/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

המלונות המומלצים ביותר בהמבורג ב-2024 - מי במקום הראשון?

מחפשים מלון מומלץ בהמבורג? הגעתם למקום הנכון. בדקנו באמצעות אתרי הביקורות המובילים בעולם, אילו מלונות בהמבורג זכו בציוני הגולשים הטובים ביותר? כמה הם עולים? ובאיזה איזור בעיר הכי כדאי ללון? וגם, אילו מלונות אהבו המטיילים הישראלים שהגיעו לטייל בעיר. קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת ללינה בהמבורג.


המלונות המומלצים ביותר בהמבורג ב-2023 - מי במקום הראשון?
המבורג (Hamburg) היא אחת מהערים הגדולות והמתויירות ביותר בגרמניה. זוהי העיר השנייה בגודלה בגרמניה ואחת מערי הנמל הגדולות ביותר בכל אירופה. מדובר עיר מרתקת ומעניינת שמציעה הרבה מאוד לתיירים המגיעים לבקר בה. מכיוון שהעיר ממוקמת בצפון גרמניה, המבורג מציעה אווירה מעט שונה משאר הערים הגדולות שבמדינה והדבר בא לידי ביטוי בכל הפרמטרים.

חוות הדעת של הגולשים ברשת על המבורג מציינות לטובה את האטרקציות המפורסמות של העיר כגון מוזיאון המיניאטורות, רובע הפנסיטי ובניין הפילהרמונית, שוק הדייגים ושייט על נהר האלבה, את המסעדות, את העיר העתיקה ואת האנשים הנחמדים של העיר.

מומלץ לקרוא גם על:
היום באתר "תיירות נבונה" החלטנו לצאת ולבדוק אילו מלונות בהמבורג זכו בהמלצות הטובות ביותר ברשת, באילו מלונות בחרו המטיילים הישראלים ללון? באיזה איזור בהמבורג כדאי לחפש מלון, ומהם בכלל המחירים הממוצעים למלונות המומלצים של המבורג לעונת התיירות הקרובה. בקיצור, כל מה שתצטרכו לדעת על לינה בהמבורג. מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בהמבורג לפי טריפ אדווייזר


להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בהמבורג לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון סנט אנן המבורג (Hotel St. Annen)
  2. מלון פיירמונט ויאר ג'הרסזייטן המבורג (Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten)
  3. מלון מדיסון המבורג (Madison Hotel Hamburg)
  4. מלון פארק היאט המבורג (Park Hyatt Hamburg)
  5. מלון NH קולקשן המבורג סיטי (NH Collection Hamburg City)

מומלץ לחפש מלון במרכז העיר - איפה כדאי לישון בהמבורג?


כפי שמיד תוכלו לראות ברשימת המלונות המומלצים ביותר בהמבורג, האיזור הטוב והמומלץ ביותר לבחור מלון בהמבורג הוא במרכז העיר כאשר שם נמצאים רוב האיזורים התיירותיים והפעילים ביותר.


לכן, המלונות שנבחרו לטובים ביותר בהמבורג לפי הגולשים, ממוקמים ליד אגם אלסטר הפנימי, רחוב הקניות הראשי והידוע מונקברגשטראסה, כנסיית סנט מיכאליס ואטרקציות נוספות הממוקמות במרכז העיר ולינה באיזור זה, תבטיח לכם חופשה קלה ונעימה בהמבורג.

בין 600 ל-1000-ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בהמבורג ב-2024?


מבדיקה שערכנו בכמה מאתרי המלונות המובילים בעולם ובאתרי השוואות מחירים בינלאומיים ידועים, מצאנו כי המחיר הממוצע לחדר באחד ממלונות המבורג המומלצים ביותר ברשת שזכו לביקורות הטובות ביותר ולציוני גולשים גבוהים במיוחד, נעים בין 500 ו-600 ש"ח למלונות 3 וארבעה כוכבים ועד לאיזור ה-1000 ש"ח לזוג ללילה במלונות 5 הכוכבים המפוארים ביותר והטובים ביותר בעיר.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס להמבורג?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לגרמניה התקופה הטובה ביותר להגיע להמבורג בשקלול מזג אוויר ופרמטרים נוספים, הם חודשי חודשי טרום קיץ (מאי ויוני), חודשי הקיץ (יולי ואוגוסט) וחודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

החודשים הנחשבים לזולים ביותר בהמבורג הם חודשי החורף ינואר ופברואר.

מלונות בהמבורג

המלונות המומלצים ביותר בהמבורג ב-2024


להלן רשימה של המלונות בהמבורג שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון פארק היאט הוא ללא ספק אחד מלונות הטובים והמומלצים ביותר שתמצאו בהמבורג. המלון דורג במקום הרביעי באתר טריפ אדווייזר ובמקום החמישי בבוקינג עם ציון גולשים מעולה של 9.1 המבוסס על כ-800 ביקורות גולשים מאומתות.

מלון זה זכה גם לביקורות מעולות ברשת בקרב מטיילים ישראלים רבים שזכו ללון בו וציינו לטובה את המיקום המעולה, את רמת הארוחות הגבוהה ואת השירות האדיב של הצוות.

