/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

טיולים באנדלוסיה (עדכני ל-2024) - מסלולים, מלונות ואטרקציות

מתכננים טיול באנדלוסיה? הגעתם למקום הנכון! איפה כדאי לעצור ללון בטיול? מהם היעדים המומלצים והפופולריים ביותר באנדלוסיה? אילו מלונות בכל יעד הם המומלצים ביותר ובאילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים שמגיעים לשם? קבלו את המדריך הטוב ביותר לתכנון מסלול מושלם באנדלוסיה ודרום ספרד ב-2024.


טיולים באנדלוסיה (עדכני ל-2023) - מסלולים, מלונות ואטרקציות
בתמונה: כיכר פלאסה דה אספניה בסביליה, אנדלוסיה
חבל אנדלוסיה (Andalusia) ודרום ספרד הוא אחד האיזורים המתויירים ביותר בספרד ונחשב גם לאחד המסלולים האהובים והפופולריים בקרב המטיילים הישראלים הרבים שמגיעים לשם בהמוניהם מדי שנה ונהנים מהאווירה הספרדית והאנדלוסית המקסימה, מהחופים הנפלאים של קוסטה דל סול, מהארכיטקטורה המדהימה של המבנים, מהכפרים הלבנים המקסימים ומהאטרקציות הרבות שנמצאות שם. אין זה סתם שחלק גדול מצילומי הסדרה הידועה "משחקי הכס", מצולמים שם!

טיול מקיף באנדלוסיה נמשך בדרך כלל לפחות שבוע ימים כאשר רוב המטיילים בוחרים לבצעו במסגרת טיול מעגלי המתחיל בעיר מאלגה ומשם יוצאים צפונה ומערבה עד שיורדים חזרה דרומה לעיירות של חופי קוסטה דל סול וחוזרים למלאגה לסוף הטיול. טיול מעגלי כזה (כפי שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה) הוא בהחלט הדרך הטובה והפופולרית ביותר בה אפשר ליהנות ולחוות את הכפרים והעיירות הקטנות של אנדלוסיה בצורה אמיתית ומשכנעת. הדרך המומלצת והפופולרית ביותר לטיול מקיף באיזור היא כמובן בעזרת רכב שכור ולא מומלץ כל כך להסתמך על תחבורה ציבורית למרות שגם היא אפשרית.

ישנן עשרות רבות של עיירות וכפרים קטנים הפרוסים בחבל אנדלוסיה כאשר בכל אחד מהם ניתן למצוא מקומות אירוח בסגנונות שונים, החל ממלונות יוקרה לזוגות ועד לדירות נופש לאירוח משפחתי עם ילדים. כדי לעזור לכם בתכנון המושלם לטיול מתגלגל באנדלוסיה, בדקנו וסקרנו המלצות רבות של יומני מסע ואתרי תיירות בינלאומיים ברשת כדי לנסות ולהציג את הרשימה הטובה ביותר של היעדים החשובים, המומלצים והפופולריים ביותר ללינה בטיול באנדלוסיה.

יעדים אלו הם הפופולריים ביותר בקרב מטיילים ישראלים ומטיילים מכל העולם ועצירות במקומות אלו יבטיחו לכם על פי רוב לחוות את רוב המקומות השווים באנדלוסיה. כמובן שהרשימה שמיד תראו היא המלצה בלבד ואתם יכולים לשנות, להוסיף או להחסיר יעדים בהתאם לדרישתכם, למשך הטיול ולתקציב שברשותכם.

כאמור, הטיול הפופולרי ביותר באנדלוסיה הוא טיול מעגלי המתחיל ומסתיים במאלגה. להלן הנקודות המרכזיות הנחשבות למומלצות ולפופולריות ביותר ברשת בקרב זוגות ומשפחות עם ילדים במהלך טיול לחבל אנדלוסיה:

להלן המסלול המלא של כל היעדים החשובים באנדלוסיה (הפירוט המלא, מיד לאחר המפה):




1. מאלגה (יום או יומיים)


מאלגה (Malaga) היא על פי רוב המטיילים, היעד הראשון (והאחרון) בטיול לאנדלוסיה. מרבית המטיילים נוחתים בשדה התעופה של העיר ומשם מתחילים את הטיול המתגלגל.

