/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בסן דייגו ב-2024 - הכתבה הכי טובה שתמצאו ברשת!

מתכננים חופשה למשפחה עם ילדים בסן דייגו? בדקנו לכם אילו מלונות בסן דייגו זכו בביקורות הטובות ביותר ברשת? באיזה איזור כדאי לישון בעיר? מהם המחירים הממוצעים ואילו מלונות שם זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר? קבלו את המדריך המושלם ללינה בסן דייגו.


מלונות מומלצים בסן דייגו ב-2023 - הכתבה הכי טובה שתמצאו ברשת!
חלק גדול מאוד מהמטיילים ישראלים וביניהם זוגות צעירים וגם הרבה מאוד משפחות עם ילדים, המגיעים לחופשה בקליפורניה ומערב ארצות הברית, בוחרים להקדיש גם כמה ימים לנופש בסן דייגו (San Diego) הנחשבת לאחת הערים היפות והמעניינות ביותר בארה"ב.

העיר סן דייגו היא יעד מתוייר ופופולרי מאוד בקרב מטיילים מכל העולם ומציעה הרבה מאוד אטרקציות ואפשרויות בילוי לכל סוגי התיירים באשר הם. בין האטרקציות הבולטות בסן דייגו, אפשר לציין את החופים המופלאים והשקטים, את חוף אריות הים הנהדר וגם את העיר העתיקה המקסימה. משפחות עם ילדים ימצאו כאן גם הרבה מאוד אטרקציות ופארקי שעשועים לילדים כגון סי וורלד, לגו לנד, גן החיות המפורסם ועוד אטרקציות רבות.

היום החלטנו לצאת לרשת כדי לבדוק אילו מלונות בסן דייגו כבשו את ביקורות הגולשים ברשת? אילו מלונות שם קיבלו את הביקורות הישראליות הטובות ביותר? מהו האיזור הטוב ביותר לחפש בו מלון בעיר ומהם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים ביותר של סן דייגו לעונת התיירות של 2023? כל זה ועוד במדריך שלפניכם.

5 המלונות הטובים ביותר בסן דייגו לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בסן דייגו לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון פאנטאי אין סן דייגו (Pantai Inn)
  2. מלון פיירמונט גרנד דל מאר סן דיאגו (Fairmont Grand Del Mar)
  3. מלון דה לודג' אט טורי פיינס סן דייגו (The Lodge at Torrey Pines)
  4. מלון רזידנס אין דן דייגו (Residence Inn San Diego Rancho Bernardo)
  5. מלון פסיפיק טרס סן דייגו (Pacific Terrace Hotel)

חפשו מלון בעיר העתיקה ובדאון טאון של סן דייגו - איפה כדאי לישון בסן דייגו?


מכיוון שרובם המוחלט של המטיילים המגיעים לסן דייגו עושים זאת עם רכב, מיקום מומלץ למלון בסן דייגו אינו נמדד במרחק הליכה לאטרקציות אלא בעיקר באיזור מרכזי עם מרחק נסיעה קצר לאטרקציות. ישנם כמה איזורים הנחשבים לאיזורים הטובים ביותר ללינה בסן דייגו וכפי שמיד תוכלו לראות בהמשך הכתבה, המלונות המומלצים ביותר של סן דייגו ממוקמים בעיר העתיקה של סן דייגו (אולד טאון), במרכז העיר (דאון טאון), ובאיזור המפרץ ואלו הם האיזורים הפופולריים והמומלצים ביותר ללינה בעיר.

בין 650 ל-1000 ש"ח למשפחה ללילה - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בסן דייגו ב-2024?


כפי שתוכלו מיד לראות בהמשך הכתבה, מחירי המלונות המומלצים ביותר של סן דייגו (אלו שמחזיקים בציוני גולשים גבוהים באתרי התיירות המובילים ברשת) נעים בטווח של 650 עד 1000 ש"ח לזוג או למשפחה ללילה הפער בין המחירים עבור חדר זוגי או משפחתי אינו גבוה בסן דייגו.

