/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בקלוז' נאפוקה ב-2024 - המדריך הטוב ביותר ברשת!

חבל להגיע לרומניה מבלי לבקר בעיר המקסימה קלוז' נאפוקה. אז אילו מלונות בקלוז' זכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת? באיזה איזור שם כדאי לישון? באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים? ומהם המחירים המומלצים במלונות הטובים ביותר של קלוז' לעונת התיירות של 2024? במדריך הבא.


מלונות מומלצים בקלוז' נאפוקה ב-2023 - המדריך הטוב ביותר ברשת!
 כנסיית מיכאל הקדוש בקלוז'. צילום: Dennis Jarvis פליקר
העיר קלוז' נאפוקה (Cluj-Napoca) או בקיצור "קלוז'" כפי שרבים נוהגים לכנות, היא אחת מהערים המתויירות ביותר ברומניה ומתפקדת כנקודת מעבר חשובה בכל טיול באיזור. בין אם מדובר בטיול של זוגות, צעירים או משפחות עם ילדים, כמעט כל תייר ישראלי שמטייל ברומניה ובאיזור, יעצור לכמה ימים גם בקלוז' נאפוקה.

קלוז' היא אחת מהערים הגדולות ביותר ברומניה והיא נחשבת למרכז אקדמי, תרבותי ותעשייתי. זאת עיר שוקקת חיים ומלאה בצעירים וסטודנטים עם חיי תרבות ולילה עשירים ופעילים ביותר ומכיוון שהיא גם בירת טרנסילבניה, היא מהווה נקודת עצירה חובה בכל טיול באיזור. וכך, מטיילים רבים בוחרים לחבר את הטיול בקלוז' יחד עם טיולים בערים נוספות באיזור כגון ביסטריצה, בראשוב, סיביו או סיגישוארה והמשקיעים, יחברו גם את בוקרשט וערים רחוקות יותר כחלק מהטיול.

מומלץ לקרוא גם על:
האטרקציות בקלוז' הן רבות ומגוונות. בין המוכרות ביותר, ניתן לציין את מכרות המלח הממוקמות במרחק כחצי שעה נסיעה מהעיר, את הגן בוטני, הרחוב הראשי והכיכרות המרכזיות, שוק הכריסמס ועוד, וגם מוזיאונים מרתקים, קניונים גדולים, פארקים ואפילו קזינו תמצאו בעיר.

המטיילים הישראלים הרבים שכבר הספיקו לבקר בעיר, דיווחו בביקורות ברשת על עיר פעילה מאוד המשלבת בין חדש לישן, על אווירה צעירה ואנשים אדיבים, על חיי לילה פעילים מאוד ועל אווירה נפלאה בפארקים שמתאימים גם למשפחות עם ילדים. ההמלצה הקלאסית ברשת היא להקדיש לקלוז' לפחות יומיים או שלושה ימים לטיול באיזור.

אז אם גם אתם מתעניינים בטיול לקלוז' נאפוקה ולאיזור, הגעתם למקום הנכון. במדריך הבא, תוכלו למצוא את המלונות בקלוז' המומלצים ביותר לפי ציוני הגולשים ברשת, תוכלו ללמוד מהו האיזור הטוב ביותר לחפש בו מלון, לבדוק אילו מלונות הכי אהבו המטיילים הישראלים וגם לגלות מהם המחירים הממוצעים במלונות אלו בעונת התיירות הקרובה. אנחנו מתחילים.

5 המלונות הטובים ביותר בקלוז' נאפוקה לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, נתחיל עם 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בקלוז' לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון המפטון ביי הילטון קלוז'-נאפוקה (Hampton by Hilton Cluj-Napoca)
  2. מלון לול אה לולה קלוז' נאפוקה (Lol et Lola Hotel)
  3. מלון-וילה אסקלה קלוז' נאפוקה (Villa-Hotel Escala)
  4. מלון גולדן טוליפ אנה דום קלוז' נאפוקה (Golden Tulip Ana Dome Hotel)
  5. מלון קונפורט קלוז' נאפוקה (Hotel Confort)

חפשו מלון קרוב למרכז העיר - איפה כדאי לישון בקלוז' נאפוקה?


מרכז העיר של קלוז' הוא האיזור שבו מבלים רוב התיירים ושם גם נמצאות רוב האטרקציות הידועות של העיר. זהו האיזור הטוב ביותר שבו כדאי לכם לחפש בו מלון. כפי שמיד תראו בהמשך המדריך, מיקומם של רוב המלונות המומלצים ביותר בקלוז' ברשת, הוא באיזור המרכז והמרחק ממנו הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת מלון טוב בקלוז'.


