/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים באיה נאפה 2024 - את הכתבה הזו אתם חייבים לקרוא!

אילו מלונות נחשבים למומלצים ביותר באיה נאפה? מהם המלונות הטובים ביותר לצעירים ואילו הם המומלצים ביותר לזוגות ומשפחות? ומהם המחירים הממוצעים במלונות של איה נאפה בקיץ 2024? אתר "תיירות נבונה" עושה לכם סדר בלינה באיה נאפה.


מלונות מומלצים באיה נאפה 2023 - את הכתבה הזו אתם חייבים לקרוא!
איה נאפה (Ayia Napa) היא אחד היעדים הפופולריים והשווים ביותר לחופשה בקיץ. עיירת הנופש הקטנה הממוקמת לה בקפריסין, מושכת אליה מדי קיץ המוני תיירים מכל העולם וביניהם גם תיירים ישראלים רבים שבאים לחפש נופש בחו"ל אמנם, אבל קרוב מאוד (טיסה של פחות משעה) ובמחירים זולים יותר מאילת ועל הדרך, ליהנות מחופים מפנקים, מלונות מפוארים, ספא, מסעדות איכותיות וגם מסיבות ואווירה צעירה, קיצית ותוססת.

איה נאפה מציעה הרבה מאוד לכל סוגי התיירים. הצעירים יותר ימצאו כמובן את המועדונים והמסיבות המפורסמות של העיר, הזוגות הרומנטים יוכלו להינות מריזורטים מפוארים ומפנקים וגם המשפחות עם הילדים ימצאו באיה נאפה הרבה מאוד פארקים ואטרקציות שמתאימות לילדים ולכל המשפחה. חוות הדעת על איה נאפה ברשת מציינות לטובה בעיקר את החופים הנפלאים, את האטרקציות השוות כגון עולם המים, הצוללת הצהובה ועוד, את פעילויות הספורט הימי הפופולריות ואת המסעדות והמועדונים הטובים.

כדאי לדעת כי החודשים יולי אוגוסט נחשבים לתקופה הפופולרית ביותר באיה נאפה והעיר עמוסה מאוד בתיירים מכל העולם. לכן, רבים מהמטיילים המנוסים יותר, ממליצים להגיע לאיה נאפה דווקא באיזור ראש השנה וסוכות ובחודשים ספטמבר ואוקטובר וכך ניתן ליהנות מאווירה רגועה יותר ופחות לחוצה.

היום באתר "תיירות נבונה" החלטנו לבדוק עבורכם מהם המלונות המומלצים ביותר באיה נאפה ולבדוק אילו מלונות שם זכו בביקורות הטובות מאת הגולשים באתרי התיירות המובילים? היכן כדאי לישון באיה נאפה? אילו מלונות הכי אהבו התיירים הישראלים? ומהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות של 2023. מתחילים.


5 המלונות הטובים ביותר באיה נאפה באתר טריפ אדווייזר

ראשית, להלן 5 המלונות הטובים ביותר באיה נאפה לפי גולשי אתר הביקורות הידוע "טריפ אדוויזר":
  1. מלון אליון ביץ' איה נאפה (Alion Beach Hotel)
  2. מלון סאנטיימס איה נאפה (Sunprime Ayia Napa Suites‬)
  3. מלון אולימפיק לאגון איה נאפה (Olympic Lagoon Resort Ayia Napa)
  4. מלון נאפה מרמייד דיזיין (Napa Mermaid Design Hotel & Suites)
  5. מלון נאפה פלאזה (Napa Plaza Hotel)

הסקוור לצעירים, המלונות על החופים לזוגות - איפה כדאי לישון באיה נאפה?


איה נאפה היא אחד היעדים המושכים אליה צעירים רבים מכל העולם ומציע חיי לילה עשירים ופעילים ביותר. רוב התיירים הצעירים המגיעים לטובת חיי הלילה, מתרכזים באיזור מרכז העיר המכונה איזור הסקוור. שם נמצאים כל הפאבים והמועדונים ושם מתרחשות כל המסיבות והאקשן. אם אתם בכיוון הזה, מלון באיזור זה יבטיח לכם הנאה מרובה והגעה בלילה לכל המסיבות השוות.

