/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בבנסקו - איפה הכי טוב ללון בחופשת הסקי שלכם ל-2024?

מתכננים חופשת סקי בבנסקו לעונת 2024? הגעתם למקום הנכון. אתר "תיירות נבונה" שמח להציג בפניכם את מדריך הלינה בבנסקו הטוב ביותר ברשת. אז אילו מלונות שם נחשבים למומלצים ביותר? אילו מלונות שם קיבלו את הביקורות הישראליות הטובות ביותר וכמה זה יעלה לכם? כל הפרטים, במדריך הבא.


מלונות מומלצים בבנסקו - איפה הכי טוב ללון בחופשת הסקי שלכם ל-2023?
אתר הסקי החדש בנסקו (Bansko) הממוקם בבולגריה, נחשב כיום ללא ספק לאחד מאתרי הסקי המובילים באירופה ובשנים האחרונות הפך גם ללהיט סקי חם מאוד בקרב המטיילים הישראלים שצפויים גם החורף הזה לבקר בו בהמוניהם וליהנות מסקי איכותי, ספא מפנק במלונות המפוארים של העיירה ומאווירה תיירותית מקסימה.

מדובר באתר סקי בעיירה הבולגרית בנסקו שהוקם בשנת 2004 בהשקעה מטורפת של כ-160 מיליון יורו המכיל 14 מסלולי סקי באורך של 70 ק"מ ו-14 מעליות סקי. ההקפדה על המתקנים הטובים ביותר לצד מחירים זולים בהרבה מאתרי הסקי המפורסמים של מערב אירופה, בתי המלון המעולים והמפנקים מסביב לאתר והאווירה המקסימה שמציעה העיירה, הפכו את בנסקו מהר מאוד ללהיט בקרב חובבי הסקי המתחילים והמתקדמים כאחד.

למרות שמדובר באתר סקי והעיירה מותאמת בעיקר לתקופת הסקי בחורף, מטיילים ישראלים רבים מגיעים לבנסקו בכל עונות השנה, אפילו בקיץ, ונהנים מטיולים מקסימים בטבע בהרים ובאגמים ומאווירה תיירותית מקסימה. אז אם גם אתם חושקים בחופשה בבנסקו, הגעתם בדיוק למקום הנכון.

היום באתר "תיירות נבונה" החלטנו לבדוק עבורכם אילו מלונות בבנסקו זכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת? באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים ומה הם חשבו עליהם? ומהם המחירים הממוצעים לעונת הסקי הקרובה של חורף 2023? קדימה, מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בבנסקו לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בבנסקו לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון קמפינסקי גראנד ארנה בנסקו (Kempinski Hotel Grand Arena)
  2. מלון פירין ריבר סקי בנסקו (Pirin River Ski & Spa‬)
  3. מלון פרמייר לאקז'רי מאונטיין בנסקו (Premier Luxury Mountain Resort)
  4. מלון סנט ג'ורג' פאלאס בנסקו (Saint George Palace Hotel)
  5. מלון לאקי בנסקו (Lucky Bansko Aparthotel & SPA)

קירבה לגונדולה ומתקני הספא -  על מה כדאי לשים דגש בבחירת מלון בבנסקו?


כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך המדריך, הפרמטרים החשובים ביותר שנבחרו ע"י הגולשים לבחירת מלון בבנסקו הם הקירבה לגונדולה (מעליות הסקי) שמובילות לאתר הסקי ורמת מתקני הספא שבמלון. אלו הם הפרמטרים החשובים ביותר שיעזרו לכם להגיע לבחירת המלון הטוב ביותר עבורכם בבנסקו.

החל מ-200 ש"ח לחדר משפחתי ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בבנסקו ב-2024?


אחד היתרונות המובהקים בחופשת סקי בבנסקו, הוא המחיר הזול משמעותית ביחס לאתרי סקי ידועים באירופה והתמורה המעולה שמקבלים עבורו וכפי שמיד תוכלו לראות בהמשך המדריך, מחירי המלונות המומלצים ביותר ברשת בבנסקו (גם המלונות המפוארים ביותר שם), הם זולים מאוד ומתחילים באיזור ה-200 ש"ח ללילה במלונות 3 הכוכבים הקטנים ומגיעים עד לכ-700 ש"ח בלבד במלונות 5 הכוכבים המפוארים ביותר.