כ-450 ש"ח לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בקלוז' נאפוקה ב-2024?


אין ספק שבכל הקשור למחירי הלינה בקלוז', מדובר בחגיגה של ממש. המלונות הטובים והמומלצים ביותר של העיר יעלו לכם בממוצע לא יותר מ-450 ש"ח לזוג ללילה ובמקומות מסויימים כפי שתוכלו לראות בהמשך המדריך, ניתן למצוא אף מחיר כזה גם למשפחה עם שני ילדים ללילה.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לקלוז'?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לרומניה התקופה הטובה ביותר להגיע לקלוז' בשקלול מזג אוויר, עומס תיירים ופרמטרים נוספים, הם בעיקר חודשי הקיץ יולי ואוגוסט אך גם בחודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר) ותקופת סוף החורף והאביב (מרץ - יוני) נחשבים לתקופה טובה לחופשה בעיר.

מלונות מומלצים בקלוז' נאפוקה ב-2024


להלן רשימה של המלונות בקלוז' נאפוקה שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון בייפין הוא אולי המלון בעל המיקום הטוב ביותר בקלו'ז. כך לפחות לפי ביקורות הגולשים הישראלים הרבים באתר בוקינג שבחרו ללון במלון זה. המלון, שדורג במקום ה-13 באתר בוקינג ובמקום ה-10 באתר טריפ אדווייזר, זכה לציונים מעולים בקרב המטיילים הישראלים שציינו לטובה בראש ובראשונה את המיקום המושלם שלו, הקרוב מרחק הליכה לעיר העתיקה, לכיכר אברם ינקו המפורסמת ולשאר האטרקציות.

זהו מלון 4 כוכבים מוקפד ומעוצב בסגנון מודרני ויוקרתי המציע חדרים גדולים ומרווחים הכוללים בין היתר טלוויזיה, כספת, מיני בר, אינטרנט אלחוטי חינם וחדר רחצה פרטי. ישנה במלון מסעדה איטלקית ובר הממוקם במרפסת המלון עם נוף לכל העיר. ישנה גם חנייה פרטית למלון (בתשלום).

המלון זכה בציונים מעולים ברשת כמעט בכל הפרמטרים וקיבל ביקורות מעולות על רמת הניקיון והסדר, על ארוחת הבוקר העשירה והטעימה וגם על שירות מאוד אדיב ואישי מטעם צוות המלון. המחיר הממוצע לחדר במלון זה עומד על כ-350 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


לפי ציוני הגולשים ברשת, מלון לול אה לולה הוא ככל הנראה המלון הטוב ביותר בקלוז' נאפוקה. המלון דורג במקום הראשון בטבלת דירוגי הגולשים באתר בוקינג עם ציון 9.3, ו"רק" במקום השני באתר טריפ אדווייזר.

גם מלון זה, נמצא במיקום סופר מעולה למי שרוצה לטייל במרכז העיר של קלוז' והאטרקציות הידועות של העיר כמו הגן הבוטני, כיכר אונירי ואחרות, נמצאות במרחק הליכה מהמלון. גולשים ברשת ציינו גם כי למרות היותו ממוקם במרכז וקרוב להכל, המלון נמצא באיזור חבוי יחסית שמעניק לאורחיו שקט ושלווה במיקום מרכזי.

חדרי המלון עוצבו בקפידה יתרה בסגנון מודרני וצעיר ובעיצוב ייחודי לכל חדר. החדרים במלון מאובזרים היטב בטלוויזיה שטוחה, מרכז שליטה חכמה, חדרי רחצה עם חימום תת רצפתי מפנק ומראות עם זכוכית מגדלת ובחלקם גם תמצאו מרפסת פרטית. כל החדרים כוללים גם אינטרנט אלחוטי חינם.

האורחים הישראלים שהספיקו לשהות במלון, ציינו לשבח את ארוחת הבוקר, את המיקום, השירות ואת התמורה המעולה למחיר שעומד בממוצע על כ-300 ש"ח לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון הממוקם במיקום ממש מעולה בקלוז' וזכה בהרבה מאוד ביקורות מעולות ברשת הוא מלון לו פטי פריז. מלון זה דורג במקום 11 בבוקינג וזכה לציון 8.8 המבוסס על כ-400 ביקורות מאומתות של גולשים מרחבי העולם. מלון זה נחשב גם לאחד המומלצים למשפחות עם ילדים כאשר הוא מציע סוויטות משפחתיות ל-4 נפשות בחדר.

