/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בפארק יוסמיטי 2024 - המדריך הטוב והמקיף ברשת!

מתכננים טיול לפארק יוסמיטי ולאטרקציות נוספות באיזור? הנה המלונות והמוטלים הממוקמים ליד פארק יוסמיטי ונחשבים לטובים ביותר ברשת. אז איזה מלון זכה להמלצות הטובות ביותר ברשת ומהם המחירים הממוצעים של המלונות המומלצים ביותר בעונת התיירות של 2024? בכתבה הבאה.


מלונות מומלצים בפארק יוסמיטי 2023 - המדריך הטוב והמקיף ברשת!
פארק יוסמיטי (Yosemite) הוא אחד האיזורים התיירותיים ביותר בארה"ב בכלל, ובמערב המדינה בפרט. מיליוני תיירים נוהרים אליו בהמוניהם בכל עונות השנה ובתוכם גם תיירים ישראלים רבים שמבקרים בפארק - בדרך כלל בחלק מטיול רחב יותר בקליפורניה הכולל ביקורים במונטריי, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס או טיול לאורך כביש מס' 1 המפורסם של מערב ארצות הברית.

פארק יוסמיטי מתאים לכל סוגי התיירים באשר הם ותוכלו למצוא שם צעירים, מבוגרים, משפחות עם ילדים ואפילו מטפסי הרים ותרמילאים. הפארק מציע מבחר מגוון של אטרקציות מרתקות ומדהימות כמו מפלים עצומים, אגמים יפים, מבחר עצום של בעלי חיים והמון המון טבע מקסים ועוצר נשימה.

בכל הקשור ללינה בפארק יוסמיטי, האפשרויות מגוונות מאוד וניתן למצוא תיירים הבוחרים ללון באוהלים או באתרי קמפינג לצד כאלו הבוחרים לישון במוטל או אפילו במלונות יוקרה. ישנם מוטלים ומלונות בתוך הפארק אך רוב המטיילים בוחרים ללון במלונות הנמצאים בעיירות הסמוכות לפארק כמו העיירה מריפוסה (Mariposa) שנחשבת למקום פופולרי מאוד לתיירים המגיעים לפארק יוסמיטי ועיירות נוספות שתוכלו לגלות בהמשך הכתבה.

בכתבה הבאה נעזור לכם להבין איפה הכי כדאי להזמין מלון ביוסמיטי? מהם המחירים הממוצעים לעונה? ומהם המלונות שזכו לביקורות וההמלצות הטובות ביותר ברשת ממטיילים ישראלים וממטיילים מכל העולם? כל זה ועוד, בכתבה שלפניכם.

5 המלונות הטובים ביותר ליד פארק יוסמיטי לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר באיזור פארק יוסמיטי לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון יוסמיטי ואלי לודג' (Yosemite Valley Lodge‬)
  2. מלון מג'סטיק יוסימיטי (The Majestic Yosemite Hotel‬)
  3. מלון יוסמיטי וויו לודג' (Yosemite View Lodge)
  4. מלון ביג טריס לודג' (Big Trees Lodge‬)
  5. מלון סידר לודג' (Cedar Lodge)

חפשו מלון בעיירות הסמוכות לפארק - איפה כדאי לישון בפארק יוסמיטי?


כאמור, ישנם מטיילים שמגיעים לפארק יוסמיטי במטרה ללון באוהלים או במתחמי קמפינג בתוך מתחם הפארק. אם גם אתם מתכננים לינה כזאת, כדאי להיכנס לאתר הרשמי של הפארק ולברר ולתאם היטב את הלינה בתוך פארק.

שאר המטיילים שמגיעים לטייל בפארק, לנים ברוב המקרים במלונות ובמוטלים בעיירות שנמצאות מחוץ לפארק אך בקרבתו. אחד היעדים הפופולריים ביותר (גם בקרב המטיילים הישראלים) היא העיירה מריפוסה שנמצאת קרוב יחסית לפארק ונחשבת ליעד מומלץ מאוד ללינה באיזור יוסמיטי. בעיירה זו גם נמצאים הרבה מאוד מלונות לצד חנויות, מסעדות וסופרים גדולים.

