/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בקוימברה 2024 - איזה מלונות אהבו הגולשים?

מהם המלונות המומלצים ביותר בקוימברה וכמה הם יעלו לכם ב-2024? אילו מלונות שם קיבלו את הביקורות הישראליות הטובות ביותר ברשת? ואילו מלונות הם המתאימים ביותר למשפחות עם ילדים? אתר "תיירות נבונה" עם מדריך לינה מעולה לקוימברה שבפורטוגל.


מלונות מומלצים בקוימברה 2023 - איזה מלונות אהבו הגולשים?
העיר הפורטוגלית קוימברה או קואימברה (Coimbra) היא נקודת העצירה הידועה ביותר בכל טיול בפורטוגל בין טיול בליסבון לעיר פורטו וכמעט ולא תמצאו מטיילים בפורטוגל שלא עוצרים בקוימברה ולנים בה לפחות לילה אחד.

קוימברה היא אחת הערים הגדולות בפורטוגל עם נהר מקסים הנקרא נהר מונדגו וכמה אטרקציות מפורסמות ביותר כאשר המוכרת והידועה ביותר מכולן, היא האוניברסיטה העתיקה שנוסדה כבר ב-1290 ושוכנת על פסגה יפה בעיר העתיקה. זוהי אטרקציה שאסור לפספס והיא אף נחשבת לנקודת עוגן מעולה לבחירת איזור טוב לינה בעיר.

מומלץ לקרוא גם על:
המטיילים הישראלים הרבים המבקרים בקוימברה ציינו לטובה בביקורות ברשת את האנשים הנחמדים והצעירים הרבים שבעיר, את האוניברסיטה העתיקה, את הסמטאות המקסימות שפשוט מומלץ "ללכת לאיבוד" בהן וגם את המסעדות המעולות של העיר.

היום באתר "תיירות נבונה" נציג לכם מדריך לינה מעולה לכל מי שחפץ לעצור וללון לילה או שניים בקוימברה ונבדוק מהם המלונות המומלצים ביותר שם? אילו מלונות קיבלו את ההמלצות הישראליות הטובות ביותר ברשת? באיזה איזור כדאי לישון בעיר? ומהם המחירים הממוצעים של המלונות המומלצים ביותר בקוימברה ב-2023. אז קדימה, אנחנו מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בקוימברה לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בקוימברה לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון קינטה דאס לגרימאס קוימברה (Hotel Quinta das Lagrimas)
  2. מלון וילה גאלה קוימברה (Vila Gale Coimbra)
  3. מלון ויטוריה קוימברה (Hotel Vitória)
  4. מלון אוסלו קוימברה (Oslo Hotel)
  5. מלון דונה אינס קוימברה (Hotel Dona Ines Coimbra)

חפשו  - איפה כדאי לישון בקוימברה?


האיזור התיירותי והפועם של קוימברה היא העיר העתיקה והאוניברסיטה המפורסמת של העיר הנחשבת לאטרקציה המפורסמת ביותר בעיר. מרחק הליכה מאיזור זה, יבטיח לכם חופשה מהנה בעיר ולכן כדאי לחפש מלון הנמצא ברדיוס של מרחק הליכה מהאוניברסיטה וכפי שמיד תוכלו לראות מיד בהמשך הכתבה, רוב המלונות של העיר שזכו בביקורות הטובות ביותר ברשת, ממוקמים באיזור זה.



בין 400 ל-600 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בקוימברה ב-2024?


כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך המדריך, מחירי המלונות המומלצים ביותר של קוימברה לא יקרים במיוחד ביחס לערים אירופאיות גדולות ובתקציב של החל מ-400 ש"ח בלבד לזוג ללילה, תוכלו למצוא לא מעט מלונות המככבים בצמרת טבלאות דירוגי הגולשים באתרי התיירות המובילים.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לקוימברה?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לפורטוגל התקופה הטובה ביותר להגיע לקוימברה בשקלול מזג אוויר ופרמטרים נוספים, הם חודשי החורף (ינואר, פברואר ומרץ), תקופת פסח והאביב (אפריל, מאי) וחודשי הקיץ וחגי תשרי (יוני עד אוקטובר).

מלונות מומלצים קוימברה ב-2024


להלן רשימה של המלונות בקוימברה שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון אוסלו הוא ללא ספק אחד המלונות המומלצים והפופולריים בקוימברה וגם בקרב המטיילים הישראלים הרבים הבוחרים ללון במלון זה. המלון דורג במקום הרביעי המכובד מבין כל מלונות קוימברה באתר טריפ אדווייזר וזכה לציון 8.5 באתר בוקינג המתבסס על כ-4000 חוות דעת מאומתות.

הגולשים הישראלים הרבים שדירגו את המלון ברשת, ציינו לשבח בעיקר את המיקום המעולה, את השירות, את החדרים הגדולים והמרווחים ואת הבר שממוקם בקומה העליונה של המלון ומציע נוף מקסים לעיר.

