/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים באגם לוגאנו 2024 - מדריך מקיף וחובה לכל מטייל באיזור!

איפה כדאי לישון באגם לוגאנו? מהם המלונות הטובים שזכו בביקורות הטובות ביותר ברשת ואילו מלונות קיבלו את הציונים הטובים ביותר מהמטיילים הישראלים? כל מה שרציתם לדעת על לינה באגם לוגאנו בכתבה הבאה.


מלונות מומלצים באגם לוגאנו 2023 - מדריך מקיף וחובה לכל מטייל באיזור!
אגם לוגאנו (Lake Lugano) שעל גבול שוויץ - איטליה הוא יעד נפלא לחופשה עבור משפחה עם ילדים או טיול רומנטי לזוגות ובשנים האחרונות יותר ויותר תיירים ישראלים מגיעים לנפוש באיזור זה. לאורך האגם שחולש על שטח של כ-48 קמ"ר, נמצאים הרים ויעדים תיירותיים רבים ביניהם העיר המקסימה לוגאנו (שעל שמה נקרא האגם), מונטה ברה, מוטארונה, מונטה סן סלווטורה ועוד.

מומלץ לקרוא גם על:
איזור אגם לוגאנו מלא באטרקציות המתאימות לכל סוגי התיירים ובמיוחד למשפחות עם ילדים שמחפשות ליהנות מטבע טהור יחד עם פארקי שעשועים, רכבלים, מגלשות הרים וכו'.

היום באתר "תיירות נבונה" החלטנו לבדוק מהם איפה הכי מומלץ לישון באגם לוגאנו, מהם המלונות באיזור שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת ממטיילים ישראלים וממטיילים מרחבי העולם כולו וכמה המלונות האלו יעלו לכם בממוצע בתקופת התיירות הקרובה.

5 המלונות הטובים ביותר באגם לוגאנו לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר באגם לוגאנו לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון לוגאנו דנטה סנטר (Lugano Dante Center Hotel)
  2. מלון ספלנדיד רויאל אגם לוגאנו (Hotel Splendide Royal)
  3. מלון גראנד וילה קסטניולה אגם לוגאנו (Grand Hotel Villa Castagnola)
  4. מלון קונטיננטל פארק הוטל אגם לוגאנו (Continental Parkhotel‬)
  5. מלון נובוטל לוגאנו פרדיסו (Novotel Lugano Paradiso)

העיר לוגאנו היא הפופולרית ביותר - איפה כדאי לישון באגם לוגאנו?


אגם לוגאנו מציע מסביבו מגוון עיירות וכפרים שונים ומגוונים. כמעט בכולם תוכלו למצוא מלונות או וילות ודירות נופש המתאימות לזוגות או למשפחות עם ילדים. אך האיזור הפופולרי ביותר ללינה באיזור אגם לוגאנו הוא העיר לוגאנו שהיא הגדולה ביותר באיזור ושם נמצאים רוב בתי המלון שבעיר ולשם מגיעים בסופו של דבר רוב התיירים.

עיירות נוספות שנחשבות גם הן למומלצות ללינה באיזור אגם לוגאנו הן פורלצה, ביסונה, קאדאמריו, אגרה או מורקוטה.

החל מ-700 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר באגם לוגאנו ב-2024?


מחירי המלונות מסביב לאגם לוגאנו הם לא הכי זולים ובבדיקה מעמיקה שערכנו באתרי מלונות ואתרי השוואת מחירים שונים, מצאנו כי מחירי המלונות המומלצים ביותר באיזור החל מעונת פסח ועד לעונת החגים ראש השנה וסוכות נעים בין 750 ל-1250 ש"ח לזוג ללילה. יש לשים לב כי מדובר במלונות המומלצים ביותר ברשת וניתן למצוא גם מלונות B&B ו-3 כוכבים במחירים מוזלים יותר.

המחירים בעונת החורף במלונות של אגם לוגאנו זולים יותר ותוכלו למצוא את אותם מלונות החל מ-500 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לאגם לוגאנו?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לשוויץ ואיטליה, התקופה הטובה ביותר להגיע לאגם לוגאנו בשקלול מזג אוויר ואטרקציות תיירותיות, עונת פסח (אפריל), עונת טרום קיץ (מאי ויוני), עונת הקיץ (יולי ואוגוסט) ועונת החגים סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

מלונות מומלצים באגם לוגאנו ב-2024


להלן רשימה של המלונות באגם לוגאנו שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


אם להסתמך על ביקורות הגולשים באתרים טריפ אדווייזר ובוקינג.קום (וכדאי מאוד להסתמך על כך), מלון לוגאנו דנטה סנטר הוא המלון הטוב ביותר באיזור אגם לוגאנו והוא מדורג ב-2 האתרים אלו במקום הראשון. גם מטיילים ישראלים הספיקו ללון במלון והעניקו לו ציונים מעולים ברשת ובמיוחד על האווירה המשפחתית של המלון ועל ארוחת בוקר מעולה.