מאלגה היא אחת הערים הגדולות בספרד ומציעה הרבה מאוד דברים לראות ולעשות. הבילוי העיקרי במאלגה הוא פשוט טיולים בסמטאות הנהדרות של העיר שעמוסות באנשים ובתיירים, במרכזי הקניות השוקקים חיים ובחיי הלילה הסוערים.

מאלגה
מלונות מומלצים במאלגה: כדאי לחפש מלון במאלגה באיזור מרכז העיר ובסביבת הרחוב הראשי קאלה לאריוס וגם באיזור חוף הים. אחד המלונות שנחשבים לטובים ולמומלצים ביותר במאלגה הוא מלון רום מייט ולריה שדורג במדד דירוגי הגולשים באתר בוקינג במקום ה-2 (ציון 9.2) וזכה בביקורות ישראליות מעולות גם כן. המלון ממוקם ליד הרחוב הראשי וכ-20 דקות הליכה מחוף הים. המחיר הממוצע במלון זה עומד על כ-700 ש"ח לזוג ללילה. אופציה נוספת למלון טוב במרכז הוא מלון מלון ברצלו מלאגה הממוקם גם הוא במרכז וזכה לציונים טובים מאוד ברשת גם מלון זה מציע מחיר ממוצע של כ-700 ש"ח לזוג ללילה.

אם אתם מחפשים מלון זול יותר, אבל עדיין מלון מומלץ וטוב, שווה לבדוק את מלון גאודלמדינה שממוקם באיזור מעולה במרכז מאלגה ומציע מחירים זולים יותר שעומדים בממוצע על כ-450 ש"ח לזוג ללילה.

איפה לטייל ומה לראות: מומלץ בעיקר לטייל בעיר העתיקה ובמרכז העיר ולחוות את בתי הקפה והמסעדות, השווקים, חוף הים ואת מרכזי הקניות השווים. מעבר לכך, ניתן למצוא כמה מוזיאונים מעניינים כמו מוזיאון הרכב למשל ואטרקציות מעניינות כמו הגן הבוטני ועוד.




2. נרחה (לילה אחד)


במרחק של כשעה נסיעה מהעיר מאלגה, נמצאת העיירה היפה נרחה (Nerja) הממוקמת על חוף הים של קוסטה דל סול ונחשבת ליעד פופולרי וחובה בטיול באנדלוסיה. האטרקציה המזוהה והידועה ביותר עם נרחה היא "הבלקון של אירופה" שממוקמת על צוקי סלעים גבוהים ומאפשרת נקודות תצפית נהדרות.

נרחה בדרך כלל מהווה נקודת עצירה עצירה של כמה שעות או חצי יום כאשר נוסעים מזרחה ממאלגה לכיוון גרנדה או אלמבריה אך ישנם מטיילים רבים שבוחרים להישאר בנרחה לילה שלם ולבלות בעיירה היפה או לחילופין, ישנם כאלו המעדיפים ללון בנרחה השקטה במקום ללון במלאגה הסואנת.

נרחה
מלונות מומלצים בנרחה: המלון MB בוטיק הוטל נרחה המיועד לזוגות בלבד, הוא ללא ספק אחד המלונות הטובים ביותר שתמצאו בנרחה כאשר הוא דורג במקום הראשון גם באתר בוקינג וגם באתר טריפ אדווייזר. המלון הממוקם על חוף הים, זכה בביקורות מעולות ברשת ולשבחים רבים. המחיר הממוצע לחדר במלון זה עומד על כ-500 ש"ח לזוג ללילה.

