/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות ליד דיסני אורלנדו 2024 - איזה מלון הכי מומלץ באיזור?

איזה מלון ליד דיסני אורלנדו קיבל את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות הכי אהבו התיירים הישראלים ועל איזה מלון הם המליצו? ומהם המחירים הממוצעים של מלונות אלו לעונת התיירות הקרובה של 2024? וגם, כמה טיפים לרכישת כרטיסים לפארק. כל מה שרציתם לדעת לפני שאתם מזמינים מלון בדיסני וורלד פלורידה, בכתבה הבאה.


מלונות ליד דיסני אורלנדו 2023 - איזה מלון הכי מומלץ באיזור?
בכתבה האחרונה עסקנו וסקרנו עבורכם מלונות בדיסנילנד קליפורניה והצגנו לכם את המלונות הכי מומלצים שם לפי ביקורות הגולשים ברשת. היום אנחנו נשארים באותו נושא אך נוסעים מזרחה לפלורידה שם נמצא פארק דיסני הגדול ביותר הנקרא "דיסני וורלד".

פארק דיסני אורלנדו (והפארקים הרבים מסביבו כמו יוניברסל, סי וורלד ועוד) מושכים אליהם מדי שנה משפחות ישראליות רבות והוא אחד היעדים המתויירים והפופולריים ביותר בארה"ב. זהו הפארק הראשון שנבנה ע"י דיסני ונחשב גם לגדול ביותר מכל שאר הפארקים. הפארק מחולק למעשה ל-4 פארקים שונים וכדי להספיק את כולם או את רובם, מטיילים רבים בוחרים לבלות בו כמה ימים ולפרוס את הביקור לפארק אחד בכל יום.

היום באתר "תיירות נבונה" נציג לכם את כל מה שצריך לדעת לינה באיזור פארק דיסניוורלד אורלנדו ונציג את המלונות הטובים והמומלצים ביותר ליד דיסני אורלנדו שזכו בהמלצות הטובות ביותר ברשת, נבדוק גם איזה מלון קיבל את הביקורות הטובות ביותר מאת התיירים הישראלים ומהם המחירים הממוצעים של מלונות אלו בעונת התיירות הקרובה ונלמד גם מהי הדרך הטובה והמומלצת ביותר לרכוש כרטיסים לפארק. אז בואו נתחיל.

5 המלונות הטובים ביותר בדיסני אורלנדו לפי טריפ אדווייזר


ראשית, באתר טריפ אדוויזר הידוע, דירגו את המלונות הטובים ביותר בתוך פארק הנופש דיסניוורלד בדירוג שנקבע לפי המלצות הגולשים הרבות באתר. אז אלו הם חמשת המלונות הטובים ביותר לפי גולשי אתר טריפ אדוויזר:
  1. מלון פור סיזנס אורלנדו (Four Seasons Resort Orlando)
  2. אתר הנופש הפלורידיאני הגדול של דיסני (Disney's Grand Floridian Resort‬)
  3. מלון ביי לייק טאוור (Bay Lake Tower)‬
  4. מלון הולידיי אין אורלנדו - דיסני ספרינגס אריאה (Holiday Inn Orlando – Disney Springs™ Area)
  5. מלון דיסני ויילדרנס לודג' (Disney's Wilderness Lodge‬‬)

עולם הים, יוניברסל סטודיו ועוד - דיסניוורלד הוא לא הפארק היחיד באורלנדו


ובכן, אורלנדו היא ללא ספק עיר הפארקים הגדולה ביותר בארה"ב ומשפחה שמתכננת חופשה עם הילדים יכולה להעביר זמן רב בין הפארקים השונים מבלי להשתעמם לרגע אחד. פארק דיסניוורלד שמחולק בעצמו לארבעה פארקים גדולים וענקיים, הוא כמובן המוכר והגדול ביותר מבין הפארקים ומושך אלי ואת רוב התיירים מרחבי העולם אך ישנם גם פארקי ענק נוספים הצמודים אליו ומהווים אטרקציה לא פחות מעניינת מדיסניוורלד אורלנדו.


