/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות הכל כלול ברודוס - אלו הם 5 המלונות הכי מומלצים ב-2024

אילו מלונות הכל כלול ברודוס הם הטובים ביותר לפי המלצות הגולשים ב-2024? אילו מלונות קיבלו את מיטב הביקורות הישראליות ברשת וכמה הם יעלו לכם בעונת התיירות הקרובה? אתר "תיירות נבונה" עם המדריך המושלם לחופשת הכל כלול ברודוס ב-2024.


מלונות הכל כלול ברודוס  - אלו הם 5 המלונות הכי מומלצים ב-2023
מתכננים חופשת בטן גב ברודוס במלון הכל כלול מפנק? היום באתר "תיירות נבונה" החלטנו להקדיש את הכתבה הבאה לאוהבי אירוח הכל כלול ולהציג בפניכם את המלונות הטובים ביותר ברודוס שמציעים אירוח הכל כלול מפנק ולבדוק אילו מהם זכו בביקורות הטובות ביותר ברשת? אילו מהם זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר ומהם המחירים הממוצעים במלונות אלו בעונת התיירות הקרובה.

מומלץ לקרוא גם על:

5 מלונות מומלצים ברודוס המציעים הכל כלול ונחשבים לטובים ביותר לפי טריפ אדווייזר


להלן 5 מלונות הכל כלול הטובים והמומלצים ביותר ברודוס לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון קוקיני פורטה רוסה רודוס (Kókkini Porta Rossa‬)
  2. מלון לינדוס בלו רודוס (Lindos Blu Luxury Hotel) 
  3. מלון אין קמרה ארט בוטיק רודוס (In Camera Art Boutique Hotel) 
  4. מלון וילה די לינדוס רודוס (Ville Di Lindos) 
  5. מלון מלנוס לינדוס רודוס (Melenos Lindos Exclusive Suites)

כ-850 ש"ח בחגים וכ-1300 ש"ח ביולי אוגוסט - כמה יעלו לכם מלונות הכל כלול המומלצים ביותר ברודוס ב-2024?


מחירי המלונות ברודוס משתנים בעיקר בהתאם לעונות בשנה וניכר פער גדול מאוד במחיר בין חודשי הקיץ העמוסים של יולי ואוגוסט לבין תקופות קודמות ומאוחרות יותר בין פסח וחודש אפריל ועד לראש השנה וסוכות בחודשים ספטמבר ואוקטובר.

מבדיקה שערכנו באתרי ההזמנות הגדולים ובאתרי השוואת מחירי מלונות מובילים ברשת, מצאנו כי המחירים הממוצעים במלונות הכל כלול שזכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת מתחילים באיזור ה-1000 ש"ח לזוג ללילה בחודשים יולי ואוגוסט ואילו המחיר הממוצע בחודשים אפריל (פסח), מאי ויוני (טרום קיץ), ספטמבר ואוקטובר (יום כיפור, ראש השנה וסוכות) מתחילים ברוב המלונות האלו ב-600 ש"ח לזוג ללילה.

מלונות הכל כלול ברודוס ב-2024


להלן רשימה של מלונות הכל כלול ברודוס שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון מיסטיס גרנד הוטל הוא ללא ספק אחד ממלונות הכל כלול ברודוס המומלצים ביותר שתמצאו ברשת וגרף המלצות מעולות מזוגות ומשפחות ישראליות. המלון זכה לציון מעולה באתר בוקינג של 9.1 ודורג במקום ה-10 באתר טריפ אדווייזר מבין כל המלונות שבעיר רודוס.

המטיילים הישראלים שיבחו בעיקר את המסעדות הרבות והמגוונות שמציע המלון ואת מיקומו המעולה ליד חוף הים, הקזינו והעיר העתיקה של העיר רודוס. מדובר במלון 5 כוכבים מפואר המציע 3 בריכות שחייה ומציע מלבד חדר האוכל החופשי גם מסעדה מקסיקנית, יוונית, סינית, מסעדת המבורגרים מסעדת קינוחים ועוד.

ישנם 400 חדרים סה"כ במלון המחולקים לחדרים זוגיים או חדרי משפחה מרווחים. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-700 ש"ח בממוצע לדיל הכל כלול.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון הכל כלול ברודוס שזכה לביקורות וחוות דעת ישראליות מעולות ברשת הוא מלון לה מרקיז שממוקם באיזור פליראקי ברודוס. המלון זכה גם לדירוגים מעולים בטריפ אדווייזר ובאתר בוקינג שבו הוא מחזיק בציון הגולשים 8.9 המתבסס על מאות חוות דעת מאומתות של גולשים.

