/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מהם המלונות המומלצים ביותר בבודווה ב-2024? קבלו את הרשימה המלאה!

מחפשים מלונות מומלצים בבודווה שבמונטנגרו? אספנו לכם את המלונות השווים ביותר שזכו לביקורות הטובות ביותר ברשת כולל ממטיילים ישראלים. אז באילו מלונות מדובר? היכן הם ממוקמים? וכמה הם יעלו לכם ב-2024? בכתבה הבאה.


מהם המלונות המומלצים ביותר בבודווה ב-2023? קבלו את הרשימה המלאה!
     תמונה: Manuel E. Contreras פליקר CC
בודווה (Budva) היא אחת העיירות התיירותיות והפופולריות ביותר במונטנגרו שהופכת משנה לשנה ליעד מבוקש בקרב התיירים הישראלים. בודווה היא עיירת חוף תוססת ומלאת חיים ונחשבת אולי למקום התיירותי ביותר במונטנגרו. מלבד החופים הנפלאים שבבודווה, יש בה גם עיר עתיקה נפלאה, חיי לילה מגוונים ואווירה תיירותית מעולה.

חוות הדעת וביקורות הגולשים ברשת על בודווה, ממליצות על הטיולים בטיילת הנפלאה של העיר, על סיורים בסמטאות העיר העתיקה, על רביצה בחוף מוגרן המפורסם, על האוכל המצויין במסעדות ובתי הקפה ועל נופים מופלאים וייחודיים. לפי נתונים מאתר המלונות בוקינג.קום, בודווה היא העיר שמכילה את מספר מקומות האירוח הגדול ביותר במונטנגרו - כ-1100 מקומות אירוח! (בתל אביב לצורך ההמחשה, כ-700 בלבד).

היום באתר "תיירות נבונה" נציג לכם כאן את המלונות של בודווה שזכו בביקורות הטובות ביותר ברשת, נבדוק אילו מלונות זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר, נבדוק באיזה איזורים בעיר כדאי להזמין מלון ונגלה גם מהם המחירים הממוצעים במקומות אלו בעונת התיירות הקרובה.

5 המלונות הטובים ביותר בבודווה לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בבודווה לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון פוסידון בודווה (Hotel Poseidon)
  2. מלון אוואלה בודווה (Avala Resort & Villas)
  3. מלון Villa Bojana
  4. Franeta Apartments
  5. מלון מרידיאן בודווה (Meridian Hotel)

חפשו מלון קרוב לעיר העתיקה ולחוף הים - איפה כדאי לישון בבודווה?


כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה, המלונות בבודווה נמדדים בהתאם למיקומם מהעיר העתיקה של בודווה ומחופי הים וכפי שתראו, המלונות המומלצים ביותר שקיבלו את מירב ההמלצות ברשת אכן ממוקמים שם.


לכן, אם אתם מחפשים איזור טוב ללון בבודווה, קירבה לעיר העתיקה ולחופי הים, תבטיח לכם את האיזור הטוב ביותר שתוכלו למצוא בעיר.

כ-500 ש"ח בממוצע לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בבודווה ב-2024?


מבדיקה מעמיקה שערכנו באתרי הזמנות בינלאומיים כמו בוקינג ומאתרי השוואות מחירים כמו טריפ אדווייזר או טריווגו, מצאנו כי מחירי המלונות הטובים והמומלצים של בודווה (מלונות שזכו בציוני גולשים גבוהים ברשת) נעים בין 350 ל-500 ש"ח לזוג ללילה כאשר מלונות מסויימים מציעים מחיר קצת גבוה יותר בתקופת הקיץ של חודשי יולי אוגוסט. ברמת העיקרון, החודשים הזולים ביותר בבודווה הם מרץ, אפריל, ספטמבר ואוקטובר.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לבודווה?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת למונטנגרו התקופה הטובה ביותר להגיע לבודווה בשקלול מזג אוויר ופרמטרים נוספים, הם החודשים מרץ, אוקטובר ונובמבר.

המלונות המומלצים ביותר בבודווה ב-2024


להלן רשימה של המלונות בבודווה שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


לפי ביקורות הגולשים הישראלים ברשת מלון בראסרה הוא ללא ספק אחד המלונות הטובים ביותר בבודווה. המלון דורג במקום ה-6 לפי דירוגי הגולשים באתר טריפ אדווייזר ובאותו המיקום גם באתר בוקינג עם ציון גולשים ממוצע של 9 מתוך 10 על סמך כ-500 ביקורות מאומתות של גולשים.

