/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בפלאייה דל כרמן 2024 - הירח דבש המושלם!

מלונות הכל כלול מפוארים, בריכות אינסוף, מרכזי קניות וחיי לילה סוערים. ברוכים הבאים לפלאייה דל כרמן - המקום המושלם ביותר בעולם לחופשת ירח דבש. אז אילו מלונות שם זכו בביקורות הטובות ביותר ברשת? באילו מלונות בחרו ללון הזוגות הישראלים? מהם המחירים הממוצעים במלונות אלו? ובאיזה מלון תיאלצו להיפרד (אבל בשמחה) מ-2000 ש"ח ללילה? קבלו את המדריך המושלם ללינה בפלאייה.


מלונות מומלצים בפלאייה דל כרמן 2023 - הירח דבש המושלם!
עיירת הנופש המקסיקנית פלאייה דל כרמן (Playa Del Carmen) או בקיצור "פלאייה" כפי שרבים מכנים אותה, היא אחד היעדים החמים והמומלצים ביותר כיום לחופשות ירח דבש וחופשות זוגיות רומנטיות אחרות. בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים מגלים את המקום הנפלא הזה ומבלים בו כמה ימים ואף יותר, יחד עם עיירות נוספות באיזור כמו קנקון (שכבר כתבנו עליה כאן בעבר) איסלה מוחרס, טולום ועוד.

פלאייה דל כרמן היא עיירת נופש קלאסית המציעה חופים נפלאים, מלונות פאר מפנקים המציעים אירוח הכל כלול ובריכות מפוארות, מרכזי קניות גדולים, שדרות ראשיות עם הרבה חנויות ומסעדות, חיי לילה עשירים והרבה אווירה של אקשן ו"חיים". העיר מהווה גם נקודת עוגן ידועה לאלו שמטיילים באיזור באיסלה מוחרס וקנקון שבצפון וטולום שבדרום ומציעה גם אטרקציות מעולות באיזור כגון פארק המים "של-הא" (Xel-Ha), פארק שקרט, סנוטס, ציצן איצה ועוד.

פלאייה מציעה הרבה מאוד מקומות אירוח (קרוב ל-2000 מקומות אירוח שונים) ובחירת הלינה שם היא משימה קצת מורכבת. לכן, היום באתר "תיירות נבונה" נציג לכם את המדריך המושלם לבחירת מלון בפלאייה דל כרמן ונבדוק עבורכם מהם המלונות שזכו בהמלצות הטובות ביותר ברשת, באיזה איזור כדאי לחפש שם מלון, באילו מלונות בחרו ללון שם המטיילים הישראלים ומהם המחירים הממוצעים במלונות אלו בעונת התיירות הקרובה. אז קדימה, בואו נתחיל.

5 המלונות הטובים ביותר בפלאייה דל כרמן לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בפלאייה דל כרמן לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון רוזווד מאיאקובה (Rosewood Mayakoba)
  2. מלון בניאן טרי מיאקובה פלאייה דל כרמן (Banyan Tree Mayakoba)
  3. מלון גרנד ולאס ריביירה מאיה (Grand Velas Riviera Maya)
  4. מלון בלמונד מרומה פלאייה דל כרמן (Belmond Maroma Resort & Spa)
  5. מלון כרמן פלאייה דל כרמן (The Carmen Hotel)

חפשו מלון על הים וליד השדרה החמישית - איפה כדאי לישון בפלאייה דל כרמן?


בחירת איזור למקום לינה בפלאייה דל כרמן היא דווקא משימה די פשוטה. האיזור התיירותי והפופולרי ביותר הוא סביב השדרה החמישית שוקקת החיים וסביב חופי הים. כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה, רוב המלונות המומלצים בפלאייה נמצאים באיזור זה וזהו ללא ספק האיזור שבו מומלץ לכם לחפש בו מלון.

החל מ-800 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בפלאייה דל כרמן ב-2024?


כפי שציינו בראשית המדריך, ישנם כ-2000 מקומות אירוח שונים בפלאייה דל כרמן הנחלקים לדירות נופש, אכסניות והוסטלים ומלונות בדרגות אירוח שונות אך כפי שבוודאי ידוע גם לכם, המלונות המפוארים של פלאייה הפזורים על חוף הים ומציעים חדרים וסוויטות ברמה גבוהה לצד בריכות מדהימות ואירוח הכל כלול, הם המלונות הפופולריים והמבוקשים ביותר והמחיר הממוצע שבדקנו, משקף את המחיר הממוצע במלונות האלו.

