/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בטוסקנה 2024 - המדריך הטוב והמקיף ביותר ברשת!

באילו ערים כדאי לישון בטוסקנה? האם עדיף טיול כוכב או טיול מתגלגל? מהם המלונות והוילות בטוסקנה המומלצים ביותר ברשת? באילו מלונות בטוסקנה בחרו ללון המטיילים הישראלים? ומהם בכלל המחירים הממוצעים במלונות המומלצים של טוסקנה? אתר "תיירות נבונה" גאה להציג בפניכם את המדריך הטוב והיעיל ביותר שתמצאו ברשת ללינה בטוסקנה ב-2024.


מלונות מומלצים בטוסקנה 2023 - המדריך הטוב והמקיף ביותר ברשת!
במרחק של כשעה נסיעה בלבד מרומא, נמצא לו אחד האיזורים המופלאים והמתויירים ביותר בעולם הלא הוא חבל טוסקנה (Tuscany) שבאיטליה. אווירה רומנטית, כפרים ציוריים, נופים מופלאים וירוקים, אנשים ומארחים נדיבים והרבה מאוד ערים ואטרקציות סופר מעניינות. כל זה ועוד, יחכו לכם בחופשה בטוסקנה.

איזור טוסקנה מושך אליו מיליוני תיירים מדי שנה שפוקדים אותו במהלך כל עונות השנה ובמיוחד בעונת הקיץ. זהו חבל ארץ גדול המציע נופים מגוונים החל מעמקים וגבעות קטנות ועד לנוף הררי ופראי. איזור טוסקנה כולל הרבה מאוד אטרקציות לראות ולבקר ובין הבולטים שבהם הם מגדל פיזה, פיאצה דל קמפו, העיר העתיקה בסאן ג'ימיניאנו הגשר העתיק והארמון הישן בפירנצה ועוד מקומות רבים.

מומלץ לקרוא גם על:

טוסקנה כוללת בתוכה ערים רבות שנחשבות למקומות חובה לטייל ולבקר בהם כגון פירנצה, סיינה, לוקה, פיזה, סאן ג'ימיניאנו, וולטרה, ליבורנו ועוד ערים רבות. מכיוון שיש הרבה מאוד מה לעשות בטוסקנה, הטיול הפופולרי ביותר הוא טיול של לפחות שבוע שמבוצע באמצעות טיול מתגלגל (ישנים בכל לילה בעיר אחרת) או טיול כוכב (ישנים במקום אחד ומטיילים בכל יום באיזור אחר). ישנם גם כאלו המגיעים לביקור של כמה ימים בלבד ומסתפקים בהצצה מהירה באטרקציות המרכזיות.

היום באתר "תיירות נבונה" נציג לכם את המדריך המושלם ביותר ללינה בטוסקנה ונבדוק באילו ערים כדאי לישון שם? אילו מלונות ויחידות נופש זכו בביקורות הטובות ביותר ברשת? באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים? ומהם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים ביותר שם לעונת התיירות הקרובה. אז הנה, אנו מתחילים.

טיול מתגלגל או טיול כוכב - איפה כדאי לישון בטוסקנה?


אם גם אתם מתחבטים ומתלבטים בין טיול כוכב לבין טיול מתגלגל, דעו כי אתם לא לבד. זאת אחת השאלות הנפוצות והפופולריות ביותר בקרב המטיילים הישראלים והפורומים והאתרים ברשת מלאים בדעות לכאן ולכאן.

אנו לא מתיימרים לקבוע כמובן איזה מהם עדיף אך מה שכן ניתן לראות הוא כאשר מדובר בטיול כוכב, רוב המטיילים בוחרים ללון באיזור הערים קורטונה, פירנצה, סיינה או סן ג'ימיניאנו שנחשבות ליעדים המרכזיים ביותר לטיולי כוכב בטוסקנה וממוקמים פחות או יותר במרכז טוסקנה. לעומת זאת במקרה של טיול מתגלגל בטוסקנה, רוב המטיילים בוחרים ללון יום אחד או יומיים בכל עיר ומשתדלים כמה שאפשר לא ללון בעיירות הקרובות מאוד אחת לשנייה.

באיזה עיר כדאי לישון בטוסקנה?


עוד שאלה נפוצה ביותר בקרב כל מי שמתכנן טיול לטוסקנה היא באיזו עיר או איזור בטוסקנה כדאי לישון (איזור אחד במקרה של טיול כוכב או כמה איזורים בטיול מתגלגל). ובכן, אל דאגה, זאת בדיוק מטרתו של מדריך זה.

במדריך הנ"ל אספנו לכם את היעדים הפופולריים ביותר בטוסקנה הנחשבים ליעדי חובה בכל טיול לטוסקנה ומרבית המטיילים בוחרים ללון באחד מהיעדים האלו. בכל יעד תוכלו למצוא את המלונות והוילות שזכו לביקורות הטובות ביותר בקרב מטיילים ישראלים ומטיילים מכל העולם. כל מה שנשאר לכם לעשות, הוא לבחור את היעד המתאים לכם.

מלון או וילה בטוסקנה? מה עדיף?


הלינה הפופולרית ביותר בטוסקנה היא ללא ספק בוילות או בבתי חווה משופצים (בדומה לצימרים בישראל רק באווירה טוסקנית מגניבה). וכפי שמיד תראו, הרוב המוחלט של מקומות האירוח המומלצים ביותר בטוסקנה הם כאלו.

כדאי לציין שגם אם אתם בוחרים ללון במלון קלאסי ומודרני באחת הערים הגדולות שבטוסקנה, האווירה והעיצוב במלונות אלו, עדיין שונים מעט מהמלונות האירופאים הקלאסיים ועדיין מורגשת בהם אווירה טוסקנית נעימה.

