/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בצ'ינקווה טרה ב-2024 - המדריך המושלם לטיול בצפון איטליה!

איפה הכי כדאי לישון בצ'ינקווה טרה? והאם כדאי לישון מסביב הכפרים?אילו מלונות בצ'ינקווה טרה זכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת ואילו מלונות שם זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר? וגם, מהם המחירים הממוצעים במלונות שם בעונת התיירות הקרובה של 2024. כל זה ועוד, בכתבה הבאה.


מלונות מומלצים בצ'ינקווה טרה ב-2023 - המדריך המושלם לטיול בצפון איטליה!
איזור צ'ינקווה טרה (Cinque Terre) באיטליה הוא אחד האיזורים התיירותיים והפופולריים ביותר בריביירה האיטלקית בפרט ובאיטליה בכלל ונחשב ליעד חובה לביקור לכל מי שמגיע לטיול באיזור. צ'ינקווה טרה למי שלא מכיר (פירוש השם באיטלקית הוא "חמש אדמות"), הם למעשה חמישה כפרים איטלקיים מקסימים הממוקמים על רצועת חוף סלעית ונחשבים לאחד המקומות היפים בתבל ואף זכו להיכנס לרשימת אתרי המורשת העולמית של אונסק"ו.
    
חמשת הכפרים הללו שהם (מצפון לדרום): מונטרוסו אל מארה (Monterosso al Mare), ורנאצה (Vernazza), קורניליה (Corniglia), מאנארולה (Manarola) וריומג'ורה (Riomaggiore) פרוסים לאורך של כ-20 ק"מ וכוללים נוף ייחודי של בתים צפופים הבנויים על שיפולי ההרים בצורה פראית אך טבעית, מטעי זיתים, כרמים, חופים, מסעדות ואווירה תיירותית וכמובן הרבה טבע ירוק ופסטרולי. עובדה זו הופכת את האיזור לאחד התיירותיים ביותר באיטליה ומושכת לשם מדי שנה (במיוחד בתקופת הקיץ) כמיליון תיירים מרחבי העולם כולל כמובן מטיילים רבים גם מישראל.

כחלק מייחודיותו של האיזור ומפאת הכבישים הקטנים והמפותלים, אין כניסה ברכבים פרטיים לצ'ינקווה טרה והגישה לשם נעשית רק באמצעות תחבורה ציבורית. לכן רוב התיירים המגיעים לטייל באיזור בוחרים ללון באחת העיירות הסמוכות לחמשת הכפרים ולהגיע לכפרים בעזרת נסיעה קצרה ברכבת. מאידך, ישנה כמובן גם אפשרות ללון ממש בתוך כל אחד מחמשת הכפרים וישנם גם מטיילים שבוחרים לעשות זאת.

היום באתר "תיירות נבונה", נבדוק איפה הכי כדאי לישון בצ'ינקווה טרה לפי הפופולריות וההמלצות של הגולשים הישראלים וגולשים מרחבי כל העולם ברשת, נבדוק מהם המלונות באיזור שזכו בציונים הטובים ביותר באתרים המובילים ברשת ונגלה מהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות הקרובה. כל זה ועוד, במדריך שלפניכם. מתחילים!

5 המלונות הטובים ביותר בתוך צ'ינקווה טרה לפי טריפ אדווייזר


להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בצ'ינקווה טרה לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון וילה סטנו מונטרוסו דל מארה צ'ינקווה טרה (Hotel Villa Steno‬)
  2. מלון פסקוואלה מונטרוסו דל מארה צ'ינקווה טרה (Hotel Pasquale‬)
  3. מלון סטלה דלה מרינה מונטרוסו דל מארה צ'ינקווה טרה (Hotel Stella della Marina‬)
  4. מלון קולונינה מונטרוסו דל מארה צ'ינקווה טרה (La Colonnina Hotel‬)
  5. מלון סקוגליירה ריומג'ורה צ'ינקווה טרה (La Scogliera‬)

חפשו מלון בלבנטו, לה ספציה והכפר מונטרוסו אל מארה - איפה כדאי לישון בצ'ינקווה טרה?


מבדיקה שערכנו באתרים המובילים ברשת ולפי חוות דעת רבות של מטיילים ישראלים, מצאנו כי מקום הלינה הפופולרי ביותר בצ'ינקווה טרה הוא בשני איזורים עיקריים - הערים לבנטו ולה ספציה. שתי ערים אלו נחשבות ליעדים הפופולריים והמומלצים ביותר ללינה באיזור כאשר מלבד הקירבה והנוחות להגעה לצ'ינקווה טרה, הן מציעות גם אווירה תיירותית נפלאה משל עצמן ומגוון רחב של מקומות אירוח בכל הרמות והסגנונות.