את המחירים בטווח הנמוך תוכלו למצוא במלונות 3 כוכבים ואילו במלונות 4 כוכבים ומעלה המחיר כבר יטפס ויתקרב לאיזור ה-1000 ש"ח ללילה.

פארק סי וורלד בסן דייגו

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לסן דייגו?


לסן דייגו אפשר להגיע וליהנות בכל עונות השנה. מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לארה"ב התקופה הטובה והפופולרית ביותר להגיע לסן דייגו בשקלול מזג אוויר ופרמטרים נוספים, הם תקופת פסח והאביב, חודשי טרום קיץ (מאי ויוני), חודשי הקיץ (יולי ואוגוסט) וחודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר).

התקופה הנחשבת לתקופה עם המחירים הזולים ביותר בסן דייגו היא חודשי החורף ינואר ופברואר.

מלונות מומלצים בסן דייגו ב-2024


להלן רשימה של המלונות בסן דייגו שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


אחד המלונות הנחשבים ללא ספק לאחד הטובים ביותר בסן דייגו כיום, הוא מלון Z - מלון חדש יחסית שהספיק כבר לכבוש את ביקורות הגולשים ברשת באתרים המובילים. כך למשל באתר בוקינג, דורג המלון במקום הרביעי עם ציון מעולה של 9.2 המבוסס על מעל 1600 ביקורות מאומתות של גולשים מרחבי העולם. גם באתר טריפ אדווייזר דורג המלון בתוך עשרת המלונות הטובים ביותר של סן דייגו מתוך כ-300 מלונות הרשומים באתר.

מדובר במלון 3 כוכבים חדש הממוקם במרכז סן דייגו באיזור הדאון טאון הנחשב ללב איזור הבילויים של העיר. המטיילים הישראלים הרבים שכבר הספיקו ללון במלון, ציינו לטובה את המיקום המעולה של המלון, את רמת החדרים הגבוהה, שירות אדיב של הצוות וציינו באופן כללי כי המלון שווה הרבה יותר משלושה כוכבים.

המלון מציע חדרים זוגיים וחדרי משפחה ברמות אירוח שונות. החדרים כוללים טלוויזיה, מיזוג, חדר רחצה פרטי ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר הממוצע לחדר במלון מתחיל באיזור ה-500 ש"ח לזוג ללילה.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים מלון זול וטוב בסן דייגו המתאים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים, מלון אולד טאון אין יהיה כנראה האופציה הטובה ביותר עבורכם. זהו מלון 2 כוכבים פשוט אמנם אך מציע את כל מה שצריך ונחשב לאחד מהמלונות נותני התמורה הטובים ביותר בסן דייגו. גולשי האתר "טריפ אדווייזר" דירגו את המלון במקום ה-16 מבין כל מלונות סן דייגו וגם באתר בוקינג.קום דורג המלון במקום ה-18 עם ציון של 8.9.

דף המלון באתר בוקינג גרף שבחים רבים מהמטיילים הישראלים שכבר שהו בו ואלו ציינו לטובה את המחיר הנמוך שמעניק תמורה מעולה, את ארוחת הבוקר, את גודל החדרים ואת רמת השירות הגבוהה. המלון ממוקם סמוך לעיר העתיקה של סן דייגו במרחק של כמה דקות הליכה בלבד ומרוחק כ-5 ק"מ מפארק סי וורלד.

המלון מציע חנייה חינם, בריכת שחייה חביבה וחדרים גדולים ומאובזרים הכוללים טלוויזיה עם ערוצי HBO פתוחים ואמצעים להכנת קפה. חלק מהחדרים כוללים גם מטבח מאובזר קומפלט. המחיר הממוצע לחדר למשפחה עם 2 ילדים במלון עומד על כ-500 ש"ח ללילה בלבד!

