/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בציריך ב-2024 - המדריך המושלם למטיילים בשוויץ!

אילו מלונות בציריך זכו בביקורות ובציונים הטובים ביותר ברשת? באילו מלונות בחרו המטיילים הישראלים ללון בציריך? ובאיזה איזור הכי כדאי לחפש בה מלון? וכמובן, מהם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים של ציריך לעונת התיירות של 2024? קבלו את המדריך המושלם ללינה בציריך.


מלונות מומלצים בציריך ב-2023 - המדריך המושלם למטיילים בשוויץ!
ציריך (Zurich) היא אחת הערים היפות והמטופחות ביותר באירופה והיא יעד מקסים ונחמד מאוד לנופש בכל עונה בשנה. ניתן לבלות בה כמה ימים בכיף וליהנות מאווירה שוויצרית ואירופאית נחמדה, לאכול במסעדות נהדרות ולהתענג על השוקולד השוויצרי המעולה. המקומיים נחמדים ואדיבים מאוד, התחבורה הציבורית מתוקתקת והסדר והניקיון שולטים בכל פינה של העיר.

החסרון היחיד בציריך הוא המחיר. זאת אכן עיר יקרה יותר מרוב הערים באירופה אך למרבה הפלא, עובדה זו אינה מונעת מתיירים ישראלים רבים להגיע אליה לכמה ימים ולבלות על שלל האטרקציות שהיא מציעה. המטיילים הישראלים שכבר ביקרו בעיר, ממליצים ברשת על ביקור בגן החיות, ביקור בבית הקפה המפורסם "שפרונגלי", בית האופרה, לינדנהוף, שייט בנהר או באגם וכמובן טיול בעיר העתיקה המקסימה ובשדרות הראשיות כמו באנהופשטראסה ואחרות.

מומלץ לקרוא גם על:
היום באתר "תיירות נבונה" נציג עבורכם את המלונות הטובים ביותר בציריך שקיבלו את הביקורות הטובות ביותר ברשת, נבדוק אילו מלונות זכו לציונים הטובים ביותר מאת המטיילים הישראלים, נגלה באיזה איזור כדאי לבחור מלון בציריך ונבדוק כמובן מהם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים של ציריך. כל זה ועוד, במדריך שלפניכם. מתחילים. 

5 המלונות הטובים ביותר בציריך לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בציריך לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון אטלנטיס ציריך (Atlantis by Giardino)
  2. מלון בור או לאק ציריך (Baur au Lac)
  3. מלון 25 האוורס ציריך ווסט (25hours Hotel Zürich West)
  4. מלון סטורכן ציריך (Hotel Storchen)
  5. מלון בי-2 ציריך (B2 Boutique Hotel + Spa)

העיר העתיקה והטיילת של האגם - איפה כדאי לישון בציריך?


ציריך כאמור, היא עיר יפה מאוד, מסודרת ומטופחת ביותר. האיזור התיירותי והפעיל ביותר בעיר הוא מרכז העיר ובעיקר איזור העיר העתיקה והטיילת של האגם שם נמצאים רוב האטרקציות המרכזיות של ציריך. זהו המקום הטוב ביותר שתייר יכול לחפש בו מלון ושם אכן נמצאים, כפי שמיד תוכלו לראות, רוב המלונות המומלצים ביותר של העיר. לכן, ההמלצה הגורפת היא לחפש מלון במרכז העיר ובמיוחד במרחק הליכה מהעיר העתיקה ואיזור האגם.

רבים מהתיירים המגיעים לציריך בשעות לילה מאוחרות או עוזבים בשעות הבוקר המוקדמות, מעדיפים ללון באיזור שדה התעופה של ציריך וגם שם תוכלו למצוא כמה וכמה מלונות מומלצים ביותר (וגם זולים יותר מהמלונות שמרכז העיר).

לא פחות מ-800 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בציריך ב-2024?