ובכן, כפי שמיד תראו בהמשך המדריך, המחירים הממוצעים במלונות אלו נע בין 650 ל-1000 ש"ח בממוצע המשתנה לפי עונות השנה. המחירים מטפסים מעלה כמובן במידה ותבחרו לשדרג את החדר או להזמין סוויטה מפוארת.


מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לפלאייה דל כרמן?


בין אם זה בחורף ובין אם זה בקיץ, פלאייה דל כרמן היא יעד שאפשר להגיע אליו וליהנות בכל עונות השנה. בחודשי החורף, המחירים במלונות נמוכים מהמחירים בחודשי הקיץ.

מלונות מומלצים בפלאייה דל כרמן ב-2024


להלן רשימה של המלונות בפלאייה דל כרמן שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון גרנד הייאט הוא ללא ספק אחד המלונות הטובים והפופולריים ביותר שתמצאו בפלאייה דל כרמן וזכה לשבחים רבים והמלצות מעולות ברשת. זהו גם אחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב הזוגות הישראלים המגיעים לפלאייה לירח דבש או לחופשה רומנטית והם העניקו לו ציונים מעולים באתר בוקינג, באתר טריפ אדווייזר ובאתרים נוספים ברשת.

המלון דורג במקום התשיעי מבין כל מלונות פלאייה בטבלת דירוג הגולשים באתר בוקינג עם ציון גולשים ממוצע מעולה של 9.2 המבוסס על כ-1200 חוות דעת מאומתות. המטיילים הישראלים הרבים שהזמינו כבר את המלון באמצעות בוקינג, ציינו שם לטובה בעיקר את השירות המפנק, הבריכות המפנקות ואת המיקום המרכזי והקירבה לים. ארוחת הבוקר במלון לעומת זאת, לא זכתה לציונים מעולים כמו שאר הפרמטרים במלון והישראלים המליצו דווקא לאכול באחד מבתי הקפה הפזורים בשדרה המרכזית הראשית הממוקמת במרחק הליכה משם ולחסוך את המחיר על ארוחת הבוקר במלון.

זהו מלון 5 כוכבים מפואר ביותר הממוקם כאמור על חוף הים וליד השדרה המרכזית של פלאייה. המלון בנוי במבנה אדריכלי מרשים ומציע 3 בריכות שחייה מפוארות, מרכז ספא ובריאות, 2 מסעדות, ברים, חדר משחקים לילדים ועוד. חדרי המלון עוצבו בקפידה רבה עם חלונות מהרצפה לתקרה, מרווחים מאוד ומציעים בין היתר גם אינטרנט אלחוטי חינם, פינת אוכל, מכונת קפה ועוד. המחיר לחדר במלון נע בין 750 ל-1100 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון בפלאייה דל כרמן שכבש את ביקורות הגולשים ברשת הוא מלון ת'ומפסון המפואר והמרשים ביותר שגם הוא נחשב לאחד הטובים ביותר בעיר ולמומלץ במיוחד לזוגות ולחופשת ירח דבש. המלון דורג במקום ה-11 באתר בוקינג וקיבל שם ציון של 9.1 המבוסס על כ-500 ביקורות גולשים מאומתות. גם באתר טריפ אדווייזר, שם דורג המלון במקום ה-22 מבין 222 מלונות, זכה המלון בהמלצות מעולות ובשבחים רבים מהגולשים.

הזוגות הישראלים הרבים שכבר הספיקו ללון במלון, ציינו לטובה גם באתר בוקינג וגם באתר טריפ אדווייזר את הפאר וההקפדה של המלון, את המיקום המעולה לשדרה המרכזית ולחיי הלילה, את רמת החדרים הגבוהה ואת הבריכה המרהיבה על גג המלון. רבים מהגולשים אף דיווחו על פינוקים מיוחדים שקיבלו מהמלון לכבוד ירח הדבש שלהם.

מדובר במלון 5 כוכבים מפואר מאוד הממוקם באמצע השדרה החמישית במיקום הכי טוב שתמצאו ומציע חדרים גדולים ומרווחים הכוללים בין היתר גם אינטרנט אלחוטי חינם ופינת ישיבה. במלון תמצאו בריכה על הגג שזכתה לתגובות נפלאות ברשת, מרכז כושר ומסעדה, שיעורי יוגה מדי בוקר על הבריכה ועוד פינוקים נוספים. המחיר לחדר במלון עומד בממוצע מתחיל ב-750 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים מלון זול בפלאייה דל כרמן אבל אחד כזה שגם נותן תמורה מעולה למחיר, מלון אבנטורה מקסיקנה יכול להיות האופציה המושלמת בשבילכם. מלון זה נחשב לאחד מנותני התמורה הטובים ביותר בפלאייה וזכה לציונים טובים מאוד ברשת ולביקורות ישראליות מעולות. המלון דורג גם במקום ה-25 (מתוך למעלה מ-200 מלונות) באתר טריפ אדווייזר.