זהו מלון 3 כוכבים הממוקם בלב המרכז ההיסטורי של קוימברה ממש ליד האוניברסיטה העתיקה. המלון מציע חדרים זוגיים וחדרי משפחה גדולים המתאימים למשפחות עם ילדים. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון נע בין 400 ברוב עונות השנה ל-500 ש"ח בעונת הקיץ.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון סאפינטייה הוא המלון השני הטוב ביותר מבין כל המלונות בקוימברה לפי טבלת דירוג הגולשים באתר בוקינג.קום שם הוא זכה לציון 9.4 על סמך כ-250 חוות דעת מאומתות. גם גולשי אתר טריפ אדווייזר דירגו את המלון במקום ה-10 המצוין.

מדובר במלון בוטיק המחזיק בדירוג של 4 כוכבים וממוקם ליד האוניברסיטה העתיקה שנחשב לאיזור התיירותי הטוב ביותר בקוימברה. המלון קיבל ציונים מעולים ברשת בפרמטרים רבים ובעיקר על המיקום המעולה שלו, על העיצוב והאסתטיקה ועל רמת האוכל הגבוהה מאוד.

החדרים במלון מעוצבים בסגנון המשלב בין קלאסי ולמודרני וכוללים בין היתר מיזוג אוויר, טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי חופשי. חלק מהחדרים כוללים גם פינת ישיבה. המלון מומלץ גם למשפחות עם ילדים בקוימברה כאשר הוא מציע גם חדרי משפחה המתאימים לזוג עם שני ילדים. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-700 ש"ח לזוג ללילה וכ-1000 ש"ח בממוצע לחדר משפחה לזוג עם שני ילדים ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים מלון עם אווירה בקוימברה, מלון קינטה דאס לאגרמיאס השוכן בתוך ארמון לשעבר מימי הביניים, הוא אופציה מעולה עבורכם. מלון זה הוא המלון הטוב ביותר בקוימברה לפי גולשי אתר טריפ אדווייזר והשישי הטוב ביותר לפי גולשי אתר בוקינג.קום שם זכה בציון 8.8 לפי כ-1000 חוות דעת מאומתות.

המלון זכה בתגובות מעולות גם בקרב מטיילים ישראלים שכבר זכו לישון במלון זה והעניקו לו ציונים ממש מעולים על האווירה של המקום, ארוחת הבוקר העשירה, רמת העיצוב הגבוהה של החדרים ועל שירות אדיב של צוות המלון.

זהו מלון 5 כוכבים מפואר וקטן יחסית הכולל 52 חדרים סה"כ ומציע 2 מסעדות, מרכז ספא עם בריכה מקורה, ספרייה גדולה עם ספרים עתיקים ואפילו מגרש גולף. חדרי המלון כולם מעוצבים ברמה גבוהה מאוד ומחולקים לרמות אירוח שונות כאשר חלקם כוללים גינה או אמבט מיוחד. המחיר לחדר לזוג ללילה מתחילים ב-400 ש"ח בממוצע.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון מצוין בקוימברה שזכה בהרבה מאוד ביקורות ושבחים ממטיילים ישראלים ששהו בו, הוא מלון וילה גאלה הממוקם בכניסה לעיר ועדיין בטווח הליכה לאטרקציות המרכזיות של קוימברה כמו האוניברסיטה, הגן הבוטני או הקתדרלה העתיקה.

מלון זה דורג במקום השני המכובד באתר טריפ אדווייזר ובמקום העשירי בטבלת דירוגי הגולשים באתר בוקינג עם ציון 8.5 המתבסס על כ-2500 חוות דעת מאומתות. המלון זוכה גם לפופולריות רבה בקרב מטיילים ישראלים שהעניקו לו ציונים טובים מאוד ברשת ובעיקר ציינו לטובה את רמת המתקנים הגבוהה ואת הבריכה, את המיקום ואת שירות הצוות.

המלון שמשקיף על הנהר, מציע בריכה חיצונית ובריכה מקורה, מרכז ספא הכולל חמאם, חדר כושר ועוד ו-2 מסעדות. המלון מעוצב בקפידה רבה וכך גם חדריו הכוללים ריהוט איכותי, חדר רחצה עם אמבטיה ואינטרנט אלחוטי חינם. זהו אחד המלונות המומלצים ביותר בעיר. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-420 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


ואם אתם מחפשים מלון בתקציב זול בקוימברה אך עדיין מלון עם הרבה המלצות טובות ברשת, כדאי לבדוק את מלון ויטוריה בעל 2 הכוכבים שדורג גבוה מאוד בכל אתרי הביקורות הבינלאומיים ונחשב לאחד מנותני התמורה הטובים ביותר בקוימברה. כך למשל, באתר טריפ אדווייזר, דורג המלון במקום השלישי המעולה ובאתר בוקינג במקום ה-7 לפי ביקורות הגולשים עם ציון 8.8.