עיירות נוספות הקרובות לפארק וגם שם אפשר למצוא מלונות מעולים ומומלצים הן: ממות' לייקס, פיש קמפ, באק מדווס, והעיירה אל פורטל.

החל מ-950 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בפארק יוסמיטי ב-2024?


ערכנו בדיקה מעמיקה במספר גדול של אתרי מלונות בינלאומיים ואתרי השוואת מחירים של מלונות כדי לגלות מהם המחירים הממוצעים במלונות שקיבלו את ההמלצות הטובות בותר ברשת ושדורגו במקומות הגבוהים ביותר באתרים כמו טריפ אדוייזר או בוקינג.קום.


ובכן, מתוצאות הבדיקה עולה כי המחירים הממוצעים למלונות אלו בתקופת הקיץ בין החודשים אפריל ועד ספטמבר מתחילים באיזור ה-500 ש"ח לחדר ללילה ועולים בהתאם לרמת המלון כאשר מלונות 4 כוכבים ומעלה כבר יעלו לכם באיזור ה-800 ועד 1300 ש"ח לזוג. בתקופת החורף המחירים זולים בהרבה וניתן למצוא את אותם המלונות במחירים של כ-450 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לפארק יוסימטי?


התקופה הפופולרית ביותר להגיע לפארק יוסמיטי היא בעונת הקיץ והחל מתקופת פסח (אפריל) ועד לעונת החגים של ראש השנה וסוכות (ספטמבר ואוקטובר). חודשי הקיץ (יולי ואוגוסט) נחשבים לתקופת השיא מבחינה תיירותית בפארק.

3 המלונות הרשמיים של פארק יוסמיטי


ישנם 3 מלונות רשמיים של הפארק שבהם ניתן ללון ממש בתוך הפארק עצמו (אך כאמור, מרבית המטיילים בוחרים ללון במלונות שבעיירות הסמוכות לפארק):
  1. מלון מג'סטיק יוסימיטי (The Majestic Yosemite Hotel‬)
  2. מלון יוסמיטי ואלי לודג' (Yosemite Valley Lodge‬)
  3. מלון ביג טריס לודג' (Big Trees Lodge‬)

מלונות מומלצים ביוסמיטי ב-2024


להלן רשימה של המלונות באיזור פארק יוסמיטי שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון מיינרס אין הוא אולי המלון הפופולרי ביותר בקרב המטיילים הישראלים המגיעים לטייל בפארק יוסמיטי. המלון דורג במקום הראשון במלונות מריפוסה באתר טריפ אדווייזר ובמקום ה-7 מבין כל המלונות באיזור פארק יוסמיטי באתר בוקינג עם ציון 8. המטיילים הישראלים הרבים שהמליצו על המלון ברשת, ציינו לשבח בעיקר את המיקום המעולה של המלון והקירבה לפארק יוסמיטי וכן את רמת החדרים הגבוהה.

המלון ממוקם בעיירה מריפוסה וכשעה נסיעה מפארק יוסמיטי. מסביב למלון ישנם חנויות ומסעדות רבות וגם סופרמרקט. המלון מציע חדרים זוגיים ומשפחתיים הכוללים מיקרוגל, מקרר ומכונת קפה וחלקם כוללים גם אח. המלון מציע גם בריכה חיצונית ואינטרנט אלחוטי חינם.

ישנם סה"כ 78 חדרים במלון כאשר המחיר הממוצע לחדר מלון בתקופת הקיץ עומד על כ-700 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון ראש קריק הוא ללא ספק אחד המלונות המומלצים ביותר ברשת למשפחות עם ילדים באיזור פארק יוסמיטי וזכה לציונים ממש מעולים ברשת. למרות היותו יקר יחסית, זוכה המלון לפופולריות עצומה בקרב משפחות שמדווחות ברשת כי הילדים מעדיפים להישאר במלון במקום לבקר בפארק.

המלון שזכה לציון 8.8 באתר בוקינג על סמך כ-400 חוות דעת מאומתות באתר, ממוקם בעיירה באק מדווס ממש צמוד לכניסה המערבית לפארק יוסמיטי (כ-800 מטר בלבד) ומציע שלל אטרקציות בפני עצמו. המלון מציע בריכה חיצונית גדולה, ג'קוזי ומתקני שעשועים לילדים. הגולשים גם מדווחים על פעילויות בערב שמציע המלון הכוללות מעין קומזיץ עם מדורות קטנות יחד עם מופע של להקה וכיבוד.