עולם הים למשל הוא פארק מים ואחד הגדולים בעולם המציע מתקנים מעניינים ביותר לאוהבי המים והבריכות, יוניברסל סטודיו גם נחשב לפארק מצוין ומפורסם ביותר הבנוי כולו בהשראת הסרטים המפורסמים של הוליווד ופארקים נוספים באיזור כמו פארק המים ווט אנד ווילד (Wet And Wild), אקווטיקה ועוד.

חפשו מלון באורלנדו או בקיסימי - איפה כדאי לישון באורלנדו?


פארק דיסני וורלד ממוקם בעיר אורלנדו שבפלורידה שמכילה בתוכה מלונות רבים כאשר רובם מותאמים למשפחות עם ילדים שהן קהל היעד התיירותי העיקרי באיזור. ישנם מלונות רשמיים מטעם חברת דיסני הממוקמים בצמוד לפארק וכוללים גם בונוסים לאורחים כמו כניסה מהירה, הסעות לפארק וכד', אך מכיוון שבדרך כלל מדובר במחירים גבוהים למשפחה, מרבית המשפחות הישראליות בוחרות ללון דווקא במלונות אחרים הממוקמים במרחק נסיעה קצר מהפארקים ומציעים לא פחות אפשרויות (כולל שאטלים חינם לפארק במקרים רבים) ואטרקציות לילדים במחירים נמוכים בהרבה ומציעים תמורה טובה יותר למחיר.


גם העיר קיסימי הממוקמת מרחק נסיעה קצר מאוד לפארק, נחשבת לאיזור מומלץ מאוד ללינה למשפחות באיזור פארק דיסני והיא מציעה מלונות רבים או דירות נופש. מטיילים ישראלים רבים בוחרים ללון בעיר זאת.

כ-500 עד 800 ש"ח למשפחה ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר ליד דיסני אורלנדו ב-2024?


מבדיקה מעמיקה שערכנו באתרי הזמנות בינלאומיים ובאתרי השוואת מחירים שונים, מצאנו כי המחירים הממוצעים של המלונות המומלצים ביותר ליד דיסני אורלנדו בתקופות הפופולריות כגון חודשי הקיץ יולי ואוגוסט, עונת החגים ראש השנה וסוכות או עונת האביב וחופשת פסח, נעים בממוצע בין 500 ל-800 ש"ח לחדר משפחתי של 4 עד 6 נפשות.

יש לציין כי טווח מחירים זה משקף את המלונות שזכו להמלצות והביקורות הטובות ביותר ברשת באתרים מובילים כמו בוקינג, טריפ אדווייזר ועוד. בהמשך הכתבה, תוכלו למצוא גם מלונות זולים יותר שזכו לביקורות טובות ומציעים מחיר של כ-400 ש"ח בלבד.

כמה עולים כרטיסים לדיסני אורלנדו ואיך קונים? - המדריך השלם!


לפני שנמשיך עם מדריך הלינה, רק רצינו להוסיף כי בסוף כתבה זו, תוכלו למצוא מדריך קצר אבל אינפורמטיבי וקל להבנה, כיצד לרכוש בצורה הטובה ביותר כרטיסים לפארק דיסני וורלד אורלנדו וטיפים חשובים שיעשו לכם סדר במשימה הלא פשוטה הזו. לחצו כאן כדי להגיע ישירות למדריך או המשיכו עכשיו בכתבה על המלונות המומלצים ביותר בפארק ובאיזור. 

מלונות מומלצים ליד דיסני אורלנדו 2024


להלן רשימה של המלונות המומלצים ביותר באיזור פארק דיסני באורלנדו שקיבלו את הביקורות הטובות ביותר באתרי התיירות המובילים ברשת כמו בוקינג, טריפ אדווייזר ועוד:


מלון סטייברידג' הוא ללא ספק בין המלונות הטובים והמומלצים ביותר באיזור דיסני אורלנדו והוא זכה גם לחוות דעת מעולות של מטיילים ישראלים ביניהם גם משפחות רבות. המלון זכה בציון מעולה באתר בוקינג של 9.1 ודורג במקום ה-17 באתר טריפ אדווייזר מתוך 333 מלונות הרשומים באתר.