במקביל, ישנם כאמור גם תיירים רבים הבוחרים ללון בתוך חמשת הכפרים הצ'ינקווה טרה באחד מהכפרים כאשר הכפר הפופולרי ביותר מבין החמישה, הוא הכפר מונטרוסו אל מארה הנחשב לתיירותי ביותר מבין החמישה. אך ניתן למצוא גם מקומות אירוח רבים גם בארבעת הכפרים האחרים.

כ-550 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בצ'ינקווה טרה ב-2024?


לפי בדיקה שערכנו באתרי השוואת מחירים ואתרי הזמנת מלונות בינלאומיים ברשת מצאנו כי מחירי המלונות שזכו בהמלצות הטובות ביותר ברשת ולציוני גולשים גבוהים באתרים כמו טריפ אדווייזר או בוקינג.קום, עומדים בממוצע על כ-550 ש"ח לזוג ללילה בממוצע בתקופת הקיץ ובעונת החגים ראש השנה וסוכות.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לצ'ינקווה טרה?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לאיטליה, התקופה הטובה ביותר להגיע לצ'ינקווה טרה בשקלול מזג אוויר ופרמטרים נוספים, הם חודשי חודשי טרום קיץ (מאי ויוני), חודשי הקיץ (יולי ואוגוסט) וחודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

מלונות מומלצים בצ'ינקווה טרה ב-2024


להלן רשימה של המלונות הטובים ביותר באיזור צ'ינקווה טרה הממוקמים בערים לבנטו, לה ספציה ובכפרים עצמם שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון פארק הוטל ארג'נטו הוא ללא ספק אחד מהמלונות הטובים ביותר באיזור צ'ינקווה טרה הממוקם בעיר לבנטו. המלון דורג במקום הראשון בטבלת דירוגי הגולשים של אתר בוקינג עם ציון 9.4 המתבסס על כ-600 ביקורות גולשים מאומתות ודורג במקום הראשון גם באתר ביקורות המלונות הידוע טריפ אדווייזר.

המלון זכה גם בביקורות ישראליות מעולות ברשת שציינו לטובה בעיקר את המיקום המעולה, השירות היוקרתי, את החדרים המרווחים ואת ארוחת הבוקר המעולה.

זהו מלון 4 כוכבים יוקרתי ומאובזר הכולל בריכת שחייה, מועדון ספא מפואר ומושקע ומסעדה. מיקום המלון הוא מעולה והוא נמצא כ-10 דקות הליכה מהחוף וקרוב מאוד לתחנת הרכבת המרוחקת מרחק תחנה אחת מהצ'ינקווה טרה. חדרי המלון גדולים ומרווחים וכוללים רצפת אריחים, אינטרנט חינם, טלוויזיה ומיזוג. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-1100 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

   
עוד איזור פופולרי ביותר כאמור ללון בו באיזור צ'ינקווה טרה הוא העיר לה ספציה ואם החלטתם לחפש מלון באיזור זה, כדאי מאוד לבדוק את המלון לה וילה רלה לה הנחשב לפי דירוג הגולשים באתר בוקינג למלון הטוב ביותר בלה ספציה. המלון זכה באתר בציון 9.3 ולביקורות מעולות על המיקום הייחודי, על השירות המעולה של צוות המלון, על הארוחות וגם על הנוף המשתקף מהמלון.

מלון זה מתהדר בבריכת שחייה ומרפסת שמש, סאונה וחדר כושר והוא מוקף סביבו בצמחייה טבעית ונוף כפרי מרגיע. המלון ממוקם קרוב למרכז העיר לה ספציה וניתן גם להגיע בשייט לצ'ינקווה טרה.

החדרים במלון מעוצבים ומשקעים בקפידה רבה וכוללים בין היתר אינטרנט חינם, שולחן כתיבה, מזגן וטלוויזיה. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-550 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון נוסף הנחשב לאחד המומלצים ביותר ללינה באיזור צ'ינקווה טרה הוא מלון אגריטוריסמו וילאנובה הממוקם סמוך לעיר לבנטו וזכה לשבחים רבים וציונים מעולים ברשת. המלון דורג במקום ה-2 מבין כל המלונות בלבנטו באתר בוקינג וזכה לציון גולשים של 9.3 המבוסס על כ-400 חוות דעת מאומתות של גולשים.

