/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים במינכן ב-2024 - המדריך המושלם לחופשה בגרמניה!

מהם המלונות המומלצים ביותר במינכן? אספנו לכם את הרשימה של המלונות במינכן שזכו בביקורות הטובות ביותר ברשת וקיבלו ציונים מעולים גם בקרב התיירים הישראלים. אז מי במקום הראשון? היכן הם ממוקמים? וכמה הם יעלו לכם ב-2024? אתר "תיירות נבונה" עם כל התשובות.

 
מלונות מומלצים במינכן ב-2023 - המדריך המושלם לחופשה בגרמניה!
מינכן (Munich) היא אחת הערים הגדולות והפופולריות ביותר בגרמניה בפרט ובאירופה בכלל ומבוקשת מאוד על התיירים הישראלים אחרי ברלין כמובן. מינכן היא בירת מחוז בוואריה המפורסם ונחשבת לעיר מאוד ידידותית לתייר הממוצע.

מינכן מורכבת ממרכז עיר גדול ומסביבה ארבע שדרות ראשיות המקשרות בינה העיר לבין הפרוורים - ברינר שטראסה, לודוויגשטראסה, מקסימיליאנשטראסה ופרינצרגנטנשטראסה. בשדרות אלו נמצאים כמה מן המבנים המפורסמים ביותר של העיר כגון ארמון הריזנדנט, בניין התיאטרון הלאומי ואוניברסיטת מינכן. במרכז העיר נמצאים רוב האתרים החשובים והמעניינים של מינכן כגון הגן האנגלי, מוזיאון המדע, מוזיאון BMW, כיכר קארלפלאץ, בית הבירה Hofbräuhaus וכמובן כיכר מריאן שנחשבת למקום הטוב ביותר להתחיל בו את הטיול בעיר. דלגו לרשימת האטרקציות המומלצות במינכן.

מוזיאון BMW במינכן
מוזיאון BMW במינכן
אחד האירועים המזוהים ביותר עם מינכן הוא כמובן חג האוקטוברפאסט שחל בכל שנה בין חודש ספטמבר לחודש אוקטובר וכולל חגיגה שלמה של בירה בווארית מקומית, אוכל, ריקודים ומוסיקה.

מומלץ לקרוא גם על:
היום אתר "תיירות נבונה" גאה להציג לכם את המדריך ללינה במינכן הטוב ביותר ברשת ובו תוכלו למצוא את המלונות של מינכן שקיבלו את המלצות הגולשים הטובות ביותר, תוכלו ללמוד אילו מלונות קיבלו את הביקורות הישראליות הטובות ביותר, באיזה איזור כדאי לבחור מלון במינכן ומהם המחירים הממוצעים במלונות אלו לעונת התיירות הקרובה. קדימה, מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר במינכן לפי אתר טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות שדורגו במקומות הגבוהים ביותר לפי דירוג גולשי אתר הביקורות הידוע ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון ליימר הוף אם שלוס נימפנבורג מינכן (Laimer Hof am Schloss Nymphenburg)
  2. מלון מינכן פאלאס (Hotel München Palace)
  3. מלון צ'רלס אין הרווארד סקוור מינכן (The Charles Hotel in Harvard Square)
  4. מלון קרימהילד אם הירשגארטן מינכן (Hotel Kriemhild am Hirschgarten)
  5. מלון מארק מינכן (marc münchen)

חפשו מלון ליד כיכר מריאן פלאץ - איפה כדאי לישון במינכן?


במינכן ישנם כ-400 מקומות אירוח שונים בדרגות שונות כאשר רוב בתי המלון של מינכן ממוקמים במרכז העיר (כ-116 מלונות) ובאיזור שכונת לודוויגסבורשטאדט (כ-103 מלונות).

