/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בדברצן ב-2024 - המדריך המושלם למטיילים בהונגריה!

מתכננים טיול בהונגריה? אל תפספסו את העיר דברצן - שעתיים מבודפשט בלבד ואחד היעדים החמים ביותר בשנים האחרונות. אז אילו מלונות בדברצן זכו בציונים הטובים ביותר ברשת? באיזה איזור כדאי לישון שם? ומהם המחירים הממוצעים במלונות הטובים של העיר בעונת התיירות של 2024? כל הפרטים, במדריך הבא. 


מלונות מומלצים בדברצן ב-2023 - המדריך המושלם למטיילים בהונגריה!
כשעתיים נסיעה בלבד מבודפשט, נמצאת לה העיר ההונגרית דברצן (Debrecen) שהפכה בשנים האחרונות ליעד תיירותי מומלץ ביותר ופופולרית מאוד בקרב מטיילים ישראלים רבים שקופצים לביקור של כמה לילות בעיר, לעתים כחלק מטיול מקיף יותר באיזור. דברצן היא גם פופולרית במיוחד בקרב משפחות והיא מציעה הרבה מאוד אטרקציות ופעילויות לילדים ובראשן פארק המים Aquaticum Spa המשתרע על פני כ-9000 מ"ר וממוקם בסמוך למתחם המרחצאות והמעיינות החמים המפורסמים של דברצן.

דברצן היא עיר אוניברסיטאית וסטודנטים צעירים רבים חיים בה ומקנים לה אווירה צעירה ותוססת. זאת העיר השנייה הגודלה בהונגריה ויש הרבה מה לראות ולטייל בה. בין האטרקציות הבולטות שבעיר, ניתן לציין את מוזיאון דרי (déri museum), הכנסייה הרפורמית המפורסמת של העיר, רחוב הקניות Csapó Street וכמובן פארק נגיארדי שבו תמצאו את המרחצאות המפורסמים ואת פארק המים, וגם את מגדל המים והאצטדיון הגדול.

מומלץ לקרוא גם על:
בדברצן תמצאו גם קניונים ומרכזי מסחר גדולים וחובבי השופינג יוכלו למצוא בה מחירים נוחים מאוד במיוחד ביחס למחירים בישראל. כאמור, רבים מהמטיילים מגיעים לדברצן כחלק מטיול כוכב או מתגלגל, ומחברים את הביקור בה יחד עם טיולים ביעדים הקרובים לאיזור כגון קושיצה שבסלובקיה, קלוז' נאפוקה ברומניה וכמובן בודפשט, המרוחקת כשעתיים נסיעה משם.

אז אם גם אתם מתכוונים לעצור לכמה לילות בדברצן, הגעתם למקום הנכון. היום באתר "תיירות נבונה" נציג לכם את המלונות הטובים ביותר בדברצן שזכו לביקורות ולציוני הגולשים הטובים ביותר ברשת. נבדוק גם באיזה איזור כדאי לחפש מלון בעיר ומהם המחירים הממוצעים במלונות המומלצים ביותר של העיר בעונת התיירות של 2024.

5 המלונות הטובים ביותר בדברצן לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בדברצן לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון צנטרום דברצן (Centrum Hotel)
  2. מלון אקווטיצום דברצן (Aquaticum Debrecen Termal & Wellness Hotel)
  3. מלון דיבינוס דברצן (Hotel Divinus) 
  4. מלון ליסיום דברצן (Hotel Lycium Debrecen)
  5. מלון קלאב הוטל פניבס דברצן (Erdőspuszta Club Hotel Fenyves)

חפשו מלון במרכז העיר - איפה כדאי לישון בדברצן?


למרות שזאת העיר השנייה בגודלה בהונגריה, דברצן היא עיר קטנה יחסית ובמיוחד איזור התיירות שלה המתרכז כמעט כולו ברדיוס קטן סביב מרכז העיר העתיקה. לכן, המיקום בעיר, הוא אולי הפרמטר החשוב ביותר בבחירת מלון שם וכפי שתוכלו לראות בהמשך המדריך, הרוב המחולט של המלונות בדברצן שזכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר, ממוקמים במרכז העיר העתיקה או במרחק הליכה משם. בחירה במלון באיזור זה, תבטיח לכם טיול מהנה וקליל בין האטרקציות המפורסמות של העיר ובבילוי בבתי הקפה והמסעדות הרבות הפזורות בה.



כ-300 ש"ח לזוג ללילה וכ-500 ש"ח למשפחה ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בדברצן ב-2024?