עוד מלון מומלץ מאוד בנרחה שזכה בציונים מעולים ברשת גם בקרב מטיילים ישראלים, הוא מלון 4 הכוכבים פראדור שזכה לציון 8.8 באתר בוקינג. המלון ממוקם במרחק הליכה מהחוף של קוסטה דל סול ומציע גם בריכה חיצונית, אינטרנט אלחוטי בחינם ונוף משגע של האיזור. המחיר הממוצע במלון זה הוא כ-780 ש"ח לזוג ללילה.

איפה לטייל ומה לראות: הבלקון של אירופה (המרפסת של אירופה) כמובן וגם הרובע העתיק ומערת הנטיפים שנמצאת לא רחוק מהעיר.
  



3. אלמריה (לילה אחד)


במרחק של כשעה נסיעה מהעיירה נרחה (או כשעתיים מהעיר מאלגה), תמצאו את העיר אלמריה (Almeria) שממוקמת גם היא על חוף הים ומציעה הרבה מאוד היסטוריה מעניינת, אטרקציות שוות בסביבתה ואווירה תיירותית בפני עצמה.

אלמריה היא יעד פחות פופולרי בטיול לאנדלוסיה ולא נחשבת ליעד חובה לעצירה ולכן, אם זמנכם קצר או אם אתם בעלי תקציב מוגבל לטיול, ניתן לוותר על הגעה לאלמריה ולהגיע ישר לגרנדה. 
מבצר אלקזבה
מלונות מומלצים באלמריה: מלון אבדינה הוא המלון הטוב ביותר באלמריה לפי דירוג גולשי אתר בוקינג בו הוא זכה לציון 8.5 על סמך ממוצע של כ-500 ביקורות מאומתות. המלון מציע מחירים זולים יחסית שעומדים בממוצע על כ-200 ש"ח לזוג ללילה בלבד. עוד מלון באלמריה הנחשב לאחד המומלצים ביותר לפי ביקורות הגולשים ברשת הוא מלון Aire Hotel & Ancient Baths שממוקם לא רחוק מחוף הים ומציע חדרים ומתקנים בעיצוב מוקפד. המחיר הממוצע לחדר במלון זה עומד על כ-440 ש"ח לזוג ללילה.

איפה לטייל ומה לראות: מבצר אלקזבה, שמורת הטבע cabo de gata ומבצר סאן קריסטובל.
    





4. גרנדה (לילה אחד או שניים)


גרנדה (Grenada) היא ללא ספק אחד המקומות המפורסמים והידועים ביותר בחבל אנדלוסיה והיא מהווה כמובן יעד חובה לעצירה במהלך טיול באיזור.

האטרקציה הידועה ביותר באיזור גרנדה ומוקד המשיכה התיירותי העיקרי הוא ארמון אלהמברה המפורסם שמושך אליו מיליוני תיירים מדי שנה מרחבי כל העולם. מעבר לארמון אלהמברה, העיר גרנדה עצמה היא עיר נפלאה לטיולים יומיים וליילים בסמטאות העתיקות המקסימות, לאכילה במסעדות ובבתי הקפה המצויינים שלה ולביקור באטרקציות שונות שהיא מציעה.

ארמון אלהמברה המפורסם של גרנדה
מלונות מומלצים בגרנדה: לפי דירוגם של עשרות אלפי גולשים באתר בוקינג, המלון הטוב ביותר בגרנדה הוא מלון סנטה איזאבל לה ריאל שדורג במקום הראשון עם ציון 9.4 המבוסס על כאלף ביקורות גולשים מאומתות. המלון ממוקם בעיר העתיקה של גרנדה ומשקיף אל ארמון אלהמברה. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-400 ש"ח לזוג ללילה.