המטיילים הישראלים שכבר הספיקו ללון במלון, ציינו לטובה את המיקום המעולה, את גודל החדרים ואת הניקיון והסדר במלון. זהו מלון 4 כוכבים חדש יחסית הממוקם בצמוד לחוף הים ובמרחק של כק"מ וחצי מחוף מוגרן המפורסם וקרוב גם לעיר העתיקה.

המלון מציע חדרים זוגיים וחדרי משפחה הכוללים בין היתר גם אינטרנט אלחוטי חינם. המחיר הממוצע לחדר במלון מתחיל באיזור ה-550 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון נוסף שזכה בהרבה מאוד ביקורות ישראליות מעולות ברשת הוא מלון אוואלה המחזיק בדירוג 5 כוכבים ונחשב לאחד מהמלונות המומלצים ביותר בבודווה באתר בוקינג. זהו מלון מפואר ומרהיב שעבר גם שיפוץ ומציע שילוב של שירות מוקפד ומיקום מעולה בבודווה.

המלון גרף ביקורות ושבחים רבים ברשת וכך דורג במקום ה-3 בטריפ אדווייזר עם שבחים על המיקום ועל הרמה הגבוהה של המלון. גם מטיילים ישראלים ששהו במלון, שיבחו את המלון ברשת ודיווחו על מיקום ממש מעולה (דקות הליכה מהחוף ומהעיר העתיקה), חדרים ענקים ומעוצבים (בחלק החדש והמשופץ של המלון) ועל ארוחות הבוקר.

המלון כולל 2 מסעדות, בריכת שחייה חיצונית גדולה וגם מרכז ספא עם בריכת שחייה מקורה. חדרי המלון מציעים נוף מקסים וכוללים גם אינטרנט אלחוטי חופשי. ניתן בהחלט לראות כבר מתמונות המלון שמדובר בחדרים שעברו עיצוב מוקפד ומושקע. המחיר הממוצע לחדר במלון זה עומד על כ-450 ש"ח לזוג ללילה בחודשי החורף וכ-750 ש"ח בממוצע בתקופת הקיץ.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים מלון מעולה בבודווה בקטגוריית "תמורה מעולה למחיר", מלון אוליביה יכול להיות אופציה מעולה עבורכם. זהו מלון שזכה בהמלצות רבות ברשת ומציע מחירים מאוד זולים ביחס למלונות אחרים עם ציוני גולשים דומים.

מלון זה שמדורג 3 כוכבים, זכה לציון 9 באתר בוקינג שנקבע על פי כ-200 ביקורות מאומתות של גולשים ששהו במלון ומתוכם גם כמה תיירים מישראל שהוסיפו גם כי המלון מתאים גם לדתיים ושומרי מסורת. המלון עצמו ממוקם באיזור מעולה בבודווה - כק"מ אחד בלבד מהעיר העתיקה וכ-5 דקות הליכה מחוף הים של סלובנסקה פלאזה.

המלון מציע חדרים זוגיים וחדרי טריפל הכוללים מזגנים, מרפסת, שולחן כתיבה, כספת ומיני בר. האינטרנט האלחוטי חינם בשטחים הציבוריים של המלון בלבד ולא בחדרים. כאמור, המלון מציע מחירים זולים יחסית והמחיר הממוצע לחדר במלון זה עומד על פחות מ-400 ש"ח לזוג ללילה בלבד כולל ארוחת בוקר. 

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

   
מלון מוסקבה בודווה (Hotel Moskva)
ברשימת המלונות הטובים ביותר בבודווה לפי ביקורות הגולשים באתר בוקינג.קום, זכה מלון מוסקבה להתברג במקום ה-3 המכובד (מתוך 57 מלונות) עם ציון גולשים ממש מעולה של 9.2 לפי מעל 200 חוות דעת מאומתות. המלון ממוקם ליד העיר העתיקה וליד חוף מוגרן המפורסם וגם פארק המים אקווה פארק בודווה נמצא לא רחוק מהמלון.

