/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בטנריף (מעודכן ל-2024) - איפה מומלץ לישון בטנריף?

איפה כדאי לישון בטנריף? מה אפשר ומומלץ לעשות באי המקסים הזה? אילו מלונות בטנריף זכו להמלצות הטובות ביותר וכמה הם יעלו לכם ב-2024? וגם, איך קונים כרטיסים לאטרקציות הידועות ביותר שם? בקיצור, כל מה שצריך לדעת לפני שמזמינים חופשה בטנריף, במדריך המושקע הבא.


מלונות מומלצים בטנריף (מעודכן ל-2023) - איפה מומלץ לישון בטנריף?
טנריף (Tenerife) הוא אחד המקומות המתויירים ביותר באירופה בפרט ובעולם בכלל, אך התיירים הישראלים מסתבר, גילו אותו ובגדול רק בשנים האחרונות. טנריף למי שעדיין לא מכיר, הוא אחד מהאיים והגדול ביותר מבין שבעת האיים הקנריים הממוקמים בין ספרד לבין מרוקו והוא שייך למעשה לספרד. זהו יעד מופלא לחופשה מכל סוג והפך לאחד היעדים המבוקשים ביותר כיום בקהל הישראלי.

האטרקציה העיקרית של טנריף היא כמובן החופים המקסימים של האי כשסביבם תיירות חיה ובועטת הכוללת מסעדות ובתי בילוי רבים, מסיבות של צעירים וחיי לילה עשירים ביותר. מלבד החופים הנפלאים, טנריף מציעה גם חוויות ואטרקציות רבות כגון הר הגעש המרשים טיידה אליו מגיעים בעזרת רכבל מקסים, פארק הפירמידות של גוימאר המפורסם, פארק המים העצום "סיאם" ועוד אטרקציות רבות.

טנריף מתאים לכל סוגי התיירים בין אם מדובר בצעירים שמחפשים אקשן לבין מבוגרים ולמשפחות עם ילדים שמחפשות מלונות רגועים ושלווים מול הים וגם חלק נכבד שמגיע במסגרת טיול זוגי רומנטי או ירח דבש. חשוב להבין את האיזורים השונים של האי כדי לדעת איזה איזור יתאים לסוג החופשה שלכם (בהמשך המדריך, נעסוק גם בזה).

אז אם גם אתם מתכננים חופשה בטנריף, הכנו לכם באתר "תיירות נבונה" את המדריך המושלם ללינה שם, ובו תוכלו לגלות מהם המלונות המומלצים ביותר בטנריף לפי ביקורות הגולשים ברשת, אילו מלונות בחרו ללון המטיילים מישראל, איך קונים כרטיסים לאטרקציות הפופולריות של טנריף ומהם המחירים הממוצעים באי בעונת התיירות של 2023. אז קדימה, בואו נתחיל.

5 המלונות הטובים ביותר בטנריף לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות בטנריף שנבחרו כטובים וכמומלצים ביותר ע"י מאות אלפי גולשי אתר הביקורות הידוע "טריפ אדווייזר":
  1. מלון לאס מאדריגוורס טנריף (Hotel Las Madrigueras)
  2. מלון רויאל גרדן וילאס טנריף (Royal Garden Villas)
  3. מלון רד לבל טנריף (Red Level at Gran Melia Palacio de Isora)
  4. מלון Riu Garoe
  5. מלון אדריאן קולון גואנאני טנריף (Adrián Hoteles Colón Guanahaní)

הר געש, פארק מים ופירמידות - מה כדאי לעשות בטנריף?


אחד היתרונות הגדולים של טנריף הוא מזג האוויר הנוח שלו שמושך אליו תיירים מכל העולם בכל עונות השנה, גם בחורף ובאביב, בחופשת פסח, ראש השנה או סוכות. אחת האטרקציות הגדולות ביותר של טנריף היא החופים המקסימים שלו שמושכים אליהם גם המון חובבי צלילה מכל העולם.

החופים המומלצים והפופולריים ביותר בטנריף הם: Playa de las Teresitas, Playa de las Vistas ו-Playa de las Gaviotas. אבל מלבד רביצה מול אחד החופים של האי, ישנם עוד כמה אטרקציות שאסור  לכם לפספס אם אתם כבר מגיעים לחופשה באי. הנה הפופולריים שבהם:

הר הגעש טיידה - הר הגעש המרשים הזה הוא אחד האטרקציות המרכזיות ביותר בטנריף. הדרך המומלצת והפופולרית ביותר להגיע לפסגת ההר, היא באמצעות רכבל מקסים שאורכו כ-1200 מטרים. המחיר לרכבל עומד על כ-20 יורו. ניתן לרכוש כרטיסים מראש באתר "Tiqets" המעולה בעמוד הבא.