ואם אתם מחפשים מלון ליד האלהמברה, אז מלון Eurostars Washington Irving הוא כנראה המלון המומלץ ביותר הממוקם ליד הארמון (400 מטר בלבד) כאשר הוא דורג במקום השלישי מבין כל המלונות של גרנדה באתר בוקינג ובמקום ה-20 באתר טריפ אדווייזר. המלון מציע גם בריכה חיצונית וחדרים מעוצבים בקפידה. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-450 ש"ח.

איפה לטייל ומה לראות: ארמון אלהמברה הוא כמובן האטרקציה העיקרית והמפורסמת ביותר בגרנדה וכדאי להקציב לפחות חצי יום לביקור מקיף וכולל בארמונות. ניתן לקנות כרטיסים עוקפי תור באמצעות אתר "Tiqets" המעולה ולהוריד את הכרטיסים ישירות לנייד. ללא הצורך בהדפסת הכרטיסים. פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה, ונכנסים.

    



5. קורדובה (לילה אחד או שניים)


קורדובה (Cordova) היא עוד יעד חובה בכל טיול לחבל אנדלוסיה ולדרום ספרד ואסור לפספס ביקור בה. אם אתם צופים אדוקים של משחקי הכס, בוודאי תתעניינו לדעת שהגשר הרומי הנחשב לאחד מהמונומנטים הידועים ביותר בקורדובה, היה אחד מהלוקיישנים של צילומי הסדרה.

קורודובה המרוחקת מגרנדה במרחק של כ-3 שעות נסיעה, מציעה הרבה מאוד היסטוריה מעניינת ואתרים שחובה לבקר בהם כמו בית הכנסת העתיק והרובע היהודי, הקתדרלה המפורסמת ועוד אטרקציות רבות וכן, את התרבות העשירה של אנדלוסיה במיטבה עם מופעי הפלמנקו הרבים שבעיר יחד עם האוכל המסורתי. 
הגשר הרומי המפורסם של קורודבה
מלונות מומלצים בקורדובה: המלונות הטובים ביותר של קורדובה ממוקמים ברובם באיזור הרובע העתיק של העיר היכן שנמצאים רוב האטרקציות הידועות. מלון לאס קסאס דה לה ג'ודריה דה קורדובה הוא ללא ספק אחד המומלצים ביותר בקורדובה. מלון זה המורכב מכמה בתים מהמאות ה-17 וה-18, עם חצר מקסימה ביניהם, מציע ממש את האווירה האנדלוסית ומטיילים ישראלים רבים כבר הספיקו ללון במלון זה והעניקו לו ציונים מעולים. המלון לציון של 9.1 באתר בוקינג והוא ממוקם בלב המרכז ההיסטורי של העיר ובמרחק של דקות הליכה מהמזקיטה, מגשר רומי ומאתרים נוספים. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-500 ש"ח.

מלון נוסף ואף זול יותר הנחשב גם הוא לאחד הטובים והמומלצים ביותר בעיר וזכה לשבחים רבים וציונים מעולים ממטיילים ישראלים רבים שכבר הספיקו ללון בו, הוא מלון NH קולקשן אמיסטד שמחזיק בציון 8.9 באתר בוקינג. המלון ממוקם בתוך הרובע היהודי בקורדובה ליד בית הכנסת העתיק. המחיר הממוצע: כ-300 ש"ח.

איפה לטייל ומה לראות: קורדובה עמוסה באטרקציות ואתרים מעניינים לראות כמו הרובע היהודי, הגשר הרומי והארמון הרומי, המסקיטה, הקתדרלה של קורדובה, ארמון האלקזר, שער הגשר ועוד אטרקציות רבות.
    



6. סביליה (לילה אחד או שניים)


סביליה או סבייה (Sevilla) היא בירת אנדלוסיה והעיר הרביעית בגודלה בספרד. היא מרוחקת מקורודבה מרחק קצר של כ-45 דקות נסיעה.