המלון ממוקם בלב העיר לוגאנו וכ-12 דקות מחופי האגם. המלון נמצא במרכז מדרחוב גדול ומסביבו מסעדות וחנויות רבות. גם האוטובוס עוצר סמוך למלון ובעזרתו ניתן להגיע לשדה התעופה ולתחנת הרכבת.

המלון מציע 83 חדרים שונים המעוצבים בסגנון מודרני ומחולקים לחדרים זוגיים ולחדרי משפחה. החדרים כוללים מיזוג, טלוויזיה בכבלים, מיני בר וקומקום חשמלי וניתן אפילו לבחור כריות מתוך תפריט של 9 סוגים שונים. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-840 ש"ח בכל עונות השנה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון גראנד וילה קסטניולה הוא מלון מרשים ביותר בעיר לוגאנו השוכן ממש על חוף האגם וזכה לביקורות וציונים מעולים ברשת מתיירים ישראלים ומתיירים מרחבי העולם. המלון דורג במקום ה-3 בטריפ אדווייזר ובמקום ה-6 באתר בוקינג.  

מדובר במלון 5 כוכבים מפואר ביותר המעוצב בסגנון קלאסי יוקרתי כמו שרואים רק בסרטים ובטלוויזיה ומשקיף על פני אגם לוגאנו. המלון מציע שירות מפנק ויוקרתי הכולל מסעדות גורמה, בריכה מקורה, מגרש טניס ואינטרנט אלחוטי בחינם. המלון נמצא במרחק הליכה לעיר העתיקה של לוגאנו וקרוב גם לפוניקלור של מונטה ברה.

המלון מציע סוויטות וחדרים המעוצבים בקפידה רבה כאשר המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-1530 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון לוקנדה קסטניולה הוא מלון זול יחסית ואחד המומלצים ביותר ברשת ע"י תיירים ישראלים. המלון נחשב לאחד הטובים ברשת בקטגוריה "תמורה מלאה ביחס למחיר" ודורג במקום ה-2 מבין כל מלונות ה-B&B שבאתר טריפ אדווייזר.

הגולשים הישראלים ציינו לטובה ברשת את השירות של צוות המלון, את המיקום ואם ארוחת הבוקר ובעיקר את המחיר הזול שמציע תמורה מצויינת.

המלון ממוקם באיזור קסטניולה ורחוק כ-2 ק"מ מהעיר לוגאנו ובמרחק דומה מאטרקציות רבות באיזור אגם לוגאנו. המלון מציע חדרים סטנדרטיים הכוללים גם חדר רחצה ואינטרנט אלחוטי בחינם. בחלקם ישנה גם שולחן עבודה וחלקם מציעים גם נוף לאגם.

המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה עומד על כ-550 ש"ח בלבד. 

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

   
מלון קונטיננטל פארק הוטל הוא אחד המלונות שזכו להמלצות הישראליות הטובות ביותר באתר בוקינג. המלון דורג במקום ה-11 בבוקינג מבין כל ביקורות הגולשים שבאתר ובמקום ה-4 המכובד באתר טריפ אדווייזר.

המלון אמנם מדורג 3 כוכבים אך נראה מרשים ומעוצב בקפידה. המלון משקיף לאגם ומציע גם בריכת שחייה חיצונית גדולה שיכולה להיות אטרקציה בפני עצמה בעונת הקיץ החמה. הביקורות של התיירים הישראלים שיבחו בעיקר את הניקיון והארגון שבמלון, רמת החדרים ואת רמת השירות הגבוהה שבמלון. חלק מהגולשים ציין לרעה את הרעש מהרכבת הסמוכה.

המלון מציע סה"כ 120 חדרים שונים הכוללים מיזוג וחלונות אטומים לרעש. המחירים הממוצעים במלון הם סבירים לאיזור ועומדים על כ-540 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים מלון 5 כוכבים ברמה גבוהה ויוקרתית באיזור אגם לוגאנו, מלון ספלנדיד רויאל הוא אולי המלון המפואר והמומלץ ביותר ברשת בקטגוריה זו. המלון זכה לציון גולשים גבהו של 9.2 באתר בוקינג שם הוא מדורג במקום ה-2 מבין כל המלונות שבאתר. גם באתר טריפ אדווייזר דורג המלון במקום ה-2.