מטיילים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה והעניקו לו ציונים מעולים ברשת על המיקום הפסטורלי והקירבה לצ'ינקווה טרה, על האווירה הכפרית הרגועה של המקום, החדרים הגדולים, ארוחות הבוקר ושירות הצוות.

מדובר במלון השוכן באחוזה מהמאה ה-18 המעוצב בסגנון קלאסי ומוקף בצמחייה וירוק טבעי. המלון מציע חדרים גדולים ומעוצבים הכוללים טלוויזה, מיזוג ואינטנרט אלחוטי חינם. המלון מציע גם ארוחת בוקר, חנייה חופשית ושירות הסעות חינם ללבנטו משם ניתן להגיע בקלות לצ'ינקווה טרה באמצעות הרכבת. במרחק כ-5 דקות נסיעה מהמלון, ניתן למצוא מסעדות ובתי קפה רבים בעיר לבנטו. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-650 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


ואם אתם מחפשים דווקא ללון ממש בתוך אחד הכפרים של צ'ינקווה טרה, המלון וילה אדריאנה הוא אחד המלונות המומלצים ביותר ברשת הממוקם בתוך הצ'ינקווה טרה. זהו מלון 3 כוכבים הממוקם בכפר מונטרוסו אל מארה הנחשב יחד עם הכפר ורנזה, לכפר התיירותי ביותר מבין החמישה והוא זכה לציונים והמלצות מאוד טובות ברשת כולל מטיילים ישראלים רבים שכבר הספיקו ללון בו.

המלון, אשר דורג באתר בוקינג.קום במקום החמישי מבין המלונות במונטרוסו אל מארה וזכה לציון 8.8 על סמך כמעט 1000 ביקורות מאומתות ממוקם כ-100 מטר מחוף פג'ינה וכולל מסעדה ובריכה. כ-450 מטר מהמלון תמצאו תחנת רכבת שתקח אתכם לשאר הכפרים בצ'ינקווה טרה. ישנה גם מכולת בקרבת המלון.

המלון קיבל ביקורות מצויינות על השירות הטוב שלו ועל רמת החדרים הגבוהה. ישנה הליכה אל המלון שעשויה אולי להיות מסורבלת במעט שמגיעים עם המזוודות, אך לפי רמת הביקורות החיוביות של המלון, בעיה זו מתגמדת ביחס ליתרונות שבמלון זה. המלון מציע חדרים זוגיים וחדרים לארבע נפשות בחדר והמחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-350 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

רומנטי: מבט בשעות השקיעה על אחד הכפרים בצ'ינקווה טרה


מלון נוסף ליד צ'ינקווה טרה שזכה לציונים מעולים בקרב מטיילים ישראלים רבים ברשת, הוא מלון קרלה המצוין הממוקם גם הוא בלבנטו ונחשב לאחד המומלצים ביותר ללינה בצ'ינקווה טרה. המלון זכה לציון גולשים מעולה של 9 באתר בוקינג לפי חוות דעת מאומתות של כ-800 גולשים מרחבי העולם כולל מישראל ודורג בטבלת דירוגי הגולשים במקום ה-7 מבין כל מלונות לבנטו.

זהו מלון 3 כוכבים אמנם, אך מושקע מאוד ומעוצב בקפידה רבה ובסגנון מודרני גם בחללי המלון וגם בחדרים. המלון ממוקם קרוב לחוף הים ובמיקום מרכזי בלבנטו וישנה גם חנייה ללא תשלום קרוב למלון. תחנת הרכבת שתקח אתכם בקלות ומהירות לצ'ינקווה טרה ממוקמת כ-10 דקות הליכה מהמלון.