המלון ממוקם במיקום סופר מרכזי בעיר בין שתי הכיכרות הראשיות וליד קתדרלת ההשתנות הידועה של העיר והפסל של מתיאס קורבינוס. זהו מלון 3 כוכבים בו תוכלו למצוא גם מסעדה עם תפריט אוכל בינלאומי ובר. החדרים במלון כוללים בין היתר טלוויזיה וחדר רחצה פרטי וחלק מהם כוללים גם פינת ישיבה.

משפחות ישראליות רבות בחרו ללון במלון זה וציינו לשבח את גודל ואיכות החדרים המרווחים, את המיקום המרכזי והנוח, את הניקיון והסדר במלון ובחדרים ואת השירות האדיב. מלון זה נחשב גם לנותן תמורה מעולה למחיר כאשר סוויטה משפחתית ל-4 נפשות תעלה לכם בממוצע כ-300 ש"ח בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון גראנד הוטל נאפוקה הוא מלון 4 כוכבים גדול מאוד עם חזית מרשימה. מי שאוהב מלונות גדולים בסגנון מודרני ועירוני, זהו בהחלט אופציה מעולה עבורו. תיירים ישראלים רבים בחרו ללון במלון זה והעניקו לו ציונים מעולים ברשת בעיקר על החדרים המאוד גדולים ועל המיקום הטוב והנוח על גדות הנהר.

מדובר במלון 4 כוכבים היושב כאמור על גדות נהר סומשול מיק וממוקם כ-5 דקות הליכה מהארנה בעיר. שדה התעופה של קלוז' מרוחק מהמלון כ-15 שעה נסיעה בלבד. החדרים במלון כוללים שטיחים מקיר לקיר, מזגן וטלוויזיה. המלון דורג במקום ה-13 בטריפ אדווייזר מבין 57 המלונות בעיר וקיבל את הציון 8.3 באתר בוקינג לפי ממוצע של מעל 2000 חוות דעת מאומתות.

במלון זה אין חדרי משפחה וישנם רק חדרים זוגיים. אז אם אתם באים עם ילדים קטנים לקלוז', כדאי לחפש אופציה אחרת. אך אם אתם זוגות או משפחות עם ילדים מתבגרים שיכולים לישון בחדר משלהם, אין ספק שמלון זה יכול להיות אופציה נהדרת ללינה בקלוז. ישנה גם חנייה פרטית של המלון, למי שמגיע עם רכב. המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה עומד על כ-250 ש"ח בלבד!

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון נוסף שזכה בביקורות מצויינות ברשת ונחשב לאחד הטובים בעיר הוא מלון קונפורט שדורג במקום החמישי המכובד בטריפ אדווייזר ובמקום ה-10 בטבלת דירוג הגולשים באתר בוקינג.קום עם ציון 8.8 המבוסס על כ-1500 ביקורות מאומתות.

מלון זה, שעבר שיפוץ רציני לא מזמן, פופולרי מאוד בקרב מטיילים ישראלים ששיבחו מאוד ברשת בעיקר את החדרים הגדולים, המפוארים והמעוצבים לעילא. המלון ממוקם לא רחוק ממרכז העיר וניתן להגיע למרכז די במהירות במרחק של כמה דקות הליכה בלבד. ישנו גם מרכז קניות גדול במרחק של כחצי ק"מ מהמלון.

חדרי המלון כוללים טלוויזיה, כספת, מיני בר, חדר רחצה פרטי ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון מציע גם מסעדה המגישה ארוחות בסגנון א' לה קארט. למגיעים עם רכב, ישנה חנייה ציבורית באיזור המלון. המחיר הממוצע לחדר במלון זה עומד על כ-200 ש"ח לזוג ללילה בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