מדובר במלון חדש ומקופד המעוצב בסגנון מודרני ומציע חדרים גדולים ומרווחים שזכו לציונים מעולים גם בקרב הגולשים הישראלים שכבר הספיקו לבקר במלון. העיצוב של החדרים והחללים השונים במלון מושקעים ביותר ומעוצבים בקפידה רבה. המלון כולל בריכה קטנה אך מעוצבת, איזור ספא עם סאונה וחמאם ובר.

גם מלון זה נמצא בדירוג גבוה מאוד במלונות המציעים תמורה מעולה למחיר כאשר המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-700 ש"ח לזוג ללילה בחודשי הקיץ וכ-400 ש"ח בלבד בחודשי החורף.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


ועוד כמה מלונות מומלצים בבודווה


להלן עוד כמה מלונות בבודווה שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון בודווה (Hotel Budva) - מלון 4 כוכבים בבודווה שגרף המלצות רבות ברשת. זכה בציון מעולה של 9.1 באתר בוקינג שם זכה לשבחים על שירות הצוות והמיקום. ממוקם על חוף סלובנסקה וקרוב גם לעיר העתיקה. כולל גם בריכת שחייה. המחיר: כ-900 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון ספלנדיד בודווה (Splendid Conference & Spa Resort) - מלון 5 כוכבים מפואר המזכיר במעט את הריזורטים של יוון ואנטליה. ממוקם על חוף הים ומציע בריכות שחייה, איזור ספא מפואר, קזינו ועוד. קיבל ביקורות ישראליות טובות. המחיר הממוצע מתחיל ב-800 ש"ח לזוג ללילה ומגיע ל-1200 ומעלה בחודשי יולי אוגוסט.
  • וילה פרלה די מארה בודווה (Villa Perla Di Mare) - זכה לציון 9 בבוקינג הנחשב לנותן תמורה מעולה למחיר. זכה לביקורות טובות מאוד ברשת על השירות המעולה של צוות המלון. ממוקם כרבע שעה הליכה מהעיר העתיקה וכעשר דקות הליכה מחוף הים. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-350 ש"ח
  • מלון אתינה בודווה (Hotel Atina) - מלון שזכה לביקורות ישראליות מצויינות ברשת. זכה לציון 8.8 בבוקינג ומציע בריכה חיצונית יפה, סאונה ומסעדה. ממוקם ק"מ בלבד מחוף מוגרן המפורסם של בודווה. המחיר הממוצע: כ-650 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון מונטנגרו בודווה (Hotel Montenegro) - מלון 4 כוכבים שקיבל ציונים טובים על התמורה למחיר, רמת האוכל והמיקום. קיבל ציון טוב של 8.6 באתר בוקינג. ממוקם על חוף הים וקרוב גם לעיר העתיקה. המלון כולל חוף פרטי, איזור ספא, 3 בריכות שחייה חיצוניות ואחת מקורה. המחיר לחדר במלון נע בממוצע בין 700 ל-900 ש"ח. 

כל המלונות בבודווה על גבי מפה + מחירים

Booking.com

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מהם המלונות המומלצים ביותר בבודווה ב-2024? קבלו את הרשימה המלאה!
מהם המלונות המומלצים ביותר בבודווה ב-2024? קבלו את הרשימה המלאה!
מחפשים מלונות מומלצים בבודווה שבמונטנגרו? אספנו לכם את המלונות השווים ביותר שזכו לביקורות הטובות ביותר ברשת כולל ממטיילים ישראלים.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgVUeZGBX17KFuuUwr99FEuE_ozCr0PpmeDpXXlb4mvWovcPyPSC9wPctCCdapodX9FC0tbkaKjXRrp514SBxNYwT-q0iOEY8zwZzcujk3jacJdlTBNf_1X5Vx5BOG6LjLT54AZ5O8vVGE/w640-h358/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%2595%25D7%2593%25D7%2595%25D7%2595%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgVUeZGBX17KFuuUwr99FEuE_ozCr0PpmeDpXXlb4mvWovcPyPSC9wPctCCdapodX9FC0tbkaKjXRrp514SBxNYwT-q0iOEY8zwZzcujk3jacJdlTBNf_1X5Vx5BOG6LjLT54AZ5O8vVGE/s72-w640-c-h358/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%2595%25D7%2593%25D7%2595%25D7%2595%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/04/Budva-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/04/Budva-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content