/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בפורטו ב-2024 - איזה מלון כבש את ביקורות הגולשים?

איפה כדאי לישון בפורטו? מהם המלונות בפורטו שזכו בחוות הדעת הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות שם זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר? ומהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות הקרובה? אתר "תיירות נבונה" עם מדריך מושלם ללינה בפורטו.


מלונות מומלצים בפורטו ב-2023 - איזה מלון כבש את ביקורות הגולשים?
העיר פורטו (Porto) שבפורטוגל היא יעד תיירותי שאסור לפספס ואם אתם מחפשים יעד אירופאי קלאסי ומעניין ביותר, פורטו יכולה להיות רעיון מצוין לחופשה בת כמה ימים. תרבות, אדריכלות, אווירה מעולה ואנשים נחמדים ביותר. כל זה ועוד תוכלו למצוא בפורטו.

פורטו היא היא העיר השנייה בגודלה אחרי ליסבון והיא עיר תוססת וצעירה ומציעה הרבה מאוד עבור התיירים מכל הסוגים. חוות הדעת של הגולשים ברשת על פורטו, מציינים לטובה את הסמטאות היפות והציוריות של העיר, את האנשים האדיבים והנחמדים, את מרתפי היין המפורסמים, את המסעדות ובתי הקפה הנהדרים ואת האווירה המודרנית והצעירה. הנופש הקלאסי בפורטו הוא שיטוט רגלי בעיר העתיקה ובאיזור גשר דום לואיס ביום ובלילה שמסביבו ולאורך הרציף פזורים להם מסעדות ובתי קפה והרבה מאוד אפשרויות בילוי שונות.

מומלץ לקרוא גם על:
היום באתר "תיירות נבונה" נציג לכם את המדריך הטוב ביותר ברשת ללינה בפורטו ונבדוק מהם המלונות בעיר שקיבלו באתרי התיירות את הציונים הטובים ביותר? באיזה איזור בפורטו כדאי לחפש מלון? אילו מלונות זכו בביקורות הטובות ביותר בקרב המטיילים הישראלים? ומהם המחירים הממוצעים של המלונות המומלצים ביותר של פורטו. כל זה ועוד, בכתבה הבאה שלפניכם.

5 המלונות הטובים ביותר בפורטו לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בפורטו לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון אינטרקונטיננטל פורטו (InterContinental Porto)
  2. מלון פלורס וילאג' פורטו (Flores Village Hotel & Spa)
  3. מלון פורטו ריבר (Porto River Apartments‬)
  4. מלון NH קולקשן פורטו באטאלה (NH Collection Porto Batalha)
  5. מלון פסתנה פאלאסיו דו פראיקסו (Pestana Palácio do Freixo)

חפשו מלון ברובע ריביירה ובסביבות גשר דום לואיס - איפה כדאי לישון בפורטו?


ישנם כמה איזורים הנחשבים לתיירותיים ביותר בפורטו. שם נמצאים הרבה מאוד מלונות ושם כדאי להתמקד כשאתם מחפשים מלון בפורטו. איזורים אלו הם רובע ריביירה התיירותי והשוקק חיים וכל האיזור על הנהר שמסביב לגשר דום לואיס. שהייה באיזור זה, תבטיח לכם הגעה מהירה לאטרקציות המרכזיות והמפורסמות של פורטו.
 
המלונות המומלצים ביותר בפורטו ב-2017/2018 - מי במקום הראשון?
רוב התיירים המגיעים לפורטו מחפשים מלון באיזורים אלו וכפי שמיד תראו בהמשך הכתבה, שם גם נמצאים המלונות המומלצים ביותר שזכו לביקורות הטובות ביותר ברשת.

כ-750 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בפורטו ב-2024?


מבדיקה שערכנו במספר אתרי הזמנות מלונות בינלאומיים כמו בוקינג, אקספדיה ובאתרי השוואת מחירים גדולים כמו טריווגו ואחרים, מצאנו כי מחירי המלונות המומלצים ביותר של פורטו שזכו לציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת נעים בין 350 ל-700 ש"ח לזוג ללילה.

