/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בהרי הטטרה 2024 - המדריך שאסור לכם לפספס!

גם אתם כבר הספקתם לשמוע על חופשה משפחתית בהרי הטטרה בסלובקיה? אז איפה בדיוק כדאי לישון שם? אילו מלונות באיזור זכו להמלצות הטובות ביותר וכמה זה יעלה לכם ב-2024? אתר "תיירות נבונה" מגיש לכם את המדריך הטוב ביותר לחיפוש מלון בהרי הטטרה.


מלונות מומלצים בהרי הטטרה 2023 - המדריך שאסור לכם לפספס!
בשקט בשקט, יעד חדש לטיולי משפחות הופך לאחד היעדים החמים ביותר עבור המטיילים הישראלים - מדובר בהרי הטטרה שבסלובקיה שהפכו בשנים האחרונות לאחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב המשפחות הישראליות המחפשות יעדים חדשים ופחות המוניים מאיזורים מוכרים יותר כמו היער השחור איזורים נוספים.

חופשה משפחתית בהרי הטטרה (Tatra Mountains) היא הצעקה האחרונה בעולם תיירות המשפחות בקיץ. אם אתם מחפשים מקום מושלם לטיולים הכולל פארקי מים מעולים, פארקי שעשועים, כפרים ציוריים, מערות נטיפים, אגמים, מסלולי טיול מאתגרים יותר ומאתגרים פחות ועוד שלל אטרקציות, כדאי לכם מאוד לבדוק את האופציה של חופשה בהרי הטטרה שבסלובקיה.

מומלץ לקרוא גם על:
היום באתר "תיירות נבונה" החלטנו לבדוק מהם המלונות המומלצים ביותר באיזור הרי הטטרה בעיירות השונות ולגלות אילו מלונות זכו בקרב המטיילים הישראלים ומטיילים מכל העולם להמלצות הטובות ביותר ברשת, איפה כדאי לישון שם, ומהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות הקרובה. התוצאות, לפניכם.

5 המלונות הטובים ביותר בליפטובסקי מיקולס שבהרי הטטרה בטריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים ביותר באיזור ליפטובסקי מיקולס שבהרי הטטרה לפי דירוגים של אלפי גולשים באתר הביקורות הידוע "טריפ אדווייזר":
  1. מלון וולנס צ'ופוק (Wellness Hotel Chopok)
  2. מלון יאנוסיק (Hotel Janosik)
  3. מלון קלאר (Hotel Klar)
  4. מלון סטיב (Hotel Steve)
  5. כפר הנופש טטרלנדיה (Holiday Village Tatralandia)

טטרלנדיה, אקווה סיטי וגן העדן הסלובקי - איפה כדאי לישון בהרי הטטרה?


הרי הטטרה חולשים על פני איזור עצום וכוללים בתוכם פסגות מושלגות, אגמים, מערות קרח ומערות נטיפים, מעיינות טבעיים והרבה מאוד פארקים מסוגים שונים הפזורים במספר איזורים שונים. רבים מהמטיילים שמגיעים לחופשה בהרי הטטרה, עושים זאת באמצעות טיול כוכב כאשר איזור אחד נבחר ללינה וממנו יוצאים מדי יום לטיולים שונים באיזור אחר.


האיזורים הפופולריים ביותר ללינה בהרי הטטרה הם העיירות פופרד, וליפטובסקי מיקולס שבהן נמצאות כמה מן האטרקציות המפורסמות ביותר למשפחות עם ילדים כגון פארקי המים אקווה סיטי, טטרלנדיה ועוד. נהוג גם לחלק את ההרים לשני איזורים עיקריים - הרי הטטרה הנמוכים (איזור ליפטובסקי) והרי הטטרה הגבוהים (איזור פופרד) כאשר בכל אחד מהם נמצאים אטרקציות תיירותיות רבות ומגוונות ביותר.

בהמשך הכתבה תוכלו למצוא מלונות ודירות נופש שזכו להמלצות רבות ברשת הפזורים בכל האיזורים הפופולריים האלו.

כ-550 ש"ח בממוצע לזוג עם שני ילדים ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בהרי הטטרה ב-2024?


