/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בפאי תאילנד ב-2024 - המדריך המקיף ביותר ברשת!

איפה כדאי לישון בפאי שבצפון תאילנד? אילו מלונות שם זכו לציונים הטובים ביותר ברשת ואילו מלונות קיבלו את חוות הדעת הישראליות הטובות ביותר? וכמה הם בכלל יעלו לכם ב-2024? אתר "תיירות נבונה" עם כל הפרטים.


מלונות מומלצים בפאי תאילנד ב-2023 - המדריך המקיף ביותר ברשת!
     תמונה: Maksim Million פליקר CC
רבים מכנים את העיר פאי (Pai) שבצפון תאילנד כ"תאילנד האמיתית" כאשר עיירה קטנה זו מציעה בדיוק את הצד השני מהרעש והאקשן שבערים הגדולות כמו בנגקוק, צ'אנג מאי וכד'. כאן תמצאו בעיקר שקט, פסטורליה והרבה מאוד טבע יפה ורגוע עם מפלים יפים, מעיינות חמים, רכיבה על פילים, מקדשים, כפרים עתיקים ועוד.

פאי היא גם אחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים המגיעים לתאילנד (בעיקר לזוגות) כאשר רבים מהם עוצרים בעיר לפחות לכמה ימים ומשתמשים בה גם כנקודת עוגן לטיולי טבע מהנים באיזור (ברוב המקרים עושים זאת בעזרת קטנועים להשכרה), רכיבה על פילים וגם פשוט לנוח ולהירגע בבתי הקפה והמסעדות המעולות הפזורות בעיר. פאי מהווה גם יעד פופולרי עבור חופשת ירח דבש רומנטית והרבה מאוד זוגות ישראלים מגיעים לשם.

היום נציג לקוראי האתר שלנו את המדריך הטוב ביותר ללינה בפאי ונבדוק אילו מלונות בפאי זכו להמלצות הטובות ביותר ברשת, אילו מלונות קיבלו את הציונים הטובים ביותר בקרב המטיילים הישראלים, באיזה איזור בפאי כדאי לישון ומהם המחירים הממוצעים למלונות בפאי בעונת התיירות הקרובה.
  

5 המלונות הטובים ביותר בפאי לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בפאי לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון רוורי סיאם (Reverie Siam)
  2. מלון פורה וידה פאי (Pura Vida Pai Resort)
  3. מלון פאי וילג' (Pai Village Boutique Resort)
  4. מלון פאי איילנד ריזורט (Pai Island Resort)
  5. מלון פאי קלנג נא (Pai Klang Na‬)

בלב המרכז או בלב הטבע? בעיקר תלוי בכם - איפה כדאי לישון בפאי?


בחירת מקום לינה בפאי נחלקת לשניים ברוב המקרים בקרב המטיילים הישראלים המגיעים לעיר. סוג אחד מעדיף ללון במלונות הממוקמים במרכז פאי שם נמצא שוק הלילה של העיר, המדרחוב ובתי קפה ומסעדות רבים.

הסוג השני של התיירים, ובעיקר הזוגות הרומנטיים, בוחרים דווקא להתרחק מעט מהמרכז ובוחרים במלונות הפזורים מסביב למרכז וממוקמים ממש בתוך הטבע. כדאי לדעת שגם את אתם בוחרים מלון שלא ממוקם במרכז, רבים מהמלונות מציעים גם הסעות חינם וניתן גם לשכור טוסטוס שייקח אתכם למרכז בכמה דקות נסיעה בלבד.

         מדריכי לינה מעולים נוספים בתאילנד:

בין 200 ל-500 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בפאי ב-2024?


מבדיקה שערכנו במספר גדול של אתרי הזמנת מלונות מובילים בעולם ובאתרי השוואת מחירים, מצאנו כי טווח מחירי המלונות המומלצים ביותר של פאי (אלו שקיבלו ציונים טובים באתרים מובילים כמו טריפ אדווייזר או בוקינג) נע בין 200 ש"ח למלונות 3 הכוכבים ומטה הממוקמים בדרך כלל במרכז פאי לבין מלונות מפוארים של 4 ו-5 כוכבים שבהם תוכלו למצוא וילה מפנקת או סוויטה מפוארת במחירים ממוצעים של כ-400 עד 500 ש"ח לזוג ללילה.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לפאי?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לתאילנד התקופה הטובה ביותר להגיע לפאי בשקלול מזג אוויר ופרמטרים נוספים, היא בחודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר), חודשי החורף (דצמבר עד מרץ) ובתקופת פסח (אפריל).