הפירמידות של גוימאר - עוד אטרקציה סופר פופולרית בטנריף שמומלץ מאוד לבקר בה היא אתר הפירמידות של גוימאר. מדובר באתר היסטורי ומרתק המציג פירמידות עתיקות שאמנם לא אימתניות כמו הפירמדיות במצרים, אך עדיין מדובר בחוויה נפלאה. הכניסה לאתר היא בתשלום ועומדת על כמה עשרות שקלים למבוגר. ניתן לרכוש כרטיסים בעמוד הבא.

פארק סיאם - אם אתם מגיעים לטנריף עם ילדים, אסור לכם לפספס את פארק המים סיאם. זהו פארק מים שווה ומושקע בעיצוב משגע, שעולה בכמה רמות על פארקי המים שאתם מכירים מישראל (מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש באינטרנט ולעקוף את התורים הארוכים בקופות).

פארק לורו - עוד אטרקציה משפחתית בטנריף שאסור לפספס, היא פארק לורו המקסים שהוא למעשה גן חיות מדליק ומעוצב הכולל סוגים ומינים רבים של בעלי חיים אקזוטיים, פעילויות, מופעים ועוד. אגב, ניתן לרכוש בעמוד הבא, כרטיס משולב בהנחה לשני הפארקים ביחד (לורו וסיאם).

סנטה קרוז, פלאייה דה לאס אמריקס, אדחה ופוארטו דה לה קרוז - איפה כדאי לישון בטנריף?


מבחינה תיירותית, רוב המלונות של טנריף ורוב התיירים המגיעים לשם מתרכזים בארבעה איזורים של האי - סנטה קרוז (Santa Cruz de Tenerife) שהיא עיר הבירה של טנריף, פלאייה דה לאס אמריקס הממוקמת בדרום טנריף (Playa de las Americas), פוארטו דה לה קרוז (Puerto de la Cruz) וקוסטה אדחה (Costa Adeje). מסביב לארבעת האיזורים האלו, מרוכזים רוב האטרקציות של טנריף ומשם יהיה מאוד נוח לטייל בכל רחבי האי.

טיפ: בין החודשים פברואר ומרץ מתרחש קרנבל גדול במיוחד בטנריף בעיר סנטה קרוז שנחשב לקרנבל השני בגודלו בעולם לאחר הקרנבל בריו בברזיל.

בין 650 ל-1040 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בטנריף ב-2024?


לפי אתר בוקינג ישנם 745 מלונות בטנריף. כאשר רוב המלונות מרוכזים בפוארטו דה לה קרוז  ופלאייה דה לאס אמריקס. מבדיקה מעמיקה שערכנו, המחירים ברוב המלונות הטובים של טנריף, אלו שדורגו במקומות הטובים ביותר באתרים כמו טריפ אדווייזר ובוקינג.קום, מתחילים באיזור ה-600 ש"ח ללילה לזוג ומטפסים מעלה עד לאיזור ה-1500 ש"ח במלונות המפוארים ביותר בטרניף.

מלונות מומלצים בטנריף 2024


להלן המלונות המומלצים ביותר בטנריף שזכו במספר הגבוה ביותר של המלצות באתרי התיירות המובילים בעולם ובאתרים מוכרים מישראל:


אחד המלונות שנחשבים למומלצים ביותר בטנריף הוא מלון בוטניקו טנריף הממוקם בעיר פוארטו דה לה קרוז. המלון המדורג 5 כוכבים ממוקם כ-10 דקות נסיעה בלבד מהחוף פלאייה דה יארדין (Playa Jardin Beach) ומשקיף אל הר הגעש המפורסם הר טיידה.

אם אתם מחפשים מלון שנראה כמו גן עדן, מלון בוטניקו הוא אחד כזה. המלון כולל בריכה גדולה ומפוארת, חדרים מעוצבים בקפידה ואווירה יוקרתית במיוחד. מיליוני גולשי אתר טריפ אדוויזר מרחבי העולם דירגו את המלון במקום השני מבין כל המלונות בפוארטו דה לה קרוז בפרו ומכל מלונות טנריף בכלל.

המלון קיבל גם ביקורות ישראליות מעולות ברשת מזוגות שהספיקו ללון במלון. המחיר הממוצע ללילה במלון עומד על כ-900 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון מפנק ומומלץ ביותר לזוג בטנריף ברמת 5 כוכבים, כדאי לכם מאוד לבדוק את מלון היוקרה רד לבל שנחשב ללא ספק לאחד המלונות הטובים והמרשימים ביותר בטנריף והוא אכן מדורג במקום השלישי מבין כל מלונות טנריף באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.3 מתוך 10. גם התיירים הישראלים שהספיקו ללון במלון העניקו לו ציונים מעולים וציינו לשבח את האווירה המפנקת, הבריכות ואת המסעדות האיכותיות של המלון.