ועוד כמה מלונות מומלצים בקלוז' נאפוקה


להלן עוד כמה מלונות בקלוז' שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון טרנסילבניה קלוז' נאפוקה (Hotel Transilvania) - מלון 3 כוכבים מעולה בקלוז' שזכה בביקורות ישראליות מצויינות באתר בוקינג. ממוקם בלב מרכז העיר במרחק הליכה מהאטרקציות הידועות של העיר. מציע גם חנייה פרטית. קיבל ציונים מעולים על המיקום, רמת החדרים והשירות. המחיר שימו לב, עומד בממוצע על כ-190 ש"ח בלבד לזוג ללילה.  
  • מלון קפיטולינה סיטי שיק קלוז' נאפוקה (Hotel Capitolina City Chic) - מלון עטור שבחים ברשת שדורג במקום החמישי מבין מלונות קלוז' גם באתר טריפ אדווייזר וגם בדירוג גולשי אתר בוקינג aם זכה לציון 9.1 המבוסס על מעל 500 חוות דעת. המלון ממוקם במרכז העיר במרחק הליכה לכיכר אונירי וקרוב לעיר העתיקה. ישנה גם חנייה במקום ללא תשלום. המחיר: כ-315 ש"ח לזוג ללילה.
  • מאטיי קורבין קלוז' נאפוקה (Matei Corvin Deluxe Apartment) - דירת נופש בקלוז' ברמת פרימיום שזכתה להתברג במקום הראשון בדירוג ציוני הגולשים בדירות הנופש בקלוז' באתר בוקינג. הדירה כוללת 2 חדרי שינה ויכולה לאכלס עד ל-6 נפשות ביחד. הדירה ממוקמת במרכז העיר והיא מאובזרת לגמרי כולל מטבח קומפלט ומעוצב. ברמה גבוהה. המחיר: החל מ-300 ש"ח לזוג ללילה ועד לכ-500 ש"ח ל-6 אנשים ללילה בדירה.
  • מלון וונדרלנד קלוז׳ ריזורט (Wonderland Cluj Resort) - מלון די מיוחד המתאים מאוד למשפחות עם ילדים כאשר הוא מציע בין היתר גם מתחם ספא, בריכה, מתקני רכיבה, משחקי שולחן וכד'. המקום נמצא מחוץ למרכז העיר במרחק של כ-7 ק"מ ומציע חדרים זוגיים או חדרי משפחה הכוללים בין היתר טלוויזיה וחדרי רחצה פרטיים. המקום זכה לציונים טובים מאוד ברשת גם ממטיילים ישראלים שכבר הספיקו ללון במלון. מחיר הממוצע לזוג ללילה נע בין 300 ש"ח לזוג לבין 500 ש"ח למשפחה.
  • גורג'ס אפרטמנט קלוז' נאפוקה (Gorgeous Apartment) - עוד דירת נופש שזכתה לציונים מעולים ממשפחות רבות ברשת כולל ממטיילים ישראלים רבים ששיבחו את המקום וציינו לטובה את הריהוט האיכותי וגם את הג'קוזי הסאונה שבמקום. המקום מרוחק יחסית מהמרכז ומתאים יותר למי שנמצא בקלוז' עם רכב. הדירה מרוהטת לגמרי וכוללת מטבח מאובזר הכולל כלי מטבח, מיקרוגל, מקרר, תנור, כיריים, טוסטר וכו'. המקום קיבל ציון של 9.8 באתר בוקינג ומציע גם מחירים זולים מאוד שעומדים בממוצע על כ-300 ש"ח בלבד ללילה למשפחה בת 4 נפשות!
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו, או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,7,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בקלוז' נאפוקה ב-2024 - המדריך הטוב ביותר ברשת!
מלונות מומלצים בקלוז' נאפוקה ב-2024 - המדריך הטוב ביותר ברשת!
חבל להגיע לרומניה מבלי לבקר בעיר המקסימה קלוז' נאפוקה. אז אילו מלונות בקלוז' זכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת? באיזה איזור שם כדאי לישון? באילו
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiEworilCPTA5gXAtse7IhN-KLubVVh0oszXf8sEtQOvaCO5aY3cO1qE0ohNm-E6_GNL6x3QkeNjQLkm7uoMkJDwpDKKDZdLxG0HKoV2wJPBIwDx0ARNlboEHVg9Jkma2s67V3TGTR5XfE/w640-h424/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%259C%25D7%2595%25D7%2596+%25D7%25A0%25D7%2590%25D7%25A4%25D7%2595%25D7%25A7%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiEworilCPTA5gXAtse7IhN-KLubVVh0oszXf8sEtQOvaCO5aY3cO1qE0ohNm-E6_GNL6x3QkeNjQLkm7uoMkJDwpDKKDZdLxG0HKoV2wJPBIwDx0ARNlboEHVg9Jkma2s67V3TGTR5XfE/s72-w640-c-h424/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%259C%25D7%2595%25D7%2596+%25D7%25A0%25D7%2590%25D7%25A4%25D7%2595%25D7%25A7%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2018/01/Cluj-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2018/01/Cluj-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content