זהו מלון 3 כוכבים הממוקם באיזור מעולה בפלאייה דל כרמן, במרחק הליכה קצר לשדרה החמישית הראשית ולחוף הים. המלון מציע 2 בריכות שחייה חיצוניות, מסעדה וחדרים הכוללים אינטרנט חינם, טלוויזיה, מזגן, כספת ומיני מקרר.

המטיילים הישראלים שכבר הספיקו ללון במלון דיווחו על תמורה מעולה למחיר הזול ביחס למלונות האחרים בעיר, על מיקום מושלם, על שירות אדיב וטוב ועל ארוחת בוקר מצויינת. המחיר במלון זה עומד בממוצע על כ-370 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

   
מלון 5 הכוכבים דה פאלם, נחשב לאחד המלונות הממוקמים במיקום הטוב ביותר בפלאייה בכלל וגם בקרב המטיילים הישראלים בפרט המחפשים קירבה למסעדות כשרות ולבית חב"ד. המלון זכה לביקורות ישראליות מעולות באתר בוקינג וזכה שם בציון מעולה של 9 על סמך כ-400 חוות דעת מאומתות של מטיילים.

המלון ממוקם בלב השדרה החמישית ובמרחק הליכה קצר לחוף הים וזכה לציונים מעולים על המיקום, על רמת הניקיון, גודל החדרים ועל השירות. המלון כולל בריכת שחייה יפה על הגג, מועדון ספא, חדר כושר ומסעדה. ארוחת הבוקר של המלון כלולה במחיר החדר.

חללי המלון וחדריו מעוצבים בעיצוב נעים לעין ומודרני והחדרים כוללים בין היתר טלוויזיה ואינטרנט חינמי. המחיר הממוצע לחדר במלון נע בין 600 ל-1000 ש"ח לזוג ללילה בהתאם לעונה בשנה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

מלון רויאל פלאייה דל כרמן הכל כלול (The Royal Playa del Carmen-All Inclusive)

ואם אתם מחפשים מלון הכל כלול מפואר ומומלץ בפלאייה דל כרמן, כדאי מאוד לבדוק את מלון רויאל המפורסם הנחשב לאחד הטובים והמפוארים ביותר בפלאייה וכבש את דירוגי הגולשים ברשת. כך למשל דורג במקום ה-11 באתר טריפ אדווייזר ובמקום הרביעי באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.3 על סמך מעל 500 חוות דעת מאומתות.

מדובר במלון 5 כוכבים מבית רשת מלונות היוקרה "real", עצום בגדולו המעניק אירוח הכל כלול ואווירה יוקרתית ומפוארת המזכירה את המלונות המפוארים והיוקרתיים של אנטליה ויעדים דומים. המלון המיועד לזוגות בלבד, ממוקם במרחק דקה הליכה מהשדרה החמישית ומחוף הים. המלון עמוס במתקנים ופעילויות המיועדות לצעירים ומבוגרים בלבד. כך למשל מציע המלון שיעורי צלילה, הופעות חיות מדי ערב, פעילויות חברתיות ועוד.

המלון כולל בריכת שחייה עצומה ומפוארת, 7 מסעדות שונות, ברים ומתקנים רבים נוספים. חדרי המלון והסוויטות הפונים אל הים או הבריכה, מצויידים בריהוט יוקרתי ובמערכת שמע איכותית, חדרי הרחצה כוללים מוצרי טיפוח וגם האינטרנט בחדרים הוא חופשי ללא תשלום. אין ספק שמדובר באחד המלונות המפוארים והמפנקים ביותר בפלאייה דל כרמן. המחיר במלון הוא בהתאם ומתחיל בממוצע ב-1500 ש"ח לזוג ללילה אך למרות המחיר, זוגות ישראלים המוכנים להשקיע עבור חופשת ירח הדבש שלהם, בוחרים ללון במלון זה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג  