מדובר במלון 5 כוכבים מפואר ויוקרתי הממוקם לו במרכז המבורג ליד הרחוב הראשי מונקברגשטראסה וליד התחנה המרכזית. המלון מעוצב ומושקע ברמה הגבוהה ביותר ומציע חדרים גדולים ומרווחים, בריכה מקורה ואיזור ספא גדול ומפואר במיוחד. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-1000 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון שמככב בדירוגי הגולשים באתרי הביקורות המובילים בעולם, הוא מלון מדיסון המבורג. כך למשל גולשי אתר טריפ אדווייזר מיקמו את המלון במקום ה-3 מבין כל מלונות המבורג (למעלה מ-300) ואילו גולשי אתר בוקינג.קום מיקמו אותו אף במקום שני עם ציון כללי של 9.3 המבוסס על כ-1500 חוות דעת מאומתות!

המלון, המחזיק בדירוג 4 כוכבים ממוקם במרכז העיר וקרוב מרחק הליכה לאטרקציות רבות כגון כנסיית סנט מיכאליס, ספינת המוזיאון קאפ סן דייגו ועוד. מלון זה נחשב לאחד הטובים למשפחות כאשר הוא מציע דירות נופש גדולות ומרווחות הכוללות בין היתר מטבחון, מיני בר, מקרר, מכונת קפה, שולחן עבודה ועוד.

המלון זכה לתגובות טובות מאוד על העלות ביחס לתמורה, על ארוחת הבוקר ועל המיקום הנוח והמרכזי. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-800 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון ארקוטל אוניקס הוא אחד המלונות הפופולריים ביותר בהמבורג ונחשב גם לאחד הטובים ביותר לצעירים ולזוגות ללא ילדים ואם אתם מחפשים מלון מומלץ באיזור הבילויים וחיי הלילה של המבורג, זהו המלון בשבילכם.

זהו מלון 4 כוכבים יפה ומרשים הממוקם ברובע התוסס של המבורג - סנט פאולי. רחוב שפייכרשטאדט הידוע והנמל של המבורג, מרוחקים גם הם מרחק נסיעה קצר מהמלון וישנה גם תחנת רכבת תחתית במרחק של כ-150 מטר הליכה. המלון עצמו, מעוצב בסגנון מודרני וחדשני ומציע חדרים אופנתיים ומרווחים הכוללים גם אינטרנט אלחוטי חינם. המלון מציע גם איזור ספא, בר קפה ומזנון ארוחת בוקר.

מלון זה זכה בציונים טובים מאוד ברשת וקיבל ציון מעולה באתר בוקינג של 8.9 לפי ממוצע של לא פחות מ-500 ביקורות מאומתות של גולשים! המקום קיבל גם ביקורות ישראליות מצויינות ברשת שציינו לטובה בעיקר את המיקום הנוח, את הסדר והניקיון ואת המחיר שעומד בממוצע על כ-600 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון נוסף שנחשב לאחד הפופולריים והמומלצים ביותר בקרב המטיילים הישראלים בהמבורג, הוא מלון סקנדיק המבורג אמפוריו שזכה לביקורות ישראליות רבות ברשת מתיירים ישראלים רבים. המלון דורג במקום ה-16 מבין כל מלונות המבורג הרשומים באתר טריפ אדוויזר וזכה לציון 8.8 באתר בוקינג.

מדובר במלון 4 כוכבים מודרני ומושקע שנמצא באיזור מרכזי מאוד בהמבורג, קרוב לכל האתרים המרכזיים של העיר. מאחורי המלון, נמצא פארק יפה וגדול ואילו השדרה הראשית יונגפרנשטיג, מרוחקת כ-800 מטר בלבד ממנו. תחנת הרכבת המרכזית של המבורג, ממוקמת כ-2 ק"מ מהמלון. כמו כן, המלון מציע גם סאונה וחדר כושר, מסעדה איכותית, אינטרנט חופשי בכל איזורי המלון והשאלת אופניים בחינם.

המלון השקיע לא מעט בעיצוב וניתן לראות את רמת ההשקעה בחדרים המסוגננים והמעוצבים בקפידה רבה ובחללים של המלון. המחיר הממוצע לחדר במלון, עומד על כ-600 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


ולסיום, אם אתם מחפשים מלון זול בהמבורג, אבל עדיין מלון שזכה להמלצות טובות ברשת, אתם חייבים לבדוק היטב את מלון וולקסשולה שנחשב לאחד המלונות הזולים אבל המומלצים ביותר המבורג. המלון דורג במקום ה-6 מבין כל מלונות המבורג לפי דירוגי הגולשים באתר בוקינג.קום שם זכה גם לציון ממוצע מעולה של 9.1 לפי מעל 5000 חוות דעת מאומתות! גם גולשי אתר "טריפ אדווייזר" הידוע, דירגו את המלון במקום ה-11 מבין מעל 300 מלונות בהמבורג.