המלון ממוקם בעיירה אלקאלה ונמצא במרחק של כחצי שעה נסיעה מלאס אמריקאס. חדרי המלון מעוצבים בקפידה רבה בסגנון מודרני חדיש, מאורגנים ומאובזרים היטב וכוללים גם מרפסת פרטית. המלון הוא ריזורט אמיתי ומציע בריכות שחייה חיצוניות ומקורות, מועדון ספא מפואר ומעוצב, מסעדות ו-8 ברים.

כאמור, מדובר במלון יוקרה אמיתי (מתאים מאוד לירח דבש ולחופשות רומנטיות) ולכן המחיר הממוצע לחדר במלון מתחיל בממוצע ב-1100 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון אפרטמנטוס קזבלנקה טנריף (Apartamentos Casablanca)

אם אתם מחפשים מלון זול במיוחד אבל עדיין אחד שזכה לשבחים ולביקורות מצויינות כדאי לכם מאוד לבדוק את מלון אפרטמנוס קזבלנקה בטנריף שחדר לזוג יעלה לכם בממוצע כ-350 ש"ח בלבד ללילה. למרות המחיר הזול שלו, המלון דורג במקום הרביעי באתר טריפ אדווייזר מבין כל המלונות (כולל מלונות 5 הכוכבים) בפוארטו דה לה קרוז.

גם מלון זה ממוקם בפוארטו דה לה קרוז ובמרחק הליכה מהחוף ומבריכות המלח לאגו מרטיאנז (Lago Martianez). במלון עצמו המדורג 3 כוכבים, תוכלו למצוא בריכה חיצונית יפה ובריכה מיוחדת לילדים, דירות סטודיו מרווחות הכוללות מטבחון, סלון עם טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי בחינם ובקיץ מספק המלון גם תוכניות והפעלות לילדים.

בקיצור, מלון טוב וזול המתאים למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם גם אתם מחפשים מלון מפואר לחופשה רומנטית בטנריף אבל עדיין לא מעוניינים להשתולל בתקציב, מלון זה הוא כנראה המלון המומלץ ביותר עבורכם בטנריף והוא נחשב למעולה בתמורה ביחס למחיר.

מלון איברוסטאר גראנד הוטל מנסי המחזיק ב-5 כוכבים וממוקם בעיירה סנטה קרוז דה טנריפה, הוא אחד המלונות הטובים שבטנריף ודורג לפי ביקורות הגולשים באתר בוקינג במקום ה-24 מתוך למעלה מ-200 מלונות. ואם זה לא מספק אתכם, המלון דורג במקום הראשון בסנטה קרוז דה טנריפה באתר טריפ אדווייזר.

ואם אתם זקוקים לחיזוק נוסף, הביקורות הישראליות המעולות על המלון באתר בוקינג, כבר בוודאי ישכנעו אתכם. המלון מציע 261 חדרים בסה"כ מרווחים ומעוצבים בסגנון מודרני עם ריצוף פרקט. המלון מציע גם בריכת שחייה, מסעדה ובר.

בניגוד למלונות 5 הכוכבים אחרים, מלון זה מציע דווקא מחירים סבירים עם ממוצע של כ-650 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



מלון קליאופטרה פאלאס טנריף (Hotel Cleopatra Palace)


עוד מלון בטנריף שזכה לביקורות ישראליות ממש מעולות ברשת, הוא מלון קליאופטרה פאלאס שממוקם בעיירה הפופולרית והמומלצת ללינה בטנריף, פלאיה דה לאס אמריקס. המלון זכה לחוות דעת מצויינות בבוקינג ובטריפ אדווייזר שם דורג במקום ה-12 מבין כל המלונות בפלאיה דה לאס אמריקס.

מדובר במלון 4 כוכבים המציע מחירים סבירים של כ-600 ש"ח לזוג ללילה המציע בריכה חיצונית גדולה ויפה, ארוחת בוקר שזכתה לציונים מעולים, מיקום מצוין על החוף, מתקנים לילדים ואיזור קניות גדול עם חנויות ומסעדות הממוקם במרחק של דקות הליכה בלבד.