סביליה היא נקודת מעבר חובה לכל מי שחפץ בטיול רציני באנדולסיה ושווה להשקיע בה לפחות יום אחד שלם לטיול בה. האטרקציה המרכזית של העיר היא כמובן הקתדרלה המפורסמת של סביליה שמהווה את אחד המונומנטים החשובים והיפים ביותר בכל ספרד. אתרים מעניינים נוספים שכדאי לציין הם מוזיאון השוורים המפורסם וזירת מלחמות השוורים הידועה, כיכר פלאסה דה אספנייה ומגדל הזהב.

הכיכר המפורסמת של סביליה: כיכר פלאסה דה אספנייה
מלונות מומלצים בסביליה: המלון שנחשב לאחד הטובים ביותר בסביליה הוא מלון קאסה 1800 שדורג במקום השני לפי דירוג הגולשים מבין כל מלונות סביליה באתר בוקינג וקיבל ציון מעולה של 9.3. גם מטיילים ישראלים רבים ששהו במלון העניקו למלון ציונים מעולים וציינו לשבח את המיקום, את החדרים ואת ארוחות הבוקר. ממוקם ברובע סנטה קרוז סמוך לקתדרלת סביליה ובמרחק הליכה לכל האטרקציות המוכרות של העיר. מחיר חדר במלון נע בממוצע בין 700 ל-1200 ש"ח בהתאם לתקופה בשנה.

אם אתם מחפשים אופציה זולה יותר ללינה בסביליה אך בלי להתפשר על ההמלצות ברשת, מלון בקר הוא אופציה מעולה עבורכם. המלון מדורג 4 כוכבים וממוקם בלב העיר העתיקה של העיר סמוך לכיכר פלאזה נואבה, הגלריה לאומנויות ועוד אתרים רבים. המלון זכה לשבחים רבים ברשת ממטיילים מכל העולם כולל מטיילים ישראלים רבים מאוד בעיקר עבור המיקום והשירות של צוות המלון שלא מפסיק לקבל שבחים על אדיבות ויחס מצוין לאורחים.

איפה לטייל ומה לראות: גם סביליה עומסה באטרקציות ובאתרים שווים לכל סוגי התיירים. בין האטרקציות הידועות ביותר של העיר ניתן לציין את הארמון קזה דה פילטוס, ארמון דואניאס, הרובע סנטה קרוז, כיכר ספרד, כיכר אל סלבדור, זירת מלחמות השוורים המפורסמת ועוד.
   



7. קדיז (לילה אחד)


אחד היעדים היפים והמעניינים ביותר באנדלוסיה הוא העיירה קדיז (Cadiz). זוהי עיירה רומנטית מימי הביניים שמציעה הרבה מאוד חנויות, מסעדות ושווקים שוקקי חיים וכמובן, בתים לבנים ומקסימים.

קדיז ממוקמת כשעה וחצי נסיעה דרומית מסביליה ומרבית המטיילים באנדולסיה עוצרים בה לפחות ללילה אחד. כיכרות העיר, הקתדרלה וחופי הים הן יעסיקו אתכם בכיף מבלי שתרגישו את הזמן עובר. מדי שנה בין החודשים פברואר מרץ, מתקיים גם פסטיבל קדיז המפורסם המשוך אליו המוני תיירים.

הבתים הלבנים היפיפיים של קדיז
מלונות מומלצים בקדיז: מלון ארגנטוניו הוא כנראה אחד המלונות המומלצים ביותר בקדיז והוא זכה להתברג במקום הראשון בדירוג הגולשים של אתר בוקינג עם ציון 8.9 המבוסס על המלצותיהם המאומתות של כ-1200 גולשים. המלון ממוקם לא רחוק מחוף הים ומציע חדרים מעוצבים לפי סגנונות שונים. גם מטיילים ישראלים רבים העניקו למלון זה ציונים מעולים. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-370 ש"ח לזוג ללילה.