מלונות מומלצים בפאי תאילנד ב-2024


להלן רשימה של המלונות בפאי שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


לפי דירוג המלונות של ציוני הגולשים באתר בוקינג.קום, מלון זה הוא המלון השני הטוב ביותר בפאי שם קיבל את הציון המעולה 9.5 מתוך כ-400 ביקורות מאומתות. המלון דורג גם במקום הראשון מבין כ-160 מלונות בפאי המופיעים באתר "טריפ אדווייזר" בקטגוריית "שירותי אירוח ייחודיים".

גם מטיילים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה בפאי והרעיפו שבחים רבים בעיקר על השירות המעולה של צוות המלון, המיקום המצוין והשקט שבאיזור המלון, רמת הניקיון בחדרים וגם על הארוחות שבמלון. למעשה, כמעט לא תמצאו ביקורות שלילית על המלון ולכן הוא ללא ספק נחשב לאחד המומלצים והטובים ביותר שתמצאו בפאי.

המלון עצמו מחזיק בדירוג של 4 כוכבים וממוקם קרוב למרכז פאי כ-400 מטרים משוק הלילה של העיר. המלון מציע בריכה חיצונית ו-23 חדרים בלבד הכוללים טלוויזיה, אינטרנט חינם וחדר רחצה פרטי. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-350 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


גם מלון רוורי סיאם הוא ללא ספק אחד המלונות המומלצים ביותר בפאי ואם דירוג הגולשים בטריפ אדוויזר הוא המדד עבורכם, מדובר במלון הטוב ביותר בפאי. גם בקרב גולשי אתר בוקינג.קום, המלון קיבל ציון מעולה של 9.4 ודורג בו במקום ה-3. המלון זכה גם לחוות דעת מעולות בקרב המטיילים הישראלים שציינו לטובה בעיקר את ארוחת הבוקר האיכותית, את עיצוב ורמת החדרים ואת השירות האדיב של הצוות.

מדובר במלון 5 כוכבים מפואר בפאי המעוצב בסגנון קלאסי מוקפד וקולוניאלי וממוקם לו בלב הטבע ומוקף בצמחייה טבעית מקסימה וירוקה. מרכז פאי נמצאת במרחק נסיעה אך המלון מציע לשם שאטלים חינם. המלון מציע 2 בריכות שחייה מעוצבות ומסעדה. ישנם סה"כ 18 חדרים בלבד במלון מרוהטים ומאובזרים הכוללים בין היתר גם מרפסת פרטית ופינת ישיבה.

המחיר הממוצע לחדר במלון נע בין 400 ל-600 ש"ח לזוג ללילה ואם אתם מחפשים המלצה למלון לירח דבש בפאי, אין ספק שמלון זה הוא מועמד רציני ביותר.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון פאי איילנד ריסורט הוא אחד המומלצים ביותר לזוגות ולחופשה רומנטית בפאי. המלון זכה בביקורות וחוות דעת מעולות ברשת ודורג במקום הרביעי גם באתר טריפ אדווייזר וגם באתר בוקינג זם זכה לציון גולשים מעולה של 9.4 על סמך כ-400 ביקורות מאומתות כולל ביקורות רבות של זוגות ישראלים שהרעיפו שבחים רבים על המלון.

המלון המחזיק ב-5 כוכבים ממוקם כחמש דקות נסיעה ממרכז פאי ומציע לשם (וגם לנמל התעופה) שירות הסעות בחינם ומי שמעוניין, יכול גם לשכור שירות לימוזינה בתשלום לצ'אנג מאי. מלון זה מותאם במיוחד לחופשה זוגית רומנטית ומציע סוויטות מפנקות הכוללות גינה פרטית, אמבט עיסוי פרטי, מיזוג, ריהוט איכותי ועיצוב מוקפד ביותר. ישנו גם אינטרנט אלחוטי בחינם. 

המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-700 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

   
אם אתם מחפשים המלצה למלון זול וטוב בפאי, כדאי מאוד לבדוק את מלון פמילי האוס שזכה בהרבה מאוד המלצות וביקורות חיוביות בקרב מטיילים ישראלים רבים. המלון ממוקם בלב מרכז פאי ליד הנהר ובמרחק הליכה קצר משוק הלילה של העיר ובמרחק של 5 דקות נסיעה משדה התעופה.

המלון שזכה לציון 9 באתר בוקינג, מציע 13 חדרים בלבד הכוללים מרפסת, מיזוג אוויר, טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי חינם, חדר רחצה פרטי ופינת ישיבה. המלון מציע גם בריכת שחייה חיצונית. המלון קיבל חוות דעת מעולות ממטיילים ישראלים שדיווחו בעיקר על מיקום מעולה ועל שירות אדיב ונחמד של צוות המלון.