מבדיקה שערכנו במספר אתרי הזמנות בינלאומיים כגון בוקינג או אתר השוואת המחירים הוטלס קומביינד, מצאנו כי המחיר הממוצע בתאריכים שונים ביולי ואוגוסט וכן בראש השנה או סוכות, עומד על כ-400 ש"ח ללילה לזוג עם שני ילדים במלונות או בוילות נופש באיזורים מובחרים בהרי הטטרה שזכו להמלצות הטובות ביותר.

טווח המחירים נע 300 ל-600 ש"ח בהתאם לרמת מקום האירוח ולמיקומו אך שימו לב שזהו ממוצע כללי וכמובן שניתן גם למצוא מלונות בפחות מ-200 ש"ח וישנם גם למי שחפץ, מלונות 5 כוכבים מפנקים ויוקרתיים יותר שיעלו למעלה מ-500 ש"ח לזוג ללילה.

מלונות מומלצים בהרי הטטרה 2024


להלן רשימה של המלונות המומלצים ביותר באיזור הרי הטטרה שזכו להמלצות הטובות ביותר בקרב מטיילים ישראלים ומטיילים מכל העולם ברשת:


מלון וילה זאובר הממוקם בעיירה פופראד הוא אחד המלונות המומלצים ביותר בטטרה באתר בוקינג עם ציון של 9.3 וחוות דעת מעולות ממטיילים ישראלים רבים. מלון מפואר זה כולל 8 יחידות דיור מתוכן גם סוויטות גדולות היכולות לאכלס עד 4 נפשות בחדר.

המלון ממוקם בהרי הטטרס הגבוהים ונמצא 5 דקות הליכה מפארק המים אקווה סיטי ואף מציע לאורחיו 15 אחוז הנחה לפארק. המלון מציע אינטרנט אלחוטי וחנייה בחינם והחדרים מצויידים בטלוויזיה, פינת ישיבה ועוד.

המחיר הממוצע לסוויטה לזוג ושני ילדים הוא כ-500 ש"ח בממוצע. חדר לזוג בלבד יעלה במלון כ-350 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחירים באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון צמוד ממש לפארק המים המפורסם של סלובקיה טטרלנדיה, כפר הנופש טטרלנדיה הוא אחד הפופולריים ביותר באיזור זה וממוקם במרחק הליכה מפארק המים ואף מציע לאורחיו כניסה במחיר מוזל לפארק.

כפר נופש זה מציע 180 חדרים שכולם כוללים גם מטבחון מאובזר כך שתוכלו להכין ארוחות בחדר. המקום הוא אחד המומלצים ביותר למשפחות ומציע דירות גדולות היכלות לאכלס עד 7 נפשות ביחידה אחת. במלון ישנם גם קולנוע 5D, חדר באולינג ועוד.

המחיר לדירה משפחתית עד 4 נפשות עולה כ-500 ש"ח ללילה למשפחה עם שני ילדים ומגיע לכ-1000 ש"ח ללילה לבונגלוס עם שני חדרי שינה ל-7 נפשות.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחירים באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון זול ומומלץ מאוד בהרי הטטרה הגבוהים, כדאי לבדוק את מלון גארני טטרמונטי הנחשב לאחד המומלצים ביותר בפופרד באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.3 וזכה שם גם לחוות דעת מצויינות של מטיילים ישראלים.

המלון ממוקם בלב פופרד ורחוק מספר דקות הליכה מהאקווה סיטי ומציא גם הנחה של 15 אחוז לפארק. מלון זה מהווה גם נקודת עוגן מצויינת לטיולי כוכב באיזור הרי הטטרה הגבוהים. המלון מוגדר 3 כוכבים ומציע 11 חדרים שביניהם גם חדר משפחתי המתאים ל-5 נפשות.

המחיר במלון הוא זול מאוד וחדר משפחתי לזוג עם שני ילדים יעלה בממוצע כ-230 ש"ח ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחירים באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון זול ומומלץ מאוד בהרי הטטרה הוא מלון יו לבה אשר ממוקם ספיש ליד גן העדן הסלובקי וליד אטרקציות נוספות. מלון זה הוא אחד המומלצים ביותר ברשת באיזור וזכה לכמות גדולה מאוד של ביקורות והמלצות מעולות ברשת מישראלים ומתיירים מכל רחבי העולם.