כאמור, מדובר במלון 5 כוכבים מפואר ביותר וותיק מאוד שנבנה כבר במאה הקודמת. המלון שוכן ממש על שפת האגם ומציע נוף נפלא לאגם ולהרים שמסביבו. המלון ממוקם ברחוב ראשי של העיר לוגאנו ובמרחק של דקות הליכה תוכלו להגיע למרכז העיר לוגאנו שם תמצאו חנויות, בתי קפה רבים ומסעדות.

המלון מציע מסעדה משובחת וכניסה חופשית לאיזור ספא שנמצא במלון סמוך כ-500 מטרים מהמלון. חדרי המלון הם גדולים וכוללים גם אינטרנט אלחוטי חופשי. המחיר במלון הוא יקר ועומד בממוצע על כ-1700 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים נוספים באגם לוגאנו


להלן עוד כמה מלונות באגם לוגאנו שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון פארקו סן מארקו לייפסטייל ביץ' אגם לוגאנו (Parco San Marco Lifestyle Beach Resort) - אחד המלונות המומלצים ביותר באגם לוגאנו למשפחות עם ילדים. זכה לציון 9.2 בבוקינג. כולל בריכת שחייה חיצונית ומתקני שעשועים לילדים. ממוקם בכפר פורלצה כ-15 ק"מ מהעיר לוגאנו. המחיר: כ-800 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון קורהאוס קאדמאריו אגם לוגאנו (Kurhaus Cademario Hotel & SPA) - מלון 4 כוכבים מרשים מאוד הממוקם בקאדמאריו סמוך לאגם לוגאנו וזכה לביקורות מעולות ברשת מגולשים בכל העולם כולל ממטיילים ישראלים רבים ברשת. זכה לציון 9.1 בבוקינג. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-1000 ש"ח בענות הקיץ. 
  • מלון סיטי לוגאנו (Hotel City Lugano) - אחד המלונות הפופולריים ביותר באגם לוגאנו שקיבל ציונים מעולים ברשת.  דורג במקום ה-6 באתר טריפ אדווייזר ומציע מחירים בטווח זול עד בינוני שעומדים בממוצע על כ-700 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון קמפיונה אגם לוגאנו (Hotel Campione) - עוד מלון שזכה לביקורות ישראליות טובות מאוד ברשת. ממוקם בעיירה ביסונה ומשקיף על האגם. ישנו קזינו גדול במרחק 10 דקות הליכה בלבד. דורג במקום ה-12 מבין כל מלונות באיזור אגם לוגאנו באתר בוקינג. המחיר: כ-800 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון סוויס דיאמונד אגם לוגאנו (Swiss Diamond Hotel Lugano) - מלון 5 כוכבים מעולה באגם לוגאנו הממוקם בעיירה מורקוטה ושוכן ממש על שפת אגם לוגאנו. זכה לציונים מעולים ברשת ולמרות שמדובר במלון 5 כוכבים, מציע מחיר ממוצע של כ-800 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

תמונה: Randi Hausken פליקר CC BY-SA 2.0

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

תגובות: 1
  1. האם אגם לוגאנו ליד אגם גארדה? האם מדובר באותה סוג חופשה פחות או יותר? אשמח אם מישהו ישיב...

    השבמחק

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים באגם לוגאנו 2024 - מדריך מקיף וחובה לכל מטייל באיזור!
מלונות מומלצים באגם לוגאנו 2024 - מדריך מקיף וחובה לכל מטייל באיזור!
איפה כדאי לישון באגם לוגאנו? מהם המלונות הטובים שזכו בביקורות הטובות ביותר ברשת ואילו מלונות קיבלו את הציונים הטובים ביותר מהמטיילים הישראלים? כל מה שרציתם לדעת על לינה באגם לוגאנו בכתבה הבאה.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgGCulU5te5nF1LdrD_Rm8B2odHMU_3Km09USYvj8bDcpfwgTo-7bQovAuTg0q9JsaaQiU6gPPUnewxNAucDbe_v0S3opUCyIrKa91XgMuvDwu5KiCVtRzuqqcICQe_mfRaT9VbKOPRMkw/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%2591%25D7%2590%25D7%2592%25D7%259D+%25D7%259C%25D7%2595%25D7%2592%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2595.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgGCulU5te5nF1LdrD_Rm8B2odHMU_3Km09USYvj8bDcpfwgTo-7bQovAuTg0q9JsaaQiU6gPPUnewxNAucDbe_v0S3opUCyIrKa91XgMuvDwu5KiCVtRzuqqcICQe_mfRaT9VbKOPRMkw/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%2591%25D7%2590%25D7%2592%25D7%259D+%25D7%259C%25D7%2595%25D7%2592%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2595.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/12/LakeLugano-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/12/LakeLugano-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content