב על האיזור וגישה נוחה למי שמגיע לצורך חופשת סקי. במלון תוכלו למצוא איזור ספא עם ג'קוזי, סאונה ועיסויים ומסעדה איכותית. המלון ממוקם כחצי שעה הליכה מהאטרקציות המפורסמת של העיר כמו טערת פלש, מנזר סינאיה ועוד ומרוחק כ-300 מטר בלבד מהרכבל לאתר הסקי.

המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון הוא כ-650 ש"ח לזוג

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 


 


את מלון סמארט אפשר לכנות כמלון הפופולרי ביותר על התיירים הישראלים המגיעים לסינאיה, ובצדק רב יש לציין. המלון זכה לציונים מעולים ברשת ולדירוגים גבוהים מאוד ע"י גולשים מכל העולם בטריפ אדווייזר (מקום 4) ובוקינג.קום (מקום 5), ובנוסף לכך, המלון מציע מחירים זולים ואטרקטיביים שהופכים אותו לאחד המלונות הטובים ביותר בקטגורית תמורה ביחס למחיר.

הרוב המוחלט של הביקורות הישראליות באתר בוקינג למשל, ממליץ על המלון ומעניק ציונים טובים מאוד כולל ביקורות ממשפחות עם ילדים. מדובר במלון 4 כוכבים הממוקם לא רחוק ממרכז העיר המציע 20 חדרים בלבד הכוללים גם מרפסת פרטית עם נוף מקסים ואינטרנט אלחוטי חינם. במלון ישנם גם מתקני ספא ומתקני שעשועים לילדים.

המחיר לחדר במלון עומד בממוצע לזוג ללילה על כ-350 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר





אם אתם מחפשים מלון מומלץ בסינאיה לילדים, מלון אינטרנשיונל הוא ללא ספק מועמד מצוין. המלון קטף הרבה מאוד ציונים מעולים מהתיירים הישראלים והוא נחשב לאחד המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים. מלון זה דורג במקום השני המכובד בטריפ אדווייזר ובמקום השישי בבוקינג עם ציון של 9.1 על סמך למעלה מ-1800 חוות דעת מאומתות של גולשים כולל גולשים רבים מישראל.

המלון מחזיק ב-4 כוכבים ומציע 171 חדרים בדרגות אירוח שונות הכוללים גם טלוויזיה וחדר רחצה פרטי. ישנה מסעדה גדולה במלון וכן בריכת שחייה קטנה. כאמור המלון הוא אטרקציה בפני עצמה עבור ילדים ונוער ומציע מסלולי באולינג, ביליארד, כדורגל שולחן וכד'.

התיירים הישראלים ציינו לשבח את המתקנים השווים של המלון, השירות והארוחות וכן את התמורה המצויינת למחיר שעומד בממוצע על כ-450 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם חשוב לכם למצוא מלון הקרוב במרחק הליכה למרכז העיר ולכל האטרקציות של סינאיה, מלון וילה קמליה הוא אופציה מצויינת עבורכם. המלון זכה בביקורות מצויינות ברשת ודורג במקום ה-7 מבין מלונות סינאיה באתר טריפ אדווייזר. באתר בוקינג, זכה המלון לציון 8.8.

מלון 3 כוכבים זה שוכן במבנה קלאסי מ-1884 שעוצב ע"י אותו אדריכל שעיצב את ארמון פלש המפורסם. הוא ממוקם במרכז העיר וזכה לשבחים רבים בעיקר על השירות האדיב של צוות המלון, המיקום והקירבה לאטרקציות של העיר ולרכבל ועל המסעדות.

המלון מציע 21 חדרים סה"כ המחולקים לחדרים זוגיים וחדרי משפחה ומציע מחיר ממוצע של כ-350 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם רוצים לדעת איזה מלון הוא זול בסיניה זכה להמלצות הטובות ביותר ברשת, מלון וילה אריזטו הוא כנראה התשובה בשבילכם. מדובר במלון 3 כוכבים שזכה בחוות דעת וביקורות מעולות ברשת ומציע מחירים של כ-150 ש"ח בלבד לזוג ללילה בממוצע.

המלון גם ממוקם באיזור מעולה בעיר וקרוב במרחק הליכה מארמון פלש, מנזר סינאיה ועוד. אם אתם מגיעים לחופשת סקי, המלון נמצא כ-500 מטרים בלבד מהרכבל לאתר הסקי.

המלון עבר שיפוץ כללי לפני כמה שנים בלבד ומציע חדרים גדולים ומרווחים המעוצבים בעיצוב אלגנטי ומודרני. גם תיירים ישראלים רבים המליצו על המלון וציינו לטובה את החדרים, השירות והניקיון ואת הארוחות. המחיר הממוצע כאמור, עומד על כ-250 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



מלונות מומלצים נוספים בסינאיה


להלן עוד כמה מלונות בסינאיה שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון בלוודיר סינאיה (Hotel Boutique Belvedere) - המלון הטוב ביותר בסינאיה לפי עשרות אלפי גולשים באתר בוקינג.קום. זכה לציון מעולה של 9.6. ממוקם ליד טירת פלס. מציע מחירים של כ-550 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון פויסורול קו פלורי סינאיה (Hotel Foisorul cu Flori) - מלון 4 כוכבים בסינאיה שקיבל ביקורות מעולות ברשת (ציון 9.4 באתר בוקינג). המחיר: כ-300 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון וילה אקונומאט סינאיה (Vila Economat) - מלון שזכה להרבה מאוד המלצות טובות מתיירים ישראלים ודורג במקום ה-7 באתר בוקינג עם ציון 9.1. ממוקם מול טירת פלס. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-400 ש"ח לזוג ללילה.

כל המלונות בסינאיה על גבי מפה + מחירים

Booking.com
 
תמונה:  ויקיפדיה (CC BY-SA 3.0 RO)

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בסינאיה ב-2024 - המדריך המושלם למטייל ברומניה!
מלונות מומלצים בסינאיה ב-2024 - המדריך המושלם למטייל ברומניה!
מהם המלונות הטובים ביותר בסינאיה ואילו מהם זכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר? אילו מלונות בסינאיה התיירים הישראלים אהבו ביותר ומהם המחירים הממוצעים של
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg5YnnwRfP8bwiBd4NtK8ZMppi9d00jUNHU9pwKtbPmRXUoNP2EfbFUyQRY3YlG1T3vL0q2f3assGy1C3c0eNVZ43VAJob8Z29rrKSf_o1rBxjBldG-1_2YmdfIgCu_tsLBNAyklaj-BS4/w640-h454/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2590%25D7%2599%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg5YnnwRfP8bwiBd4NtK8ZMppi9d00jUNHU9pwKtbPmRXUoNP2EfbFUyQRY3YlG1T3vL0q2f3assGy1C3c0eNVZ43VAJob8Z29rrKSf_o1rBxjBldG-1_2YmdfIgCu_tsLBNAyklaj-BS4/s72-w640-c-h454/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2590%25D7%2599%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/11/Sinaia-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/11/Sinaia-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content