בסקירת מקומות האירוח המומלצים ביותר בטוסקנה כפי שמיד תראו בהמשך המדריך, ניתן לראות כי רוב מקומות האירוח הפופולריים והמומלצים ביותר, ממוקמים בסמוך לערים במרחק נסיעה קצר מלב העיר. מרבית המטיילים מגיעים לטוסקנה עם רכב ולכן אין בעיה של התניידות ואפילו יש יתרון לחנייה חינמית וקלה.

מתי כדאי לטוס לטוסקנה?


טוסקנה היא מסוג האיזורים שאפשר להגיע אליהם בכל עונה בשנה וליהנות מהאווירה ומהמקום. אין כאן בעיה אמיתית של מזג אוויר ולכן ניתן להגיע אליה בכל חודש שתבחרו. ראוי לציין שתקופת הקיץ היא העונה הפופולרית ביותר בכל האיזור ולכן יש הרבה עומסים בכל האתרים התיירותיים באיזור. תקופת החורף מהבחינה הזו, היא התקופה המושלמת ביותר להגיע לאיזור.

בין 500 ל-800 ש"ח לזוג ללילה - כמה יעלו לכם המלונות והוילות המומלצים ביותר בטוסקנה ב-2024?


לאחר סקירה מעמיקה של מלונות ווילות באיזור טוקסנה שזכו בציונים הטובים ונחשבים למומלצים ברשת, ניתן לראות כי טווח המחירים הממוצע לזוג ללילה במקומות אלו נע בין 400 לאיזור ה-800 ש"ח. המחירים הזולים ביותר במלונות והוילות של טוסקנה הם בחודשי החורף החל מחודש נובמבר והמחירים היקרים ביותר הם בעונת הקיץ והחגים.

כדאי לציין שטווח מחירים זה משקף את המקומות הטובים ביותר עם ציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת וניתן למצוא מקומות שונים שסוטים מטווח זה למעלה או למטה, אך אם אתם מחפשים מקום מומלץ עם ציוני גולשים טובים, זה טווח המחירים הממוצע שתמצאו.

5 המלונות והוילות הטובים ביותר בטוסקנה לפי גולשי אתר "טריפ אדווייזר"


להלן 5 המלונות שזכו לציוני הגולשים הטובים ביותר באתר טריפ אדווייזר מבין כל מאות המלונות ודירות הנופש שבכל האיזורים בטוסקנה הרשומים באתר:
  1. מלון איה מטונטה רלה, סיינה (Aia Mattonata Relais)
  2. מלון קסטלו באנפי, מונטלצ'ינו (Castello Banfi - Il Borgo)
  3. וילה בורדוני, קיאנטי (Villa Bordoni)
  4. מלון דויד, פירנצה (Hotel David)
  5. מלון ספא גרנד אמורה, פירנצה (Grand Amore Hotel and Spa)

5 המלונות והוילות הטובים ביותר בטוסקנה לפי גולשי אתר "בוקינג"


ולהלן 5 המלונות לציוני הגולשים הטובים ביותר באתר בוקינג מבין כל מאות המלונות ודירות הנופש שבכל האיזורים בטוסקנה הרשומים באתר:
  1. מלון רינידיה ביו, סוביצ'לה (Rinidia Bio)
  2. מלון דויד, פירנצה (Hotel David)
  3. מלון וילה מרסילי, קורטונה (Hotel Villa Marsili)
  4. וילה סנט-אלברטו, מונטרוני דה-ארביה (Villa Sant'Alberto)
  5. מלון ריאליס סאן ברונו, מונטפולצ'יאנו (Relais San Bruno)  


מלונות מומלצים בטוסקנה לפי איזורים - המדריך השלם

ובכן, להלן המלונות והצימרים המומלצים ביותר בטוסקנה המחולקים לפי האיזורים הפופולריים ביותר לזוגות ולמשפחות:

מלונות מומלצים בפירנצה


(לכתבה מורחבת על מלונות מומלצים בפירנצה לחצו כאן).

פירנצה היא כמובן העיר המזוהה ביותר עם טוסקנה. פירנצה היא קודם כל בירת טוסקנה והיא מהווה בסיס ונקודת עוגן לכל סוג של טיול בטוסקנה. בין אם מדובר בטיול קצר ובין אם ארוך, אי אפשר להגיע לטוסקנה מבלי לטייל ולהקדיש לפחות יום שלם בפירנצה.

ישנם הבוחרים ללון בתוך העיר או באחד הכפרים מסביב ולצאת מהמלון בכל יום ליעד חדש וישנם כאלו הבוחרים ללון בעיר יומיים או שלושה, ולהמשיך משם ליעד הבא בטוסקנה. 

להלן מקומות אירוח באיזור פירנצה שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת:


מלון 3 כוכבים זה, כבש לחלוטין את הרשת ואת דירוגי הגולשים והוא ללא ספק אחד המלונות הטובים ביותר בטוסקנה בכלל ובפירנצה בפרט. המלון דורג במקום הראשון מבין כל מלונות פירנצה ובמקום השני מבין כל אלפי מקומות האירוח בטוסקנה באתר בוקינג (ציון נדיר של 9.7!). גם באתר טריפ אדווייזר מדורג המלון במקום הרביעי מבין כל מלונות פירנצה שבאתר עם ציונים מעולים מהגולשים שם.

מטיילים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה והעניקו לו ברשת ציונים מעולים על המיקום, שירות הצוות, ארוחת הבוקר, רמת החדרים ועוד וכמעט ולא ניתן למצוא ביקורות שלילית על מלון זה.