אופציה נוספת ומומלצת מאוד ללינה בקדיז היא המלון פרדור דה קדיז (Parador de Cádiz) שממוקם במיקום מושלם במרחק הליכה לחוף הים ולעיר העתיקה של קדיז. המלון דורג במקום השני בביקורות הגולשים גם באתר טריפ אדווייזר וגם באתר בוקינג. מדובר במלון מודרני ומסוגנן ביותר הכולל גם ספא, בריכה ועוד הרבה פינוקים. המחיר הממוצע במלון זה עומד על כ-1100 ש"ח לזוג ללילה בתקופת הקיץ וכ-600 ש"ח בתקופת החורף.

איפה לטייל ומה לראות: האטרקציות העיקריות בקדיז הן העיר העתיקה הנפלאה עם המסעדות והחנויות הרבות, הקתדרלה, חוף לה קאלטה וה-White Villages Route.
    




8. רונדה (לילה אחד)


יעד נפלא באנדלוסיה שיהיה חבל מאוד לפספס הוא העיירה רונדה (Ronda) המקסימה הממוקמת כשעתיים נסיעה מקדיז (אפשר גם להגיע אליה מגיברלטר - ראו בהמשך)  שהיא פשוט עוצרת נשימה ומכילה סמטאות לבנות ונופים מופלאים.

מדובר בעיירה הממוקמת לה על צוק מרהיב בין הרים ומציעה הרבה מאוד מה לעשות ולראות. הגשר המכונה פוארטו נואבו (הגשר החדש) העובר מעל קניון אדיר הוא מראה שלא רואים כל יום והוא אחד האטרקציות הידועות ביותר בעיר. גם מוזיאון השוורים שבעיר הוא מקום מעניין ביותר ושווה ביקור.

הפוארטו נואבו (הגשר החדש) בעיר רונדה: מראה שלא רואים כל יום!
מלונות מומלצים ברונדה: מלון מונטליריו (Hotel Montelirio) הוא אחד המלונות שזכו בציוני הגולשים הטובים ביותר ברונדה. אחת הסיבות היא מיקומו ממול הגשר חדש כאשר ניתן להשקיף אליו מחדרי המלון. זהו מלון מפואר המעוצב בסגנון מלכותי ויוקרתי ומציע גם בריכה, חמאם טורקי וחדרים גדולים ומרווחים. המחיר הממוצע לחדר במלון הוא כ-450 ש"ח.

עוד מלון שזכה בשחים רבים ברשת הוא מלון סן גבריאל (San Gabriel) שדורג במקום השלישי בדירוג הגולשים של אתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.4 ומציע גם מחירים זולים. המלון ממוקם במיקום מרכזי מאוד בעיר וקרוב במרחק הליכה לכל אטרקציה מוכרת של העיר. מטיילים ישראלים רבים בחרו במלון זה במהלך שהותם ברונדה. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-270 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

איפה לטייל ומה לראות: האטרקציות העיקריות ברונדה הן הגשר החדש, העיר העתיקה ומוזיאון השוורים.
     



9. גיברלטר (לילה אחד)


ישנם כאלו המעדיפים להגיע מקדיז ישירות אל גיברלטר (Gibraltar) המרוחקת כשעה וחצי נסיעה מקדיז וגם היא יעד מאסט לבקר בו במסגרת טיול באנדלוסיה (משם ניתן להמשיך אל רונדה).

גיברלטר יש לציין, אינה שייכת לספרד והיא שייכת למעשה לבריטניה. האטרקציה העיקרית והמהנה ביותר בגיברלטר היא המצוק הנפלא אליו מטפסים ונהנים מנוף קסום שביום טוב ניתן לראות אפילו את מרוקו. אטרקציה נוספת שמדווחים עליה מטיילים רבים היא חנויות ללא מכס שניתן למצוא במקום.