רוב המלונות במינכן הן מלונות פרטיים אך ישנם בעיר גם רשתות מלונות מוכרות כגון לאונרדו, NH, מרקורי, או איביס. רוב בתי המלון במינכן הם בעלי 3 כוכבים והם גם בדרך כלל המבוקשים ביותר. מומלץ לחפש מלון באיזור הלב של העיר ליד כיכר מריאן פלאץ משם מאוד קל להגיע לרוב האטרקציות של העיר. חובבי השופינג יעדיפו לחפש מלון סמוך לכיכר קארלפלאץ שם נמצאים כל החנויות המפורסמות של המעצבים והמותגים המפורסמים.

איזור נוסף שנחשב למועדף אצל הרבה תיירים המגיעים למינכן (בעיקר לאלו שנוחתים בלילה או ממריאים מוקדם בבוקר), הוא איזור שדה התעופה של מינכן בו ניתן למצוא לא מעט מלונות טובים ואיכותיים.

מבט מעל כיכר מריאנפלאץ. תמונה: Nicolas Vollmer מאתר פליקר לפי רישיון CC BY 2.0

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס למינכן?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לגרמניה, התקופה הטובה ביותר להגיע למינכן בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, היא עונת פסח (אפריל), עונת הקיץ (יולי ואוגוסט) ועונת החגים סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

החל מ-550 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו המלונות המומלצים ביותר במינכן ב-2024?


בבדיקה מעמיקה שערכנו במספר גדול של אתרי הזמנת מלונות ואתרי השוואת מחירים ברשת עבור המלונות המומלצים ביותר במינכן שזכו לדירוגים גבוהים בטריפ אדווייזר וקיבלו ציוני גולשים מעל 8 באתר בוקינג, מצאנו כי טווח המחירים הממוצע למלונות אלו נע בין 550 ל-1000 ש"ח לזוג ללילה.

טווח המחירים שמשתנה גם בהתאם לעונות התיירות השונות (יולי אוגוסט, ראש השנה וסוכות, חורף, חנוכה וכריסמס ועונת פסח והאביב) מתחיל ב-550 ש"ח במלונות 3 כוכבים ועולה בהתאם לאיזור ה-850 ש"ח ומעלה לזוג ללילה במלונות 4 ו-5 כוכבים.

כדאי לדעת: בתקופת חג האוקטוברפסט המפורסם שמתקיים במהלך חודש ספטמבר, מחירי כל המלונות במינכן ובמיוחד אלו הקרובים לאיזור תרזינוויסה שבו מתרחש הפסטיבל, עולים ולעיתים אף מוכפלים.

מלונות מומלצים במינכן ב-2024


בדקנו באתרי התיירות המובילים בעולם כמו טריפ אדוויזר, בוקינג ועוד וגם באתרים ישראלים כמו למטייל וכד', כדי לאסוף לכם את הרשימה של המלונות הכי מומלצים במינכן שקיבלו את הביקורות וההמלצות הטובות ביותר ברשת. להלן התוצאות:


מלון פלאצל הוא ללא ספק אחד המלונות המומלצים ביותר שתמצאו במינכן שזכה לשבחים ודירוגי גולשים מעולים ברשת. המלון דורג במקום ה-16 באתר טריפ אדווייזר מתוך כ-400 מלונות הרשומים באתר ובמקום ה-3 בטבלת דירוגי הגולשים באתר בוקינג שם זכה לציון 9 שנקבע על פי ממוצע של כ-3000 חוות דעת מאומתות של גולשים.

מטיילים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה במהלך שהותם במינכן וציינו לשבח בעיקר את המיקום המעולה של המלון, את ארוחת הבוקר והשירות האדיב של הצוות. מדובר במלון 4 כוכבים הממוקם במרכז מינכן כ-2 דקות הליכה מכיכר מריאנפלאץ, שוק ויקטואלינמארקט, האופרה הממלכתית של בוואריה ואטרקציות נוספות. סמוך למלון נמצא גם מדרחוב עם המון חנויות, מסעדות ובתי קפה.

