/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בלובלין - המלונות הטובים ביותר לפי הביקורות ב-2024!

מהם המלונות המומלצים ביותר בלובלין? אילו מלונות שם זכו בביקורות הטובות ביותר ברשת? ומהם המלונות שבחרו ללון בהם המטיילים הישראלים? אתר "תיירות נבונה" עם המדריך הטוב ביותר ברשת ללינה בלובלין.


מלונות מומלצים בלובלין  - המלונות הטובים ביותר לפי הביקורות ב-2023!
אחד היעדים הפופולריים ביותר בטיול בפולין, הוא העיר לובלין (Lublin) שמציעה למטיילים הישראלים שילוב מרתק בין ההיסטוריה של העם היהודי סביב השואה ומחנות הריכוז לבין אטרקציות תיירותיות מעניינות, אדריכלות יפה ועיר עתיקה אירופאית מרתקת. ויחד עם המחירים הזולים מאוד של המלונות, המסעדות ומרכזי הקניות, לובלין היא בהחלט יעד תיירותי מעולה ומומלץ ביותר.

מומלץ לקרוא גם על:
לובלין מרוחקת מהעיר ורשה כשעתיים וחצי נסיעה ומרבית המטיילים הישראלים המגיעים ללובלין, עושים זאת כחלק מטיול כולל בפולין ומקדישים לעיר כיום או יומיים כאשר רבים מהם משלבים גם ביקורים ביעדים נוספים בסביבת לובלין כגון העיירה זאמוש, מחנה מיידנק, עיירת הספא נאווצ'וב, הפארק הלאומי פולסקי וגם לונה פארק בשם "ילוזי פארק" המתאים למשפחות עם ילדים.

היום באתר "תיירות נבונה" החלטנו לעזור לכל מי שמחליט להישאר ללון בעיר לכמה ימים ולבדוק עבורכם אילו מלונות בלובלין זכו בהמלצות הטובות ביותר ברשת, באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים ומהם המחירים המומלצים במלונות המומלצים של לובלין לעונת התיירות של 2024. כל זה ועוד, במדריך שלפניכם.

5 המלונות הטובים ביותר בלובלין לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בלובלין לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון ויינייבסקי לובלין (Hotel Wieniawski)
  2. מלון מרקיור לובלין צנטרום (Mercure Lublin Centrum)
  3. מלון IBB גראנד לובליניאנקה (IBB Grand Hotel Lublinianka)
  4. מלון אגית לובלין (Agit Hotel)
  5. מלון קורונה ספא לובלין (Hotel Korona Spa & Wellness)

חפשו מלון ליד העיר העתיקה - איפה כדאי לישון בלובלין?


איזור העיר העתיקה והמדרחוב הראשי בלובלין הוא האיזור התיירותי והפופולרי ביותר בלובלין ומיקום המלונות בעיר נמדד לפי המרחק בהליכה משם. כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך המדריך, רוב המלונות המומלצים של לובלין ממוקמים במרחק הליכה קצר מאוד לאיזור העיר העתיקה ולכן, ההמלצה הטובה ביותר היא לחפש מלון באיזור זה.

מלונות מומלצים בלובלין 2


כ-250 ש"ח בלבד לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בלובלין ב-2024?


לובלין, כמו כל פולין, נחשבת ליעד זול באירופה וכך באים לידי ביטוי גם מחירי המלונות בעיר. כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה, מחיר המלונות הממוצע במלונות המומלצים ביותר של לובלין שזכו בביקורות הטובות ביותר ברשת, עומד על כ-350 ש"ח בלבד לזוג ללילה. ואם תרצו ממש להתפנק במלון 5 כוכבים מפואר, מחיר חדר במלון כזה יעמוד על כ-600 ש"ח לזוג ללילה בלבד. עדיין מחיר זול מאוד בהשוואה לעל יעד תיירותי אחר.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס ללובלין?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לפולין התקופה הטובה ביותר להגיע ללובלין בשקלול מזג אוויר ופרמטרים נוספים, הם בעיקר חודשי טרום הקיץ (מאי ויוני), חודשי הקיץ (יולי ואוגוסט) וחודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

מלונות מומלצים בלובלין ב-2024


להלן רשימה של המלונות בלובלין שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


למרות שזכה "רק" בציון 8.7 בוקינג, מלון אילן הוא ללא ספק אחד המלונות המומלצים ביותר בלובלין ואולי הפופולרי והמומלץ ביותר בקרב המטיילים הישראלים. אחת מהסיבות לכך היא ההתאמה לדתיים ולשומרי מסורת המגיעים ללובלין כאשר הוא מציע (כך לפי דיווחי הגולשים) מסעדה כשרה למהדרין, בית כנסת ואפילו מקווה.

