/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בורוצלב (מעודכן ל-2024) - איפה כדאי לישון בורוצלב?

אילו מלונות בורוצלב זכו בהמלצות הטובות ביותר ברשת ואילו מלונות זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר? באיזה איזור כדאי לחפש מלון בורוצלב ומהם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים ביותר? אתר "תיירות נבונה" מציג לכם את המדריך הטוב ביותר ללינה בורוצלב.


מלונות מומלצים בורוצלב (מעודכן ל-2023) - איפה כדאי לישון בורוצלב?
ורוצלב (Wroclaw) היא בעיני רבים העיר היפה ביותר בפולין ואחת הערים היפות והמרתקות ביותר באירופה בכלל. מסיבה שאיננה ברורה, ורוצלב לא הייתה מוכרת כל כך לציבור הישראלי, אך בשנים האחרונות ובמיוחד בשנה האחרונה, חלה תפנית חדה ומטיילים ישראלים רבים גילו את העיר וכמות התיירים הישראלים שהגיעו לורוצלב בשנה האחרונה, הוכפלה מהשנה שקדמה לה. כמו כן, ישנן גם חברות תעופה כמו למשל LOT שמציעות טיסות קבועות וישירות מישראל לורוצלב וחזרה.

קראו עוד מדריכי לינה מעולים על פולין
ורוצלב מתאימה גם לזוגות וצעירים אך גם משפחות עם ילדים רבות מגיעות לטייל בעיר. ורוצלב היא עיר עם היסטוריה עשירה מאוד והודות לכך, היא מציעה שילוב בין תרבויות שונות ומגוונות. מבחינה תיירותית, ורוצלב מורכבת בדומה לערים אירופאיות רבות, מכיכר מרכזית אחת גדולה (כיכר העיר העתיקה) שסביבה נמצאים חנויות, מסעדות ובתי קפה ואיזורי בילוי. גם הנהר שעובר בעיר על גשריו המרשימים הוא איזור נפלא לטייל בו.

העיר הפולנית מציעה גם אטרקציות רבות לכל סוגי התיירים כגון מוזיאונים חשובים, קתדרלות מיוחדות והיסטוריות, גן החיות, הגן הזואולוגי ואחד הגימיקים החמודים ביותר שנחשב לאחת החוויות המגניבות ביותר לילדים - מאות פסלי גמדים חמודים המפוזרים ברחבי העיר כאשר על הילדים לאתר אותם לפי מפה מיוחדת המחולקת במרכזי המידע של העיר. אם תרצו, פוקימון - הגירסה הפולנית.

היום באתר "תיירות נבונה" נגלה מהם המלונות הטובים והמומלצים ביותר בורוצלב שקיבלו את ציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת? אילו מלונות זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר? נבדוק באיזה איזור כדאי לישון בורוצלב? ומהם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים ביותר של ורוצלב לעונת התיירות הקרובה של 2024. אז הנה, מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בורוצלב לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בורוצלב לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון דאבל-טרי הילטון ורוצלב (DoubleTree by Hilton Wroclaw)
  2. מלון נובוטל ורוצלב סנטרום (Novotel Wrocław Centrum)
  3. מלון פורו ורוצלב (Puro Hotel)
  4. מלון איביס ורוצלב צנטרום (Ibis Wroclaw Centrum)
  5. מלון יורופאום ורוצלב (Europeum Hotel)

חפשו מלון ליד הכיכר המרכזית והעיר העתיקה - איפה כדאי לישון בורוצלב?


בחירת איזור למלון בורצולב היא משימה די פשוטה וקלה. המטרה היא מאוד ברורה - לחפש מלון במרחק הליכה מכיכר השוק המרכזית ומהעיר העתיקה. זהו המדד הטוב ביותר לבחירת מיקום מעולה בורצולב וכפי שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה, הרוב המוחלט של המלונות המומלצים של ורוצלב, ממוקמים בין 200 מטר ועד לק"מ מהכיכר המרכזית של העיר.


בין 350 ל-600 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר של ורוצלב ב-2024?


כפי שתוכלו לראות ברשימה הבאה של המלונות המומלצים של ורוצלב, המחירים הממוצעים במלונות אלו אינם גבוהים בכלל וביחס למחירים במלונות בארץ או ערים אחרות באירופה, מדובר במחירים ממש זולים. טווח המחירים הממוצע של המלונות הטובים ביותר בורולצב מתחיל באיזור ה-350 ש"ח במלונות 3 כוכבים ומגיע עד לאיזור ה-600 ש"ח במלונות 4 ו-5 כוכבים המומלצים ביותר של העיר.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לורוצלב?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לפולין התקופה הטובה ביותר להגיע לורוצלב בשקלול מזג אוויר ופרמטרים נוספים, הם חודשי הקיץ (יולי ואוגוסט), חודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר). התקופה הזולה ביותר בה מחירי המלונות בורוצלב הם הנמוכים ביותר, היא בחודשי החורף ובמיוחד בחודשים ינואר ופברואר.

