/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בקוסטה דל סול (מעודכן ל-2024) - את המלונות האלו אתם חייבים לבדוק!

איפה כדאי לישון בקוסטה דל סול? איזה מלון באיזור זה זכה להמלצות הטובות ביותר ברשת? באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים? ומהם מחירי המלונות המומלצים ביותר לשנת 2024? אתר "תיירות נבונה" מגיע הפעם לדרום ספרד ועוזר לכם בבחירת מלון בקוסטה דל סול.


מלונות מומלצים בקוסטה דל סול (מעודכן ל-2023) - את המלונות האלו אתם חייבים לבדוק!
קוסטה דל סול (Costa del Sol) היא פנינת תיירות אמיתית ואם עדיין לא שמעתם עליה, הגיע הזמן להכיר - רצועת חופים מדהימה עם בתי מלון כמו בסרטים שיעניקו לכם חופשת בטן גב רגועה עם נופים ואווירה אירופאית מקסימה. 

איזור קוסטה דל סול ממוקם באנדלוסיה שבספרד והוא איזור גדול מאוד המכיל בתוכו ערים רבות ואיזורים נפלאים לטייל בהם וללון בהם. קוסטה דל סול מתאימה כמעט לכל סוגי התיירים. משפחות עם ילדים יוכלו למצוא מלונות מפנקים ושקטים המותאמים למשפחות ומציעים גם אטרקציות לילדים לצד אתרים ופארקים שאפשר לטייל בהם באיזור. גם זוגות שמחפשים חופשה רומנטית ימצאו את קוסטה דל סול כיעד מושלם לכך עם מלונות מפוארים 5 כוכבים הכוללים סוויטות, בריכות מעוצבות ועוד.

מומלץ לקרוא גם על:
האטרקציה המרכזית בקוסטה דל סול היא כמובן רצועת החופים היפה עם בתי המלון הפזורים לאורכם אך מעבר לחופים, תוכלו לטייל גם במקומות יפים באיזור ולהכיר את התרבות האנדלוסית שכוללת את ריקוד הפלמנקו, מלחמות השוורים, חיי לילה תוססים ואת עולם האוכל המדהים של המסעדות ובתי הקפה של האיזור.

אז אילו מלונות בקוסטה דל סול דורגו במקומות הגבוהים ביותר בדירוג הגולשים ברשת? אילו מלונות שם קיבלו את הביקורות הישראליות הטובות ביותר ומהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות הקרובה? כל זה ועוד, במדריך הבא.

5 המלונות הטובים ביותר בקוסטה דל סול לפי אתר טריפ אדווייזר


ראשית, הנה 5 המלונות שדורגו במקומות הגבוהים ביותר בקוסטה דל סול לפי אלפי גולשי אתר הביקורות המפורסם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון Los Castanos
  2. מלון La Fuente de la Higuera
  3. מלון Hotel Claude Marbella‬
  4. מלון La Villa Marbella ‬
  5. מלון Vincci Seleccion Aleysa Hotel Boutique & Spa‬

טורמולינוס, פואנגירולה ומארבלה -  איפה כדאי לישון בקוסטה דל סול?


כפי שציינו, קוסטה דל סול מכילה בתוכה עיירות רבות בהם מפוזרים בתי המלון הרבים של האיזור. בכל עיירה אפשר למצוא בתי מלון ואטרקציות רבות כמו למשל בתי קזינו למבוגרים או פארקי מים לילדים ועוד. העיירות הפופולריות ביותר בקוסטה דל סול הם העיירות טורמולינוס (Torremolinos), פואנגירולה (Fuengirola), מארבלה (Marbella), נארחה (Nerja) או באנלמנדה (Benalmadena).


ישנם כמובן עוד עיירות רבות מעניינות כמו למשל אלמונקר, לוס רומנס, אסטפונה, טורה דל מאר וגם כמובן מלאגה - העיר הגדולה ביותר בקוסטה דל סול שגם בהם תוכלו למצוא בתי מלון רבים.

החל מ-580 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בקוסטה דל סול ב-2024?