המלון הוא גדול מאוד ומציע 431 חדרים בדרגות אירוח שונות כאשר כולם כוללים מרפסת, חדר רחצה משיש, טלוויזיה, מיני בר ועוד. המחירים במלון עומדים בממוצע כאמור על כ-620 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



עוד מלונות מומלצים בטנריף


והנה עוד כמה מלונות שנחשבים למומלצים ביותר בטנריף באיזורים פוארטו דה לה קרוז, פלאייה דה לאס אמריקס וסנטה קרוז:

המלונות הכי מומלצים בפוארטו דה לה קרוז בטנריף

  • מלון ואלמאר טנריף (Hotel Vallemar) - אחד המומלצים ביותר בפוארטו דה לה קרוז. זכה לציון 8.6 בבוקינג. קרוב מאוד לחוף הים. כ-350 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון RF אסטוריה טנריף (Hotel RF Astoria) - מלון 3 כוכבים זול בטנריף עם המלצות רבות ברשת כולל מתיירים ישראלים. כ-150 ש"ח לזוג ללילה בלבד!
  • מלון מסרו טנריף (Apartamentos Masaru) - מלון מומלץ מאוד למשפחות בפוארטו דה לה קרוז שקיבל המלצות טובות מאוד מתיירים ישראלים שכבר לנו במלון. כולל 2 בריכות שחייה. מציע חדרים במחיר ממוצע של כ-240 ש"ח לזוג ללילה.

המלונות הכי מומלצים בפלאייה דה לאס אמריקס בטנריף

  • מלון יורופ וילה קורטז טנריף (Europe Villa Cortes GL) - מלון יוקרתי ומפואר שדורג במקום ה-2 בלאס אמריקס באתר בוקינג וזכה לביקורות מעולות ברשת. ממוקם על חוף הים ומעוצב ברמה גבוהה ביותר. המחיר: כ-600 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון אפרט סאנפריים קוראל טנריף (Aparthotel Sunprime Coral) - מלון מעצבים מפואר ומרשים שקיבל ביקורות טובות מאוד בטריפ אדווייזר ובאתרים נוספים ברשת. כולל בריכה וחדרים גדולים ומעוצבים. מציע חדרים במחיר ממוצע של כ-300 ש"ח בממוצע.
  • מלון ריג'נסי קאנטרי קלאב טנריף (Regency Country Club) - מלון סוויטות שווה בפלאייה דה לאס אמריקאס שהתיירים הישראלים באתר בוקינג העניקו לו ציונים מעולים על המיקום המעולה, הבריכה והארוחות. המחיר: החל מ-600 ש"ח לזוג ללילה.

המלונות הכי מומלצים בסנטה קרוז בטנריף

  • מלון סילקן אטלנטידה סנטה קרוז טנריף (Silken Atlántida Santa Cruz) - אחד המלונות הפופולריים ביותר על הישראלים בטנריף הממוקם במרכז סנטה קרוז. קיבל את הציון 9 בבוקינג ומציע מחירים זולים יחסית של כ-300 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון פרינסיפה פז טנריף (Hotel Príncipe Paz) - מלון זול ומומלץ בטנריף. דורג במקום השביעי באתר טריפ אדווייזר מבין המלונות בסנטה קרוז. ממוקם במרכז העיר ומציע מחירים ממוצעים של החל מ-200 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון NH טנריף (NH Tenerife) - מלון מומלץ מאוד בסנטה קרוז שזכה לחוות דעת מצויינות ברשת. נחשב לאחד הטובים בתמורה ביחס למחיר. כ-330 ש"ח לזוג ללילה.

כל המלונות בטנריף על גבי מפה + מחירים

Booking.com

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בטנריף (מעודכן ל-2024) - איפה מומלץ לישון בטנריף?
מלונות מומלצים בטנריף (מעודכן ל-2024) - איפה מומלץ לישון בטנריף?
איפה כדאי לישון בטנריף? מה אפשר ומומלץ לעשות באי המקסים הזה? אילו מלונות בטנריף זכו להמלצות הטובות ביותר וכמה הם יעלו לכם? וגם, איך קונים כרטיס
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhxi23tjF-NJzBqar6NiB7u2o05xC310qXOTI-BeHtj89K6_t6ODzRf77keEfHIpcZrFAXXeZl9n-K4zkI3JAC9cb3S1y_7lNpLgiCRpsF7zcOWuPTq4jDhBvOkcCRbtXn5mZodKRjTgDo/w640-h400/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2598%25D7%25A0%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%25A3.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhxi23tjF-NJzBqar6NiB7u2o05xC310qXOTI-BeHtj89K6_t6ODzRf77keEfHIpcZrFAXXeZl9n-K4zkI3JAC9cb3S1y_7lNpLgiCRpsF7zcOWuPTq4jDhBvOkcCRbtXn5mZodKRjTgDo/s72-w640-c-h400/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2598%25D7%25A0%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%25A3.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2015/02/TenerifeHotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2015/02/TenerifeHotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content