כאמור, המחיר הזול ביחס לתמורה שמציע המלון הוא היתרון המרכזי של המלון שזכה לחוות דעת מעולות מתיירים ישראלים רבים על השירות המצוין, הסדר והניקיון במלון ובחדרים, ארוחת הבוקר המעולה וכך גם בפרמטרים רבים נוספים.

החסרון היחיד במלון זה הוא המיקום שבניגוד, לשאר המלונות המופיעים כאן, הוא אינו ממוקם בלב המרכז ומרוחק במרחק נסיעה של כ-10 דקות. ישנה תחנת רכבת המרוחקת כ-5 דקות הליכה מהמלון ואיתה ניתן להגיע למרכז בכ-7 דקות נסיעה. המלון נחשב גם לאחד המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים ואין ספק שאם תרצו לחסוך כמה שאפשר בחופשה אבל עדיין ליהנות ממלון טוב, מלון זה יכול להיות אופציה מצויינת כאשר המחיר הממוצע לחדר ללילה עומד על כ-400 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בהמבורג


להלן עוד כמה מלונות בהמבורג שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון פיירמונט ויאר ג'הרסזייטן המבורג (Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten) - מלון 5 כוכבים מפואר בהמבורג שדורג במקום ראשון בדירוג הגולשים באתר בוקינג ובמקום השני בטריפ אדווייזר. מציע ספא מפואר ומסעדת גורמה בעלת 2 כוכבי מישלן. ממוקם כ-4 דקות הליכה מאגם אלסטר וכ-10 דקות הליכה מאטרקציות רבות בהמבורג. מלון מושלם לבעלי תקציב גבוה! המחיר: החל מ-1000 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון הדירות סיטדינס מיחל המבורג (Citadines Michel Hamburg) - אם אתם מעדיפים ללון בדירת נופש בהמבורג, כדאי לבדוק את מלון הדירות הבא שמציע דירות נופש מעולות במחיר ממוצע של בין 400 ל-600 ש"ח לזוג ללילה. הדירות כוללות מטבח מאובזר וריהוט מלא המתאים לזוגות או למשפחות עם ילדים. המלון ממוקם במרכז המבורג ליד רובע סנט פאולי.
  • מלון NH קולקשן המבורג סיטי (NH Collection Hamburg City) - מלון 4 כוכבים מודרני בהמבורג הנחשב לאחד הטובים בקטיגוריית "עלות ביחס לתמורה". המלון ממוקם בלב העיר ליד מרכז הכנסים ובמרחק הליכה תוכלו למצוא ברים, מסעדות וחנויות רבות. מציע ספא גדול ובר חופשי. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-450 ש"ח לזוג ללילה בלבד.
  • מלון אטלנטיק קמפינסקי המבורג (Hotel Atlantic Kempinski Hamburg) - מלון יוקרתי בעל דירוג 5 כוכבים שנחזב לאחד הטובים בהמבורג. זכה בציון 9 בבוקינג המבוסס על למעלה מ-2500 חוות דעת מאומתות. מציע ספא, בריכה מקורה ואפילו בית קולנוע פרטי! ממוקם ברובע סנט גאורג. המחיר: בין 800 ל-1200 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון סופיטל המבורג אלטר וול (Sofitel Hamburg Alter Wall) - מלון 5 כוכבים נוסף שזכה להרבה מאוד ביקורות ישראליות מעולות ברשת וציונים מעולים באתרי התיירות המובילים. ממוקם ליד תעלת אלסטר-קאנאל ומציע בריכה מקורה, ספא וסוויטות מעוצבות ומפוארות. זכה לציון 8.8 באתר בוקינג. המחיר הממוצע: בין 500 ל-1000 ש"ח לזוג ללילה.

כל המלונות בהמבורג על גבי מפה + מחירים

Booking.com

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: המלונות המומלצים ביותר בהמבורג ב-2024 - מי במקום הראשון?
המלונות המומלצים ביותר בהמבורג ב-2024 - מי במקום הראשון?
מחפשים מלון מומלץ בהמבורג? הגעתם למקום הנכון. בדקנו באמצעות אתרי הביקורות המובילים בעולם, אילו מלונות בהמבורג זכו בציוני הגולשים הטובים ביותר? כמה הם עולים? ובאיזה איזור בעיר הכי כדאי ללון? וגם, אילו מלונות אהבו המטיילים הישראלים שהגיעו לטייל בעיר. קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת ללינה בהמבורג.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjzYKM-dtQWAIUmeBrFouoLPw3LUV4rZni-Ddklc9t_TVbrFYx7adMBMvuluS6FV_MPDuvfAaPH90ZLbDOSlkn-XwyOijAo6PwRBynL_ZkCSsAVetE5vQZOS_uZ8tP6sSypGKlZg1DyLn0/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2594%25D7%259E%25D7%2591%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%2592.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjzYKM-dtQWAIUmeBrFouoLPw3LUV4rZni-Ddklc9t_TVbrFYx7adMBMvuluS6FV_MPDuvfAaPH90ZLbDOSlkn-XwyOijAo6PwRBynL_ZkCSsAVetE5vQZOS_uZ8tP6sSypGKlZg1DyLn0/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2594%25D7%259E%25D7%2591%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%2592.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/06/2017.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/06/2017.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content