ציריך, כמו רוב הערים בשוויץ, נחשבת לאחת הערים היקרות ביותר באירופה וכך גם מחירי המלונות. אם אתם מחפשים מלונות טובים הממוקמים במרכז ציריך באיזור טוב ושזכו בביקורות טובות (או אפילו בינוניות ומעלה), המחירים לחדר ללילה שאתם צפויים לשלם, מתחילים ב-700 ש"ח לזוג ומטפסים עד לאיזור ה-1200 ש"ח לזוג ללילה.

ישנם כמובן גם מלונות מפוארים ביותר שיעלו באיזור 2800 ש"ח וגם הוסטלים ואכסניות זולות שיעלו פחות מ-700 ש"ח לזוג ללילה. אך אם אתם רוצים לבחור באחד מהמלונות המומלצים של העיר, זהו התקציב שכדאי להיערך אליו.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לציריך?


ציריך היא יעד רב עונתי ואפשר לבוא ולבקר בה בכל עונות השנה אך מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לשוויץ התקופה הטובה ביותר להגיע לציריך בשקלול מזג אוויר ופרמטרים נוספים, הם חודשי טרום קיץ (מאי ויוני), חודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר) וגם בתקופת חנוכה וחג המולד.

החודשים הזולים ביותר בציריך הם חודשי החורף: ינואר פברואר ותחילת מרץ.

מלונות מומלצים בציריך ב-2024


להלן רשימה של המלונות בציריך שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


כנראה שמלון אטלנטיס הוא המלון הטוב ביותר בציריך. כך לפחות לפי דירוגי הגולשים של אתרי המלונות המובילים בעולם בוקינג.קום וטריפ אדווייזר שבהם דורג המלון במקום הראשון לפי ציוני הגולשים. המלון כאמור, זכה בשבחים רבים בקרב הגולשים וקיבל מהם ביקורות מעולות בעיקר על המיקום המעולה, רמת הניקיון המוקפדת, ארוחת הבוקר העשירה והשירות האדיב של הצוות.

מדובר במלון 5 כוכבים מפואר המעוצב בקפידה רבה וממוקם באיזור טבעי על מרגלות הר אוטליברג עם נוף המשקיף לטבע ולעיר. זהו מלון חדש יחסית שנפתח לפני כמה שנים ומציע בריכה חיצונית ומקורה, איזור ספא מפואר ו-2 מסעדות גורמה המחזיקות בדירוג של 2 כוכבי מישלן.

המלון מציע סוויטות וחדרים גדולים ומרווחים וסוויטות המעוצבים בסגנון מודרני ועכשווי וכוללים אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה, מיני בר וברובם גם מרפסת עם נוף מרהיב. כיאה למלון 5 כוכבים, גם המחירים הממוצעים במלון זה הם בהתאם ומתחילים באיזור ה-1700 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג  


מלון נוסף הנחשב לאחד הטובים בציריך וזכה גם לביקורות מעולות מהמטיילים הישראלים שכבר הספיקו ללון בו, הוא מלון אדלר הממוקם ממש בלב העניינים בעיר העתיקה של ציריך ובמרחק הליכה מכל האטרקציות ומוקדי העניין המרכזיים של ציריך כמו אגם ציריך, רחוב הקניות באנהופשטראסה, פראומונסטר, לינדנהוף ועוד.

זהו מלון 3 כוכבים מושקע ומעוצב בסגנון האירופאי הקלאסי ומציע חדרים גדולים ומשקעים במחירים זולים יחסית לציריך הנחשבת לעיר יקרה במיוחד. הגולשים הישראלים ברובם ציינו לשבח את המלון והעניקו לו ציונים מעולים בין היתר על המיקום ליד כל האטרקציות, על נוחות החדרים ועל קליטת אינטרנט מעולה.