זהו מלון 3 כוכבים הממוקם במרחק נסיעה קצר מהעיר העתיקה של פירנצה. המלון שם דגש רב על שירות מעולה וכך למשל מציע הפי הוואר ומיני בר חופשי בחדרים. המחיר הממוצע לזוג ללילה נע בין 650 ל-800 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון עטור שבחים ואחד הטובים ביותר ללא ספק בפירנצה הוא מלון ספאדאי הידוע הממוקם בלב פירנצה במרחק הליכה קצר מכל האטרקציות הידועות של פירנצה. המלון דורג במקום הרביעי מבין כל מלונות פירנצה באתר טריפ אדווייזר ובמקום השני באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.6.

גם המטיילים הישראלים הרבים ששהו במלון שיבחו והיללו את המלון וציינו לטובה בעיקר את השירות המעולה ששם דגש גם על הפרטים הקטנים ביותר, את אווירת המלון וכמובן את המיקום המושלם שלו.

מדובר במלון 4 כוכבים הממוקם כאמור בלב פירנצה ובמרחק הליכה מכיכר דואומו (כיכר הקתדרלה), בזילקת סן לורנצו וכל שאר האטרקציות המפורסמות של העיר. חדרי המלון מושקעים מאוד ומעוצבים בקפידה רבה וכוללים בין היתר טלוויזיה חכמה ומשקאות חינם מהמיני בר. אין ספק שזהו אחד המלונות הטובים ביותר שתמצאו בפירנצה. המחיר הממוצע לחדר במלון נע בין 800 ל-1500 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מעדיפים ללון בוילה כפרית בסגנון הטוקסני עם הרבה צמחייה מסביב ואווירה פסטורלית נעימה אבל עדיין להיות קרובים לפירנצה במרחק נסיעה קצר, כדאי לשקול את הוילה הזו שזכתה בציונים מעולים ברשת בטריפ אדוויזר (מקום 13) ובאתר בוקינג שם זכה לציון מעולה של 9.3 המבוסס על כ-1200 ביקורות מאומתות הכוללות גם ביקורות של מטיילים ישראלים רבים.

זוהי וילה מרשימה המוקפת בפארק ירוק ענק ועצי זית. הוילה ממוקמת באיזור כפרי בפירנצה ובמרחק של כחצי שעה הליכה מהמרכז. המקום מציע גם שירות הסעות חינם למרכז פירנצה וכך ניתן גם לחסוך את בעיות החנייה למי שמגיע לאיזור עם רכב. המקום זכה גם לביקורות טובות מאוד מהמטיילים הישראלים שכבר שהו במלון וציינו לטובה בעיקר את ארוחת הבוקר,  את עיצוב המקום ואת שירות ההסעות החינמי.

המקום מציע חדרים גדולים ומרווחים הכוללים בין היתר טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי בחינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה מתחיל ב-400 ש"ח בתקופת החורף ומגיע עד ל-1300 ש"ח לזוג ללילה בעונות השיא.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בפירנצה


  • מלון אורסנה פירנצה (Hotel Orcagna)  - מלון 2 כוכבים מומלץ מאוד בפירנצה הנחשב לאחד הטובים בנותני תמורה לעומת העלות ומתאים מאוד למי שמחפש מלון זול וטוב בפירנצה. זכה לציון 9.2 בבוקינג וממוקם מעט רחוק מהמרכז והאטרקציות של פירנצה (כעשרים דקות הליכה). המחיר: בין 200 ל-500 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • וילה אולמי פירנצה (Villa Olmi Firenze)  - וילה מלכותית השוכנת בבית חווה עתיק שהוסב ועבר שיפוץ. הוילה מעוצבת בסגנון הקלאסי העתיק והמלכותי וממוקמת באיזור כפרי במרחק נסיעה קצר ממרכז פירנצה (המקום מציע שירות הסעות חינם למרכז פירנצה). ציון מעולה של 9.1 בבוקינג וחדרים במחיר ממוצע של בין 500 ל-800 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון דלה סיניוריה פירנצה (Hotel della Signoria)  - מלון 3 כוכבים מעולה בפירנצה שזכה בהמלצות רבות ברשת (ציון 9.1 בבוקינג) ומומלץ לכל מי שמחפש מלון במיקום מעולה במרכז העיר ומרחק הליכה לכל האטרקציות של פירנצה. המלון ממוקם צמוד לכיכר הסיניורה הנחשבת לאחת הנקודות המרכזיות של פירנצה. זכה לביקורות ישראליות מעולות. המחיר: בין 500 ל-900 ש"ח לזוג ללילה.


מלונות מומלצים בסיינה


(לכתבה מורחבת על מלונות מומלצים בסיינה לחצו כאן).

העיר סיינה היא אחד האיזורים הפופולריים והמומלצים ביותר ללינה בטוסקנה והיא נחשבת ליעד חובה בכל טיול באיזור. סיינה היא אחת הערים היפות ביותר בטוסקנה בפרט ובאיטליה בכלל. הגגות האדומים והצפופים של הבתים, הסימטאות הצרות והמעוקלות של המקום הופכות את העיר למקום קסום ומהנה ביותר.

להלן מקומות אירוח באיזור סיינה שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת:


אחד ממקומות האירוח הפופולריים והמומלצים ביותר באיזור סיינה הוא בית ההארחה אנטיקה פונטה שזכה בציונים מעולים ברשת ובחוות דעת מעולות באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.3 מתוך 10.

המקום מרוחק כ-10 דקות נסיעה בלבד מסיינה אבל מציע אווירה כפרית וטוסקנית אמיתית. אם אתם מחפשים שילוב של וילה טוסקנית אותנטית וקירבה לסיינה, זהו המלון בשבילכם. גם חבל קיאנטי ממוקם לא רחוק מהמקום.