המלונות המומלצים ביותר בורוצלב ב-2024


להלן רשימה של המלונות בורוצלב שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון צנטרום דיקול הוא כנראה אחד המלונות הטובים והמומלצים ביותר שתמצאו בורוצלב והוא כבש את דירוגי הגולשים באתר בוקינג שם הוא דורג במקום השלישי עם ציון מעולה של 9.2 שמבוסס על למעלה מ-1600 ביקורות מאומתות.

מדובר במלון 3 כוכבים שיושב באחד האיזורים הטובים ביותר בורוצלב, כ-500 מטר בלבד מהכיכר המרכזית של העיר הנחשבת לנקודת עוגן הטובה ביותר בעיר. המטיילים הישראלים שכבר הספיקו ללון במלון, העניקו לו ציונים מעולים על המיקום וציינו לטובה גם את ארוחת הבוקר, את רמת החדרים הגבוהה ואת שירות הצוות האדיב.

המלון מציע חדרים מרווחים ומאובזרים הכוללים בין היתר מיטות מכוונות באופן חשמלי, מקרר ואמצעים להכנת קפה או תה. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-350 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון נוסף בורוצלב שזכה בהמלצות ממש מעולות ברשת, הוא מלון יורופאום הממוקם אף הוא באיזור הכי טוב שתחפשו בעיר במרחק של כמה דקות הליכה בלבד מהכיכר המרכזית ומאטרקציות רבות נוספות. המלון דורג במקום החמישי המכובד מבין כל מלונות ורוצלב באתר הביקורות "טריפ אדווייזר" ודורג במקום ה-12 בבוקינג עם ציון 8.9.

גם הביקורות הישראליות באתר בוקינג שיבחו את המלון וציינו לטובה בעיקר את המיקום, את ארוחת הבוקר ואת הצוות הנחמד. המלון מחזיק בדירוג 3 כוכבים בלבד אך הוא מעוצב ובנוי בצורה מוקפדת ביותר ומציע חדרים גדולים ומעוצבים היטב בסגנון מודרני ועכשווי.

המלון מציע גם מרכז כושר וסאונה ללא תוספת תשלום לאורחיו וכולל גם אינטרנט אלחוטי חינם. חדרי המלון כוללים מיזוג אוויר, כספת, חלונות אטומים לרעש ועוד. המחיר הממוצע לחדר במלון נע בין 350 ל-500 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים להתפנק במלון 5 כוכבים בורוצלב, כדאי מאוד לבדוק את מלון דה גנארי שזכה לשבחים רבים ברשת ולדירוג גבוה באתר בוקינג (מקום 14 וציון 8.8).

מלון זה הוא למעשה מבנה מהמאה ה-16 שעבר שיפוץ והסבה למלון 5 כוכבים יוקרתי. המלון ממוקם בלב מרכז העיר כחצי ק"מ מהכיכר המרכזית ומציע חדרים וסוויטות ברמת עיצוב גבוהה ומוקפדת.

המטיילים הישראלים שכבר הספיקו ללון במלון העניקו לו ציונים מעולים על המיקום ועל המבנה המיוחד של המלון. חדרי המלון כוללים בין היתר חדר רחצה פרטי, אינטרנט אלחוטי חופשי ומיזוג. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-600 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

   
אם לעומת זאת אתם מחפשים מלון בתקציב זול בורוצלב, מומלץ מאוד לבדוק את מלון איביס של רשת המלונות הידועה הנחשב לאחד מהמלונות נותני התמורה הטובים ביותר בורוצלב וזכה גם לתגובות מעולות בקרב מטיילים ישראלים שהספיקו לשהות בו.

מדובר במלון 3 כוכבים הממוקם ברדיוס של ק"מ אחד מאטרקציות רבות בורוצלב כמו למשל בית האופרה, התיאטרון הלאומי ועוד. ישנה גם תחנת רכבת במרחק של כק"מ אחד. אמנם מלון זה אינו ממוקם צמוד לכיכר המרכזית כמו האחרים שברשימה זו, אך מאידך, המלון מציע חדרים במחירים זולים ואטרקטיביים שעומדים בממוצע על כ-150 עד 200 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

החדרים במלון כוללים את כל מה שצריך כמו מיזוג אוויר, טלוויזיה ועוד. המלון קיבל ציון גולשים ממוצע טוב מאוד של 8.8 באתר בוקינג המבוסס על מעל ל-1500 חוות דעת שאומתו ע"י האתר ודורג במקום הרביעי בדירוג המלונות של טריפ אדווייזר.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


גם מלון ארט הוטל המחזיק בדירוג של 4 כוכבים, נחשב לאחד המלונות המומלצים והטובים ביותר בורוצלב וגם הוא כמתבקש, ממוקם ממש סמוך לכיכר המרכזית כך שתוכלו לבקר בקלילות בכל האטרקציות המרכזיות של העיר.