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים מלון מומלץ למשפחות עם ילדים בסן דייגו, כדאי מאוד לבדוק את מלון הומווד סוויטס של רשת הילטון שזכה בביקורות מעולות ממשפחות ישראליות רבות ברשת. זהו מלון חדש בעל דירוג 3 כוכבים. למרות היותו 3 כוכבים בלבד, המלון מוקפד ומעוצב ברמה גבוהה ביותר כיאה לרשת הילטון היוקרתית.

המלון דורג ע"י גולשי אתר טריפ אדווייזר במקום ה-18 המכובד ובמקום ה-29 בדירוג ביקורות הגולשים באתר בוקינג.קום עם ציון לא רע בכלל של 8.9. המלון קיבל ציונים מעולים על גדול ורמת החדרים הגבוהה, על הסדר והניקיון ועל המיקום.

המלון ממוקם באיזור מישן ואלי בסן דייגו במרחק נסיעה קצר מגן החיות ומפארקים גדולים וידועים בעיר כגון פארק בלבואה ופארק אולד טאון סן דייגו סטייט. חדרי המלון מחולקים לחדרים זוגיים או חדרי משפחה והם כוללים מזגן, טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי בחינם ובחלקם גם שולחן עבודה. המחיר הממוצע לחדר במלון עבור משפחה בת 4 נפשות מתחיל בכ-600 ש"ח ללילה בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

   
עוד מלון מעולה בסן דייגו שזוכה לפופולריות גבוהה בקרב מטיילים ומשפחות מישראל, הוא מלון בסט ווסטרן פלוס איילנד פאלמס שזכה בציונים מעולים ברשת בעיקר על המיקום המצוין שלו על מפרץ סן דייגו באיזור שקט ונעים עם נוף מרהיב למרינה ואין ספק שזהו אחד המלונות הטובים ביותר למשפחות או לזוגות שתמצאו בסן דייגו.

אמנם זהו מלון 3 כוכבים, אך מדובר במלון מרשים למדי אשר שם דגש רב על הנראות ועל העיצוב בחדרים ובחללי המלון. המלון ממוקם על האי שלטר איילנד ונמצא לא רחוק מאטרקציות רבות באיזור כגון מרכז העיר, סי וורלד ועוד. המלון מציע גם בריכה יפה ומעוצבת שלפי דיווחי הגולשים, פתוחה עד לשעה 23:00 בלילה. ישנו גם דיינר ליד המלון למי שמעדיף לחסוך את ארוחת הבוקר של המלון ולאכול בחוץ.

המלון דורג במקום ה-19 באתר טריפ אדווייזר והוא זכה גם בציון גולשים של 8.7 באתר בוקינג המבוסס על כ-2000 ביקורות מאומתות וקיבל באתר זה גם ביקורות ישראליות מעולות שציינו לטובה את המיקום, את החדרים הגדולים והמרווחים, את השירות של הצוות ואת הבריכה ומתקני המלון. גם מחיר המלון הוא אטרקטיבי במיוחד וחדר משפחתי ל-4 נפשות יעלה לכם בממוצע כ-500 ש"ח ללילה בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון נוסף של רשת המלונות בסט ווסטרן פלוס שגרף אף הוא שבחים רבים ברשת ונחשב גם הוא לאחד המלונות הטובים והמומלצים ביותר בסן דייגו למשפחות, הוא מלון בסט ווסטרן פלוס בייסייד. המלון מחזיק בציון 8.6 באתר בוקינג שנקבע לפי מעל 1200 חוות דעת גולשים מאומתות.

זהו מלון מעולה למשפחות עם ילדים בסן דייגו כאשר הוא מציע חדרים משפחתיים הכוללים בין היתר מיקרוגל, מקרר וגם טלוויזיה הכוללת משחקי וידאו. המלון קיבל ביקורות ישראליות טובות מאוד באתר בוקינג שציינו לטובה את המיקום, השירות ואת החדרים הנקיים והמרווחים.