המטיילים הישראלים שהספיקו ללון בוילה, דיווחו על שירות מעולה, ארוחת בוקר מצויינת ועל אווירה טוסקנית כמו שרואים בסרטים. המחיר הממוצע לזוג ללילה במקום זה עומד על כ-450 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם לעומת זאת אתם מחפשים מלון הממוקם בלב סיינה ובמרחק הליכה לאטרקציות של העיר, כדאי מאוד לבדוק את מלון פאלאצו רביצה המחזיק בציון מעולה של 9.2 באתר בוקינג ומדורג במקום החמישי מבין כל מלונות סיינה שבאתר טריפ אדווייזר ונחשב ללא ספק לאחד המומלצים ביותר בסיינה.

מדובר במלון 3 כוכבים הממוקם בלב סיינה סמוך לכיכר דל קמפו וקרוב לאוניברסיטת סיינה וקתדרלת סיינה. המלון מעוצב בסגנון קלאסי ומכיל ריהוט ענתיק המשתנה בעיצובו מחדר לחדר.

המלון זכה לציוני גולשים מעולים ברשת בעיקר על מיקומו המצוין, החנייה החינמית לאורחי המלון (שחשובה מאוד למי שמטייל עם רכב שכור) ועל הטריות והגיוון בארוחת הבוקר. המחיר לזוג ללילה במלון עומד על כ-760 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון נוסף הממוקם במרכז סיינה וקצר שבחים רבים וביקורות מעולות ברשת הוא המלון הידוע את'נה שדורג במקום ה-6 לפי גולשי טריפ אדווייזר וזכה בציון 8.9 בבוקינג לפי ממוצע של מעל 2000 ביקורות מאומתות.

המלון קיבל גם ביקורות מעולות ממטיילים ישראלים רבים ברשת שציינו לטובה את המיקום המרכזי, הגיוון בארוחת הבוקר, השירות האדיב והסבלנות של הצוות ואת רמת החדרים הגבוהה.

כאמור, המלון ממוקם באיזור מרכזי ביותר בסיינה במרחק הליכה מממזרקת פונטנה דה טרווי, ומכיכר פיאצה דל קאמפו הנחשבת לאחד הנקודות המרכזיות בסיינה. המלון מציע חדרים גדולים ומרווחים שעוצבו בקפידה רבה, חנייה חינם ומסעדה איכותית. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון נע בין 400 ל-800 ש"ח בהתאם לעונה בשנה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בסיינה


  • מלון סנגאלו פארק סיינה (Sangallo Park Hotel) - אחד המלונות הפופולריים והמומלצים ביותר בסיינה שזכה גם בביקורות ישראליות מעולות ברשת. ממוקם באיזור כפרי במרחק נסיעה של כ-10 דקות נסיעה ממרכז סיינה. זכה לציון 9 בבוקינג. כולל בריכה חיצונית וחנייה חינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-300 ש"ח. 
  • וילה פודרה לה סטרגה סיינה (Podere La Strega) - וילה מומלצת מאוד ברשת הממוקמת באיזור כפרי וקט במרחק נסיעה קצר מסיינה. המקום זכה לציון מעולה של 9 מתוך 10 בבוקינג וכולל גם בריכה חיצונית. המחיר הממוצע לזוג ללילה: כ-450 ש"ח.
  • מלון סנטה קטרינה סיינה (Hotel Santa Caterina)  - מלון 3 כוכבים בסיינה שזכה לביקורות מעולות ברשת ממטיילים ישראלים רבים ומטיילים מכל העולם. המלון ממוקם כרבע שעה הליכה מהעיר העתיקה של סיינה. זכה לציון 8.9 בבוקינג. המחיר: כ-300 ש"ח בתקופת החורף וכ-500 בעונות השיא.


מלונות מומלצים בסן ג'ימיניאנו


עוד עיר מקסימה שאהובה מאוד על התיירים הישראלים ומהווה גם היא נקודת עצירה חובה בטוסקנה, היא העיר סן ג'ימיניאנו שרבים מהמטיילים בוחרים לעצור וללון בה ליום או יומיים בטיול מתגלגל או לשהות בה במהלך כל החופשה בטוסקנה (טיל כוכב).

מרבית המטיילים בוחרים ללון בוילות הפזורות מסביב לעיר ומרוחקות ממנה במרחק נסיעה קצר.

להלן מקומות אירוח באיזור סן ג'ימיניאנו שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת:


מלון וקיו אסילו הוא ללא ספק אחד המלונות המומלצים ביותר שתמצאו בסן ג'ימיניאנו והוא נחשב גם לאחד המומלצים ביותר לטיול כוכב בטוסקנה. המלון זכה בציון מעולה של 9.6 באתר בוקינג ולחוות דעת מעולות גם באתר טריפ אדווייזר.

מטיילים ישראלים שהספיקו לשהות במלון העניקו לו ציונים מעולים ברשת וציינו לטובה את רמת החדרים הגבוהה, את ארוחת הבוקר, את המיקום המעולה ואת השירות האדיב של צוות המלון.

המלון ממוקם כ- 10 דקות נסיעה ממרכז סן ג'ימיניאנו ומציע חדרים גדולים ומעוצבים בסגנון קלאסי הכוללים גם אינטרנט אלחוטי בחינם. המלון מציע חדרים זוגיים, חדרי טריפל וחדרים משפחתיים המתאימים למשפחות עם ילדים בטוסקנה. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-370 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

וילה מולינו די פוצי סן ג'ימיניאנו (Molino Di Foci)

אם אתם מחפשים ללון בבית כפרי באווירה טוסקנית מושלמת, כדאי מאוד לבדוק את הוילה מולינו די פוצי הממוקמת בסן ג'ימיניאנו ונחשבת גם היא לאחד המקומות המומלצים ביותר לטיולי כוכב בטוסקנה. המקום דורג במקום השמיני מבין כל מקומות האירוח בסן ג'ימיניאנו באתר טריפ אדווייזר וזכה גם לציון מעולה של 9.4 באתר בוקינג עם הרבה מאוד ביקורות ישראליות מעולות.

