/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בנאפולי 2024 - ריכזנו לכם את המלונות הכי טובים: אל תחמיצו!

אילו מלונות בנאפולי קיבלו את הביקורות הטובות ביותר ברשת? מהם המלונות שהמטיילים הישראלים בחרו ללון בהם בעיר? באיזה איזור כדאי לחפש מלון בנאפולי? ומהם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים של העיר בעונת התיירות של 2024? אתר תיירות נבונה" עם מדריך לינה מעולה על נאפולי.


מלונות מומלצים בנאפולי 2023 - ריכזנו לכם את המלונות נכי טובים:  אל תחמיצו!
נאפולי (Naples) היא אחת הערים המעניינות ביותר באיטליה ונחשבת ליעד תיירותי מדרגה ראשונה. למרות שרבים מחשיבים אותה כעיר מלוכלכת ומבולגנת, לנאפולי קסם מיוחד משלה ומדובר בעיר תוססת ואנרגטית למרגלות הר הגעש במרהיב הר וזוב, עם מבנים היסטוריים מרתקים, אוכל נפוליטאני הידוע בשבחו, בתי קפה מקסימים, אנשים מעניינים והרבה מאוד אטרקציות מעניינות בתוכה ובאיזור סביב לה שמחכים רק לכם.

חלק גדול מהתיירים המגיעים לנאפולי, עושים זאת כחלק מטיול מקיף יותר באיזור שכולל ברוב המקרים ביקורים באמלפי, פומפיי, האי קפרי, סורנטו, פוזיטנו ויעדים נוספים ועוצרים בנאפולי לפחות ליום או יומיים. חברת אלעל, וחברות תעופה נוספות מציעות כיום טיסות ישירות לנאפולי ומטיילים ישראלים רבים בוחרים לבקר בעיר ובאיזור ולבלות באטרקציות המפורסמות שהעיר מציעה, ביניהן הר הגעש וזוב המפורסם, טיול בעיר העתיקה היפה, אכילה במסעדות המפורסמות של העיר, נסיעה לעיירה אמלפי הקרובה ועוד. בין התיירים הרבים המגיעים לעיר, תוכלו למצוא גם זוגות רבים המגיעים לחופשה רומנטית וגם משפחות עם ילדים רבות.

מומלץ לקרוא גם על:
נאפולי מציעה למעלה מ-2300 מקומות אירוח שונים המחולקות לדירות נופש, אכסניות ובתי הארחה ומלונות שונים בכל דרגות האירוח והבחירה במקום לינה בעיר, לא הכי פשוטה. לכן, היום באתר "תיירות נבונה", יצאנו לרשת כדי לבדוק ולגלות מהם המלונות הנחשבים לטובים ולמומלצים ביותר בנאפולי. לצורך כך, בדקנו אילו מלונות קיבלו את ציוני הגולשים הטובים ביותר באתרי התיירות המובילים, אילו מלונות בעיר זכו בביקורות הישראליות הטובות ביותר ומהם המחירים הממוצעים לעונת התיירות הקרובה. אז הנה, אנו מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בנאפולי לפי טריפ אדווייזר


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בנאפולי לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון לה צ'יליגינה לייפסטייל נאפולי (La Ciliegina Lifestyle Hotel)
  2. מלון פיאצה בליני נאפולי (Hotel Piazza Bellini)
  3. מלון איל קונבנטו נאפולי (Hotel Il Convento)
  4. מלון כריסטינה נאפולי (Hotel Cristina)
  5. מלון פליי בוטיק נאפולי (Fly Boutique Hotel)

חפשו מלון הקרוב לעיר העתיקה - איפה כדאי לישון בנאפולי?


העיר עתיקה של נאפולי היא ללא ספק האיזור התיירותי המרכזי של נאפולי וכפי שמיד תוכלו לראות בהמשך המדריך, רוב המלונות המומלצים ביותר של נאפולי, ממוקמים או בלב העיר העתיקה או במרחק הליכה קצר ממנה. לכן, נקודת העוגן הטובה ביותר לחיפוש מלון בנאפולי היא העיר העתיקה.



כ-650 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בנאפולי ב-2024?