זהו מלון קטן ונחמד הממוקם במרכז ההיסטורי של קוימברה במרחק הליכה מהקתדרלה הישנה, האוניברסיטה העתיקה ועוד אטרקציות רבות. תחנת הרכבת נמצאת גם היא כ-100 מטרים בלבד מהמלון ומסביב למלון תוכלו גם למצוא מסעדות וחנויות.

החדרים במלון כוללים טלוויזיה בכבלים, שולחן עבודה ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון קיבל ציונים טובים בפרמטרים רבים ובמיוחד על תמורה למחיר, מיקום מעולה ושירות מצוין. המחיר הממוצע עומד על כ-280 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


ועוד כמה מלונות מומלצים בקוימברה


להלן עוד כמה מלונות בקוימברה שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון דונה אינס קוימברה (Hotel Dona Ines Coimbra) - מלון 3 כוכבים בקואימברה שזכה להמון המלצות מעולות ברשת וזוכה גם לציונים מעולים מהמטיילים הישראלים. דורג במקום חמישי באתר טריפ אדווייזר וזכה לציון 8.4 באתר בוקינג. ממוקם במרחק הליכה מהאוניברסיטה העתיקה ואטרקציות נוספות. מציע גם חדרי משפחה ובריכה חיצונית גדולה. המחיר: כ-250 ש"ח בממוצע.
  • אכסניית פייב סנסז קוימברה (Five Senses Hostel) - לפי דירוג גולשי אתר בוקינג הרבים, זהו מקום האירוח הטוב ביותר בקוימברה עם ציונים מנצחים בפרמטרים כמו, שירות, ניקיון ובעיקר תמורה למחיר המאוד זול. המקום מושקע מאוד ומעוצב בעיצוב מודרני ומוקפד. למרות שזאת אכסנייה, המקום מציע גם חדרים זוגיים או משפחתיים עם חדר רחצה פרטי. המחיר הממוצע: החל מ-150 ש"ח בלבד לזוג ללילה.
  • מלון טיבולי קוימברה (Tivoli Coimbra) - זכה בביקורות ישראליות מעולות ברשת. זהו מלון 4מודרני ומעוצב הממוקם במרכז העיר קרוב לעיר העתיקה. מציע חדרים גדולים הכוללים םינת ישיבה וטלוויזיה. קיבל ציון 8 באתר בוקינג. המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה עומד על כ-360 ש"ח לזוג ללילה.

בתי הארחה ודירות נופש מומלצות בקוימברה


ולהלן כמה בתי הארחה ודירות נופש בקוימברה שזכו בביקורות ובהמלצות הטובות ביותר ברשת באתרי התיירות המובילים ונחשבים לזולים ומומלצים מאוד בעיר:
  • אה 33 - אסטודיוס קוימברה (Ah33 - Estúdios) - אחד מבתי ההארחה המומלצים ביותר בקוימברה והמומלצים למשפחות עם ילדים. ממוקם בלב המרכז ליד האוניברסיטה העתיקה וזכה לציון מעולה של 9.3 באתר בוקינג. מציע חדרים זוגיים וגם חדרים משפחתיים ל-4 נפשות הכוללים חדר רחצה פרטי. קיבל ביקורות מצויינות על ארוחת הבוקר. המחיר הממוצע: החל מ-200 ש"ח.
  • קזאס דה אלטה דה קואימברה (Casas Da Alta De Coimbra) -מתחם דירות נופש המתאים לזוגות או למשפחות עד 6 נפשות בדירה. המקום זכה לציון 9.3 בבוקינג לפי כ-500 חוות דעת אמיתיות של גולשים ששהו במלון כולל גם כמה של מטיילים מישראל. נמצא במרחק נסיעה קצר מהעיר העתיקה. המחיר לדירה לזוג ללילה עומד על כ-250 ש"ח בממוצע.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בקוימברה 2024 - איזה מלונות אהבו הגולשים?
מלונות מומלצים בקוימברה 2024 - איזה מלונות אהבו הגולשים?
מהם המלונות המומלצים ביותר בקוימברה וכמה הם יעלו לכם? אילו מלונות שם קיבלו את הביקורות הישראליות הטובות ביותר ברשת? ואילו מלונות הם המתאימים בי
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjLm1jPxeMuygSXhY8ee53psZVSiGKAaG87xDmvQb0LLCeehC44oIooAFWruIIV7AX3y_I-eVKyXw0ONGw1lORthWGOnFuMFhyphenhyphenAG8HSoEHwZKsfcaCCWSg0TC_fZoVkZZiUaWl-ptmwi-8/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%2599%25D7%259E%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjLm1jPxeMuygSXhY8ee53psZVSiGKAaG87xDmvQb0LLCeehC44oIooAFWruIIV7AX3y_I-eVKyXw0ONGw1lORthWGOnFuMFhyphenhyphenAG8HSoEHwZKsfcaCCWSg0TC_fZoVkZZiUaWl-ptmwi-8/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%2599%25D7%259E%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/11/Coimbra-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/11/Coimbra-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content