לינה בדברצן היא תענוג לכל כיס. גם המלונות הטובים והמומלצים ביותר בעיר, יעלו לכם כ-200 עד 350 ש"ח בלבד לזוג ללילה ואם אתם מגיעים כמשפחה עם שני ילדים, המחיר הממוצע לחדר משפחתי יעמוד בכל עונות השנה על כ-500 ש"ח ללילה.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לדברצן?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת להונגריה התקופה הטובה ביותר להגיע לדברצן בשקלול מזג אוויר, עומס תיירים ופרמטרים נוספים, היא בעיקר בחודשים החמים ובין החודשים אפריל עד אוקטובר, כאשר יולי ואוגוסט הם החודשים החזקים והעמוסים ביותר בעיר.

מלונות מומלצים בדברצן ב-2024


להלן רשימה של המלונות בדברצן שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


ובכן, גם לפי גולשי אתר בוקינג.קום וגם לפי גולשי אתר טריפ אדווייזר, המלון הטוב ביותר בדברצן הוא ללא ספק מלון צנטרום שכבש ממש את אתרי הביקורות ברשת וזכה לציונים מעולים כמעט בכל פרמטר אפשרי, בין אם זה המיקום המעולה שלו בלב המרכז ההיסטורי של דברצן ובמרחק הליכה מכל האטרקציות, ובין אם זה החדרים הגדולים והמרווחים שקיבלו ציונים מעולים, או בין אם זה השירות הטוב של צוות המלון.

מדובר במלון 3 כוכבים הממוקם במרכז העיר במרחק הליכה מהקתדרלה הפרוטסטנטית הרפורמית הידועה וממוזיאון דרי (Déri) ואילו מרחצאות אקווטיקום המקסימים, ממוקמים כ-2 ק"מ בלבד מהמלון. מיקומו האידיאלי של המלון, הוא ככל הנראה הפרמטר העיקרי שעזר לו להתברג במקום הראשון באתרי התיירות המובילים.

המלון מומלץ מאוד גם למשפחות עם ילדים המגיעות לדברצן כאשר הוא מציע גם חדרים משפחתיים ל-4 נפשות וגם חדרים זוגיים עם דלת מקשרת. המלון מציע חנייה ואינטרנט בחינם. מטיילים ישראלים רבים בחרו ובוחרים ללון במלון זה בשהותם בדברצן ולפי הביקורות שהם משארים ברשת, הם כנראה מסכימים עם שאר הגולשים בעולם שדירגו את המלון במקום הראשון. המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה במלון עומד על כ-250 ש"ח ואילו חדר משפחתי ל-4 נפשות יעלה בממוצע כ-500 ש"ח ללילה בלבד.  

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


אם אתם מחפשים מלון מומלץ למשפחות עם ילדים בדברצן, כדאי מאוד לבדוק את המלון אקווטיצום הנחשב לאחד הטובים והמומלצים ביותר בדברצן. מלון זה דורג במקום השלישי בטבלת דירוגי הגולשים באתר בוקינג.קום ובמקום השני באתר טריפ אדווייזר.

משפחות ישראליות רבות בחרו ללון במלון זה והעניקו למלון ציונים מעולים ברשת. בין השאר, ציינו לשבח את רמת המתקנים הגבוהה, את ההתאמה המעולה לילדים ואת השירות אבל בראש ובראשונה את המיקום המושלם ליד הפארק המקסים אקווטיצום מדיטרניאן המציע בריכות תרמיות, מגלשות מים ומתקנים נוספים.

המלון, המחזיק בדירוג של 4 כוכבים, ממוקם בתוך היער הגדול של דברצן ומציע חדרים זוגיים וחדרי משפחה ל-4 נפשות הכוללים בין היתר מיזוג אוויר, מרפסת ואינטרנט אלחוטי בחינם. המלון מציע גם בדרך כלל חבילות חצי פנסיון הכוללות ארוחת בוקר וערב. המחיר הממוצע לזוג ללילה עומד על כ-400 ש"ח ולמשפחה עם שני ילדים כ-900 ש"ח לחצי פנסיון.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


עוד מלון מומלץ ביותר בדברצן שזכה בהרבה מאוד ביקורות מעולות ברשת, הוא מלון ליסיום הנחשב גם לאחד המלונות נותני התמורה הטובים ביותר בעיר וקיבל גם ביקורות ישראליות מעולות ברשת.

מדובר במלון 4 כוכבים גדול ומוקפד השוכן במרכז העיר ובמרחק הליכה מהאטרקציות שברובע ההיסטורי כגון מוזיאן דרי והקתדרלה. ישנם גם קניון וקזינו במרחק הליכה מהמלון ואילו המרחצאות המפורסמים ממוקמים כ-10 דקות נסיעה משם. המלון שוכן במבנה של 4 קומות כאשר הקומה הרביעית היא קומת ספא הכוללת בריכה, סאונה ועוד.