אם לעומת זאת אתם יותר בכיוון של נופש רגוע ורומנטי או נופש משפחתי עם ילדים, כדאי להתרחק מעט מהאיזור ולחפש מלון על חוף הים במרחק נסיעה קצר מהמרכז. מיד בהמשך הכתבה תוכלו לראות את המלונות המומלצים ביותר שממוקמים באיזורים כאלו.

כ-950 ש"ח לזוג ללילה בממוצע או כ-500 ש"ח לצעירים - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר באיה נאפה ב-2024?


מבדיקה שערכנו במספר אתרי הזמנת מלונות בינלאומיים ובאתרי השוואת מחירים גדולים, מצאנו כי מחירי המלונות המומלצים ביותר (מלונות שדורגו גבוה באתר טריפ אדווייזר, בוקינג וכד') בתקופת הקיץ והחגים ב-2023, נעים בין 300 ל-1000 ש"ח לזוג ללילה.

ברוב המקרים, המחיר הממוצע של המלונות המיועדים יותר לצעירים שממוקמים במרכז העיר, עומד על כ-300 עד כ-600 ש"ח לחדר ואילו הריזורטים הגדולים יותר הממוקמים על חופי הים מטפסים מעלה ומתחילים באיזור ה-500 ש"ח ומגיעים עד ל-1000 ש"ח לזוג ללילה.

מלונות מומלצים באיה נאפה ב-2024


להלן רשימה של המלונות המומלצים ביותר באיה נאפה שזכו לביקורות הטובות ביותר ברשת באתרי המלונות הבינלאומיים הגדולים כמו בוקינג.קום, טריפ אדוויזר ועוד מגולשים מישראל ומרחבי העולם:


אחד המלונות שנחשב ללא ספק לאחד המומלצים ביותר באיה נאפה ונדמה כאילו מציע את כל מה שתייר צריך, הוא מלון נאפה מרמייד המוגדר כמלון 4 כוכבים ודורג במקום הרביעי המכובד מבין כל מלונות איה נאפה באתר הביקורות הידוע "טריפ אדווייזר". גם בטבלת דירוגי הגולשים באתר המלונות הפופולרי בוקינג.קום, דורג המלון במקום ה-13 מבין 163 מלונות וזכה לציון טוב מאוד של 8.6 המבוסס על ביקורות מאומתות של למעלה מ-600 גולשים.

מלון זה הוא גם אחד הפופולריים בקרב המטיילים הישראלים שהעניקו למלון ציונים מעולים ברשת וציינו לטובה בעיקר את המיקום המעולה, את הבריכה, הספא והמתקנים האיכותיים ואת הארוחות במלון (בעיקר ארוחת הבוקר). המלון נחשב למומלץ מאוד גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים.

מדובר במלון הממוקם במיקום מעולה הקרוב מרחק הליכה גם לחוף הים (חוף גארסיה ביץ') וגם למרכז העיר. המלון מציע 2 בריכות שחייה, מועדון ספא עם בריכת הוט טאב ומציע חדרים זוגיים או משפחתיים הכוללים מרפסת פרטית, חדר רחצה עם אמבטיה ועוד. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-700 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחירים באמצעות אתר טריפ אדווייזר
  



אם אתם מגיעים לאיה נאפה עם ילדים, כדאי מאוד לבדוק את מלון הסוויטות מון רפוס הנחשב לאחד המלונות הטובים והמומלצים ביותר למשפחות עם ילדים באיה נאפה וזכה לביקורות מעולות מהרבה מאוד משפחות ישראליות שכבר הספיקו לבקר במלון ולהעניק לו ציונים מעולים על המיקום (שקרוב לאטרקציות לילדים כמו פארק "עולם המים" ורחוק מעט מהמולת המסיבות), את הבריכה ואת גודל החדרים.

זהו מלון סוויטות המוגדר 4 כוכבים והוא ממוקם באיזור המערבי של איה נאפה במרחק הליכה מחוף הים ומפארק "עולם המים" ובמרחק של כ-5 דקות נסיעה מאיזור הבילויים של העיר. המלון מציע סוויטות גדולות ומרווחות המתאימות לזוגות או לארבע נפשות בחדר והן כוללות אינטרנט חינם, פינת ישיבה, מטבח מאובזר הכולל מקרר, מיקרוגל ומכונת קפה וריהוט איכותי בעיצוב מודרני.