מדובר בבניין כפרי עתיק מהמאה ה-15 שעבר הסבה לבית הארחה בסגנון הטוסקני השליו והפסטורלי. המקום מציע אירוח מפואר ומפנק ברמה של מלון 5 כוכבים ומציע גם בריכה חיצונית מרשימה המוקפת במדשאה נעימה.

למרות שהמקום ממוקם באיזור כפרי ושקט, תוכלו להגיע למרכז סן ג'ימיניאנו במרחק נסיעה קצר. אין ספק שזהו אחד המקומות המומלצים ביותר ללון בהם בסן ג'ימיניאנו בפרט ובטוסקנה בכלל. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-600 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד וילה מומלצת מאוד בסן ג'ימיניאנו הנחשבת לאחד ממקומות האירוח הפופולריים ביותר בקרב מטיילים ישראלים רבים היא וילה דל סולה שממוקמת באיזור הכפרי של העיר כ-3 ק"מ מהמרכז ההיסטורי והאטרקציות של העיר העתיקה.

זהו מקום מושקע ומוקפד ביותר הכולל גם בריכת שחיה גדולה ומרשימה וארוחות בוקר שזכו לציונים מעולים באתרי הביקורות. החדרים המעוצבים בקפידה כוללים בין היתר גם פטיו ורצפת טרקוטה.

הביקורות הישראליות ברשת שיבחו את המקום וציינו לטובה את המיקום המעולה, את הבריכה הגדולה, את ארוחת הבוקר ואת השירות המעולה של בעל המקום. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-330. 

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בסן ג'ימיניאנו


  • מלון לאון ביאנקו סן ג'ימיניאנו (Leon Bianco) - מלון 3 כוכבים מעולה המומלץ למי שמחפש ללון בלב סן ג'ימיניאנו במרחק הליכה מהאטרקציות הידועות של העיר. ישנה חניה ציבורית במרחק של כ-10 דקות הליכה מהמלון וניתן גם לחנות את הרכב ליד המלון עד 20 דקות בחינם. המלון זכה לציון  9 באתר בוקינג. המחיר: כ- 350 ש"ח לזוג ללילה.
  • מלון סובסטרו סן ג'ימיניאנו (Hotel Sovestro) - מלון שזכה לביקורות ישראליות מעולות ברשת ולציון 9 באתר בוקינג. המלון דורג גם במקום ה-2 באתר טריפ אדוויזר. ממוקם כ-2 ק"מ ממרכז סן ג'ימיניאנו וכולל 2 בריכות שחייה, מכון כושר ומסעדה. המחיר הממוצע לזוג ללילה הוא כ-500 ש"ח.
  • מקום האירוח פודרה סנט'אלנה סן ג'ימיניאנו (Podere Sant'Elena) - בית הארחה מומלץ מאוד שעבר הסבה מבית חווה ישן ועוצב בסגנון טוסקני המשולב בסגנון מודרני. זכה בציון 9.3 באתר בוקינג ומציע גם בריכת שחייה. המחיר: 400 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון אלברגו לה קולינה סן ג'ימיניאנו (Albergo Le Colline) - אחד המלונות המומלצים בסן ג'ימיניאנו שזכה בציון 9 בבוקינג ודורג באתר טריפ אדווייזר במקום ה-12 מבין כל המלונות של העיר הטוסקנית. מציע בריכת שחייה מרשימה, אינטרנט חינם, וחדרים מרווחים המעוצבים בסגון טוסקני קלאסי. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-350 ש"ח.


מלונות מומלצים בקיאנטי


חבל קיאנטי המפורסם הוא אחד האיזורים המזוהים ביותר עם טוסקנה ומטיילים רבים בוחרים ללון בו. החבל מפורסם בעיקר בזכות דרך היין הידועה. האיזור ממוקם יחסית במרכז טוסקנה ולכן רוב המטיילים בוחרים בו כמקום לינה הראשי וממנו יוצאים בכל יום לטייל באיזור אחר בטוסקנה.

להלן מקומות אירוח באיזור חבל קיאנטי שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת:


בית ההארחה סלבאדוניקה הוא אחד המקומות הטובים והמומלצים ביותר שתמצאו בחבל קיאנטי והוא זכה לשבחים רבים וציונים מעולים ברשת ממטיילים מכל העולם וגם ממטיילים ישראלים רבים שזכו ללון במקום ולציין לשבח את כל הפרמטרים. החל מארוחת הבוקר, החדרים, השירות והמיקום וכמעט ולא ניתן למצוא על מקום זה ביקורת שלילית מהותית.

הוילה זכתה לציון מעולה בבוקינג של 9.4 המבוסס על ממוצע של כ-1200 ביקורות מאומתות של מטיילים מכל העולם ודורג גם במקום השני בקטגוריית בתי ההארחה באתר טריפ אדווייזר. המקום מוקף בצמחייה ובטבע וכולל גם בריכת שחייה גדולה, מזנון לארוחת בוקר ומסעדה קטנה שמגישה ארוחות צהריים וערב.

המקום מציע מגוון סוגים של חדרים החל מחדרים זוגיים ועד לסוויטות לארבע נפשות שמתאימות למשפחות עם ילדים בטוסקנה. המחיר הממוצע לזוג ללילה בוילה נע בין 400 ל-900 ש"ח בהתאם לתקופה בשנה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

וילה בורגו קסאטו, קיאנטי (Borgo Casato)

עוד מקום אירוח מעולה הנחשב לאחד המומלצים ביותר בחבל קיאנטי בפרט ובטוסקנה בכלל, הוא מקום האירוח בורגו קסאטו שזכה לשבחים רבים ברשת ולציוני גולשים מעולים באתרי הביקורות המובילים.