המלון ממוקם ליד מפרץ סן דייגו ולמוזיאון הספנות וקרוב מאוד לתחנת הרכבת החשמלית והוא מציע גם בריכה קטנה ומחוממת ואמבט עיסוי. המחיר הממוצע לזוג ללילה או לחדר משפחתי ל-4 נפשות עומד בממוצע על כ-600 ש"ח בלבד.

להזמנת חדר באמצעות אתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר

ועוד כמה מלונות מומלצים בסן דייגו


להלן עוד כמה מלונות בסן דייגו שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:

  • מלון מריוט קורונאדו איילנד סן דייגו (Marriott Coronado Island Resort & Spa) - מלון 4 כוכבים מפואר ומשקע בסן דייגו הממוקם על החוף באי קורנדו ומציע בין היתר 3 בריכות שחייה, סאונה ו-2 מסעדות. זכה לציון 8.8 באתר בוקינג ודורג שם במקום ה-27 מבין כל מלונות סן דייגו שבאתר. ממוקם במרחק נסיעה קצר מכל האטרקציות נידועות של סן דייגו. קיבל ביקורות ישראליות מעולות. המחיר הממוצע לחדר זוגי או משפחתי עומד על כ-1000 ש"ח ללילה.
  • מלון אנדאז סן דייגו (Andaz San Diego) -מלון שגרף ביקורות מעולות ברשת הממוקם במרכז סן דייגו באיזור הדאונטאון. זכה בציון 8.8 ע"י גולשי אתר בוקינג. מציע חדרים זוגיים ומשפחתיים וכולל בין היתר גם בריכת שחייה. המלון ממוקם סמוך לרובע מנורות הגז הידוע של סן דייגו ובמרחק נסיעה קצר מפארק בלבואה, פארק אולד טאון והסי וורלד. המחיר הממוצע: החל מ-1000 עד 1200 ש"ח לזוג או משפחה ללילה.
  • מלון המפטון אין סן דייגו מישן וואלי (Hampton Inn San Diego Mission Valley) - אחד המלונות המומלצים ביותר בסן דייגו שזכה לשבחים ברשת ממטיילים ישראלים שהספיקו ללון בו ודיווחו על שירות מעולה, מיקום מצוין וכן שיבחו את ארוחת הבוקר ורמת החדרים הגבוהה. המלון ממוקם באיזור המישן ואלי ומרוחק נסיעה קצרה מאטרקציות ידועות כמו גן החיות, סי וורלד ועוד. המלון כולל גם בריכת שחייה. המלון נחשב גם לאחד הטובים בקטגוריית עלות לעומת תמורה כאשר מחיר ממוצע לחדר במלון עומד על כ-500 עד 700 ש"ח לחדר למשפחה ללילה.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בסן דייגו ב-2024 - הכתבה הכי טובה שתמצאו ברשת!
מלונות מומלצים בסן דייגו ב-2024 - הכתבה הכי טובה שתמצאו ברשת!
מתכננים חופשה למשפחה עם ילדים בסן דייגו? בדקנו לכם אילו מלונות בסן דייגו זכו בביקורות הטובות ביותר ברשת? באיזה איזור כדאי לישון בעיר? מהם המחירים הממוצעים ואילו מלונות שם זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר? קבלו את המדריך המושלם ללינה בסן דייגו.
https://4.bp.blogspot.com/-5GJHUKTiaBA/WXxkoAhwkbI/AAAAAAAAOFc/KH9bHMC2Pv4H5Y-r6RlXCbx2IA9yqu0rQCLcBGAs/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%259F%2B%25D7%2593%25D7%2599%25D7%2599%25D7%2592%25D7%2595.jpg
https://4.bp.blogspot.com/-5GJHUKTiaBA/WXxkoAhwkbI/AAAAAAAAOFc/KH9bHMC2Pv4H5Y-r6RlXCbx2IA9yqu0rQCLcBGAs/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA%2B%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D%2B%25D7%2591%25D7%25A1%25D7%259F%2B%25D7%2593%25D7%2599%25D7%2599%25D7%2592%25D7%2595.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/07/San-Diego-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/07/San-Diego-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content