המלון מציע גם בריכת שחייה חיצונית ומסעדה. המלון זכה לציון גולשים מעולה של 9 באתר בוקינג ודורג במקום ה-14 מבין כל המלונות באתר. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-500 ש"ח לזוג ללילה וכ-700 ש"ח בממוצע למשפחה עם 2 ילדים.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחירים באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 



אם אתם מגיעים לאיה נאפה כקבוצת חברים גדולה, אין ספק שאחד המלונות המומלצים ביותר עבורכם הוא מלון אליגוניה הנחשב לאחד הטובים ביותר באיה נאפה בקטגוריה של "תמורה מעולה למחיר" וזכה לתגובות וציונים מעולים ברשת. המלון דורג במקום ה-15 בטבלת דירוגי הגולשים באתר בוקינג וזכה שם בציון ממוצע של 9 לפי מאות ביקורות מאומתות.

מדובר במלון דירות הממוקם במיקום סופר מרכזי באיה נאפה וקרוב מאוד לכל האטרקציות הידועות של העיר. איזור חיי הלילה של העיר נמצא במרחק הליכה מהמלון וכך גם חוף הים. חוף אגיה המפורסם של איה נאפה ממוקם כ-7 ק"מ מהמלון.

המלון מציע בריכת שחייה, מסעדה ובר ודירות בשירות עצמי הכוללות אינטרנט חינם, טלוויזיה, מטבחון מאובזר עם מקרר, כיריים ותנור. המחיר הממוצע עומד על כ-250 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחירים באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון באיה נאפה שזכה להרבה מאוד המלצות וביקורות טובות ממשפחות וזוגות מישראל, הוא מלון פארוס המצוין הממוקם 2 דקות מחוף הים וקרוב מאוד גם לאיזור המועדונים והבילויים בעיר. המלון זכה לציון 8.6 באתר בוקינג וקיבל גם ביקורות טובות ממטיילים ישראלים רבים שדיווחו על מיקום מעולה, רמת ניקיון גבוהה ומתקנים טובים.

גם גולשי אתר הביקורות הידוע "טריפ אדווייזר" דירגו את המלון במקום גבוה מאוד - המקום השביעי מבין 106 מלונות. זהו מלון 3 כוכבים הממוקם באיזור שקט ליד נמל הדיג של איה נאפה. המלון מציע בריכת שחייה גדולה ומעוצבת, מועדון ספא הכולל סאונה, חדר כושר ואמבט אדים ומסעדה.

המלון מציע חדרים זוגיים וסוויטות הכוללות מרפסת, אינטרנט חינם וישנה גם חנייה ציבורית חינם בסמוך למלון. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-1100 ש"ח לזוג ללילה בסוויטה בתקופת הקיץ.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחירים באמצעות אתר טריפ אדווייזר




ולסיום, אם אתם מחפשים גם מלון 5 כוכבים מפואר באיה נאפה, גם מלון עם המלצות גולשים טובות וגם מלון במחיר סביר, כדאי לכם מאוד לבדוק את מלון אליון ביץ' שדורג במקום הראשון באתר טריפ אדווייזר ובמקום ה-6 בטבלת דירוגי הגולשים באתר בוקינג עם ציון ממוצע מעולה של 9.2 המתבסס על כ-500 ביקורות מאומתות של גולשים מכל העולם.

המלון מעוצב בקפידה ומציע חדרים זוגיים מפוארים ומעוצבים במיוחד עם מרפסות ונוף ישיר אל הים או אל הפארק. המלון מציע גם בריכה וגישה ישירה לחוף הים, מועדון ספא הכולל טיפולי גוף ייחודים (טיפולי שוקולד או עיסוי ציילוני אקזוטי), מסעדה נחשבת שזכתה בשבחים רבים ועוד.