חדרי המלון כוללים טלוויזיה, מיזוג וחדר רחצה פרטי אך אינם כוללים אינטרנט אלחוטי חינם אותו תוכלו לקבל בחינם בלובי המלון. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-600 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


ועוד כמה מלונות מומלצים בצ'ינקווה טרה


להלן עוד כמה מלונות בצ'ינקווה טרה שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון Ca' D'Andrean צ'ינקווה טרה - מלון 3 כוכבים מומלץ מאוד ברשת הממוקם בכפר מנרולה שהוא אחד מחמשת הכפרים של צ'ינקווה טרה. זכה לציון מעולה של 9.3 באתר בוקינג וזכה לשבחים רבים גם ממטיילים ישראלים על ארוחת בוקר מעולה, מיקום מצוין וחדרים גדולים ומרווחים. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון הוא כ-600 ש"ח.
  • מלון אבטאיה לבנטו (Hotel Abetaia) - מלון 3 כוכבים בלבנטו שזכה במקום 7 מבין כל מלונות צ'ינקווה טרה בבוקינג ובמקום ה-3 מבין מלונות לבנטו. מרוחק כ-10 דקות נסיעה ברכבת לצ'ינקווה טרה. זכה בהרבה תגובות חיוביות ממטיילים ישראלים שכבר הספיקו ללון במלון. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-550 ש"ח.
  • מלון לה ספציה (CDH Hotel La Spezia) - מי שמחפש מלון בלה ספציה הסמוכה לצ'ינקווה טרה, זהו המלון שדורג במקום הרביעי בדירוג הגולשים באתר בוקינג ונחשב לאחד המומלצים ביותר באיזור. ממוקם במרחק הליכה מהרכבת לצ'ינקווה טרה וזכה בביקורות ישראליות טובות על החדרים, המיקום ועל ארוחת הבוקר. המחיר: כ-500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון איל סראקנו (Hotel Il Saraceno) - מלון עם המון המלצות טובות ברשת שזכה גם לציונים ישראלים טובים. המלון ממוקם בכפר וולאסטרה שבפארק הלאומי צ'ינקווה טרה ומציע גישה קלה וטובה לטיולים באיזור. המלון מתאים גם למי שמגיע עם רכב. זכה לציון 9.1 באתר בוקינג ומציע מחירים ממוצעים של כ-500 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון לוקנדה ואלריה צי'נקווה טרה (Locanda Valeria) - אם אתם מחפשים מלון ממש בתוך אחד הכפרים של צ'ינקווה טרה, מלון לוקנדה ולאריה נחשב לאחד המומלצים ביותר באיזור כאשר הוא ממוקם בכפר ורנאצה שהוא אחד מחמשת הכפרים. המלון זכה בציונים טובים מאוד בעיקר על המיקום והנוף הנפלא הנשקף ממנו. מציע מחיר ממוצע של כ-450 ש"ח לזוג ללילה.

3 המלונות המומלצים ביותר בלבנטו לפי טריפ אדווייזר


להלן 3 המלונות הטובים ביותר בלבנטו לפי דירוג גולשי אתר טריפ אדווייזר:
  1. מלון פארק הוטל ארג'נטו (Park Hotel Argento)
  2. מלון אואסי (Oasi Hotel)
  3. מלון קרלה (Hotel Carla)

3 המלונות המומלצים ביותר בלה ספציה לפי טריפ אדווייזר


להלן 3 המלונות הטובים ביותר בלה ספציה לפי דירוג גולשי אתר טריפ אדווייזר:
  1. מלון קריזמר (Hotel Crismar)
  2. מלון פירנצה אה קונטיננטלה (Hotel Firenze e Continentale)
  3. מלון בריליו (Hotel Birillo‬)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בצ'ינקווה טרה ב-2024 - המדריך המושלם לטיול בצפון איטליה!
מלונות מומלצים בצ'ינקווה טרה ב-2024 - המדריך המושלם לטיול בצפון איטליה!
איפה הכי כדאי לישון בצ'ינקווה טרה? והאם כדאי לישון מסביב הכפרים?אילו מלונות בצ'ינקווה טרה זכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת ואילו מלונות שם זכו בבי
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEipQkuzqDx7Sp_R7ukhTUnLZHxd6tn5pSdV6sRUhsg85GOYIUd8RiVoZwbnJh3dynT3U7t0pOKYKGPCWvYhY745auwqCsBXm3I4YbqsEYVtetvSZbeSgr-CeTv71uveEhYTROLNGJq7UN4/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A6%2527%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%2595%25D7%2594+%25D7%2598%25D7%25A8%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEipQkuzqDx7Sp_R7ukhTUnLZHxd6tn5pSdV6sRUhsg85GOYIUd8RiVoZwbnJh3dynT3U7t0pOKYKGPCWvYhY745auwqCsBXm3I4YbqsEYVtetvSZbeSgr-CeTv71uveEhYTROLNGJq7UN4/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A6%2527%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%2595%25D7%2594+%25D7%2598%25D7%25A8%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/05/Cinque-Terre-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/05/Cinque-Terre-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content