יש לזכור כי מדובר במלונות שקיבלו ציוני גולשים גבוהים ונחשבים למומלצים ביותר בפורטו. ישנם כמובן גם אופציות זולות יותר (וגם יקרות יותר), אך אם אתם מחפשים לדעת מהו המחיר הממוצע שמשקף את המלונות הטובים ביותר של פורטו, מדובר באיזור ה-750 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לפורטו?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לפורטוגל התקופה הטובה ביותר להגיע לפורטו בשקלול מזג אוויר ופרמטרים נוספים, הם בעיקר חודשי טרום קיץ (מאי ויוני) וחודשי הקיץ (יולי ואוגוסט) כולל חודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

מלונות מומלצים בפורטו ב-2024


להלן רשימה של המלונות בפורטו שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון דסקובראטס הוא ללא ספק אחד המועמדים הטובים ביותר למלון בפורטו והוא גרף ציונים מעולים ברשת. באתר בוקינג למשל דורג המלון במקום ה-9 מבין 131 המלונות של פורטו עם ציון גולשים מעולה של 9.1 המבוסס על כ-1400 ביקורות מאומתות של גולשים.

גם מטיילים ישראלים רבים שכבר הספיקו לישון במלון זה העניקו לו שבחים רבים וציינו לטובה בעיקר את מיקומו המעולה, את עיצוב המלון, השירות של הצוות ואת ארוחת הבוקר. מדובר במלון 4 כוכבים הממוקם באחד המיקומים הטובים ביותר בפורטו במרחק הליכה מגשר דום לואיס, שדרת אליאדוס ועוד אטרקציות רבות ומוכרות בעיר. המלון שם דגש רב על עיצוב החדרים שכוללים אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה, מיני בר, כספת ועוד.

זהו מלון בוטיק קטן ואיכותי המציע 18 חדרים בלבד כאשר המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-600 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון שזכה לביקורות ישראליות מעולות בקרב הגולשים הישראלים באתר בוקינג הוא מלון איי אס שנחשב גם הוא לאחד המומלצים ביותר בפורטו. המלון דורג במקום ה-6 באתר טריפ אדווייזר ובמקום ה-10 באתר בוקינג עם ציון גולשים ממוצע של 9.1 לפי כ-2500 ביקורות מאומתות של גולשים.

המלון ממוקם בלב האיזור ההיסטורי של העיר ובמרחק הליכה מגשר דום לואיס, קתדרלת פורטו, מגדל קלירגוס ואיזור הריביירה. המלון עצמו שוכן במבנה עתיק שעבר שיפוץ מוחלט ומציע 41 חדרים מרווחים וגדולים. מסביב למלון ניתן למצוא גם מסעדות ובתי קפה רבים.

מטיילים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה וציינו לטובה בחוות הדעת את העיצוב המושקע של המלון, השירות של הצוות ובמיוחד את מיקומו המעולה. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-600 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




גם מלון NH קולקשן המשתייך לרשת המלונות הבינלאומית נחשב לאחד המומלצים בעיר ומככב בדירוגי הגולשים באתרים המובילים ברשת. באתר טריפ אדווייזר למשל, דורג המלון ע"י גולשי האתר במקום ה-4 מבין כל מלונות פורטו ובאתר בוקינג זכה המלון לציון גולשים ממוצע של 9.1 על פי כ-1800 ביקורות מאומתות של גולשי האתר.

עיקר ההמלצות על המלון ברשת ציינו את מיקומו המעולה של המלון בלב המרכז של פורטו, את רמת החדרים הגבוהה שנחשבים לגדולים ומרווחים ואת השירות האדיב של הצוות. בין הביקורות הטובות ברשת ניתן גם למצוא הרבה מאוד המלצות בקרב תיירים ישראלים שבחרו ללון במלון זה.