מטיילים ישראלים רבים כולל משפחות, בחרו במלון זה בחופשה שלהם בדיסני אורלנדו וציינו לשבח ברשת את המיקום המעולה של המלון, את גודל החדרים ורמת האיבזור. המלון עצמו ממוקם במרחק נסיעה קצר מדיסני אורלנדו וכן מהפארקים סי וורלד ויוניברסל. המלון מציע גם שירות הסעות חינם לפארק דיסני.

המלון שמדורג 3 כוכבים, מציע בריכה חיצונית מחוממת ו-150 סוויטות גדולות ומרווחות המותאמות למשפחות. הסוויטות כוללות אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה, מטבח מלא ועוד. המחיר הממוצע לסוויטה במלון הוא כ-650 ש"ח ל-4 נפשות בחדר.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון זה הוא אחד המלונות המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים באיזור דיסני אורלנדו. המלון נחשב לאחד הפופולריים ביותר באתר בוקינג שם זכה לציון 8.9 ולביקורות ישראליות מעולות. אחד היתרונות במלון זה הוא הכניסה המוקדמת לפארק עולם הקסמים של הארי פוטר ולפארק המים וולקנו ביי של יוניברסל וכן שירות הסעות (שאטלים) בחינם.

מדובר במלון 3 כוכבים הכולל בתוכו 2 בריכות שחייה עם מתקנים ומגלשות מים הפתוחות גם בשעות הערב, אולם באולינג, חדר משחקים, ו-4 מסעדות שונות. המלון הוא ענק בגודלו ומציע סוגים רבים של חדרים זוגיים וחדרי משפחה גדולים ומרווחים שחלקם יכולים להכיל עד 8 נפשות.

החדרים במלון גדולים ומרווחים וזכו לציונים מעולים ברשת. המחיר לחדר למשפחה במלון מתחיל בממוצע ב-700 ש"ח ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון ליד דיסני אורלנדו המככב בדירוגי הגולשים ברשת, הוא מלון ריגל אוקס הממוקם בעיר קיסימי ומרוחק כ-10 ק"מ מפארק דיסני אורלנדו. מדובר במלון דירות נופש מפואר ביותר המציע דירות מפוארות וגדולות שזכו לשבחים רבים ברשת. הדירות והמלון עצמו עוצבו בקפידה רבה. הדירות כוללות 2 עד 4 חדרי שינה, אמבט עיסוי פרטי בחדר, מטבח מאובזר, מכונת כביסה וכל מה שמשפחה עם ילדים צריכה לחופשה ארוכה.

המלון המחזיק בדירוג 4 כוכבים, דורג באתר טריפ אדווייזר במקום ה-3 מבין המלונות בקיסימי וזכה גם לחוות דעת מעולות באתר בוקינג שם זכה לציון 8.8 על סמך כ-2000 חוות דעת מאומתות (כולל ביקורות מעולות של משפחות מישראל).

ישנם סה"כ 212 דירות נופש במלון שבו תוכלו למצוא גם בריכה, חדר כושר ומסעדה. המחיר הממוצע למשפחה (עד 6 נפשות) ללילה במלון עומד על כ-1050 ש"ח ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון פלורידייס רזורט אורלנדו הוא ללא ספק אחד המלונות המומלצים ביותר בקרב המשפחות הישראליות וזכה בציונים מעולים ובהמלצות רבות ברשת. המטיילים הישראלים שהספיקו ללון במלון דיווחו על שירות מעולה של הצוות, מיקום מצוין לפארקים, רמת חדרים גבוהה והתאמה מושלמת למשפחות עם ילדים.

המלון שמוגדר 4 כוכבים, דורג במקום ה-18 באתר טריפ אדווייזר מבין 333 מלונות באורלנדו ומציע בריכת שחייה ענקית, שירות הסעות הלוך חזור לפארק דיסני ולפארקים הנוספים, חדרים גדולים במיוחד עם 2 או 3 חדרי שינה המתאימים למשפחות עם ילדים וחנייה ואינטרנט אלחוטי בחינם. פארק דיסני מרחוק מהמלון במרחק נסיעה קצר.

