/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בקלגרי קנדה ב-2024 - המדריך הכי טוב שתמצאו ברשת!

העיר קלגרי היא שער הכניסה הפופולרי ביותר לטיול בהרי הרוקיס בקנדה. היום, בדקנו עבורכם מהם המלונות המומלצים ביותר בקלגרי? באילו מלונות שם בחרו ללון המטיילים הישראלים ומה הם חשבו עליהם? וגם, מהם המחירים הממוצעים במלונות אלו בעונת התיירות של 2024? כל זה ועוד, במדריך הבא.


מלונות מומלצים בקלגרי קנדה ב-2023 - המדריך הכי טוב שתמצאו ברשת!
קלגרי (Calgary) היא עיר גדולה וידידותית הממוקמת במחוז אלברטה שבקנדה ונחשבת לשער הכניסה הטוב והפופולרי ביותר לטיול בהרי הרוקיס הנפלאים. רוב המטיילים הישראלים המגיעים לטיול בפארקים והאגמים של הרי הרוקיס, בוחרים ללון בעיר את הלילה הראשון ולעיתים אף יותר מכך, ומנצלים את השהות בטיול באטרקציות שהעיר הנחמדה הזו מציעה. משם, בדרך כלל רוב המטיילים ממשיכים לפארק הלאומי באנף ושם מתחילים את הטיול האמיתי ברוקיס.

מעבר לעובדה שקלגרי היא שער הכניסה להרי הרוקיס, העיר מציעה גם הרבה מאוד אטרקציות מעניינות לזוגות ולמשפחות עם ילדים. בין האטרקציות הפופולריות בעיר, ניתן לציין את גן החיות של קלגרי שהוא גם גן החיות הגדול ביותר בקנדה ששם גם דגש על התקופה הפרה-היסטורית, מגדל קלגרי המפורסם המציע תצפית מרהיבה על העיר או את גני דבון המקסימים המציעים מתחם תצוגה ענק של צמחים, מפלים ומזרקות. אטרקציה מפורסמת נוספת בעיר היא פסטיבל הרודיאו השנתי המתקיים מדי שנה במהלך חודש יולי ומציג תחרויות רודיאו, מופעים, קונצרטים וכו'. 

מומלץ לקרוא גם על:
היום באתר "תיירות נבונה", נציג לכם את רשימת המלונות המומלצים ביותר של קלגרי שזכו בביקורות הטובות ביותר ברשת ונבדוק גם באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים ואילו ביקורות הם העניקו להם. נבדוק גם מהו האיזור הטוב ביותר לבחירת מלון בעיר ומהם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים של קלגרי בעונת התיירות של 2024. אז קדימה, מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בקלגרי לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בקלגרי לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון אפלוז קלגרי איירפורט (Applause Hotel Calgary Airport by CLIQUE)
  2. מלון אילן קלגרי (Hotel Elan)
  3. מלון קליק קלגרי איירפורט (Hotel Clique Calgary Airport)
  4. מלון בסט ווסטרן פרימייר פריפורט (Best Western PREMIER Freeport)
  5. מלון קלגארי מריוט דאונטאון (Calgary Marriott Downtown Hotel)

חפשו מלון באיזור שדה התעופה או מרכז העיר של קלגרי - איפה כדאי לישון בקלגרי?


האיזור הפופולרי ביותר ללינה בקלגרי הוא ללא ספק איזור שדה התעופה. הרוב המוחלט של המטיילים הישראלים המגיעים לקלגרי לפני הטיול להרי הרוקיס בוחרים ללון ליד שדה התעופה ומשם ממשיכים לשאר היעדים בטיול. המרחק בין שדה התעופה למרכז קלגרי במידה ותחליטו בכל זאת להעביר בו יום נחמד, הוא כחצי שעה נסיעה בלבד. אם איזור שדה תעופה, הוא מנוכר מעט עבורכם, תוכלו למצוא גם מלונות מומלצים רבים במרכז העיר ובמיוחד באיזור הדאטונטאון. בהמשך הכתבה, תוכלו למצוא גם כמה כאלו.