מבדיקה מעמיקה שערכנו באתרי מלונות ואתרי השוואת מחירים בינלאומיים לעונת התיירות הקרובה של 2018, טווח המחירים הממוצע במלונות המומלצים ביותר של נאפולי (מלונות שזכו לציוני גולשים ולהמלצות מעולות בבוקינג, טריפ אדווייזר ואתרים גדולים נוספים), נע בין כ-450 ש"ח לזוג ללילה במלונות הקטנים יותר ובעלי 3 כוכבים ועד לאיזור ה-1100 ש"ח לזוג ללילה במלונות המפוארים יותר ובממוצע כללי יותר, כ-650 ש"ח לזוג ללילה. זהו המחיר הצפוי לכם פחות או יותר בהזמנת מלון טוב ומומלץ בנאפולי.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לנאפולי?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לאיטליה התקופה הטובה ביותר להגיע לנאפולי בשקלול מזג אוויר ופרמטרים נוספים, הם חודשי הקיץ (יולי ואוגוסט), חודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר) ותקופת סוף החורף והאביב (מרץ - מאי).

מלונות מומלצים בנאפולי ב-2024


להלן רשימה של המלונות בנאפולי שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


על פי גולשי אתר בוקינג.קום הרבים, מלון נאפולי מיה הוא ללא ספק המלון הטוב ביותר בנאפולי. המלון דורג במקום בראשון בטבלת דירוג הגולשים באתר בוקינג עם ציון מעולה של 9.4 המבוסס על כ-700 חוות דעת מאומתות.

מדובר במלון 4 כוכבים הממוקם במרכז נאפולי במרחק הליכה מהאטרקציות המרכזיות של העיר כמו תיאטרון סן קרלו, מסקיו אנג'ואינו או כיכר ריאלו. המטיילים הישראלים שכבר הספיקו להזמין את המלון באמצעות אתר בוקינג, ציינו לטובה בביקורות שם את המיקום המעולה, את השירות האדיב והמפנק, את החדרים המרווחים ואת ארוחת הבוקר ובכלל, קשה למצוא ביקורות שליליות רציניות על מלון זה באתר.

חדרי המלון מרווחים ומעוצבים בקפידה וכוללים מיזוג אוויר, פינת ישיבה, שולחן עבודה וטלוויזיה. חלק מהחדרים כוללים גם מרפסת. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-450 ש"ח.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




עוד מלון מעולה ומומלץ מאוד בנאפולי, הוא מלון גראנד הוטל אוריינטה שזכה להרבה מאוד תשבחות וציונים מעולים ברשת ממטיילים ישראלים רבים שכבר הספיקו ללון במלון וציינו לטובה בעיקר את המיקום המצוין והמרכזי, את ארוחת הבוקר ואת השירות ובעיקר את התמורה המעולה למחיר.

המלון דורג במקום ה-9 מבין כל המלונות בנאפולי הרשומים באתר טריפ אדווייזר ובמקום ה-11 באתר בוקינג עם ציון טוב מאוד של 8.9 לפי למעלה מ-1500 ביקורות מאומתות. זהו מלון מרשים למדי עם עיצוב קלאסי מודרני מוקפד ומושקע ביותר המציע גם מסעדה ובר איכותיים. המלון ממוקם בלב נאפולי וקרוב מרחק הליכה לבזיליקה ולמוזיאון סנטה קיארה. הרחוב הראשי טולדו, ממוקם ממש בצמוד למלון.

המלון מציג חדרים מעוצבים בקפידה רבה המשקיפים להר וזוב וכוללים בין היתר אינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג, מיני בר ועוד. המחיר הממוצע במלון עומד על כ-650 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם מחפשים מלון במיקום מעולה בנאפולי, מומלץ מאוד לבדוק את מלון פלאצו אלאבארדייר הנחשב לאחד הטובים בנאפולי ודורג במקום השביעי המכובד גם באתר טריפ אדווייזר וגם באתר בוקינג עם ציון 9.1 המבוסס על כ-1300 חוות דעת מאומתות.