המלון הוא מלון 5 כוכבים יוקרתי ביותר המתפרס על פני שטח של 120,000 מ"ר והוא כולל בתוכו 6 בריכות שחייה שונות, מגוון מסעדות שונות ואיכותיות וגם מרכז ספא גדול הכולל בריכה מקורה. הגולשים הישראלים ציינו לטובה במלון את רמת החדרים ומתקנים הגבוהה, את רמת השירות של הצוות ואת הארוחות והמסעדות. המלון נחשב גם לאחד הטובים ביותר עבור משפחות עם ילדים צעירים (מעל גיל 4) ומציע מתקנים לילדים ומשפחות ישראליות רבות בחרו ללון במלון זה.

חדרי המלון מאובזרים במיטב החידושים הטכנולוגיים וכוללים גם מרפסת ואינטרנט אלחוטי בחינם. המלון ממוקם כרבע שעה נסיעה מהעיר רודוס. המחיר הממוצע לדיל הכל כלול במלון מתחיל ב-1000 ש"ח לזוג ללילה בעונת הקיץ.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




מלון פרינסס אדריאנה הוא מלון הכל כלול קלאסי הנחשב גם הוא לאחד הטובים ביותר ברודוס עבור זוגות או משפחות עם ילדים. תיירים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה ושיבחו את השירות האדיב של צוות המלון, את המתקנים לילדים קטנים ואת השפע הרב בארוחות.

המלון שמדורג 5 כוכבים זכה לציון 8.9 באתר בוקינג המבוסס על כ-200 ביקורות מאומתות של גולשים (כולל ביקורות רבות של מטיילים ישראלים). המלון ממוקם באיזור קיוטארי שברודוס, כ-150 מטר מחוף הים ומציע 4 מסעדות שונות, בריכות שחייה, מועדון ספא ומועדון לילדים.

חדרי המלון מעוצבים בקפידה וחלקם גם כוללים בריכה משותפת. המחיר הממוצע לחדר שכולל באופן מובנה אירוח הכל כלול עומד בממוצע על כ-1200 ש"ח לחדר לזוג + ילד בעונת הקיץ.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



   
מלון דלפיניה רזורט רודוס (Delfinia Resort)
אם אתם מחפשים מלון הכל כלול ברודוס שגם מציע מחירים זולים וגם זוכה לציוני גולשים גבוהים ברשת, כדאי לשים לב למלון דלפיניה רזורט שנחשב לאחד ממלונות הכל כלול ברודוס הטובים ביותר בקטגוריית "תמורה מעולה למחיר".

המלון זכה לדירוגים גבוהים מאוד באתר טריפ אדווייזר ובאתר בוקינג.קום שבו זכה גם לציון 8.8 המבוסס על כ-600 חוות דעת מאומתות. המלון קיבל גם באתר בוקינג הרבה מאוד ביקורות ישראליות מעולות שהרעיפו שבחים רבים על מיקומו המעולה, על רמת המתקנים והחדרים ועל האוכל. הביקורות החיוביות נכתבו גם ע"י זוגות וגם ע"י משפחות עם ילדים קטנים.

המלון ממוקם באיזור קולימביה ברודוס וכ-5 דקות הליכה מחוף הים. 150 החדרים שבמלון כוללים מרפסת, מיני בר, מקרר וטלוויזיה. כאמור, המלון מציע חדר במחיר ממוצע של כ-770 ש"ח לזוג ללילה במהלך רוב הקיץ למעט חודש אוגוסט בו המחיר עולה בהרבה ויכול להגיע עד ל- 1800 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון הכל כלול ברודוס שחייב להיכלל ברשימה שלנו הוא מלון אמטוס ביץ' שנחשב לאחד הטובים באי במסגרת אירוח הכל כלול. המלון גרף המלצות ושבחים רבים ברשת מזוגות וממשפחות ישראליות רבות ברשת. באתר בוקינג זכה המלון לציון 8.6 המבוסס על ממוצע של כ-300 ביקורות גולשים מאומתות.

זהו מלון 5 כוכבים המציע גם אירוח רגיל וגם אירוח הכל כלול בתוספת תשלום. המלון ממוקם באיזור איקסיה במרחק הליכה מחוף הים. המלון מפואר ומוקפד ביותר וכולל בתוכו מרכז ספא גדול, בריכות שחייה, 3 מסעדות ו-4 ברים.