המלון כאמור מציע מחירים זולים מאוד ביחס מלונות אחרים בפאי והמחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-150 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון בפאי שנחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב מטיילים ישראלים, הוא מלון פורי פאי שזכה לציון 8.6 באתר בוקינג וקיבל שם ביקורות טובות מאוד ברוב המקרים מאת הישראלים. המלון ממוקם רחוק מהמרכז אך מציע שירות הסעות בחינם למי שזקוק לכך.

מדובר במלון מעוצב בקפידה בסגנון כפרי יוקרתי המציע חדרים זוגיים ווילות גדולות ומפוארות כאשר היקרות שביניהן, כוללות גם בריכה פרטית. הוילות (26 סה"כ) כוללות ריצוף עץ, מטבח מאובזר וקירות הבנויים מזכוכית מלאה כך שניתן לצפות בנוף שמסביב בצורה מושלמת.

אם אתם מחפשים בעיקר מלון לנוח ולהירגע בו ואין לכם בעיה עם הריחוק ממרכז פאי, אין ספק שזהו אחד המלונות הטובים ביותר שתוכלו למצוא. גם מחיר המלון הוא אטרקטיבי כאשר מחיר חדר בממוצע במלון עומד על כ-250 ש"ח בלבד. אם בא לכם להשקיע ולהתפנק בוילה פרטית עם בריכה פרטית, המחיר הממוצע הוא כ-800 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בפאי


להלן עוד כמה מלונות בפאי שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • קוטג' רים פאי (Rim Pai Cottage) - מלון 3 כוכבים בפאי שקיבל המלצות רבות ברשת הממוקם ממש במרכז העיר ליד הווקינג סטריט ושוק הלילה. זכה לביקורות ישראליות טובות מאוד. המחיר: כ-150 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון באן פאי נאי ווינג (Baan Pai Nai Wieng) - אחד המלונות הזולים ביותר בפאי עם ציון מעולה בבוקינג של 9.4 ומציע 4 חדרים בלבד במחיר ממוצע של כ-80 ש"ח. ממוקם כמה דקות הליכה ממדרחוב פאי.
  • מלון פאי וויינג פה (Pai Vieng Fah Resort) - מלון יפה ומומלץ הממוקם בלב הטבע בפאי ומרוחק מעט ממרכז העיר. זכה לציון 8.6 באתר בוקינג וקיבל שם גם חוות דעת ישראליות טובות מאוד. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-200 ש"ח ללילה.
  • מלון פאי איירה (Pai Iyara Resort) - עוד מלון שקיבל חוות דעת ישראליות מצויינות בבוקינג. ממוקם כ-3 ק"מ ממרכז העיר. ישנו בית קפה במרחק הליכה מהמלון. המחיר: כ-150 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון סילוואנה פאי (The Sylvana Pai) - מלון מומלץ מאוד למי שמחפש מלון זול פשוט הממוקם במרכז פאי. זכה לציון 8.4 באתר בוקינג ולביקורות טובות מישראלים שכבר בחרו במלון זה. מציע חדרים במחיר ממוצע של כ-130 ש"ח לזוג ללילה.
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בפאי תאילנד ב-2024 - המדריך המקיף ביותר ברשת!
מלונות מומלצים בפאי תאילנד ב-2024 - המדריך המקיף ביותר ברשת!
איפה כדאי לישון בפאי שבצפון תאילנד? אילו מלונות שם זכו לציונים הטובים ביותר ברשת ואילו מלונות קיבלו את חוות הדעת הישראליות הטובות ביותר? וכמה הם בכלל
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiMVB18YmP_RotzpBEk1vmjdXFQbhTvhQN7I3No2MrIWDxrqrgxQULHYBVhNqf0XNkT0Cm5hCEhcAQBQLiKcUQyiQRAvRKvVeLpeCx6NeGt4yYu6NQNaZR-mwoOOTwryAfja1zZux1HpOM/w640-h424/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A4%25D7%2590%25D7%2599.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiMVB18YmP_RotzpBEk1vmjdXFQbhTvhQN7I3No2MrIWDxrqrgxQULHYBVhNqf0XNkT0Cm5hCEhcAQBQLiKcUQyiQRAvRKvVeLpeCx6NeGt4yYu6NQNaZR-mwoOOTwryAfja1zZux1HpOM/s72-w640-c-h424/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A4%25D7%2590%25D7%2599.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/02/Pai-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/02/Pai-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content