הביקורות הישראליות בטריפ אדווייזר ובבוקינג שיבחו מאוד את המלון והעניקו לו ציונים מעולים בעיקר על מיקום מצוין, חדרים מעוצבים ומרווחים מאוד וארוחת בוקר עשירה ומגוונת. מיקום המלון נחשב לאחד הטובים בנאפולי ומסביבו תוכלו למצוא מרכז קניות גדול עם חנויות ומסעדות רבות, כעשר דקות הליכה מהמטרו והרכבל ובקירבה גם מאטרקציות רבות בעיר כמו כיכר פיאצה דל פלבישיטו, הארמון המלכותי וטירת אובו.

למרות שזהו מלון 4 כוכבים, החדרים במלון מעוצבים בסגנון יוקרתי של מלון פאר וכוללים טלוויזיה, מיזוג אוויר, פינת ישיבה (בחלק מן החדרים) ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר הממוצע במלון נע בין 550 ל-700 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




אם אתם משפחה עם ילדים בנאפולי, מומלץ מאוד לבדוק את מלון סנטה צ'יארה הנחשב לאחד המומלצים ביותר למשפחות המציע סוויטות גדולות ומרווחות המתאימות ל-4 נפשות. מלון זה זכה להתברג במקום ה-12 באתר טריפ אדווייזר ודורג במקום הרביעי המכובד בטבלת דירוגי הגולשים של אתר בוקינג.קום עם ציון מעולה של 9.3.

מדובר במלון בוטיק קטן המחזיק בדירוג של 4 כוכבים וממוקם באיזור מרכזי מאוד בנאפולי בלב העיר העתיקה ליד כנסיית סן גרגוריו ארמנו וסן לורנזו מג'ורה וקרוב גם למוזיאון סנט. המלון זכה גם בביקורות ישראליות מעולות וזכה מהם לציונים מעולים בעיקר על החדרים הגדולים והמרווחים ועל השירות המעולה של הצוות.

המלון מציע סוויטות זוגיות או משפחתיות וניתן גם להזמין חדרים סוויטות עם דלת מקשרת. הסוויטות כוללות בין היתר אינטרנט אלחוטי חופשי, מיזוג אוויר וכספת. טווח המחירים במלון נע בין כ-650 ש"ח לזוג ללילה בחורף ועד לכ-1000 ש"ח לזוג ללילה בקיץ.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר




ואם אתם מגיעים לנאפולי במסגרת חופשת ירח דבש או חופשה רומנטית ומחפשים להתפנק במלון 5 כוכבים, כדאי לכם מאוד לבדוק את המלון המקסים גראנד וזוביו הממוקם ממש על קו החוף של נאפולי עם נוף נפלא לים. המלון דורג במקום ה-13 מבין כל מלונות נאפולי הרשומים באתר בוקינג עם ציון של 8.9 המתבסס על ביקורות מאומתות של למעלה מ-1500 מטיילים שכבר ביקרו במלון זה.

גם המטיילים הישראלים הרבים שבחרו ללון במלון זה במהלך חופשתם בנאפולי, המליצו בחום על המלון ודיווחו על האיכות המוקפדת, הנוף לים, המיקום והקירבה למרכז, ארוחת הבוקר והשירות. זהו מלון 5 כוכבים מפואר וגדול המציע 160 חדרים ומעוצב בסגנון יוקרתי וקלאסי. המלון מציע גם בריכה מקורה מפוארת, מועדון ספא מפנק, מסעדה איטלקית קלאסית הממוקמת בקומה ה-9 של המלון ומציעה נוף מרשים לים.

המלון ממוקם באיזור ההיסטורי סנטה לוצ'יה ליד מצודת קסטל דל'אובו והנמל. חדרי המלון עוצבו ברמה גבוהה מאוד והם כוללים ריהוט איכותי ויוקרתי, טלוויזיה, שולחן כתיבה, כספת ועוד. האינטרנט האלחוטי בחדרים הוא בחינם. כאמור, מדובר במלון יוקרתי כאשר המחיר הממוצע לחדר במלון מתחיל באיזור ה-950 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר



ועוד כמה מלונות מומלצים בנאפולי


להלן עוד כמה מלונות בנאפולי שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון פלאצו סלגאר נאפולי (Palazzo Salgar) - מלון חדש ופופולרי מאוד בנאפולי שזכה לביקורות ישראליות מעולות ברשת ונחשב גם למומלץ מאוד למשפחות. ממוקם כ-20 דקות הליכה מהאטרקציות המרכזיות של העיר. מציע חדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה. דורג במקום ה-14 באתר טריפ אדווייזר וזכה לציון 8.6 באתר בוקינג. מציע חדרים במחיר ממוצע של כ-350 ש"ח בלבד לזוג ללילה.
  • מלון רנסנס נאפולי מדיטראנו (Renaissance Naples Hotel Mediterraneo) - מלון גדול ומרשים השוכן בבניין היסטורי שעבר שיפוץ והסבה לבית מלון. מתאים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים. מציע בריכה על גג המלון עם נוף מרהיב לעיר. דורג במקום ה-22 בבוקינג וזכה שם לציון גולשים של 8.9 על סמך למעלה מ-1000 חוות דעת מאומתות. המחיר: בין 500 ל-700 ש"ח בממוצע בהתאם לעונת התיירות.
  • מלון פאלאצו אזדרה נאפולי (Palazzo Esedra) - אחד ממלונות נותני התמורה הטובים ביותר בנאפולי שזכה להמלצות טובות מאוד ברשת כולל ממטיילים ישראלים רבים. ממוקם ליד האיצטדיון סאו פאולו. זכה לציון 8.6 באתר בוקינג ודורג במקום ה-24 בטריפ אדווייזר. המחיר הממוצע במלון מתחיל בכ-350 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.
  • מלון לה צ'יליגינה לייפסטייל נאפולי (La Ciliegina Lifestyle Hotel) - המלון הטוב ביותר בנאפולי לפי גולשי טריפ אדווייזר והשלישי לפי אתר בוקינג (ציון גולשים 9.3). זהו מלון 4 כוכבים הממוקם באיזור מרכזי מאוד ונוח במרכז העיר. נמצא במרחק הליכה מהאטרקציות הידועות של העיר. מציע מרפסת גג עם ג'קוזי וחדרים מעוצבים בסגנון מודרני עכשווי. המחיר: בין 600 ל-900 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • מלון פיאצה בליני נאפולי (Hotel Piazza Bellini) - מלון 3 כוכבים שדורג במקום השני המכובד בטריפ אדווייזר ובמקום החמישי באתר בוקינג עם ציון 9.2 המבוסס על מעל 1300 חוות דעת מאומתות. ממוקם במרכז העיר העתיקה בנאפולי וקרוב לאטרקציות השונות. זכה בביקורות ישראליות טובות מאוד ברשת. מציע חדרים במחיר ממוצע של כ-500 ש"ח לזוג ללילה.

כל המלונות בנאפולי על גבי מפה + מחירים

Booking.com

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בנאפולי 2024 - ריכזנו לכם את המלונות הכי טובים: אל תחמיצו!
מלונות מומלצים בנאפולי 2024 - ריכזנו לכם את המלונות הכי טובים: אל תחמיצו!
אילו מלונות בנאפולי קיבלו את הביקורות הטובות ביותר ברשת? מהם המלונות שהמטיילים הישראלים בחרו ללון בהם בעיר? באיזה איזור כדאי לחפש מלון בנאפולי? ומהם ה
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhXNw0Z7EPN-fn93oG0tuCPErcMMz0-Z1HaXtvQUzk7W-5h84s0J9hG1lBnUyCf2HAYIdcvhbr1wGJUM_IM2F-1dHzHp5PN0puqdQ4cJKDP6HgfMqOUa4ozDRt-ZVO4avK8HEeMB3q0iTk/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A0%25D7%2590%25D7%25A4%25D7%2595%25D7%259C%25D7%2599.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhXNw0Z7EPN-fn93oG0tuCPErcMMz0-Z1HaXtvQUzk7W-5h84s0J9hG1lBnUyCf2HAYIdcvhbr1wGJUM_IM2F-1dHzHp5PN0puqdQ4cJKDP6HgfMqOUa4ozDRt-ZVO4avK8HEeMB3q0iTk/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A0%25D7%2590%25D7%25A4%25D7%2595%25D7%259C%25D7%2599.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2017/10/Naples-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2017/10/Naples-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content