המלון מציע 432 סוויטות משפחתיות הכוללות 2 עד 3 חדרי שינה ומאובזרות קומפלט כולל גם מרפסת פרטית, מקרר, מטבח מאובזר, מכונת כביסה ומייבש כביסה וכו'. המחיר הממוצע למשפחה של עד 6 נפשות ללילה הוא כ-550 ש"ח בלבד. אין ספק שזהו אחד מהמלונות המומלצים שתמצאו בדיסני אורלנדו למשפחות.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון נוסף שחייב להיכנס לרשימת המלונות המומלצים ביותר ליד דיסני אורלנדו הוא מלון האפימאג הממוקם לו בקיסימי (כרבע שעה נסיעה מהפארק) ונחשב למלון ה-2 הטוב ביותר בקיסימי לפי ציוני הגולשים באתר בוקינג (ציון מעולה של 9.3 לפי כ-1200 חוות דעת מאומתות) ול-4 הטוב ביותר לפי גולשי אתר טריפ אדווייזר.

גם מלון זה מציע דירות נופש מאובזרות לחלוטין המורכבות משני קומות וכוללות מטבח מאובזר, מכונת כביסה ומייבש, טלוויזיה, ומרפסת. המלון מציע גם 2 בריכות שחייה חיצוניות ומחוממות וחדר כושר. מטיילים ישראלים רבים בחרו במלון זה והעניקו לו ציונים מעולים ברשת.

המחיר הממוצע לדירה במלון זה עומד על כ-650 ש"ח למשפחה ללילה בעונת הקיץ.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



ועוד כמה מלונות מומלצים ליד דיסני אורלנדו


והנה עוד כמה מלונות ליד פארק דיסני ופארקים נוספים שקיבלו המלצות וציונים מעולים ברשת:

  • מלון דרורי אין אורלנדו (Drury Inn & Suites Orlando) - מלון 3 כוכבים באורלנדו שזכה לציונים מעולים ממטיילים ישראלים וקיבל ציון מעולה של 9.2 באתר בוקינג. מדורג במקום ה-8 בטריפ אדווייזר. המלון עובד בשיתוף פעולה עם פארק יוניברסל ומציע שאטלים לפארק. כ-500 ש"ח למשפחה ללילה בממוצע.
  • מלון שרתון ויסטאנה אורלנדו (Sheraton Vistana Villages Resort Villas) - מלון מומלץ מאוד למשפחות במרחק נסיעה קצר מדיסני ויוניברסל. זכה לביקורות מעולות ברשת בעיקר על החדרים הגדולים ועל רמת השירות. זכה לציון 8.9 בבוקינג. המחיר: כ-500 ש"ח למשפחה ללילה.
  • מלון האמפטון אין ליד סי וורלד (Hampton Inn Orlando near SeaWorld) - מלון זה דורג במקום ראשון באתר בוקינג לפי ציוני הגולשים באתר. ממוקם צמוד לפארק סי וורלד. מלון חדש יחסית שקיבל גם ביקורות ישראליות מעולות. מציע חדרי משפחה ב-600 ש"ח ללילה בממוצע.
  • מלון פיירפילד אין סוויטס אורלנדו (Fairfield Inn Suites Orlando) - אחד המלונות שגרפו את הביקורות הטובות ביותר בקרב משפחות ישראליות באתר בוקינג שם זכה גם לציון 8.9 על סמך כ-2000 חוות דעת מאומתות. ממוקם קרוב לכל הפארקים ומציע גם הסעות בחינם. כ-600 ש"ח ללילה לחדר משפחתי.
  • מלון פארקווי אינטרנשיונל אורלנדו (Parkway International By Diamond Resorts) - מלון מעולה ליד פארק דיסני המציע וילות למשפחות מרוהטות ומאובזרות לגמרי. זכה לציון 8.9 בבוקינג ולביקורות ישראליות טובות מאוד. המחיר למשפחה ללילה: כ-600 ש"ח בממוצע.

מלונות זולים ומומלצים בדיסניוולרד אורלנדו (עד 300 ש"ח ללילה בממוצע)

 
ולסיום, הנה המלצה לכמה מלונות זולים באורלנדו ליד דיסניוורלד שעולים בסביבות ה-300 ש"ח ללילה וקיבלו המלצות טובות ברשת מזוגות ומשפחות עם ילדים:

והנה כל המלונות המומלצים באיזור דיסני אורלנדו על גבי מפה + מחירים

Booking.com

המדריך השלם לרכישת כרטיסים לפארק דיסני וורלד אורלנדו


להלן מדריך קצר ומתומצת שיסביר לכם בדיוק מהם סוגי הכרטיסים לפארקים? מה הם כוללים? כמההם עולים ואיפה הכי כדאי לקנות?