חדרי המלון כוללים בין היתר אינטרנט אלחוטי חופשי ומיני בר עם משקאות קלים בחינם. המלון נחשב לאחד מנותני התמורה למחיר הטובים ביותר בציריך כאשר המחיר הממוצע לחדר במלון לזוג ללילה עומד על כ-700 ש"ח.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם גם אתם כמו מטיילים ישראלים רבים אחרים, מחפשים מלון טוב ליד שדה התעופה בציריך, מלון וולקאם אין הוא אחת האופציות הטובות ביותר שתמצאו והוא נחשב לאחד הטובים ביותר באיזור שדה התעופה של ציריך הממוקם בעיירה הסמוכה - קלוטן. המלון מציע גם שירות הסעות חינם לשדה התעופה וחזרה.

מלון זה זוכה לפופולריות גבוהה בקרב התיירים הישראלים וזכה לעשרות ביקורות ישראליות חיוביות באתר בוקינג שציינו לטובה את הקירבה לשדה התעופה, את ארוחת הבוקר, את רמת החדרים, ואת שירות הצוות. מסביב לאיזור המלון ובמרחק הליכה, ישנם חנויות ומסעדות רבות וגם תחנת רכבת שתוכל לקחת אתכם למרכז העיר בנסיעה קצרה ומהירה.

חדרי המלון כוללים שלוחן עבודה, מקרר ואינטרנט אלחוטי חינם. ישנו גם חדר כושר שנמצא במלון הסמוך וניתן להשתמש בו. הגולשים מדווחים על שירות של קפה ותה בחינם המוצע בלובי מדי שעה. ואם אתם מגיעים לציריך כמשפחה עם ילדים, תוכלו לבלות במסלול חבלים (בתשלום) הממוקם בחורשה הסמוכה למלון.

מלון זה נחשב גם לנותן תמורה מעולה למחיר כאשר המחיר הממוצע בו לזוג ללילה עומד על כ-450 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

   
מלון נוסף הנחשב לאחד המובילים במלונות ציריך, הוא מלון ני-מו שדורג ברביעי בטבלת דירוג משתמשי אתר בוקינג וזכה גם לציונים מעולים וביקורות חיוביות ממטיילים ישראלים רבים באתר. סה"כ, קיבל המלון את הציון 9.2 הנחשב לציון מעולה בבוקינג ומבוסס על כ-700 חוות דעת מאומתות ע"י האתר.

מדובר במלון בוטיק קטן ונעים המחזיק בדירוג 3 כוכבים וממוקם במרכז העיר של ציריך. כ-200 מטר מהמלון תוכלו למצוא את האטרקציות המרכזיות של ציריך כגון טיילת האגם, בית האופרה וגם תחנת רכבת מרכזית. המטיילים ברשת דיווחו על שירות אדיב ואישי של צוות המלון, על מיקום טוב ומרכזי ועל ארוחת בוקר טובה.

החדרים במלון מאובזרים בריצוף פרקט, טלוויזיה, כספת ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-1000 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


ועוד מלון שראוי להיכנס לרשימת המלונות המומלצים של ציריך הוא מלון סיטי המצוין הממוקם כפי ששמו מרמז, במרכז העיר. התחנה המרכזית של ציריך, איזור לינדנהוף, מצפה אוראניה ושדרת הקניות באנהופשטראסה נמצאים כולם במרחק הליכה מהמלון.

המלון מציע חדרים מעוצבים בסגנון עכשווי ומודרני הכוללים חדר רחצה, מיני בר, מכונת קפה ואינטרנט אלחוטי בחינם. גולשי אתר בוקינג הישראלים שהספיקו כבר ללון במלון, ציינו לטובה את המיקום המעולה, את החדרים המעוצבים, את הניקיון המוקפד ואת הצוות האדיב.

המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון זה עומד גם הוא על כ-1000 ש"ח שזהו פחות או יותר הממוצע של המלונות המרכזיים והמומלצים של ציריך.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בציריך


להלן עוד כמה מלונות בציריך שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון 25 האוורס ציריך ווסט (25hours Hotel Zürich West) - מלון 4 כוכבים הממוקם באיזור המערבי האופנתי של ציריך. המלון זכה לתשומת לב רבה הודות לעיצוב המיוחד והמושקע שהוא מציע שזכה גם לתגובות מעולות מצד הגולשים ברשת. מציע גם מסעדה, סאונה בקומת הגג ועוד. זכה בציון 8.6 באתר בוקינג. תמורה מעולה למחיר שעומד בממוצע על כ-600 ש"ח לזוג ללילה. 
  • מלון רדיסון בלו ציריך איירפורט ציריך (Radisson Blu Hotel, Zurich Airport) - גם מלון זה ממוקם ליד שדה התעופה של ציריך ומתאים מאוד למי שמגיע בטיסת לילה מאוחרת או טיסת בוקר מוקדמת לציריך. פופולרי ביותר בקרב מטיילים ישראלים וזכה מהם לציונים מעולים על המיקום והחדרים המרווחים. המחיר הממוצע במלון נע בין 600 ל-900 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון גלארנישהוף ציריך (Hotel Glärnischhof) - מלון 4 כוכבים מפואר ואחד המומלצים בציריך. דורג במקום ה-12 באתר טריפ אדווייזר וזכה שם לביקורות מעולות. ממוקם במיקום הכי טוב שיש בציריך, בלב העיר ובמרחק הליכה לכל האטרקציות המעניינות של העיר. קיבל ציון 8.8 באתר בוקינג וזכה גם בביקורות ישראליות טובות מאוד ברשת. מציע חדרים במחיר ממוצע של כ-1100 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון בור או לאק ציריך (Baur au Lac) - מלון לבעלי תקציב בלבד! זהו אחד מהמלונות הטובים ביותר בציריך שדורג במקום השני המכובד באתר טריפ אדווייזר. זכה לציונים ממש מעולים בעיקר על שירות מעולה ומפנק. מדובר במלון 5 כוכבים מפואר ומושקע ברמה הגבוהה ביותר. מציע בין היתר פארק פרטי, חדרים מפוארים, מסעדה בעלת כוכב מישלן, איזור ספא מפואר, שירות קונסיירז' מסביב לשעון ועוד. המחיר הממוצע במלון זה הוא לא מעט ועומד על כ-2500 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון אמה האוס סוויטס ציריך (EMA House Hotel Suites) - אחד המלונות הפופולריים בקרב המטיילים הישראלים וזכה ברוב המקרים גם לביקורות חיוביות ביותר. ממוקם במרכז ציריך במרחק נסיעה קצר מהעיר העתיקה. קיבל ציון מעולה בבוקינג של 9 לפי 800 חוות דעת מאומתות ודורג בין עשרת המלונות הטובים ביותר בציריך באתר הביקורות "טריפ אדווייזר". מלון מסודר ומושקע מאוד המתאים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים. המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה במלון זה עומד על כ-1000 ש"ח לזוג ללילה.
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו, או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בציריך ב-2024 - המדריך המושלם למטיילים בשוויץ!
מלונות מומלצים בציריך ב-2024 - המדריך המושלם למטיילים בשוויץ!
אילו מלונות בציריך זכו בביקורות ובציונים הטובים ביותר ברשת? באילו מלונות בחרו המטיילים הישראלים ללון בציריך? ובאיזה איזור הכי כדאי לחפש בה מלון? וכמוב
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhMToZt0RpuF99hQeQTkiz_4ohBonoqrFJ7nbjS7XHkRn7Gk-fE_Pzc0uunq2pqfXOv-Cs3j0UWCoRhh2-aXA0358yN9LyIudExQdfKW114P1t5CY_GtPfIqA1dElj37jFikRdVpVn9CJs/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%259A.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhMToZt0RpuF99hQeQTkiz_4ohBonoqrFJ7nbjS7XHkRn7Gk-fE_Pzc0uunq2pqfXOv-Cs3j0UWCoRhh2-aXA0358yN9LyIudExQdfKW114P1t5CY_GtPfIqA1dElj37jFikRdVpVn9CJs/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%259A.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/09/Zurich-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/09/Zurich-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content