המקום נמצא בלב טוסקנה באיזור כפרי ירוק ושקט. כ-4 ק"מ מהכביש הראשי ובכ-24 ק"מ מהעיר סיינה. זהו מקום מומלץ גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים בטוסקנה כאשר הוא מציע גם חדרים זוגיים וגם משפחתיים.

המקום זכה לביקורות מעולות בעיקר על המיקום, ארוחת הבוקר והשירות האדיב והוא נחשב גם לאחד מנותני התמורה ביחס למחיר הטובים ביותר באיזור חבל הקיאנטי כאשר המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה עומד על כ-290 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג 


וילה מפוארת זו נחשבת גם היא לאחת הטובות באיזור הקיאנטי והיא מדורגת במקום הראשון ומכובד באתר טריפ אדוויזר באיזור העיירה ראדה. גם גולשי אתר בוקינג וביניהם גם מטיילים ישראלים רבים, דירגו את הוילה בציון ממוצע של 9.1 על סמך ממוצע של כ-500 חוות דעת מאומתות.

מדובר בוילה עתיקה עוד מהמאה ה-18 שעברה עיצוב מוקפד ומושקע ומחזיקה בדירוג של 4 כוכבים. הוילה כוללת בריכת שחייה מפוארת וספא הכולל חמאם, סאונה ועוד. ישנו מזנון לארוחות בוקר וארוחות קלות בשעות הצהריים.

המקום מציע חדרים זוגיים וגם חדרים משפחתיים המתאימים עד ל-6 מבוגרים בחדר אחד (מעולה למשפחות עם ילדים קטנים). המחיר הממוצע לחדר עומד על כ-550 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בקיאנטי


  • וילה איל פאדינו, קיאנטי (Villa Il Fedino) - מלון סוויטות מפואר 4 כוכבים הממוקם על גבעות קיאנטי עם הרבה מאוד ירוק מסביב. קיבל ציון 9.1 באתר בוקינג עם הרבה מאוד המלצות ממטיילים ישראלים. מציע גם בריכת שחייה ומסעדה. המחיר הממוצע לזוג ללילה: כ-350 ש"ח.
  • מלון קולה אטרוסקו סליבולפי, קיאנטי (Hotel Colle Etrusco Salivolpi) - בית חווה בסגנון ויקטוריאני שזכה בהרבה מאוד המלצות טובות ברשת. ממוקם ליד קסטיליה אין קיאנטי על דרך היין ופחות או יותר באמצע הדרך בין סיינה לפירנצה - מעולה לטיולי כוכב בטוסקנה. זכה לציון 9.1 בבוקינג. המחיר: כ-350 ש"ח.
  • מלון רלה פוג'יו בורגוני, קיאנטי (Relais Poggio Borgoni) - מלון מושקע ומרשים שדורג במקום ה-2 מבין כל מקומות האירוח B&B שבאיזור. מציע בריכת שחייה וחדרים מאובזרים הכוללים בין היתר טלוויזיה ואינטרנט חינם. זכה גם לביקורות ישראליות מעולות. המחיר הממוצע לזוג ללילה נע בין 300 ל-700 ש"ח.


מלונות מומלצים בקורטונה


קורטונה היא עיירה קטנה ומקסימה בטוסקנה והיא פופולרית מאוד בקרב המטיילים הישראלים שבוחרים ללון בה כנקודה מרכזית בטיול כוכב. העיר העתיקה של קורטונה היא האטרקציה המרכזית של העיר אך מטיילים רבים בוחרים ללון מסביב לעיר ומשם יוצאים לטיולים בכל טוסקנה.

להלן מקומות אירוח באיזור קורטונה שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת:


עם דירוג במקום הראשון באתר בוקינג ובמקום השני באתר טריפ אדווייזר מבין כל המלונות בקורטונה, קשה להתווכח ולכן מלון וילה מרסלי נחשב ללא ספק לאחד המלונות המומלצים ביותר שתמצאו באיזור קורטונה וקטף שבחים רבים וציונים מעולים ברשת.

המלון קיבל את הציון הנדיר של 9.7 באתר בוקינג וזכה לחוות דעת מעולות גם ממטיילים ישראלים רבים שציינו לטובה במיוחד את ארוחת הבוקר הטעימה והעשירה ואת רמת החדרים הגבוהה.

המלון שוכן בבניין עתיק בלב חומות העיר העתיקה של קורטונה ומשקיף על אגם טרסימנו. זהו מלון מפואר מאוד המושקע בכל פרט קטן בחדרים ובשאר איזורי המלון. החדרים כוללים בין היתר גם מיני בר חופשי. המחיר הממוצע לזוג ללילה הוא כ-760 ש"ח.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון קורטונה לה טרה דיי קאבלירי הוא מלון באווירה טוקסנית נהדרת שזכה בציונים מעולים ברשת. המלון ממוקם מחוץ לקורטונה (כ-7 ק"מ) ומציע אווירה שלווה ופסטורלית בנוף כפרי רגוע.

המלון זכה בציון 9.5 בבוקינג ודורג בו במקום השני מבין כל מלונות באיזור קורטונה בדירוג הכללי של ציוני הגולשים. באתר טריפ אדווייזר הידוע, דורג המלון במקום הראשון מבין 79 מקומות אירוח ייחודיים באיזור.