המלון דורג במקום ה-9 באתר טריפ אדווייזר ובמקום ה-26 בטבלת דירוגי הגולשים באתר בוקינג.קום. המלון שוכן למעשה בבניין היסטורי שהיה בעבר המבנה של ישיבת חכמי לובלין והוסב כיום למלון. זהו מלון 4 כוכבים מושקע ומוקפד עם חדרים גדולים ומרווחים הכוללים בין היתר מיני בר, טלוויזיה וחדר רחצה פרטי. המלון מציע גם מסעדה, חדר כושר וסאונה יבשה.

המטיילים הישראלים הרבים שכבר לנו במלון זה, דיווחו בביקורותיהם בעיקר על שירות מאוד אדיב של צוות המלון, ארוחת בוקר מגוונת וכאמור, על ההיסטוריה המעניינת של המבנה והמקום. המחיר הממוצע לחדר במלון זה עומד על כ-350 לזוג ללילה בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון IBB גראנד הוא המלון השלישי הטוב ביותר בלובלין לפי דירוג גולשי אתר טריפ אדווייזר. המלון זכה גם לציון מעולה בבוקינג (8.9 לפי כ-750 ביקורות מאומתות של גולשים מרחבי העולם) וקיבל המלצות מעולות ברשת גם ממטיילים ישראלים שכבר הספיקו ללון במלון וציינו לטובה בעיקר את המיקום המצויין והמרכזי שלו, את שירות הצוות ואת התמורה המעולה למחיר.

מדובר במלון 4 כוכבים הממוקם ליד המדרחוב והעיר העתיקה של לובלין וקרוב מרחק הליכה לכל האטרקציות המרכזיות של העיר. מבנה המלון מרשים מאוד והוא למעשה בניין משוחזר בן 100 שנה. המלון מציע מתקנים איכותיים ומושקעים כגון מועדון ספא הכולל סאונה, חמאם ומגוון טיפולים, מסעדה, בית קפה ובר.

חדרי המלון גדולים מאוד ומעוצבים בקפידה רבה והם כוללים רהיטים מעוצבים, טלוויזיה, מים מינרליים ללא תשלום ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון זה עומד על כ-350 ש"ח בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


לפי גולשי אתר בוקינג הרבים, מלון ונילה הוא המלון השלישי הטוב ביותר בלובלין והוא זכה באתר לציון מעולה של 9.3 המתבסס על כ-700 חוות דעת מאומתות באתר. מלון זה נחשב גם לאחד מהמלונות נותני התמורה הטובה ביותר למחיר בעיר.

מיקום המלון הוא אחד מהיתרונות המרכזיים שלו כאשר הוא ממוקם על המדרחוב הראשי וכ-150 מטרים בלבד מהעיר העתיקה היפיפייה של לובלין. מלבד המיקום, זכה המלון להמלצות הגולשים בפרמטרים רבים כמו ארוחת בוקר משובחת ואיכותית, ניקיון מוקפד בחדרים ובחללי המלון ושירות מאוד אדיב של הצוות.

חדרי המלון כוללים בין היתר טלוויזיה, שטיחים מקיר לקיר, מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-350 ש"ח בלבד לזוג ללילה.
 
לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון מעולה בלובלין שמככב בצמרת דירוגי הגולשים ברשת הוא מלון ויינייבסקי שמדורג במקום הראשון באתר טריפ אדווייזר ובמקום הרביעי באתר בוקינג עם ציון גולשים מעולה של 9.3 המבוסס על למעלה מ-1500 חוות דעת מאומתות של גולשים מכל העולם כולל ממטיילים ישראלים רבים ברשת.

הביקורות הישראליות על המלון המופיעות בטריפ אדווייזר ובבוקינג, העניקו למלון ציונים מעולים בכל הפרמטרים וציינו לטובה בעיקר את הרמה הגבוהה של המלון, הניקיון וארוחת הבוקר. רבים מהם גם ציינו כי למרות שזהו מלון 3 כוכבים, המלון מרגיש ונראה כמו מלון 5 כוכבים.

גם מלון זה שוכן במבנה היסטורי מרשים המרוחק כמה דקות הליכה מהעיר העתיקה של לובלין. המלון מציע חדרים מעוצבים בקפידה רבה הכוללים בין היתר מיזוג אוויר, טלוויזיה, מיני בר ואינטרנט אלחוטי חופשי. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-240 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

מלון גרודצקה 20 לובלין (Hotel Grodzka 20)

ועוד מלון שראוי להיכנס לרשימת המלונות המומלצים ביותר של לובלין, הוא מלון גרודצקה 20 הממוקם בלב מרכז העיר של לובלין במרחק הליכה מהעיר העתיקה ומאטרקציות רבות כגון טירת לובלין, ארמון משפחת סביסקי או קניון לובלין פלאזה. כמו כן, מסביב למלון תוכלו למצוא מסעדות, פאבים וחנויות רבות.