המלון מחזיק בדירוג 4 כוכבים וכולל בתוכו בריכה מקורה ואיזור ספא הכולל סאונה, טיפולים וחדר כושר. החדרים המרווחים במלון כוללים אינטרנט אלחוטי חינם, פינת ישיבה, מיני בר, מכונת קפה ואבזורים נוספים. מחיר החדרים הממוצע נע בין 700 ל-1000 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



   
אם אתם מחפשים מלון מומלץ בפורטו המציע מחירים זולים יחסית, כדאי לבדוק את מלון פרימיום פורטו דאונטאון המחזיק בדירוג של 4 כוכבים וזכה לביקורות מעולות ברשת ונחשב בהחלט למועמד מצוין לבחירה במלון בעיר.

מדובר במלון בעל 56 חדרים הממוקם ממש במרכז פורטו ובמרחק הליכה לקוליסיאום של פורטו, לגשר דום לואיס, למגדל קלירגוש ולמסעדות ובתי קפה רבים הפזורים מסביבו. המלון דורג במקום ה-17 באתר טריפ אדווייזר וקיבל דירוג גולשים של 8.8 באתר בוקינג המסתמך על המלצותיהם של מעל 2000 גולשים ביניהם גם תיירים ישראלים ששהו במלון והעניקו לו ציונים מעולים.

המלון וחדריו מעוצבים בעיצוב אלגנטי ומודרני והוא מציע גם טרסת שמש עם נוף לעיר ומסעדה. הארוחות במלון זכו לשבחים רבים בביקורות הגולשים ברשת. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון מתחיל ב-350 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון עם ציונים מעולים ברשת ועם מחירים זולים יחסית הוא מלון ריביירה דו פורטו שנחשב לאחד מהמלונות נותני התמורה הטובים ביותר בפורטו. מלון 3 כוכבים זה קיבל דירוגים וביקורות טובות מאוד ברשת. כך למשל באתר טריפ אדווייזר דורג המלון במקום-11 ובאתר בוקינג קיבל ציון 9.1 המבוסס על מאות רבות של חוות דעת מאומתות.

תיירים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה והעניקו לו שבחים על מיקום מעולה במרכז העירה ועל ארוחות בוקר מצויינות. מיקום המלון כאמור נחשב למעולה ונמצא סמוך לגשר דום לואיס ולתחנת הרכבת התחתית. המלון עצמו ממוקם ברובע הריביירה.

המחיר הממוצע לחדר במלון יעלה לכם גם בתקופת התיירות הבוערת של הקיץ כ-500 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



ועוד כמה מלונות מומלצים בפורטו


להלן עוד כמה מלונות בפורטו שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון ארואיסמו פורטו (Eurostars Heroismo) - מלון 4 כוכבים בפורטו שזכה לציון גבוה באתר בוקינג (ציון 9 על סמך כ-3000 חוות דעת). ממוקם במרכז במרחק הליכה של כרבע שעה מהאתרים המרכזיים של העיר. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד נע בין 400 ל-800 ש"ח.
  • מלון וינצ׳י פורטו (Vincci Porto) - מלון מעוצב ומושקע הממוקם על הנהר בפורטו. ממוקם יחסית רחוק מהמרכז (כחצי שעה הליכה) אבל זכה לשבחים רבים ברשת ולציונים מעולים גם ממטיילים ישראלים רבים. המחיר: כ-550 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון אירוסטאר פורטו דואורו (Eurostars Porto Douro) - מלון עם הרבה מאוד המלצות גולשים מעולות. הממוקם במיקום סופר מעולה במרחק של כמה דקות בלבד מגשר דום לואיס וממרתפי היין פורט. המלון מעוצב בסגנון חדשני ומודרני. זכה לביקורות מצויינות על ארוחת הבוקר ולציון גולשים של 9 באתר בוקינג. המחיר הממוצע לזוג ללילה: כ-400 ש"ח בממוצע בתקופת יולי אוגוטס והקיץ.
  • מלון קאריס פורטו ריבירה (Hotel Carris Porto Ribeira) - מלון 4 כוכבים שגרף שבחים רבים ברשת. ממוקם באיזור הריביירה המעולה ובמרחק הליכה קצר לגשר דום לואיס, לקתדרלה ולאטרקציות נוספות. ישנה מעלית במלון ואינטרנט אלחוטי בחינם. זכה בציון 8.6 באתר בוקינג. המחיר: בין 500 ל-700 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון דום הנריקה פורטו (Hotel Dom Henrique)  - זכה לביקורות ישראליות מעולות ברשת ולציון ממוצע של 8.5 באתר בוקינג לפי מעל 3000 חוות דעת מאומתות! ממוקם דקות הליכה מהמרכז התיירותי של פורטו וממרכזי קניות גדולים. מציע חדרים מודרניים ומעוצבים במחיר ממוצע של כ-500 ש"ח לזוג ללילה.