המלון מומלץ גם למטיילי כוכב וגם למי שמחפש ללון בו לילה אחד או שניים על הדרך והוא מציע חדרים זוגיים או חדרים משפחתיים המתאימים עד לארבעה אנשים בחדר. המלון נחשב למלון מעולה מבחינת עלות לעומת תמורה כאשר המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-450 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


גם האחוזה המרשימה בורגו איל מלונה הממוקמת כ-5 דקות נסיעה מקורטונה, נחשבת לאחד המקומות השווים והמומלצים ביותר באיזור קורטונה. המקום זכה לשבחים רבים על מיקומו, השירות האדיב של הצוות ועל הסדר והניקיון בחדרים ובמלון עצמו.

המקום זכה בציון 8.9 באתר בוקינג שמתבסס על מעל 1000 חוות דעת מאומתות של גולשים מרחבי כל העולם ודורג במקום ה-8 באתר טריפ אדווייזר מבין כל מלונות קורטונה. 

ישנם סוגים רבים של חדרים במקום, החל מחדר זוגי סטנדרטי ועד לסוויטות שיכולות להכיל עד 6 איש בחדר. טווח המחירים לחדר במקום זה נע בין 200 ל-700 ש"ח בהתאם לעונה בשנה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בקורטונה


  • וילה די פיאצאנו, קורטונה (Villa di Piazzano Residenza d'Epoca) - מלון מעולה עם הרבה המלצות טובות ברשת. ממוקם כ-6 ק"מ מקורטונה ומציע אווירה טוקסנית נהדרת. מציע בריכת שחייה יפייפיה המוקפת צמחייה טבעית. זכה בציון 9.5 באתר בוקינג. המחיר: כ-750 ש"ח.
  • רלה וילה בלדלי, קורטונה (Relais Villa Baldelli) - דורג במקום ה-6 בדירוג הגולשים של אתר בוקינג (ציון 9.1) ובמקום ה-10 באתר טריפ אדווייזר. ממוקם מרחק נסיעה קצר מהעיר קורטונה וכולל בריכת שחייה חיצונית ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-400 ש"ח.
  • מלון קורטונה ריזורט - וילה אוריאה (Cortona Resort - Villa Aurea) - מלון ספא 4 כוכבים ליד קורטונה שזכה לציונים מעולים ברשת גם ממטיילים ישראלים שהספיקו ללון בו. מציע טיפולי ספא מגוונים כגון בריכה מחוממת עם סילוני הידרומסאז', טיפולים עם מוסיקה מתחת למים, טיפולים הוליסטיים ועוד. המלון ממוקם במרחק נסיעה קצר מקורטונה. המחיר הממוצע לחדר נע בין 500 ל-1000 ש"ח לזוג ללילה בהתאם לעונות השנה.


מלונות מומלצים בלוקה


ולסיום, גם העיר לוקה היא אחד העיירות הפופולריות ביותר בטוסקנה וכמעט לא תמצאו מטייל ישראלי שמגיע לטיול בטוסקנה ולא מבקר בה או לן בה. אחת האטרקציות המרכזיות של העיר היא העיר העתיקה בה הכי מומלץ לטייל בעזרת אופניים וישנם מלונות רבים כפי שמיד תראו בהמשך המציעים השכרת אופניים בחינם.

להלן מקומות אירוח באיזור לוקה שזכו להמלצות הטובות ביותר ברשת:


מלון אלברגו צ'לידה הוא אחד המלונות הטובים והמומלצים ביותר שתמצאו בלוקה. המלון דורג במקום ה-2 בטבלת דירוגי הגולשים של אתר בוקינג ודורג במקום ה-5 לפי ביקורות גולשי אתר טריפ אדווייזר. המלון שממוקם קרוב למרכז התיירותי של לוקה זכה לציונים מעולים מגולשים רבים בעיקר על מיקומו נוח, על החנייה החינמית שהוא מציע ועל הניקיון והסדר.

מדובר במלון 4 כוכבים המעוצב סגנון מודרני ומרוחק כק"מ אחד בלבד מהעיר העתיקה של לוקה ומקתדרלת סן מרטינו ופיאצה דל'אנפיתיאטרו. המלון מציע חנייה חינם, אינטרנט אלחוטי חינמי וגם השכרת אופניים ללא תשלום איתם אפשר לטייל בכיף בעיר העתיקה של לוקה. בנוסף, מציע המלון גם איזור ספא ומסעדה. ישנה גם תחנת רכבת במרחק של כ-10 דקות הליכה מהמלון.

המלון קיבל ציונים טובים ברשת גם ממטיילים ישראלים שבחרו ללון בו והמחיר הממוצע לחדר בו עומד על כ-550 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון מומלץ מאוד בלוקה שמטיילים ישראלים רבים בחרו ללון בו והעניקו לו ציונים טובים ברשת הוא מלון  וילה קסטלו די מאמולי הממוקם מחוץ לעיר לוקה (כ-8 ק"מ) באיזור כפרי ושליו המציע את האווירה הטוסקנית בשלמותה.

המלון זכה לציון 8.7 באתר בוקינג לפי חוות דעת מאומתות של כ-600 גולשים מרחבי כל העולם ששיבחו בעיקר את האווירה והנוף המדהים, את הבריכה ואת התמורה לעומת העלות. המלון מעוצב בסגנון קלאסי ויוקרתי ומציע בריכה ומסעדה וגם אינטרנט ואופניים בחינם.

החדרים במלון מחולקים לחדרים זוגיים ומשפחתיים עד ל-4 נפשות בחדר וכוללים בין היתר גם טלוויזיה ומיני בר. טווח המחירים לחדר במלון נע בין כ-300 ש"ח בחורף לכ-800 ש"ח בתקופת הקיץ והחגים.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים מלון מפואר ומושקע בלוקה, כדאי לבדוק את מלון בסט ווסטרן גראנד גויניג'י שזכה לציונים והמלצות טובות מאוד ברשת. המלון קיבל ציון של 8.7 באתר בוקינג ודורג במקום ה-12 באתר טריפ אדווייזר.