גולשי אתר הביקורת הגדול ביותר בעולם - טריפ אדווייזר, דירגו את המלון במקום ה-8 והמכובד מבין כל מלונות ורוצלב והעניקו לו ציונים מעולים על המיקום המרכזי, על הניקיון ועל רמת החדרים הגבוהה.

המלון שוכן במבנה היסטורי מהמאה ה-16 והוא מעוצב בסגנון קלאסי ומלכותי מוקפד. חדרי המלון גדולים ומרווחים וכוללים בין היתר שולחן עבודה, חדר רחצה עם מוצרי טיפוח ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-500 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בורוצלב


והנה עוד כמה מלונות בורוצלב שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון מונופול ורוצלב (Hotel Monopol Wrocław) - מלון 5 כוכבים יוקרתי בורוצלב שזכה בתגובות מעולות ברשת ממטיילים ישראלים ומטיילים מכל העולם. קיבל ציון 9 באתר בוקינג. ממוקם מרחק הליכה קצר מהכיכר המרכזית, העיר העתיקה ושאר האטרקציות הידועות של העיר. המחיר הממוצע: כ-700 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון קיו פלאס וורוצלב (Q Hotel Plus Wrocław) - מלון מודרני במרכז ורוצלב שזכה לביקורות ישראליות מעולות ברשת. ממוקם כק"מ וחצי מהכיכר ומהעיר העתיקה אמנם, אך מציע שירות מעולה במחיר יחסית זול שמתחיל ב-200 ש"ח לזוג ללילה. זכה בציון 8.9 באתר בוקינג ודורג במקום ה-16 באתר טריפ אדווייזר.
  • מלון לותוס ורוצלב (Hotel Lothus) - מלון 3 כוכבים הממוקם ממש במרכז ורוצלב כמה מאות מטרים בלבד מהכיכר. קיבל ציונים מעולים ברשת על המיקום המעולה, ארוחת בוקר המגוונת והשירות האדיב. נחשב לאחד ממלונות נותני התמורה למחיר הטובים ביותר כאשר המחיר הממוצע במלון עומד על כ-280 ש"ח בלבד לזוג ללילה.
  • מלון איביס סטיילס ורוצלב צנטרום (Ibis Styles Wroclaw Centrum) - למרות שמלון זה מרוחק מעט מן המרכז, זהו אחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים וקיבל מהם דירוג גבוה מאוד ברשת. המלון גם זכה לציון גולשים מעולה בבוקינג של 9 המבוסס על כ-3000 חוות דעת מאומתות! המחיר: בין 250 ל-400 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון רדיסון בלו ורוצלב (Radisson Blu Hotel) - עוד מלון 5 ככובים מפואר ומומלץ מאוד בורצולב (דורג במקום השביעי המכובד בטריפ אדווייזר וזכה לציון גולשים 8.8 בבוקינג). ממוקם כ-10 דקות הליכה מהכיכר והעיר העתיקה. למרות היותו מלון 5 כוכבים, מציע מחירים זולים יחסית המתחילים באיזור ה-240 ש"ח בלבד ומגיעים על לכ-550 ש"ח לזוג ללילה.
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בורוצלב (מעודכן ל-2024) - איפה כדאי לישון בורוצלב?
מלונות מומלצים בורוצלב (מעודכן ל-2024) - איפה כדאי לישון בורוצלב?
אילו מלונות בורוצלב זכו בהמלצות הטובות ביותר ברשת ואילו מלונות זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר? באיזה איזור כדאי לחפש מלון בורוצלב ומהם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים ביותר? אתר "תיירות נבונה" מציג לכם את המדריך הטוב ביותר ללינה בורוצלב.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg61YV94Sox-Vbb45mh_ta1vPozs5j2Lj047iJ5D4_iWIrEW6RMKVs-kdn75crHUK0VXcv2PHc6kQVOK3ZZFfKW3tipsNrrzq3_hP_lVIflk0MHnYvIjAz3Lg50-oZWthrsY9DPPc6DLnM/w640-h424/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%25A6%25D7%259C%25D7%2591.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg61YV94Sox-Vbb45mh_ta1vPozs5j2Lj047iJ5D4_iWIrEW6RMKVs-kdn75crHUK0VXcv2PHc6kQVOK3ZZFfKW3tipsNrrzq3_hP_lVIflk0MHnYvIjAz3Lg50-oZWthrsY9DPPc6DLnM/s72-w640-c-h424/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%25A6%25D7%259C%25D7%2591.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/08/Wroclaw-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/08/Wroclaw-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content