ועוד כמה מלונות מומלצים בפלאייה דל כרמן


להלן עוד כמה מלונות בפלאייה דל כרמן שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון בניאן טרי מיאקובה פלאייה דל כרמן (Banyan Tree Mayakoba) - המלון השלישי הטוב ביותר בפלאייה לפי טבלת דירוגי הגולשים באתר בוקינג עם ציון מדהים של 9.4. מלון מפואר ויקר מאוד המציע וילות מפוארות ומעוצבות עם בריכה פרטית ומומלץ מאוד לחופשת ירח דבש. נחשב לאחד היוקרתיים ביותר בפלאייה. דורג במקום ה-2 בטריפ אדווייזר. המחיר: החל מ-2000 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון בי פלאיה (Be Playa) - מלון 4 כוכבים בפלאייה שזכה בהמלצות רבות ברשת. ממוקם קרוב מאוד לשדרה החמישית ולחוף הים וגם ליד בית חב"ד למי שמעוניין. מציע בריכת שחייה על הגג ומסעדת גורמה. זכה לציון 9 באתר בוקינג. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-600 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון כרמן פלאייה דל כרמן (The Carmen Hotel) - אחד המלונות המגניבים ביותר בפלאייה בפרט ובכל העולם בכלל עם סוויטות מדהימות ומעוצבות ברמה שעדיין לא ראיתם. דורג במקום החמישי המכובד באתר טריפ אדווייזר וזכה לציון מעולה של 9.1 באתר בוקינג. כולל גם מתחם חוף פרטי, בריכת שחייה על גג המלון ומתקנים נוספים. המחיר: החל מ-650 ש"ח לזוג ללילה בממוצע בלבד.
  • מלון פיירמונט מאיאקובה פלאייה דל כרמן (Fairmont Mayakoba) - מלון 5 כוכבים מפואר ביותר ומיוחד במינו המציע אירוח הכל כלול ומומלץ מאוד גם למשפחות עם ילדים. דורג במקום השישי באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.3 ובמקום ה-13 באתר טריפ אדווייזר. זהו למעשה מתחם נופש ענק המורכב מסדרה של כמה מבנים מחוברים. ממוקם תוך חורשה טבעית. מציע איזור ספא עצום הכולל גם טיפולים על צמרות העצים!, פעילויות לילדים ועוד. המחיר הממוצע: החל מ-850 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון רויאל היידאוויי פלאייה דל כרמן (Royal Hideaway) - עוד מלון מפואר וגדול המציע אירוח הכל כלול בפלאייה דל כרמן. דורג במקום השביעי בטבלת דירוג הגולשים באתר בוקינג עם ציון 9.3. מיועד לזוגות בלבד ונחשב לאחד המומלצים ביותר בפלאייה לחופשת ירח דבש. מציע גישה ישירה לחוף, בריכת אינסוף מרשימה, מרכז ספא וטיפולים מפואר ועוד. החדרים במלון מפוארים ומעוצבים בקפידה וכוללים בין היתר אינטרנט חינם, בקרת אקלים אישית וחדר רחצה משיש עם אמבט ספא. המחיר: החל מ-1300 ש"ח לזוג ללילה.

כל המלונות בפלאיה דל כרמן על גבי מפה + מחירים

Booking.com

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בפלאייה דל כרמן 2024 - הירח דבש המושלם!
מלונות מומלצים בפלאייה דל כרמן 2024 - הירח דבש המושלם!
אילו מלונות בפלאייה דל כרמן זכו בביקורות הטובות ביותר ברשת? באילו מלונות בחרו ללון הזוגות הישראלים? מהם המחירים הממוצעים במלונות אלו? ובאיזה מלון תיאלצו להיפרד (אבל בשמחה) מ-2000 ש"ח ללילה? קבלו את המדריך המושלם ללינה בפלאייה.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgi12v_f6HDsNqXTHsdrXkJfo1YX0E89POKo-ABuNIhYCPd-BumyEFXL8_VLA_J2RMiYWY8_VjiSV2C844UE52zoBsX3MvxOuVfeT6tX0mIQU0s5gb2ijJtLauEhcXfc803dS3SfDgy1XE/w640-h426/4.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgi12v_f6HDsNqXTHsdrXkJfo1YX0E89POKo-ABuNIhYCPd-BumyEFXL8_VLA_J2RMiYWY8_VjiSV2C844UE52zoBsX3MvxOuVfeT6tX0mIQU0s5gb2ijJtLauEhcXfc803dS3SfDgy1XE/s72-w640-c-h426/4.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/10/Playa-Del-Carmen-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/10/Playa-Del-Carmen-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content