הביקורות ברשת חילקו ציונים מעולים למלון על שירות הצוות האדיב, על התמורה למחיר ועל רמת המתקנים שבמלון. ישנם מעל 300 חדרים במלון הכוללים מרפסת, מיני בר וחלוקי רחצה ונעלי בית ללא תשלום. המחיר הממוצע לחדר באירוח הכל כלול במלון עומד בממוצע על כ-1100 ש"ח לזוג ללילה בעונת הקיץ.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



ועוד כמה מלונות הכל כלול ברודוס


להלן עוד כמה מלונות הכל כלול ברודוס שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת ממטיילים ישראלים וממטיילים ברחבי העולם באתרי התיירות המובילים:

  • מלון אלילה אקסלוסיב רודוס (Mitsis Alila Exclusive Resort and Spa) - אחד ממלונות הכל כלול המפוארים והגדולים ביותר שתמצאו ברודוס ואחד המומלצים ביותר באתר בוקינג עם ציון 9.2. המלון בנוי ומבוסס כולו על אירוח הכל כלול עם מסעדות רבות ומגוונות שמוצעות חופשי לאורחים. המחיר: כ-1400 ש"ח לזוג ללילה בעונת הקיץ וכ-700 ש"ח בשאר עונות השנה.
  • מלון סנטידו איקסיאן גרנד רודוס (Sentido Ixian Grand - Adults Only) - מלון 5 כוכבים מפואר ויוקרתי ביותר המיועד לזוגות בלבד ונחשב לאחד המלונות המומלצים ביותר ברודוס בקרב זוגות ישראלים ברשת. אם אתם חושבים עם מלון לחופשת ירח דבש או חופשה רומנטית אחרת, כדאי לבדוק את המלון הזה. קיבל ציון 8.4 באתר בוקינג. המחיר הממוצע לזוג ללילה בקיץ עומד על כ-1100 ש"ח לדיל הכל כלול. 
  • מלון ד'אנדריאה מארה ביץ' רודוס (D'Andrea Mare Beach Hotel) - מלון הכל כלול קלאסי ואמיתי ברודוס המתאים מאוד למשפחות כאשר כל חבילות המחירים בו כוללות אירוח הכל כלול. המלון זכה לביקורות ישראליות מעולות ברשת שציינו לטובה בעיקר את שירות הצוות ואת המתקנים וההתאמה לילדים. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון: בין 400 ל-800 ש"ח לזוג ללילה. 
  • מלון סנטידו אפולו בלו רודוס (Sentido Apollo Blue) - מלון 5 כוכבים הכל כלול ברודוס עם הרבה מאוד המלצות מעולות ברשת (בעיקר על המיקום). זכה לציון 8.4 באתר בוקינג וממוקם במיקום מעולה בפלירקי רודוס. מחיר ממוצע: כ-1300 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון סנטידו פורט רויאל רודוס (Sentido Port Royal) - מלון המציע גם אירוח הכל כלול ברודוס המיועד לזוגות בלבד ומציע לינה בבונגלוס מפוארים ומרווחים. ממוקם על חוף הים באיזור קולימביה רודוס וזכה לציונים טובים מאוד ברשת (ציון 9.1 בבוקינג!). המחיר: בין 1000 ל-1500 ש"ח לזוג ללילה לדיל של הכל כלול. 

והנה כל המלונות המומלצים ברודוס על גבי מפה + מחירים

Booking.com  
 
תמונה למעלה: Karen Axelrad פליקר CC BY-ND 2.0
 
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות הכל כלול ברודוס - אלו הם 5 המלונות הכי מומלצים ב-2024
מלונות הכל כלול ברודוס - אלו הם 5 המלונות הכי מומלצים ב-2024
אילו מלונות הכל כלול ברודוס הם הטובים ביותר לפי המלצות הגולשים ב-2023? אילו מלונות קיבלו את מיטב הביקורות הישראליות ברשת וכמה הם יעלו לכם בעונת התיירו
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiW7VQ_ujFnFoz9VFvsT799QxHNWpSoeaCHs1ktqWB9rUQ9yCaLaXtJ4klJ_rq21Gt7dFHioJvqiyXVj1AYHesuohrPahrjmT4smpUxN0HfKrLstKrBRR3YN9SuuqpatVVcBTCQ-mXiylE/w640-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%2594%25D7%259B%25D7%259C+%25D7%259B%25D7%259C%25D7%2595%25D7%259C+%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%2593%25D7%2595%25D7%25A1+%25D7%2594%25D7%259B%25D7%2599+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiW7VQ_ujFnFoz9VFvsT799QxHNWpSoeaCHs1ktqWB9rUQ9yCaLaXtJ4klJ_rq21Gt7dFHioJvqiyXVj1AYHesuohrPahrjmT4smpUxN0HfKrLstKrBRR3YN9SuuqpatVVcBTCQ-mXiylE/s72-w640-c-h426/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%2594%25D7%259B%25D7%259C+%25D7%259B%25D7%259C%25D7%2595%25D7%259C+%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%2593%25D7%2595%25D7%25A1+%25D7%2594%25D7%259B%25D7%2599+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/03/Best-Rhodes-All-Inclusive-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/03/Best-Rhodes-All-Inclusive-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content