מטיילים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה במהלך חופשתם באיה נאפה וציינו לטובה בביקורות ברשת בעיקר את השירות המעולה של הצוות, את רמת הניקיון הגבוהה ואת ארוחת הבוקר. מחיר המלון הוא אטרצקיה בפני עצמה שכן למרות שמדובר במלון 5 כוכבים הנחשב אחד הטובים בעיר, המלון מציע מחירים נמוכים יחסית כאשר חדר לזוג ללילה עולה כ-650 ש"ח לזוג ללילה בתקופת הקיץ.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחירים באמצעות אתר טריפ אדווייזר



מלונות מומלצים נוספים באיה נאפה


והנה עוד רשימה של כמה מלונות נוספים שקיבלו ציונים מעולים ברשת במטיילים ישראלים וממטיילים מכל העולם באתרי התיירות המובילים:
  • מלון מיריאמה איה נאפה (Myriama Apartments) - ממוקם 2 ק"מ מחוף ניסי. קיבל ביקורות מעולות מתיירים ישראלים. זכה לציון 9.2 באתר בוקינג. המחיר הממוצע לזוג ללילה: כ-250 ש"ח.
  • מלון מריה זינטילי איה נאפה (Maria Zintili Apartments) - זכה בהמלצות וציונים מעולים ברשת (9.1 באתר בוקינג) ולחוות דעת מצויינות גם בקרב מטיילים ישראלים. ממוקם מרחק הליכה מהחוף ומאזורי הבילוי. מציע מחירים ממוצעים של כ-300 ש"ח לזוג ללילה. 
  • מלון מילי'ס אפרטמנטס איה נאפה (Millie's Apartments) - אחד המלונות המומלצים ביותר באיה נאפה ברשת. דורג במקום ה-2 באתר בוקינג עם ציון גולשים של 9.4 וזכה לביקורות ישראליות מעולות שם. המחיר הממוצע לזוג ללילה: בין 300 ל-600 ש"ח.
  • מלון מקרוניסוס וילג' קלאב איה נאפה (Makronisos Village Club) -  כפר נופש באיה נאפה הנחשב לאחד המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים. ממוקם באיזור שקט בעיר ומציע בריכת שחייה, מועדון ילדים ופעילויות שונות. זכה לציון 8.4 בבוקינג ולביקורות ישראליות טובות.
  • מלון קליאופטרה איה נאפה (Cleopatra Hotel) - אחד המלונות הטובים, הזולים והמומלצים ביותר לקבוצות חברים צעירים שמחפשים מלון זול ומומלץ במרכז העיר הקרוב לכל האטרקציות ואיזור הבילוי של איה נאפה. מציע גם בריכת שחייה. זכה בציון 8.1 באתר בוקינג. המחיר: כ-400 ש"ח בלבד לזוג ללילה בממוצע או כ-600 ש"ח לחדר לארבע נפשות בחדר.

כל המלונות באיה נאפה על גבי מפה + מחירים

Booking.com

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים באיה נאפה 2024 - את הכתבה הזו אתם חייבים לקרוא!
מלונות מומלצים באיה נאפה 2024 - את הכתבה הזו אתם חייבים לקרוא!
אילו מלונות נחשבים למומלצים ביותר באיה נאפה? מהם המלונות הטובים ביותר לצעירים ואילו הם המומלצים ביותר לזוגות ומשפחות? ומהם המחירים הממוצעים במלונות של
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgZ4IIPGI8Ya7VAIZOeFJiMp34oHpWuurX1mmpR_fG1xW2iz4LVUTcFj1IA5YzLo5qeQjik5709U6s_uNYg8OQyMNu2kbHg1SQGddabD4YJGHAa1DcUzfVrd-fR2krzs13paQHz5tst28Y/w640-h358/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2590%25D7%2599%25D7%2594+%25D7%25A0%25D7%2590%25D7%25A4%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgZ4IIPGI8Ya7VAIZOeFJiMp34oHpWuurX1mmpR_fG1xW2iz4LVUTcFj1IA5YzLo5qeQjik5709U6s_uNYg8OQyMNu2kbHg1SQGddabD4YJGHAa1DcUzfVrd-fR2krzs13paQHz5tst28Y/s72-w640-c-h358/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2590%25D7%2599%25D7%2594+%25D7%25A0%25D7%2590%25D7%25A4%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2015/05/Ayia-Napa-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2015/05/Ayia-Napa-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content