ובכן, פארק דיסני וורלד מחולק לארבעה פארקים שונים שהם:

  1. פארק ממלכת הקסמים (Magic Kingdom Park)
  2. פארק הוליווד סטודיו (Disney’s Hollywood Studios)
  3. פארק ממלכת החיות (Disney’s Animal Kingdom Park) 
  4. פארק אקפוט (Epcot)
כרטיס כניסה סטנדרטי לדיסני וורלד אורלנדו מעניק לכם כניסה לפארק אחד בלבד (ליום אחד בלבד). לחילופין, ניתן לרכוש כרטיס משולב שנקרא "Park Hopper", והוא יעניק לכם כניסה לכל הפארקים ובאמצעותו תוכלו לדלג (באותו יום) בין פארק לפארק. אם תרצו לרכוש כרטיסים ליותר מיום אחד, תידרשו לקנות כרטיסים לפי מספר הימים שתרצו.

מחיר הכרטיסים לדיסני וורלד אורלנדו משתנה בהתאם לסוג הפארק ולמעשה ישנם שני סוגי מחירים: מחיר לפארק ממלכת הקסמים הנחשב לפארק הבכיר והיקר יותר ומחיר אחיד לשאר שלושת הפארקים שזול בכמה דולרים מהכרטיס לממלכת הקסמים.


איפה כדאי לקנות את הכרטיסים?

התורים בקופות של הפארקים של דיסני ידועים כתורים ארוכים במיוחד ואם אין לכם סיבה מיוחדת לרכוש את הכרטיסים בקופות המקום, כדאי ומומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט לפי תאריך ושעה מדוייקים וכך להיכנס ישירות לפארק מבלי להמתין בתור לקופות.

ישנם אתרי כרטיסים בינלאומיים רבים המציעים רכישת כרטיסים מראש באמצעות האינטנרט. אתר הכרטיסים הבריטי הידוע והמצוין "Klook" למשל, מציע בעמוד הבא את כל סוגי הכרטיסים לפארקים ליום אחד או יותר וניתן למצוא בו לעיתים קרובות גם מבצעים וכרטיסים מוזלים.

תמונה: Chris Harrison מאתר flickr לפי רישיון CC BY 2.0

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

תגובות: 2
  1. וואו, איזו כתבה מעולה ומפורטת. בחרתי בזכותכם מלון עם הרגשה ממש טובה ואני מקווה שלא אתאכזב. תודה רבה לכם

    השבמחק
  2. אנחנו בחרנו ללון במלון פיירפילד אין בעקבות ההמלצה כאן ואני חייבת לציין שזאת הייתה בחירה מעולה.

    תודה
    איילת

    השבמחק

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות ליד דיסני אורלנדו 2024 - איזה מלון הכי מומלץ באיזור?
מלונות ליד דיסני אורלנדו 2024 - איזה מלון הכי מומלץ באיזור?
איזה מלון ליד דיסני אורלנדו קיבל את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות הכי אהבו התיירים הישראלים ועל איזה מלון הם המליצו? ומהם המחירים הממוצעים של
https://1.bp.blogspot.com/-iFhroHdYWaM/VfEixkUjaUI/AAAAAAAAGV0/0dBrUmu_mnE/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%2591%25D7%2593%25D7%2599%25D7%25A1%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%2595%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%259C%25D7%2593%2B%25D7%2590%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%259C%25D7%25A0%25D7%2593%25D7%2595.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-iFhroHdYWaM/VfEixkUjaUI/AAAAAAAAGV0/0dBrUmu_mnE/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%2591%25D7%2593%25D7%2599%25D7%25A1%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%2595%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%259C%25D7%2593%2B%25D7%2590%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%259C%25D7%25A0%25D7%2593%25D7%2595.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2015/01/DisnyWorldHotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2015/01/DisnyWorldHotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content