זהו מלון 4 כוכבים אך מרגיש ונראה כמו מלון 5 כוכבים מפואר. המלון הממוקם מחוץ לחומות העיר העתיקה של לוקה ומרוחק כ-2 ק"מ מהאתרים המרכזיים של העיר, שוכן במבנה גדול ומעוצב היטב בסגנון מודרני וחדשני. המלון מציע איזור ספא הכולל סאונה וחדר כושר ומסעדה המגישה תפריט איטלקי/טוסקני ובינלאומי עם תפריט יין מקומי.

החדרים במלון גדולים ומודרניים והם מתאימים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים. החדרים כוללים מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם כאשר המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון הוא כ-470 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג  להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בלוקה


  • מלון אלה קורטה דליי אנג'לי, לוקה (Hotel Alla Corte degli Angeli) - אחד המלונות המומלצים ביותר בלוקה עם ציון מעולה של 9.3 באתר בוקינג. ממוקם בתוך החומות של העיר העתיקה ובמרחק הליכה לקתדרלה המפורסמת של העיר. ישנה חנייה פרטית למלון בעלות של 15 יורו ליום. המחיר: בין 400 ל-700 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון אגריטוריסמו איי לינצ'י, לוקה (Agriturismo Ai Linchi) - עוד מלון מומלץ בלוקה שקיבל ביקורות טובות בבוקינג כולל ביקורות טובות של מטיילים ישראלים. ממוקם כ-4 ק"מ מהעיר העתיקה ומציע גם בריכת שחייה ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-300 ש"ח.
  • מלון ראלה לה קפלה, לוקה (Relais La Cappella)  - מלון השוכן מעט רחוק מלוקה אך בסביבה כפרית פסטורלית. זכה לציון 9 באתר בוקינג ונחשב למעולה בתמורה ביחס לעלות. כולל בריכה ודירות גדולות ומרווחות. המחיר הממוצע: כ-550 ש"ח לזוג ללילה.


מלונות מומלצים בטוסקנה באיזורים נוספים


ובאמת לסיום, הנה כמה עוד כמה מלונות מומלצים מאוד עם ציונים מעולים ברשת באיזורים נוספים בטוסקנה:

  • מלון B&B לה קונקורדיה, סרבאלה פיסטויזה (B&B la Concordia) - מלון באד אנד בראקפאסט הממוקם בעיירה סרבאלה פיסטויזה ונחשב לאחד הטובים ביותר בטוסקנה. דורג במקום ה-6 מבין כל מלונות טוסקנה באתר בוקינג עם ציון 9.6. כ-250 ש"ח בלבד לזוג ללילה. 
  • מלון אגריטוריסמו איל מקיונה, פיינצה (Agriturismo Il Macchione) - מלון מעולה בפיינצה (לא להתבלבל עם פירנצה) הנחשב גם הוא לאחד הטובים ביותר בטוסקנה ודורג במקום ה-15 באתר בוקינג מבין כ-3000 מלונות בטוסקנה עם ציון של 9.6. המחיר הממוצע לחדר במלון נע בין 300 ל-800 ש"ח.
  • מלון בורגו פיאג'רלה, סוביצ'לה (Borgo Piaggiarella) - מלון בסגנון כפרי הממוקם בעיירה סוביצ'לה ודורג במקום ה-16 מבין כל מלונות טוסקנה באתר בוקינג עם 9.6. זכה גם לביקורות ישראליות מעולות ממטיילים ישראלים ששהו במקום. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-250 ש"ח בלבד!
  • מלון וילה פארי, פיסטויה (Villa Parri) - וילה טוסקנית מומלצת מאוד הממוקמת בעיר פיסטויה שקיבלה ציונים מעולים ברשת ודורגה במקום ה-29 מבין כ-3000 מלונות בטוסקנה עם ציון 9.5.כולל בריכת שחייה וחנייה חינם. המחיר הממוצע לזוג ללילה הוא כ-450 ש"ח.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בטוסקנה 2024 - המדריך הטוב והמקיף ביותר ברשת!
מלונות מומלצים בטוסקנה 2024 - המדריך הטוב והמקיף ביותר ברשת!
באילו ערים כדאי לישון בטוסקנה? האם עדיף טיול כוכב או טיול מתגלגל? מהם המלונות והוילות בטוסקנה המומלצים ביותר ברשת? באילו מלונות בטוסקנה בחרו ללון המטי
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjov0-sAmx-EA_fsVQeb7q0gIuYhyBIyKGecA8_ZoPFBGNPzUHiHEtfLdxkC2gAvPvV2GR33rO-Ok0n0vCqtvEiR6qv3mRTloJAQ3T7NQrP5L2ymorFxV_ex8_8YLe3SMDOqwLdOLBFXyw/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2598%25D7%2595%25D7%25A1%25D7%25A7%25D7%25A0%25D7%2594+-+%25D7%2594%25D7%259E%25D7%2593%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%259A+%25D7%2594%25D7%259E%25D7%2595%25D7%25A9%25D7%259C%25D7%259D.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjov0-sAmx-EA_fsVQeb7q0gIuYhyBIyKGecA8_ZoPFBGNPzUHiHEtfLdxkC2gAvPvV2GR33rO-Ok0n0vCqtvEiR6qv3mRTloJAQ3T7NQrP5L2ymorFxV_ex8_8YLe3SMDOqwLdOLBFXyw/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2598%25D7%2595%25D7%25A1%25D7%25A7%25D7%25A0%25D7%2594+-+%25D7%2594%25D7%259E%25D7%2593%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%259A+%25D7%2594%25D7%259E%25D7%2595%25D7%25A9%25D7%259C%25D7%259D.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/06/Tuscany-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/06/Tuscany-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content