בין 300 ל-600 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בקלגרי ב-2024?


כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך המדריך, מחירי המלונות בקלגרי הם נוחים יחסית והמחיר הממוצע לחדר לילה במלונות הטובים ביותר של העיר, עומד בממוצע של כ-440 ש"ח לזוג ללילה וכ-550 ש"ח בממוצע למשפחה עם שני ילדים.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס להרי הרוקיס?


העונה הפופולרית והמומלצת ביותר לטיול בהרי הרוקיס הם חודשי יולי אוגוסט והיא גם עונת השיא מבחינת כמות התיירים ומחירי המלונות. החודשים ספטמבר ואוקטובר עדיין נחשבים לאפשריים לטיול באיזור וגם המחירים נוחים יותר וכמות התיירים יורדת מעט אך למרות זאת, מזג האוויר בתקופה זו יכול לשבש את הטיול ולכן, העונה הטובה ביותר להגיע לטיול ברוקיס היא בחודשי יולי אוגוסט.

מלונות מומלצים בקלגרי ב-2024


להלן רשימה של המלונות בקלגרי שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון אפלוז הוא כנראה המלון הטוב ביותר בקלגרי. כך לפחות על פי דירוגי הגולשים גם באתר טריפ אדווייזר וגם באתר בוקינג שם הוא מדורג במקום הראשון מבין כל המלונות המופיעים שם. המלון זכה לציונים מעולים בכל הפרמטרים ובמיוחד קיבל ציונים גבוהים על העיצוב האסתטי והמודרני, על המיקום הנוח ליד שדה התעופה, על רמת החדרים הגבוהה ועל התמורה המעולה למחיר.

זהו מלון 4 כוכבים מודרני הממוקם ליד שדה התעופה של קלגרי ובמרחק של כ-15 ק"מ ממרכז העיר. המלון מציע מרכז כושר מאובזר, מסעדה ושתי אמבטיות עיסוי על הגג. המלון מציע חנייה פרטית חופשית לאורחיו ולחילופין, מספק הסעה בחינם לשדה התעופה ובחזרה. זוגות ומשפחות ישראליות רבות בחרו ללון במלון זה והעניקו לו ציונים מעולים ברשת.

החדרים במלון מחולקים לחדרים זוגיים וחדרי משפחה המתאימים ל-4 נפשות בחדר. החדרים מעוצבים בקפידה רבה בסגנון מודרני ומתקדם וכוללים בין היתר, מכונת קפה, מיני בר חינם, ערכה לאמבטיה הכוללת גם ערכת צחצוח שיניים ואינטרנט אלחוטי חופשי. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-450 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון נוסף המככב בצמרת דירוגי הגולשים בקלגרי וזכה גם לביקורות ישראליות ממש מעולות ברשת, הוא מלון ווינדהם גרדן הממוקם גם הוא ליד שדה התעופה של קלגרי ומחזיק בדירוג של ארבעה כוכבים. המלון דורג במקום התשיעי באתר בוקינג עם ציון 9.2 המבוסס על כ-3000 חוות דעת מאומתות באתר. באתר טריפ אדווייזר דורג המלון במקום ה-11 מתוך 110 מלונות הרשומים באתר.

המטיילים הישראלים שכבר הספיקו ללון במלון, ציינו לטובה בעיקר את המיקום המעולה והנוח שקרוב לשדה התעופה, את התמורה למחיר ואת השירות של הצוות. גם מלון זה מעוצב בסגנון חדיש ומודרני ובין המתקנים שהוא מציע תוכלו למצוא בריכת שחייה, מסעדה וחדר כושר.

אם אתם מגיעים כמשפחה עם ילדים, תוכלו למצוא במלון חדר משפחתי המתאים ל-4 נפשות בחדראחד ללא צורך בחדר עם דלת מקשרת. החדרים כוללים טלוויזיה גדולה במיוחד וחדר רחצה פרטי. חלק מהחדרים כוללים גם פינת ישיבה ומקלחת אדים. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-250 ש"ח והחל מ-450 ש"ח למשפחה עם שני ילדים.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון נוסף שנחשב לאחד המומלצים ביותר בקלגרי ובמיוחד למשפחות עם ילדים, הוא מלון לייק ויו סיגנצ'ר אין הממוקם אף הוא ליד שדה התעופה של קלגרי. המלון דורג במקום העשירי באתר טריפ אדוויזר ובמקום ה-12 באתר בוקינג עם ציון של 9.1 על בסיס כ-2000 חוות דעת מאומתות.