כדאי לציין שמחירים אלו מתייחסים לעונת הסקי בחודשי החורף ואם תבחרו ללון במלונות אלו בתקופת הקיץ או בתקופות אחרות שאינן עונת הסקי, המחירים יורדים משמעותית, לעיתים, ליותר מחצי מחיר.


מלונות מומלצים בבנסקו ב-2024


להלן רשימה של המלונות בבנסקו שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון קמפינסקי גרנד ארנה הוא ללא כל ספק אחד המועמדים המובילים להיקרא המלון הטוב ביותר בבנסקו. עם דירוג במקום הראשון באתר טריפ אדווייזר, דירוג במקום השני באתר בוקינג וציון גולשים של 9.4 לפי כ-1000 חוות דעת מאומתות ועם ביקורות ישראליות מעולות על המלון ברשת, קשה מאוד להתווכח.

מדובר במלון 5 כוכבים מפואר ומרשים ביותר השייך לרשת מלונות היוקרה הידועה "קמפינסקי" וממוקם במיקום אידיאלי לכל מי שמגיע לחופשת סקי בבנסקו. זהו מלון מוקפד ביותר עם ירידה לפרטים הכי קטנים והוא מציע בין היתר מרכז ספא מפואר ומעוצב הכולל בריכה חיצונית ופנימית, חדר כושר, סוגים שונים של סאונה ומתקנים רבים נוספים וגם 2 מסעדות, בר ומועדון ילדים. חדרי המלון גדולים ומעוצבים בקפידה וכוללים בין היתר ריהוט עץ איכותי, אינטרנט חינם ומרפסת פרטית.

הביקורות ברשת כולל ביקורות ממטיילים ישראלים שכבר הספיקו ללון במלון, משבחות ומהללות את המלון כמעט בכל פרמטר ומציינות לטובה בעיקר את המיקום המעולה לאתר הסקי, את ארוחת הבוקר העשירה, את רמת המתקנים הגבוהה ואת השירות האדיב של הצוות. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-700 ש"ח בעונת הסקי וכ-400 ש"ח בשאר השנה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון מומלץ מאוד בבנסקו המככב בדירוגי הגולשים ברשת, הוא מלון הדירות לאקי בנסקו שדורג במקום החמישי מבין כל מלונות בנסקו שבאתר טריפ אדווייזר ובמקום הראשון מבין כל מלונות הדירות ויחידות הנופש באתר בוקינג.קום עם ציון מעולה של 9.1 המבוסס על כ-800 ביקורות מאומתות של מטיילים (כולל מטיילים מישראל שכבר הספיקו ללון בו). המלון נחשב לאחד המומלצים ביותר עבור משפחות וילדים.

זהו מלון דירות גדול המחזיק בדירוג 5 כוכבים ומציע 115 דירות גדולות ומרווחות שחלקן יכולות להכיל עד 5 נפשות בחדר. הדירות במלון כוללות מטבח מאובזר עם מקרר, מיקרוגל וכו', חלוקי רחצה למבוגרים ולילדים, אמבטיה, טלוויזיה, פינת ישיבה וגם אינטרנט אלחוטי בחינם.

המלון כולל מועדון ספא איכותי שמציע את כל המתקנים בחינם לאורחיו שכוללים בין היתר בריכות שחייה מקורות, סאונה, חדר קרח, חדר כושר, מקלחות קונטרסט ועוד וגם טיפולי בריאות רבים ומגוונים. ישנם במלון גם 2 מסעדות, מועדון לילדים ואף שירותי בייבי סיטר וקייטנות שונות לילדים. המחיר לדירה במלון זה בעונת החורף, עומד על כ-800 ש"ח לדירה משפחתית לזוג ושני ילדים. בשאר עונות השנה המחיר יורד משמעותית.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אחד המלונות הפופולריים והמומלצים ביותר בבנסקו בקרב המטיילים הישראלים, הוא מלון סנט ג'ורג' פאלאס הנחשב גם הוא לאחד הטובים ביותר עבור משפחות וזכה לדירוגים מעולים ברשת. מלון דירות זה, דורג במקום הרביעי באתר טריפ אדווייזר ובמקום החמישי באתר בוקינג עם ציון גולשים ממוצע של 8.7 (לפי מעל 1000 חוות דעת מאומתות).