ארוחת הבוקר של המלון נחשבת למעולה וזכתה לשבחים רבים ברשת. המלון מציע גם חדר כושר ומרכז ספא, מסעדה ופאב. חדרי המלון כוללים חלונות קיר גדולים לצפייה מירבית של הנוף, ריהוט מעץ ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע לחדר במלון נע בין 600 ל-900 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון במינכן שזכה להרבה מאוד ביקורות טובות מישראלים, מלון אלופט הוא בדיוק אחד מהמלונות האלו. הגולשים הישראלים שהזמינו את המלון באתר בוקינג ציינו באתר לטובה את מיקומו של המלון, את עיצוב המלון ואת חדריו הגדולים. סה"כ זכה המלון בבוקינג לציון גולשים 8.8 על פי ממוצע של כ-2200 ביקורות מאומתות של גולשים.

מיקום המלון כאמור, נחשב למעולה במינכן והוא ממוקם כ-10 דקות הליכה מכיכר מראינפלאץ. תחנת הרכבת המרכזית של מינכן מרוחקת 2 דקות הליכה בלבד מהמלון וכך גם אטרקציות כמו תרזינוויסה שם מתקיים פסטיבל אוקטוברפסט המפורסם, וקתדרלת פראוונקירשה נמצאות סמוך למלון.

המלון חדיש ומעוצב בקפידה רבה ומציע חדרים גדולים במיוחד המעוצבים בסגנון מודרני וכוללים מיטה גדולה במיוחד, מוצרי טיפוח איכותיים ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-650 ש"ח בתקופת הקיץ.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

הגן האנגלי במינכן. תמונה: Polybert49 מאתר פליקר לפי רישיון (CC BY-SA 2.0)



 
מלון נוסף הממוקם במרכז העיר וסמוך לתחנת הרכבת המרכזית של מינכן הוא מלון וי ואדי הוטל באייר 89 שזכה לביקורות וציונים טובים מאוד ברשת. ממוצע של כ-2500 ביקורות גולשים באתר בוקינג קבע את הציון 8.6 שנחשב לציון טוב מאוד באתר.

זהו מלון 3 כוכבים המציע מחירים יחסית זולים ונחשב לאחד מהמלונות נותני התמורה הטובים ביותר במינכן. המלון וחדריו מעוצב בסגנון חדיש ומודרני עם צבעים שלווים ומרגיעים. החדרים כוללים טלוויזיה, מיני בר, שולחן עבודה ואינטרנט חינם.

הביקורות על המלון ברשת ציינו לטובה את השירות האדיב של הצוות, המיקום, ואת המסעדה שבמלון. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-550 ש"ח לזוג + ילד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם רוצים למצוא גם מלון שנחשב לאחד המומלצים במינכן עם הרבה ביקורות ישראליות מעולות, גם מלון שמציע מחירים זולים ונותן תמורה מעולה למחיר וגם מלון במיקום מעולה במינכן, מלון ארטהוטל הוא ללא ספק אחד המועמדים הטובים ביותר שתמצאו.

מדובר במלון 3 כוכבים הנחשב לאחד הפופולריים והמומלצים ביותר באתר בוקינג עם למעלה מ-7000 חוות דעת מאומתות (מספר די נדיר של חוות דעת באתר) של גולשים מרחבי העולם כולל ביקורות מעולות של מטיילים מישראל שהספיקו ללון במלון וציינו לטובה בעיקר את ארוחת הבוקר המעולה (שנחשבת לאחת הטובות במלונות העיר), את המיקום ואת שירות הצוות.