משפחות ישראליות רבות בחרו ללון במלון זה והעניקו לו ציונים מעולים בפרמטרים רבים ובעיקר על הסוויטות המאובזרות, על שירות הצוות המצויין ועל המיקום מעולה ליד שדה התעופה. זהו מלון שלושה כוכבים המציע בין היתר בריכת שחייה מקורה, מסעדה, שירותי כביסה ואפילו מגרש טניס.

המלון מציע סוויטות זוגיות או סוויטות עם שני חדרי שינה המתאימות למשפחה בת 4 נפשות. הסוויטות כוללות בין היתר גם מטבח מאובזר לחלוטין הכולל מיקרוגל, תנור, מכונת קפה ומקרר. המלון נחשב לנותן תמורה מעולה למחיר שעומד בממוצע על כ-400 ש"ח לזוג ללילה וכ-700 ש"ח ללילה למשפחה עם שני ילדים.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון בסט ווסטרן פרימייר פריפורט, הוא עוד מלון הראוי להיכנס לרשימת המלונות המומלצים ביותר בקלגרי. זהו מלון 4 כוכבים שכמו רוב המלונות המומלצים של קלגרי, ממוקם בקרבה לשדה התעופה של העיר וזכה לתגובות מעולות ברשת.

המלון דורג במקום הרביעי המכובד באתר טריפ אדוויזר וזכה לציון מעולה 9.1 באתר בוקינג לפי המלצותיהם של 1000 חוות דעת מאומתות. ארוחת הבוקר במלון זכתה לביקורות מעולות של ממש באתר בוקינג בקרב הגולשים הישראלים וכך גם השירות, המיקום ושירות ההסעות החינמי אל שדה התעופה וחזור.

תוכלו למצוא במלון זה גם בריכת שחייה מקורה הכוללת מגלשת מים וחדר כושר מודרני ומאובזר. המלון וחדריו מעוצבים בסגנון מודרני ומוקפד כאשר החדרים במלון מחולקים לחדרים זוגיים סוויטות משפחתיות המתאימות למשפחות עם ילדים הסוויטות כוללות בין היתר טלוויזיה גדולה, מטבח מאובזר עם תנור ומקרר ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר הממוצע לחדר במלון לזוג ללילה עומד על כ-350 ש"ח ולמשפחה עם שני ילדים כ-550 שח ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


ואם אתם מגיעים לקלגרי עם ילדים, המלון הבא בטוח ימשוך את תשומת לבכם כאשר הוא מציע סוג של מיני פארק מים לילדים בתוך המלון - בריכת המלון כוללת 2 מגלשות מים גדולות ובנוסף, ישנה גם בריכת פעוטות. גם מלון זה ממוקם בקרבה לשדה התעופה והוא זכה בהמלצות רבות ברשת.

המלון דורג במקום ה-13 באתר טריפ אדווייזר וקיבל ציון גולשים ממוצע של 8.9 באתר בוקינג. המלון זכה לציונים טובים מאוד בעיקר בקרב משפחות עם ילדים שאהבו את פארק המים אך גם זכה לציונים טובים גם על המסעדה, השירות האדיב של הצוות ועל ארוחת הבוקר העשירה והמגוונת.