המלון מציע 143 חדרים משפחתיים שחלקם יכולים לאכלס עד 6 נפשות בחדר. החדרים כוללים גם מיזוג ופינת ישיבה. כאמור, המלון נחשב ללא ספק לאחד הטובים ביותר שתמצאו באיזור פארק יוסמיטי וזכה להתברג במקום ה-7 לפי ביקורות הגולשים באתר בוקינג מבין כל המלונות שבאיזור. המחיר הממוצע במלון נע בין 700 ל-1600 ש"ח בהתאם לסוג החדר ולעונה בשנה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון ליד פארק יוסמיטי שכבש את ביקורות הגולשים ברשת הוא מלון אוורגרין לודג' שנחשב גם הוא לאחד הטובים ביותר באיזור. המלון דורג במקום ה-14 באתר בוקינג מבין כל המלונות שבאיזור וקיבל את הציון 8.5 לפי כ-350 חוות דעת מאומתות של תיירים ששהו במלון.

גם מטיילים ישראלים רבים שהספיקו כבר לישון במלון, הרעיפו שבחים רבים על המקום וציינו לטובה את המיקום, השירות ואת האווירה הכללית. המלון ממוקם כק"מ וחצי מאחת הכניסות לפארק יוסמיטי ומציע בריכה חיצונית, מגרש משחקים לילדים וגם שולחנות פינג פונג וביליארד.

70 החדרים במלון, מחולקים לחדרים זוגיים ומשפחתיים שיכולים לאכלס עד כ-6 נפשות. החדרים כוללים גם פינת ישיבה וחדר רחצה פרטי. המחיר הממוצע לזוג ללילה נע בממוצע בין 600 ל-1100 ש"ח בהתאם לעונה בשנה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

   
מלון טניה לודג' הוא מלון 4 כוכבים מפואר הממוקם במרחק נסיעה קצר מפארק יוסימטי ונחשב ללא ספק לאחד הטובים ביותר באיזור. המלון זכה לציון 8.5 באתר בוקינג לפי כ-700 חוות דעת מאומתות ודורג באתר לפי ציוני הגולשים במקום ה-15 מבין כל המלונות שבאיזור.

מדובר במלון מרשים ביותר הממוקם לו באמצע היער ומשרה אווירה אמיתית של טבע טהור ושקט. המלון מציע חדרים מעוצבים ברמה גבוהה ומוקפדת וכוללים טלוויזיה, חדר רחצה ומיזוג אוויר. האינטרנט האלחוטי בחינם רק בשטחים הציבוריים.

המלון מציע בריכה חיצונית, איזור ספא ומסעדת גורמה איכותית. גם המטיילים הישראלים שזכו ללון במלון, העניקו לו ציונים טובים מאוד ברשת. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון זה עומד על כ-1200 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון שראוי להיכנס לרשימת המלונות המומלצים ביותר בפארק יוסמיטי הוא מלון נארו גייג' אין שזכה לציונים מעולים ברשת ונחשב גם הוא לאחד הטובים ביותר באיזור בעיקר בקטגוריית תמורה ביחס למחיר. מאות מגולשי אתר בוקינג העניקו למלון ציון טוב מאוד בסך הכללי של 8.6 והוא דורג במקום ה-10 מבין המלונות שבאיזור פארק יוסימטי.

המלון ממוקם בעיירה פיש קאמפ ומרוחק כ-6 ק"מ בלבד מפארק יוסמיטי. גם במלון זה המחזיק בדירוג של 3 כוכבים, תמצאו בריכה חיצונית ואמבט עיסוי, מסעדה עם תפריט מגוון ואינטרנט אלחוטי בחינם. המלון מעוצב כולו באווירה כפרית וכך גם חדריו.