המלון מעוצב בסגנון אומנותי מוקפד כאשר חללי הפנים מעוצבים בסגנון ארט פופ. המלון ממוקם במיקום מעולה במינכן ליד תחנת הרכבת המרכזית ומתחם האוקטוברפסט ואטרקציות נוספות של העיר. אין ספק שזהו אחד המלונות המומלצים ביותר שתמצאו במינכן. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-400 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון מארק מינכן הוא מלון 4 כוכבים מודרני ומוקפד המדורג במקום ה-7 בטריפ אדוויזר וקיבל גם ציונים מעולים באתר בוקינג ואתרים נוספים. מלון זה נחשב גם לאחד הפופולריים ביותר במינכן בקרב המטיילים הישראלים שהרעיפו עליו שבחים רבים על מיקום מעולה, ארוחת בוקר מצויינת ושירות טוב של צוות המלון

מחיר הממוצע לחדר במלון הוא סביר בהחלט לתמורה שהוא מציע שהיא מרחק של כרבע שעה הליכה מכיכר מריאנפלאץ, חדרים אטומים לרעש, אינטרנט אלחוטי בחינם, חדר אוכל מודרני ומעוצב ועוד.

לתיירים המגיעים עם ילד קטן למינכן, ילדים מתחת גיל 3 פטורים מתשלום במלון (בשימוש בתשתית המיטות הקיימת). המחיר הממוצע לחדר ללילה לזוג עומד על כ-640 ש"ח ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



ועוד כמה מלונות מומלצים במינכן


והנה עוד כמה מלונות מומלצים במינכן שזכו להמלצות וציונים מעולים ברשת שכדאי לבדוק:
  • מלון מרקורי מינכן אלשטאדט (Mercure Hotel München Altstadt) - מלון 3 כוכבים במינכן הממוקם באיזור העיר העתיקה של העיר וזכה לביקורות טובות מאוד ברשת (ציון 8.5 באתר בוקינג). כיכר מריאנפלאץ ממוקמת כמה דקות הליכה בלבד מהמלון. המחיר: כ-700 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון רוקו פורטה דה צ'ארלס מינכן (Rocco Forte The Charles) - המלון הטוב ביותר במינכן לפי טבלת דירוגי הגולשים באתר בוקינג (ציון 9.2) והשני הטוב ביותר לפי גולשי טריפ אדווייזר. מלון 5 כוכבים מפואר ויוקרתי הממוקם ליד הגן הבוטני העתיק של מינכן. מציע מחיר ממוצע של כ-1600 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון פרינצרגנט מינכן (Hotel Prinzregent) - מלון 4 כוכבים עם ביקורות מעולות ברשת. דורג במקום הרביעי באתר בוקינג עם ציון 9. ממוקם באיזור שקט ומתאים למי שמחפש להתרחק מהמולת המרכז. מציע מתקנים רבים כגון מסעדה, איזור ספא ועוד. המחיר: כ-550 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון באייר'ס מינכן (Hotel Bayer´s) - אחד המלונות הטובים ביותר בקטגוריית תמורה מעולה למחיר במינכן. זכה לציון גולשים ממוצע של 9 באתר בוקינג על סמך כ-2200 חוות דעת מאומתות של גולשים וזכה לביקורות ישראליות מעולות ברשת גם ממשפחות. ממוקם לא רחוק מאיצטדיון הביתי של באיירן מינכן. מצעי מחירים ממוצעים של כ-550 ש"ח לזוג ללילה.
  • מוטל וואן מינכן סנדלינגר טור (Motel One München Sendlinger Tor) - מלון זול במינכן שזכה בהמלצות מעולות ברשת. ממוקם בעיר העתיקה של מינכן וכ-10 דקות הליכה מכיכר מריאנפלאץ. פופולרי מאוד בקרב זוגות ומשפחות עם ילדים במינכן. המחיר: כ-320 ש"ח בלבד.