המלון מייעד את עצמו בעיקר למשפחות  ורוב חדריו יכולים לאכלס בחדר אחד ארבע נפשות וחלקם אף לשש נפשות. החדרים כוללים טלוויזיה, מיזוג, מקרר, מיקרוגל ומכונת קפה. ישנה גם חנייה ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע למשפחה עם שני ילדים במלון עומד על כ-550 ש"ח בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


ועוד כמה מלונות מומלצים בקלגרי


להלן עוד כמה מלונות בקלגרי שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון המפטון אין ביי הילטון קלגרי איירפורט נורת' (Hampton Inn by Hilton Calgary Airport North) - מלון 3 כוכבים של רשת האמפטון הידועה אין מבית הילטון. דורג במקום ה-14 באתר בוקינג ובמקום ה-12 בטריפ אדווייזר. זכה להרבה המלצות ישראליות מעולות ברשת. חלק מהמטיילים הישראלים אף ציין כי המלון מתאים מאוד לדתיים ושומרי כשרות. המלון ממוקם ליד שדה התעופה ומציע אף שירות הסעות לשדה. מציע חדרים גדולים ומרווחים. המחיר: כ-400 ש"ח ללילה לזוג וכ-600 ש"ח ללילה למשפחה.
  • מלון קליק קלגרי איירפורט (Hotel Clique Calgary Airport) - מלון עטור שבחים ברשת שדורג במקום הרביעי בטבלת דירוג הגולשים באתר בוקינג ובמקום השלישי בטריפ אדווייזר. פופולרי מאוד בקרב מטיילים מישראל המגיעים לטיול ברוקיס. מציע חדרים זוגיים וחדרי משפחה מאובזרים. ממוקם ליד שדה התעופה ומציע אף הוא שירות הסעות. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-400 ש"ח לזוג וכ-500 ש"ח למשפחה.
  • מלון ג'רמיין קלגרי (Hotel Le Germain Calgary) - אם אתם מעדיפים דווקא לחפש מלון במרכז קלגרי ולא ליד שדה התעופה, כדאי לבדוק את מלון 5 הכוכבים הבא הממוקם בלב העיר באיזור הדאונטאון. זהו מלון חדש ומודרני שזכה בביקורות מעולות ברשת (ציון 9.4 בבוקינג!). המחיר: מתחיל ב-500 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון קלגרי איירפורט מריוט אין (Calgary Airport Marriott In) - ואם אתם רוצים ללון ממש בתוך שדה התעופה של קלגרי, מלון איירפורט מריוט אין הוא אידיאלי עבורכם שכן הוא שוכן בתוף הטרמינל. המלון דורג במקום השלישי באתר בוקינג עם ציון 9.4 וזכה גם לביקורות ישראליות מעולות ממטיילים ישראלים ששהו בו. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-500 ש"ח למשפחה ללילה. 
  • מלון ווינגייט ביי ווינדהאם קלגרי (Wingate by Wyndham Calgary Airport) - מלון 3 כוכבים הנחשב לאחד מנותני התמורה הטובים ביותר בקלגרי. ממוקם ליד שדה התעופה וכ-20 דקות נסיעה ממרכז העיר. דורג במקום ה-17 בטריפ אדווייזר ובמקום השישי בבוקינג.המחיר: כ-400 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בקלגרי קנדה ב-2024 - המדריך הכי טוב שתמצאו ברשת!
מלונות מומלצים בקלגרי קנדה ב-2024 - המדריך הכי טוב שתמצאו ברשת!
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhf8JS_m4GYl1CWXLQq2W1g1w7A7_MjFfFo2ZpO4GmSbjbz1rLOq14wLKq4qN85slkDP7aDKmKAGUaRLrjhBcrpmFtycfVImyqJBmm4B-AkZM4XPegQg22gEEr5mNJhQH2va58X5GPMVO0/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%259C%25D7%2592%25D7%25A8%25D7%2599+%25D7%25A7%25D7%25A0%25D7%2593%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhf8JS_m4GYl1CWXLQq2W1g1w7A7_MjFfFo2ZpO4GmSbjbz1rLOq14wLKq4qN85slkDP7aDKmKAGUaRLrjhBcrpmFtycfVImyqJBmm4B-AkZM4XPegQg22gEEr5mNJhQH2va58X5GPMVO0/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%259C%25D7%2592%25D7%25A8%25D7%2599+%25D7%25A7%25D7%25A0%25D7%2593%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2022/11/Calgary-Best-Hotels1.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2022/11/Calgary-Best-Hotels1.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content