הצוק האדיר של גיברלטר
מלונות מומלצים בגיברלטר: מלון סנבורן גיברלטר (Sunborn Gibraltar) שהוא למעשה יאכטה מפוארת, הוא ללא ספק אחד המלונות הטובים ביותר שתמצאו בגיברלטר והוא קטף את המקום הראשון בדירוג גולשי אתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.1 המבוסס על ביקורות מאומתות של כ-850 גולשים. גם מטיילים ישראלים רבים שיבחו והעניקו למלון ציונים מעולים על המיקום, המתקנים ועל שירות צוות המלון. מדובר במלון השוכן בתוך יאכטה מפוארת ביותר היושבת על המים ומציע קזינו, בריכת שחייה מעוצבת, ספא ופינוקים נוספים רבים. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-900 ש"ח לזוג ללילה.

עוד מלון פופולרי מאוד בגיברלטר הנחשב לאחד הטובים שם הוא מלון רוק (Rock Hotel) שזכה לציון 8.6 בבוקינג ולשבחים רבים ברשת. המלון ממוקם על צוק גיברלטר והוא מפואר מאוד ומפנק ביותר. המלון זכה לאחר בעבר מפורסמים רבים ביניהם אף את ווינסטון צ'רציל. המלון ממוקם ק"מ אחד בלבד מממרכז העיירה. המחיר הממוצע לזוג ללילה נע בין 500 ל-1000 ש"ח לזוג ללילה. מטיילים ישראלים רבים שטיילו בגיברלטר, בחרו ללון במלון זה.

איפה לטייל ומה לראות: האטרקציה העיקרית בגיברלטר היא כמובן המצוק הגדול והמרשים ממנו ניתן להשקיף עד מרוקו. גם בעיר עצמה תמצאו מסעדות טובות, חנויות ואפילו קהילה יהודית פעילה.
     



10. מארבלה (לילה אחד)


מארבלה, מרבלה או מרבייה (Marbella) ממוקמת על חוף הים של קוסטה דל סול ומרוחקת כשעתיים נסיעה מגיברלטר. בהרבה מאוד מקרים, מארבלה מהווה את הנקודה האחרונה בטיול באנדלוסיה בקרב מטיילים רבים לפני שחוזרים למלאגה (כשעה נסיעה) לסיום הטיול המעגלי והרבה מאוד מטיילים בוחרים ללון בה את הלילה האחרון בטיול.

גם כאן, מציעה העיר סמטאות נחמדות לטיולים בעיר העתיקה, מסעדות וחנויות מעניינות. אחת האטרקציות המוכרות באיזור היא המרינה בעיירה puerto banus הממוקמת סמוך למארבלה ורוב המטיילים שמגיעים למארבלה, מעבירים במרינה כחצי יום. מעבר לטיולים בעיר, ניתן כמובן ליהנות מחוף הים של קוסטה דל סול.

המרינה בפוארטו באנוס שליד מארבלה
מלונות מומלצים במארבלה: מלון מאריוט מארבלה ביץ' רזורט (Marriott's Marbella Beach Resort) הוא אופציה מעולה לסיים את הטיול בשילוב בין כפר נופש מפנק על חוף קוסטה דל סול ובין טיולים נוספים באיזור. המלון מציע בריכות שחייה חיצוניות ומקורות ומתקנים שווים ומפנקים. באתר בוקינג, דורג המלון במקום החמישי מבין כל מלונות מארבלה וזכה בו לציון גולשים מעולה של 9.1. זהו מלון יוקרתי מאוד שהמחירים בו בעונות התיירות הפופולריות מתחילים באיזור ה-1000 ש"ח לזוג ללילה ומטפסים מעלה לכיוון ה-2000 ש"ח ללילה.