המלון דורג במקום הרביעי המכובד באתר טריפ אדוויזר ובמקום השישי בדירוג הגולשים של אתר בוקינג עם ציון 8.6 שנקבע על סמך מעל 700 חוות דעת מאומתות של גולשים. המטיילים הישראלים שכבר הספיקו ללון במלון, שיבחו בעיקר את המיקום המרכזי, את ארוחת הבוקר המגוונת, את רמת המתקנים והניקיון ואת השירות. המלון מציע חדרים זוגיים ודירות המתאימות למשפחות עם 2 ילדים. המחיר הממוצע לדירה משפחתית במלון עומד על כ-550 ש"ח ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון נוסף בדברצן שזכה בשבחים רבים ברשת הוא מלון דיבינוס הנחשב גם הוא לאחד המומלצים ביותר עבור משפחות עם ילדים ומשפחות ישראליות רבות כבר הספיקו ללון בו ולהעניק לו ציונים טובים מאוד ברשת. זהו מלון 5 כוכבים מוקפד ומאובזר ביותר בעיצוב ים תיכוני קלאסי עם שילוב מודרני ועכשווי.

מלון זה הוא השלישי הטוב ביותר בדברצן לפי גולשי אתר טריפ אדווייזר שציינו לטובה בביקורות שם את המיקום הקרוב לפארק ולתחנת הטראם (בעזרתה ניתן להגיע למרכז בכמה דקות נסיעה) ואת הבריכה המחוממת. כאמור, המלון מתאים גם למשפחות עם ילדים והוא מציע בין היתר גם בריכת פעוטות וחדר משחקים לילדים.

המלון מציע חדרים זוגיים וחדרי סוויטה המתאימים לעד 6 נפשות בחדר. המלון זכה בציון 8.4 המבוסס על כ-600 ביקורות מאומתות של גולשים מישראל ומרחבי העולם והמחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה עומד על כ-500 ש"ח.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


ועוד כמה מלונות מומלצים בדברצן


להלן עוד כמה מלונות בדברצן שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • מלון אובסטר דברצן (Hotel Óbester) - מלון 4 כוכבים עם דירוג של 8.2 באתר בוקינג וקיבל באתר ציונים טובים מהמטיילים הישראלים שציינו לטובה בעיקר את המיקום הנוח שמאפשר מרחק הליכה למרכז ולפארק. המלון מציע חנייה ואינטרנט אלחוטי חינם וגם איזור בריאות. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-230 ש"ח לזוג ללילה. 
  • מלון וילה דברצן (Hotel Villa) - המלון השני הטוב ביותר בדברצן לפי טבלת דירוג גולשי אתר בוקינג. ממוקם בתוך פארק נאגירדו שבו נמצאים המרחצאות ופארק המים. זכה בציון מעולה בבוקינג של 9.3 וקיבל גם ביקורות מעולות בטריפ אדוויזר. החדרים כוללים טלוויזיה, פינת עבודה ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר: כ-270 ש"ח לזוג ללילה בממוצע
  • מלון הבוטיק קריסטלי דברצן (Boutique Hotel Kristály) - מלון בוטיק מפנק שזכה להמלצות רבות ברשת בעיקר בקרב זוגות. המלון דורג במקום השלישי באתר בוקינג וקיבל שם תגובות מעולות ממטיילים מכל העולם. ממוקם קרוב יחסית לשדה התעופה. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-300 ש"ח. 

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בדברצן ב-2024 - המדריך המושלם למטיילים בהונגריה!
מלונות מומלצים בדברצן ב-2024 - המדריך המושלם למטיילים בהונגריה!
מתכננים טיול בהונגריה? אל תפספסו את העיר דברצן - שעתיים מבודפשט בלבד ואחד היעדים החמים ביותר בשנים האחרונות. אז אילו מלונות בדברצן זכו בציונים הטובים
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjUb9qDPrRtrhNJ7pLHNTE-sYvG9RFnP94LSbgZuVvN97cJUTsreLYVd933LzkJe_br8eJ8RtnwlmOWfmB6LSCEBLxJ_Uomi7fW_EX3b2LRFLfvwngzyXuTdzkst-Brf0zNLrDrwamWIwM/w640-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2593%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%25A6%25D7%259F.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjUb9qDPrRtrhNJ7pLHNTE-sYvG9RFnP94LSbgZuVvN97cJUTsreLYVd933LzkJe_br8eJ8RtnwlmOWfmB6LSCEBLxJ_Uomi7fW_EX3b2LRFLfvwngzyXuTdzkst-Brf0zNLrDrwamWIwM/s72-w640-c-h480/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%2593%25D7%2591%25D7%25A8%25D7%25A6%25D7%259F.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2022/11/2023.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2022/11/2023.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content