מבדיקה שערכנו באתר טריפ אדווייזר ובוקינג.קום עבור תקופות שונות כמו למשל פסח, יולי אוגוסט או ראש השנה וסוכות, מצאנו כי המחירים במלונות שדורגו על פי הגולשים כמומלצים ביותר מתחילים באיזור ה-580 ש"ח ללילה לזוג כאשר הרבה מאוד מלונות נמצאים בטווחי מחיר זה.

ישנם כמובן בתי מלון ברמת 4 ו-5 כוכבים מפוארים שיעלו לכם גם 1000 ש"ח ומעלה אך אם אתם מחפשים מלונות בפחות מ-580 ש"ח, תוכלו למצוא הרבה מאוד מלונות כאלו שמופעים בראש רשימות הדירוג.

מלונות מומלצים בקוסטה דל סול 2024


להלן רשימה של המלונות הכי מומלצים בקוסטה דל סול שזכו לביקורות ולחוות הדעת הטובות ביותר ברשת באתרים כמו טריפ אדווייזר, הוטלס קומביינד, בוקינג, למטייל ואתרים נוספים:



אם אתם מחפשים מלון מומלץ לילדים בקוסטה דל סול, מלון פוארטה מרבלה הוא אחד המומלצים ביותר. מלון זה ממוקם בעיירה הפופולרית מארבלה על שפת הים. המלון שוכן במבנה גדול ומרהיב וכולל 2 בריכות שחייה, מועדון ילדים המתאים לגילאי 4-16 שמציע גם פעילויות יצירה, מסעדות ברמה גבוהה ו-263 חדרים שונים הכוללים מיזוג, טלוויזיה, חדר רחצה פרטי ועוד.

גם מטיילים ישראלים ששהו במלון העניקו למלון ציונים מעולים על השירות ועל המיקום המעולה שקרוב גם לעיר העתיקה וגם לחוף הים. המחיר לזוג ללילה הוא בממוצע כ-750 ש"ח.

להזמנת חדר במלון באמצעות בוקינג.קום   להשוואת מחיר המלון באמצעות טריפ אדווייזר
  



מלון זה הוא אחד המלונות המומלצים ביותר בקוסטה דל סול. המלון ממוקם בעיירה בנאלמדנה ומדורג בטריפ אדוויזר במקום ה-2 מבין כל 47 המלונות בעיירה. המלון ממוקם כ-2 ק"מ מחוף הים על פסגת הר קטנה עם נוף מרהיב לים ולכל האיזור.

המלון מציע בריכת שחייה שמוקפת בחדרי המלון שמעוצב כולו בסגנון אנדלוסי וייווני, מסעדה איכותית שזכתה לשבחים רבים ברשת ו-28 חדרים גדולים ומרווחים הכוללים גם טלוויזיה שטוחה.

המחיר הממוצע ללילה לזוג במלון הוא כ-500 ש"ח.

להזמנת חדר במלון באמצעות בוקינג.קום   להשוואת מחיר המלון באמצעות טריפ אדווייזר




מלון בוטיק זה מומלץ בעיקר לזוגות בחופשה רומנטית ומציע שירות מוקפד ומפנק עם חדרים מעוצבים בסגנון יוקרתי מוקפד. המלון ממוקם בנרחה כ-200 מטר בלבד מחוף הים ומאיזור שלם של מסעדות, בארים ובתי קפה. שדה התעופה של מלגה נמצא במרחק של כ-40 דקות נסיעה בלבד.

אתר טריפ אדוויזר דירג את המלון במקום הראשון מבין כל המלונות בנרחה ובבוקינג.קום המלון קיבל את הציון המעולה 9.3 על סמך כ-500 חוות דעת מאומתות של גולשים מכל העולם כולל ישראלים.

להזמנת חדר במלון באמצעות בוקינג.קום   להשוואת מחיר המלון באמצעות טריפ אדווייזר




מלון קאסה קונסיסטוריאל קוסטה דל סול (Casa Consistorial)
עוד מלון מצוין ומומלץ מאוד בקוסטה דל סול הוא מלון קאסה קונסיסטוריאל הממוקם בעיירה פואנחירולה ובמרחק של כ-5 דקות הליכה לחוף הים. המלון כולל טרסת גג עם בריכת שחייה ומסעדת גורמה איכותית.