אם אתם מחפשים אופציה זולה יותר אבל עדיין מומלצת מאוד ללינה במרבייה, כדאי לבדוק את מלון לה מורדה מאס הרמוסה (La Morada Mas Hermosa) שמציע מחירים סבירים יותר של כ-550 ש"ח בממוצע לזוג ללילה והוא נחשב לאחד הטובים ביותר בעיר. המלון דורג במקום הרביעי בבוקינג וזכה לציונים מעולים גם בקרב מטיילים ישראלים רבים שבחרו בו ללינה שלהם בעיר.המלון ממוקם סמוך לעיר העתיקה ונחשב לאחד הטובים בתמורה לעומת המחיר.

איפה לטייל ומה לראות: כדאי לטייל בעיר העתיקה ולקפוץ לביקור במרינה בפוארטו באנוס.
     




כאמור, אלו הם היעדים החשובים והפופולריים ביותר בקרב רוב המטיילים המגיעים לאנדלוסיה. ישנם כמובן עוד הרבה מאוד עיירות קטנות וכפרים רבים המכונים "הכפרים הלבנים") ששווה לקפוץ לבקר בהם ואולי גם ללון בהם אך לא הוזכרו בכתבה זו. אם אתם מרגישים שיעדים אלו אינם מספקים אתכם או שאתם מחפשים חלופות ליעדים שהוזכרו בכתבה, כדאי לבדוק את העיירות הבאות: טורמונילוס, מיחאס, בנאלמדנה, אסטפונה וגם את ארקוס דה לה פרונטרה.

עד כאן להפעם. אם יש לכם הערות, הארות או שאלות, אתם יותר ממוזמנים להגיב כאן בתחתית הכתבה.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

תגובות: 1

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: טיולים באנדלוסיה (עדכני ל-2024) - מסלולים, מלונות ואטרקציות
טיולים באנדלוסיה (עדכני ל-2024) - מסלולים, מלונות ואטרקציות
מתכננים טיול באנדלוסיה? הגעתם למקום הנכון! איפה כדאי לעצור ללון בטיול? מהם היעדים המומלצים והפופולריים ביותר באנדלוסיה? אילו מלונות בכל יעד הם המומלצי
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgb7z4eobMD0Q2wuTTn9ESYnsFXXQ-AOzmV8mEjvpNQiCJ4zgn4mVKqrUx_OsZ9Pn7AZsqz9g1H7ZddN_0hMJUqKc2PeXPD0_PF_Pxg7Qbh-tRzSXiLZXmyO3q72PqRvYJX6dXgHt0kTxs/w640-h426/%25D7%2594%25D7%259E%25D7%25A1%25D7%259C%25D7%2595%25D7%259C+%25D7%2594%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A5+%25D7%2591%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25AA%25D7%25A8+%25D7%259C%25D7%2598%25D7%2599%25D7%2595%25D7%259C+%25D7%2591%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2593%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%2594+%25D7%2595%25D7%2593%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%259D+%25D7%25A1%25D7%25A4%25D7%25A8%25D7%2593+%25282%2529.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgb7z4eobMD0Q2wuTTn9ESYnsFXXQ-AOzmV8mEjvpNQiCJ4zgn4mVKqrUx_OsZ9Pn7AZsqz9g1H7ZddN_0hMJUqKc2PeXPD0_PF_Pxg7Qbh-tRzSXiLZXmyO3q72PqRvYJX6dXgHt0kTxs/s72-w640-c-h426/%25D7%2594%25D7%259E%25D7%25A1%25D7%259C%25D7%2595%25D7%259C+%25D7%2594%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A5+%25D7%2591%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25AA%25D7%25A8+%25D7%259C%25D7%2598%25D7%2599%25D7%2595%25D7%259C+%25D7%2591%25D7%2590%25D7%25A0%25D7%2593%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%2594+%25D7%2595%25D7%2593%25D7%25A8%25D7%2595%25D7%259D+%25D7%25A1%25D7%25A4%25D7%25A8%25D7%2593+%25282%2529.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/05/Andalusia-Tour-Advise.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/05/Andalusia-Tour-Advise.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content