דירות נופש מומלצות במינכן


ואם אתם מחפשים דווקא דירת נופש במינכן, הנה כמה מדירות הנופש הטובות ביותר במינכן שזכו לביקורות הישראליות הטובות ביותר ברשת:
  • מלון סנטרל הוטל-אפארט מינכן (Central Hotel-Apart München) - מלון דירות שגרף שבחים וביקורות מעולות ברשת בקרב זוגות ומשפחות ישראליות. מציע דירות מאובזרות הכוללות גם מטבחון וכלי מטבח. המחיר הממוצע לזוג עם ילד עומד על כ-520 ש"ח בלבד.
  • מלון רזידנס אין ביי מאריוט מינכן סיטי איסט (Residence Inn by Marriott Munich City East) - מלון דירות מאובזרות קומפלט בדירוג של 4 כוכבים שנחשב לאחד המומלצים ברשת. זכה לציון 8.3 בבוקינג. ממוקם במרחק נסיעה קצר למרכז העיר. המחיר הממוצע למשפחה עם שני ילדים עומד על כ-700 ש"ח ללילה.
  • אדג'יו אקסס מינכן סיטי אולימפיה-פארק (Adagio access München City Olympiapark) -מלון דירות מומלץ מאוד ברשת שמציע מחירים זולים ביותר. הדירות מאובזרות במטבח מלא הכולל מקרר, מיקרוגל, פינת אוכל וכד'. ממקום באיזור טוב במינכן, כ-10 דקות הליכה ממרכז העיר. המחיר: כ-450 ש"ח למשפחה עם 2 ילדים.

כל המלונות במינכן על גבי מפה + מחירים

Booking.com

אטרקציות מומלצות במינכן


מינכן מציעה לא מעט אטרקציות ומוקדי עניין לבקר ולטייל בהם. האיזור התיירותי והמרכזי ביותר בעיר, הוא כיכר מריאן (מריאנפלאץ) הנחשבת לנקודת העוגן המרכזית לכל טיול או סיור בעיר. שם תמצאו את בית העירייה עם מגדל הפעמונים המפורסם, את מוזיאון הצעצועים, כנסיית פטר ומקומות מעניינים נוספים.

מומלץ לבקר גם בפארק האולימפי בו התקיימו המשחקים האולימפיים והטבח הנוראי בספורטאים הישראלים ולא כדאי גם לפספס את הגנים האנגליים שיעבירו לכם חצי יום בכיף.

במינכן גם מוזיאונים רבים. הבולטים שבהם הם מוזיאון רזידנס הנחשב לאחד המרשימים באירופה, מוזיאון BMW המפורסם או מוזיאון הלגולנד המיועד בעיקר למשפחות עם ילדים.

ואם יש לכם יום פנוי, מומלץ גם לצאת קצת מהעיר עצמה ולקחת סיור מודרך בטירת נוישוונשטיין המרשימה הנחשבת לאחת המרהיבות ביותר בעולם או להגיע לסיור בקן הנשרים בברכטסגאדן מזלצבורג.


תמונה למעלה: John Morgan מאתר flickr לפי רישיון CC BY 2.0

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים במינכן ב-2024 - המדריך המושלם לחופשה בגרמניה!
מלונות מומלצים במינכן ב-2024 - המדריך המושלם לחופשה בגרמניה!
מהם המלונות המומלצים ביותר במינכן? אספנו לכם את הרשימה של המלונות במינכן שזכו בביקורות הטובות ביותר ברשת וקיבלו ציונים מעולים גם בקרב התיירים הישראלים
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg-YoMs0TUdh4FIS82nXeD0IYrX_jmBN2uBII1jN6R299e1fWYGTx909XNlqAwvd3ZYuphA0eCy2_qbqRTXWUKsYckTBJ6UC7Iku4rljK_kixUTOp_hxAHzXByu6NujP-35HCURJiK06YQ/w640-h422/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%2591%25D7%259E%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%259B%25D7%259F.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg-YoMs0TUdh4FIS82nXeD0IYrX_jmBN2uBII1jN6R299e1fWYGTx909XNlqAwvd3ZYuphA0eCy2_qbqRTXWUKsYckTBJ6UC7Iku4rljK_kixUTOp_hxAHzXByu6NujP-35HCURJiK06YQ/s72-w640-c-h422/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%2591%25D7%259E%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%259B%25D7%259F.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2014/10/MunichHotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2014/10/MunichHotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content