המטיילים הישראלים שכבר ישנו במלון, העניקו ביקורות מעולות ברשת באתרים הבינלאומיים וציינו שם לטובה את המיקום המעולה בקרבת הרכבל (מעלית הסקי), רמת הניקיון והאבזור בחדרים, ארוחת הבוקר המגוונת ורמת המתקנים הגבוהה. המלון מותאם מאוד למשפחות ולקבוצות גדולות ומציע דירות מאובזרות הכוללות מטבח מאובזר עם שולחן אוכל, פינת ישיבה, טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי חינם. חלק מהדירות יכולות גם להכיל עד ל-6 נפשות בדירה אחת.

בנוסף, מציע המלון מועדון ספא מושקע ומאובזר עם חדרי טיפול, בריכת שחייה מקורה ומעוצבת תחת תקרת זכוכית ומסעדה. המלון מציע הצעות ללא תשלום לגונדולה (מעלית סקי) המרוחקת ממנו כ-800 מטרים בלבד. המלון נחשב גם לנותן תמורה מעולה למחיר כאשר דירה משפחתית במלון זה לזוג עם שני ילדים תעלה בעונת הסקי כ-500 ש"ח ללילה בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מגיעים עם תקציב מוגבל ומחפשים מלון זול בבנסקו אך כזה שנותן תמורה מעולה למחיר, מומלץ מאוד לבדוק את מלון וילה ורה הנחשב לאחד מהמלונות נותני התמורה הטובים ביותר בבנסקו ונחשב גם למומלץ ביותר עבור משפחות עם ילדים. המלון זכה בציונים ממש מעולים ברשת ודורג במקום השלישי באתר בוקינג בקטגוריית האורחנים בבנסקו עם ציון מדהים של 9.6 המבוסס על כ-200 חוות דעת מאומתות.

זוגות משפחות ישראליות רבות בחרו ללון במקום זה, ואלו שהזמינו את המלון באמצעות אתר בוקינג, דיווחו באתר על מיקום מושלם וקרוב מרחק הליכה למרכז ולכל ה"עניינים" בבנסקו, על שירות מעולה של הצוות וגם על ארוחת בוקר טובה.

בית הארחה זה ממוקם במרכז בנסקו ובמרחק של כ-20 דקות הליכה מהרכבל (גונדולה). המקום מציע חדרים זוגיים או משפחתיים הכוללים מרפסת, חדר רחצה פרטי, טלוויזיה וחלקם אף מחולקים לשני מפלסים עם מדרגות עץ. במקום ישנה גם מסעדה, סאונה ואמבט עיסוי. המחיר הממוצע לחדר משפחתי ל-4 נפשות עומד על כ-150 ש"ח ללילה בלבד!

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


לפי גולשי ומשתמשי אתר בוקינג.קום, מלון אמירה בוטיק הוא המלון הטוב ביותר בבנסקו והוא דורג באתר במקום הראשון בטבלת דירוגי הגולשים עם ציון 9.4 על סמך כ-400 ביקורות מאומתות של גולשים. גם באתר טריפ אדווייזר זכה המלון במקום הרביעי מבין כל מלונות בנסקו ושם הומלץ ע"י הגולשים הישראלים בעיקר לזוגות המחפשים חופשה רומנטית ומפנקת בבנסקו.

מדובר במלון בוטיק 5 כוכבים המציע 31 חדרים בסה"כ ומתקנים ברמת איכות גבוהה ביותר. מיקום המלון הוא מעולה עבור חובבי הסקי שימצאו את הגונדולה במרחק של כ-400 מטר בלבד מהמלון לצד שאטלים חינם מהמלון. המלון מעוצב בסגנון חם ובצבעי אדמה חזקים המשרים אווירה רגועה ומחממת.

המלון מציע מרכז ספא מפואר הכולל בריכת שחייה מקורה ומעוצבת, חמאם, חדר כושר וסאונה. ישנה גם חנייה פרטית בחינם וכך גם האינטרנט האלחוטי. המלון מציע דירות אירוח שונות המתאימות לזוגות און למשפחות עם 2 ילדים. חלק מהדירות כוללות גם מטבחון וסלון ומרפסת. למרות שמדובר במלון 5 כוכבים מוקפד, המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-500 ש"ח בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בבנסקו