דירות נופש מומלצות בפורטו


והנה כמה דירות נופש מומלצות בפורטו שזכו לציונים וביקורות הטובות ביותר ברשת:
  • פבריקה לוקס (Fabrica Lux Apart) - דירת נופש בפורטו הנחשבת לאחת המומלצות ביותר באתר בוקינג. זכתה לציון 9.8 וגם לשבחים רבים מתיירים ישראלים שכבר הספיקו ללון בה. ממקומת בלב המרכז ובמרחק הליכה לאטרקציות המרכזיות. המחיר: כ-350 ש"ח לזוג וכ-600 ש"ח למשפחה של ארבע נפשות.
  • קאסאס דו פורטו (Casas do Porto) - עוד דירה מעולה בפורטו שזכתה לשבחים רבים מאת המטיילים הישראלים שהזמינו את הדירה באמצעות אתר בוקינג ודיווחו על שירות מעולה של בעלי הדירה ועל מיקום הדירה. מחיר הדירה עבור משפחה או קבוצה של 4 נפשות עומד בממוצע על כ-580 ש"ח ללילה לכל הקבוצה.
  • דיזיין פאלאסיו פלטס (DesignPalacioFlats) -מתחם דירות מקסים השוכן במבנה עתיק מהמאה ה-13 שעבר שיפוץ וזכה לביקורות מעולות ברשת. המתחם ממוקם 3 דקות הליכה מגשר דום לואיס וזכה לציון 9.7 באתר בוקינג. המחיר הממוצע לזוג ללילה כ-600 ש"ח.

כל המלונות בפורטו על גבי מפה + מחירים

Booking.com

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בפורטו ב-2024 - איזה מלון כבש את ביקורות הגולשים?
מלונות מומלצים בפורטו ב-2024 - איזה מלון כבש את ביקורות הגולשים?
איפה כדאי לישון בפורטו? מהם המלונות בפורטו שזכו בחוות הדעת הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות שם זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר? ומהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות הקרובה? אתר "תיירות נבונה" עם מדריך מושלם ללינה בפורטו.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjuiD25ySsWWGlAs6hpG8gx2KbB58c4436bEOmwTCFAu9MDZ_TNw4f9SZxsSQ2anaFvXIbyK8_cJDzhCOPDJJyVeF_1n5YENrzjx42-A4808K9V4Olgl-NDHRTUGkQEtn-3IhmwiiZo8No/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A4%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%2598%25D7%2595.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjuiD25ySsWWGlAs6hpG8gx2KbB58c4436bEOmwTCFAu9MDZ_TNw4f9SZxsSQ2anaFvXIbyK8_cJDzhCOPDJJyVeF_1n5YENrzjx42-A4808K9V4Olgl-NDHRTUGkQEtn-3IhmwiiZo8No/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A4%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%2598%25D7%2595.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/03/Best-Porto-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/03/Best-Porto-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content