המלון מציע 26 חדרים סה"כ הכוללים פינת ישיבה, טלוויזיה ואמצעים להכנת קפה ותה. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-850 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


 תמונה: Su-May פליקר CC BY 2.0
 

ועוד כמה מלונות מומלצים ביוסמיטי


להלן עוד כמה מלונות באיזור פארק יוסמיטי שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון Edelweiss Lodge - מלון 4 כוכבים מצוין הממוקם בעיירה ממות' לייק ונמצא במרחק נסיעה קצר מפארק יוסימטי. זכה בציון 8.9 באתר בוקינג. מציע מחירים זולים יחסית שעומדים בממוצע על כ-500 ש"ח לסוויטה למשפחה של 4 נפשות בקיץ.
  • מלון יוסמיטי סיירה וויו (Yosemite Sierra View Bed & Breakfast) - מלון מעולה הממוקם במרחק נסיעה קצר מהכניסה הדרומית של פארק יוסמיטי שקיבל ביקורות ישראליות טובות מאוד ברשת. זכה לציון מעולה באתר בוקינג (9.5) ונחשב לאחד הטובים ביותר באיזור. המחיר: כ-750 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון אינסברוק לודג' (Innsbruck Lodge) - עוד מלון הממוקם בממות' לייק וזכה גם הוא לביקורות טובות מאוד ברשת (ציון 8.7 בבוקינג לפי כ-650 חוות דעת מאומתות) ומומלץ למשפחות. מציע חדרים מאובזרים הכוללים מקרר, מיקרוגל ומכונת קפה. כ-450 ש"ח בלבד לחדר משפחתי (4 נפשות).
  • מלון יוסמיטי פלייסנס (Yosemite Plaisance Bed & Breakfast) - מלון 3 כוכבים מומלץ מאוד שקיבל ביקורות מעולות מהתיירים הישראלים ברשת. זכה לציון 9.4 בבוקינג וממוקם בעיירה מריפוסה, כ-40 דקות נסיעה מעמק יוסמיטי. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-700 ש"ח לזוג ללילה וכ-900 ש"ח למשפחה עם 2 ילדים.
  • מלון וילאג' לודג' (The Village Lodge) - אחד המלונות המומלצים ביותר באיזור פארק יוסמיטי הנחשב לפנינה בפני עצמו ומצאים גם למי שמגיע לאיזור בחורף לצורך חופשת סקי. זכה בביקורות והמלצות רבות ברשת גם ממטיילים ישראלים רבים. ממוקם בעיירה ממות' לייקס ומציע חדרים במחיר ממוצע של כ-700 ש"ח ללילה דירה של 4 נפשות.

כל המלונות ביוסמיטי על גבי מפה

 
  Booking.com
 
תמונה: Randi Hausken פליקר CC BY-SA 2.0

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בפארק יוסמיטי 2024 - המדריך הטוב והמקיף ברשת!
מלונות מומלצים בפארק יוסמיטי 2024 - המדריך הטוב והמקיף ברשת!
מתכננים טיול לפארק יוסמיטי ולאטרקציות נוספות באיזור? הנה המלונות והמוטלים הממוקמים ליד פארק יוסמיטי ונחשבים לטובים ביותר ברשת. אז איזה מלון זכה להמלצו
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEghikqXwJv6imHr28Q9fFS9lAv9PVvIc1E0S5Bk5eji_p1TMgHTItjU1skQ8WE2WhlcRt1g9sIRBmooobieQsOdSk6bQXe-18h_8SjlHcHvy3d_t-wHKTT8II6X9vqEqd15obrH8wrrv5M/w640-h432/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A4%25D7%2590%25D7%25A8%25D7%25A7+%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25A1%25D7%259E%25D7%2599%25D7%2598%25D7%2599.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEghikqXwJv6imHr28Q9fFS9lAv9PVvIc1E0S5Bk5eji_p1TMgHTItjU1skQ8WE2WhlcRt1g9sIRBmooobieQsOdSk6bQXe-18h_8SjlHcHvy3d_t-wHKTT8II6X9vqEqd15obrH8wrrv5M/s72-w640-c-h432/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A4%25D7%2590%25D7%25A8%25D7%25A7+%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25A1%25D7%259E%25D7%2599%25D7%2598%25D7%2599.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2016/12/Yosemite-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2016/12/Yosemite-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content