במלון המוגדר 3 כוכבים תמצאו רק 23 חדרים הכוללים טלוויזיה מיני בר ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר במלון הוא זול מאוד וחדר למשפחה ל-4 נפשות יעלה בממוצע פחות מ-400 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחירים באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון פרטיזן הוא מלון מומלץ מאוד ברשת וממקום באיזור מצוין שבין הרי הטטרה הנמוכים לגבוהים ומהווה נקודת עוגן מצויינת למי שמתחיל את הטיול מהנמוכים לגבוהים. המלון ממוקם באיזור ביסטרה ונמצא גם לא רחוק מגן העדן הסלובקי.

המלון זכה לביקורות מצויינות ברשת גם ממטיילים ישראלים רבים וזכה לציון 8.8 באתר בוקינג. ישנם במלון 97 חדרים ומגוון מתקנים כולל בריכת שחייה ובריכת ילדים. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-400 ש"ח ואילו סוויטה למשםחה עם 4 נפשות תעלה כ-1500 ש"ח ללילה בממוצע.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחירים באמצעות אתר טריפ אדווייזר
 


 

עוד מלונות מומלצים בהרי הטטרה הגבוהים והנמוכים


ונסיים בעוד כמה מלונות מומלצים ביותר בהרי הטטרה בסלובקיה עם הרבה מאוד המלצות ברשת שכדאי לבדוק:

  • מלון אינטרנשיונל (Hotel International) - ממוקם בהרי הטטרה הגבוהים לא רחוק מהעיר פופרד. ציון מעולה בבוקינג (9.3). המחיר הממוצע לזוג ללילה: כ-350 ש"ח בלבד.
  • מלון אירופה סלובקיה (Hotel Europa) - אחד המלונות המומלצים ביותר בליפטובסקי מילוקאש עם ביקורות מעולות ברשת. ממוקם בהרי הטטרה הנמוכים וקרוב מאוד לפארק המים טטרלנדיה. מחיר ממוצע לזוג ללילה: כ-250 ש"ח.
  • מלון ארקייד (Hotel Arcade) - מלון מומלץ מאוד בהרי הטטרה שזכה לחוות דעת טובות ביותר על מיקומו. מחיר חדר למשפחה בת 4 נפשות עומד בממוצע על כ-700 ש"ח ללילה.
  • מלון קוקוצ'קה (Kukučka Mountain Hotel and Residences) - מלון מומלץ מאוד למשפחות עם ילדים בהרי הטטרה הגבוהים ואחד המומלצים ביותר לטיולי כוכב באיזור. המחיר לדירה עם 2 חדרי שינה למשפחה בת 4 נפשות עומד על כ-800 ש"ח.
  • מלון סוליסקו (Hotel Solisko) - מלון מצוין הממוקם על גדול אגם (שהופך לקפוא בחורף). זכה לציון מעולה בבוקינג של 9 מתוך 10 על סמך 298 חוות דעת מאומתות. כ-700 ש"ח ללילה למשפחה של זוג ושני ילדים.

כל המלונות בהרי הטטרה על גבי מפה + מחירים

Booking.com

תמונה למעלה: Dushan Hanuska מאתר פליקר (CC BY-SA 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בהרי הטטרה 2024 - המדריך שאסור לכם לפספס!
מלונות מומלצים בהרי הטטרה 2024 - המדריך שאסור לכם לפספס!
גם אתם כבר הספקתם לשמוע על חופשה משפחתית בהרי הטטרה בסלובקיה? אז איפה בדיוק כדאי לישון שם? אילו מלונות באיזור זכו להמלצות הטובות ביותר וכמה זה יעלה לכ
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg0SQjSkr_kgnaek1oukqxrLEbyjoQ5vXFMzQ3eVKS_6vFUB-ccxEttzF1-Tgx-il4639-sf-AlbSeyE_wz9YNF88FWquHDJl6IapipnfpU2Y6PjSA7O6FuR112e-91f-vpW6Qg6RNsoCE/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2594%25D7%25A8%25D7%2599+%25D7%2598%25D7%2598%25D7%25A8%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg0SQjSkr_kgnaek1oukqxrLEbyjoQ5vXFMzQ3eVKS_6vFUB-ccxEttzF1-Tgx-il4639-sf-AlbSeyE_wz9YNF88FWquHDJl6IapipnfpU2Y6PjSA7O6FuR112e-91f-vpW6Qg6RNsoCE/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2594%25D7%25A8%25D7%2599+%25D7%2598%25D7%2598%25D7%25A8%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/05/Tatra-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/05/Tatra-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content