להלן עוד כמה מלונות בבנסקו שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון פרמייר לאקז'רי מאונטיין בנסקו (Premier Luxury Mountain Resort) - אחד המלונות המומלצים ביותר בבנסקו. דורג במקום השלישי באתר טריפ אדווייזר. נחשב לאחד המומלצים לזוגות. מלון 5 כוכבים המציע בין היתר בריכה חיצונית ומקורה, מתקני ספא מפוארים ושירות הסעות לגונדולה הרחוקה כ-10 דקות הליכה. המחיר הממוצע: כ-650 ש"ח לזוג ללילה בעונת הסקי וכ-300 ש"ח בשאר השנה.
  • מלון פמילי סנטו בנסקו (Family Hotel Santo Bansko) - מלון 3 כוכבים המתאים לבעלי תקציב זול וזכה לציון מעולה ברשת עבור תמורה מעולה למחיר. דורג במקום ה-7 באתר בוקינג עם ציון 9.3 ונחשב גם למומלץ מאוד למשפחות. זכה לציונים טובים מאוד ממטיילים ישראלים שכבר הספיקו ללון במלון. ממוקם במיקום מעולה בבנסקו ליד מעלית סקי וקרוב למרכז ולרחוב הראשי. המחיר: כ-130 ש"ח בלבד לזוג ללילה.
  • מלון דיאנגל בנסקו (Family Hotel Djangal) - המלון ה-3 הטוב ביותר בבנסקו לפי ביקורות הגולשים באתר בוקינג.קום עם ציון 9.4. זכה לציונים מעולים ברשת ממשפחות ישראליות. קיבל ביקורות טובות מאוד על שירות אדיב מאוד ומיקום מעולה ומרכזי. מעלית הסקי ממוקמת כ-800 מטרים מהמלון. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-300 ש"ח ללילה למשפחה של זוג ושני ילדים.
  • מלון מומיני דבורי בנסקו (Momini Dvori Boutique Hotel) - מלון בוטיק בבנסקו שזכה לשבחים והמלצות רבות ברשת. ממוקם בלב העניינים של בנסקו ליד המדרחוב ומציע גם שירותי הסעה ללא תשלום לאתר הסקי. למרות שהוא מחזיק בדירוג 3 כוכבים בלבד, המלון מעוצב ומושקע ביותר ומומלץ מאוד לזוגות. המחיר הממוצע: כ-250 ש"ח לזוג ללילה בעונת השיא. המחיר כולל בדרך כלל ארוחת בוקר וערב.
  • מלון גרין לייף בנסקו (Green Life Ski & Spa Resor) - מלון 4 כוכבים יפה מאוד ומרשים ביותר בבנסקו ואחד הפופולריים בקרב המטיילים הישראלים. זהו מלון מעוצב ומושקע הכולל איזור ספא מפואר עם מתקנים רבים, בריכה חיצונית ומקורה, 2 מסעדות איכותיות ועוד. ממוקם במרכז בנסקו במרחק הליכה מחנויות ומסעדות רבות. זכה לציונים מעולים ברשת גם מזוגות וגם ממשפחות. זכה לציון 8.4 באתר בוקינג לפי כ-1700 ביקורות מאומתות של גולשים ודורג במקום ה-13 באתר טריפ אדווייזר. המחיר: כ-350 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

כל המלונות בבנסקו על גבי מפה + מחירים

Booking.com

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בבנסקו - איפה הכי טוב ללון בחופשת הסקי שלכם ל-2024?
מלונות מומלצים בבנסקו - איפה הכי טוב ללון בחופשת הסקי שלכם ל-2024?
מתכננים חופשת סקי בבנסקו לעונת 2023? הגעתם למקום הנכון. אתר "תיירות נבונה" שמח להציג בפניכם את מדריך הלינה בבנסקו הטוב ביותר ברשת. אז אילו מלונות שם נ
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhcxqGWmk1hgJkLmZE8qkpnMO915kUBgJfjRiJriiDbNcKp8Gkky64GidYvFj264vDremHBG7kxHQ4ZD4ppGqZtQzxRr16ekq938MRjZYr9GHuy92q6fUcwnyhxv392K_YY81qx1TCFAE0/w640-h414/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%25A0%25D7%25A1%25D7%25A7%25D7%2595.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhcxqGWmk1hgJkLmZE8qkpnMO915kUBgJfjRiJriiDbNcKp8Gkky64GidYvFj264vDremHBG7kxHQ4ZD4ppGqZtQzxRr16ekq938MRjZYr9GHuy92q6fUcwnyhxv392K_YY81qx1TCFAE0/s72-w640-c-h414/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2591%25D7%25A0%25D7%25A1%25D7%25A7%25D7%2595.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/11/Bansko-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/11/Bansko-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content