המלון זכה לציון 9.4 באתר בוקינג לפי מעל ל-1000 ביקורות מאומתות של גולשים באתר ודורג בו במקום השני מבין כל מלונות לובלין המופעים באתר. גם באתר טריפ אדווייזר דורג המלון במקום גבוה והתמקם במקום השישי.

החדרים במלון מעוצבים בסגנון אומנתי ומודרני וזכו לתגובות טובות מאוד ברשת ממטיילים ישראלים שכבר הספיקו ללון במלון. גם השירות והמיקום זכו לתגובות מעולות ברשת. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון: כ-250 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בלובלין


להלן עוד כמה מלונות בלובלין שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון אין ביטווין הוטל לובלין (In Between Hotel by Vanilla) - מלון 4 כוכבים הנחשב לאחד הפופולריים ביותר בלובלין בקרב המטיילים הישראלים ונחשב גם לאחד המומלצים ביותר עבור משפחות עם ילדים כאשר הוא מציע גם חדרים משפחתיים ל-4 נפשות ויותר. ממוקם קרוב יחסית לשדה התעופה של לובלין. זכה לציון 9.3 באתר בוקינג עם למעלה מ-1700 חוות דעת מאומתות. המחיר: כ-200 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אלטר לובלין (Hotel Alter) - המלון הטוב ביותר בלובלין לפי דירוגי הגולשים באתר בוקינג. זהו מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בעיר העתיקה של לובלין. מציע גם מועדון ספא, בריכה מקורה וחדרים וסוויטות מפוארות. ממוקם כ-10 דקות הליכה מארמון סביסקי. זהו מלון יוקרתי כאשר החדרים בו מתחילים באיזור ה-600 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון לוקסור לובלין (Hotel Luxor) - מלון 3 כוכבים הממוקם יחסית רחוק מהמרכז אך זכה להמלצות מעולות ברשת. זכה לציונים טובים על ארוחת בוקר טובה, שירות אדיב וחדרים גדולים ונקיים. קיבל ציון 9.3 באתר בוקינג. מציע חדרים במחיר ממוצע של כ-200 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון מרקיור לובלין צנטרום (Mercure Lublin Centrum) - מלון זה דורג במקום הרביעי המכובד באתר טריפ אדווייזר. ממוקם כרבע שעה הליכה מהעיר העתיקה. מציע חדרים גדולים ומאובזרים ומסעדה איכותית. זכה להמלצות מעולות ממטיילים ישראלים באתר בוקינג שם קיבל את הציון 8.6. המחיר: כ-150 ש"ח בלבד לזוג ללילה.
  • מלון דום נה פודואלו לובלין (Dom na Podwalu) - אחד מהמלונות נותני התמורה הטובים ביותר בלובלין. זכה במקום שלישי בקטגוריית בתי הארחה בלובלין בבוקינג וקיבל ביקורות טובות מאוד על ארוחת בוקר, רמת שירות גבוהה וניקיון החדרים. המחיר הממוצע: כ-200 ש"ח לזוג ללילה.
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בלובלין - המלונות הטובים ביותר לפי הביקורות ב-2024!
מלונות מומלצים בלובלין - המלונות הטובים ביותר לפי הביקורות ב-2024!
מהם המלונות המומלצים ביותר בלובלין? אילו מלונות שם זכו בביקורות הטובות ביותר ברשת? ומהם המלונות שבחרו ללון בהם המטיילים הישראלים? אתר "תיירות נבונה" עם המדריך הטוב ביותר ברשת ללינה בלובלין.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjG9doIn98nnuRYrZOD__UOrZJCq8MVeJ2Sftg50WLrLHI9coU3JlBtQkpD7aDg068ZYTfu-Cz7_RXaD5K77ESSc0C-3YYCZyKbxso1CdFcMEWKc0pl7xCW5qeRx3QbB_3i1IfEbIXNiSc/w640-h428/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%259C%25D7%2595%25D7%2591%25D7%259C%25D7%2599%25D7%259F.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjG9doIn98nnuRYrZOD__UOrZJCq8MVeJ2Sftg50WLrLHI9coU3JlBtQkpD7aDg068ZYTfu-Cz7_RXaD5K77ESSc0C-3YYCZyKbxso1CdFcMEWKc0pl7xCW5qeRx3QbB_3i1IfEbIXNiSc/s72-w640-c-h428/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%259C%25D7%2595%25D7%2591%25D7%259C%25D7%2599%25D7%259F.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/11/Lublin-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/11/Lublin-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content