גולשי אתר טריפ אדוויזר דירגו את המלון במקום ה-2 מבין 36 המלונות בפואנחירולה וגם בבוקינג זכהה מלון לציון 9 מתוך 10. המחיר הממוצע במלון בקיץ הוא כ-600 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר במלון באמצעות בוקינג.קום  
 



עוד מלון מומלץ מאוד למשפחות בקוסטה דל סול שגם מציע מחירים זולים מאוד הוא מלון זה הממוקם בלה קאלה דה מיחאס וקיבל את הציון 8.8 באתר בוקינג.

במלון זה תוכלו למצוא יחידות אירוח עם חדר שינה אחד או שניים שמתאימים למשפחה ומאובזרים הכוללים גם מטבחון מאובזר עם מיקרוגל ומקרר ולכן גם מתאים שומרי כשרות. במלון ישנה גם בריכת שחייה ומסעדה ים תיכונית.

המחירים במלון זה זולים מאוד ודירה משפחתית המתאימה ל-4 נפשות תעלה לכם ללילה בממוצע בין 300 ל-700 ש"ח (תלוי בתקופה).

להזמנת חדר במלון באמצעות בוקינג.קום‏   להשוואת מחיר המלון באמצעות טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון 5 כוכבים מפואר בקוסטה דל סול, כדאי לבדוק את המלון הבא הממוקם ממש על שפת הים במארבלה. המלון מציע איזור ספא יוקרתי ומפואר, מגרשי טניס ובריכות שחייה מעוצבות.

המלון מציע גם מספר מסעדות איכותיוות כאשר אחת מהן בעלת לא פחות מ-2 כוכבי מישלן. המלון זכה להמלצות חמות ביותר מגולשים מכל רחבי העולם ונחשב לאחד המומלצים ביותר באיזור. המחיר הממוצע לזוג ללילה: כ-1800 ש"ח.

להזמנת חדר במלון באמצעות בוקינג.קום  


        

מלון 5 כוכבים מפואר נוסף ואחד המומלצים בקוסטה דל סול הוא מלון גראן מליה דון פפה הממוקם גם הוא במארבלה ומציע שירות של 5 כוכבים הכולל 3 בריכות שחייה גדולות ומעוצבות, חדרים מפוארים ביותר ומעוצבים בקפידה רבה,

מבין 75 המלונות במארבלה, המלון דורג בטריפ אדווייזר במקום הרביעי ע"י למעלה מ-1000 ביקורות גולשים. גם מיקומו של המלון הוא מצוין ובמרחק הליכה תוכלו להגיע לעיר העתיקה של מארבלה או לפארק פאקו קאנטוס.

המחיר הממוצע לזוג ללילה בקיץ הוא כ-1800 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר במלון באמצעות בוקינג.קום   להשוואת מחיר המלון באמצעות טריפ אדווייזר



עוד מלונות מומלצים בקוסטה דל סול


והנה עוד כמה מלונות בקוסטה דל סול שזכו להמלצות רבות ברשת ושווה לברר עליהם:


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם. 

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.
 

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בקוסטה דל סול (מעודכן ל-2024) - את המלונות האלו אתם חייבים לבדוק!
מלונות מומלצים בקוסטה דל סול (מעודכן ל-2024) - את המלונות האלו אתם חייבים לבדוק!
איפה כדאי לישון בקוסטה דל סול? איזה מלון באיזור זה זכה להמלצות הטובות ביותר ברשת? באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים? ומהם מחירי המלונות המומלצי
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhS23khXW7CzNMcjFwjTaK8BmKfi29QD2L7Lp3BHxjrZi4mOL0dq5nDuSLePs8cCvkwzhnkrwhX00WMfRARtJxdIuO5NgN4N2aMo-U44oZsjzfja-LVwMP1Iqbaw09fG6FJd2eiyjy-75o/w640-h426/22.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhS23khXW7CzNMcjFwjTaK8BmKfi29QD2L7Lp3BHxjrZi4mOL0dq5nDuSLePs8cCvkwzhnkrwhX00WMfRARtJxdIuO5NgN4N2aMo-U44oZsjzfja-LVwMP1Iqbaw09fG6FJd2eiyjy-75o/s72-w640-c-h426/22.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/02/BestCostadelSolHotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/02/BestCostadelSolHotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content