/* תחילת קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */ /* סיום קודים לתיקונים של הכתוביות מתחת לתמונה */

$type=slider$meta=0$show=home$snip=0$rm=0

מלונות מומלצים בקראיובה רומניה ב-2024 - איפה כדאי לישון שם?

מתכננים טיול לרומניה ולאיזור הדנובה? קרוב לוודאי ששמעתם על העיר קראיובה הפופולרית ביותר. אז מהם המלונות המומלצים ביותר בקראיובה שזכו להמלצות הגולשים הטובות ביותר ברשת? באילו מלונות בחרו ללון המטיילים הישראלים? ומהם המחירים שם לעונת התיירות של 2024? כל זה ועוד, בכתבה שלפניכם.


מלונות מומלצים בקראיובה רומניה ב-2023 - איפה כדאי לישון שם?
 בניין העירייה במרכז קראיובה. צילום: Mvelam
אם הגעתם לחפש מידע על העיר הרומנית קראיובה (Craiova), כנראה שאתם במהלכו של תכנון טיול בדרום רומניה והדנובה (וקרוב לוודאי שהטיול כולל גם ילדים), איזור שזוכה לפופולריות עצומה בשנים האחרונות בקרב משפחות ישראליות שמוצאות בו הרבה טבע, אטרקציות ואווירה נפלאה וכל זה, בתקציב הגיוני ואפשרי. אז אם גם אתם מתכננים טיול ברומניה ולינה ליום או יומיים בעיר קראיובה, הגעתם למקום הנכון. אם לא, תמיד נחמד להכיר מקומות חדשים.

העיר קראיובה ברוב המקרים, אינה מהווה יעד בפי עצמו אלא בעיקר מהווה תחנת עצירה פופולרית ביותר לפני ואחרי טיול ברומניה או סרביה ולאורך הדנובה. מיקומה המעולה של קראיובה לשדה התעופה ולטיולים באיזור, המחיר הזול של הטיסות מישראל, האטרקציות השוות והאווירה התיירותית הנפלאה שהיא מציעה, הפכו את קראיובה לאחת מנקודות העצירה המוכרות ביותר לטיול בדרום רומניה ואכן רוב המטיילים הישראלים (וסביר להניח שגם אתם) בוחרים לפתוח ולסיים בה את הטיול שלהם.

מומלץ לקרוא גם על:
אז מה מציעה קראיובה מלבד לינה להמשך הטיול? ובכן, לא מעט בכלל. האטרקציה הראשונה והמזוהה ביותר בעיר שאף תייר שמגיע, לא מעז לפספס, היא פארק רומנסקו - פארק מקסים וירוק עם הרבה עצים, שבילים, מפלי מים קטנים וגשרים והוא כולל בתוכו גם גן חיות קטן ונחמד. בימי הקיץ אפשר אפילו לתפוס שם איזו הופעה טובה או קונצרט מעניין. אגב, הכניסה לפארק היא ללא תשלום!

חוץ מהפארק, ניתן לבקר בגן הבוטני של העיר הנחשב למעולה, במוזיאון לאמנות או בבית האופרה. העיר העתיקה וכיכר פרפקטורה המרשימה והגדולה, מהווים את מרכז קראיובה ושם תוכלו למצוא מסעדות, בתי קפה וחנויות רבות. באיזור זה מטיילים בעיקר רוב התיירים בקראיובה. ניתן גם ללכת ברגל מהעיר העתיקה לפארק בהליכה של כחצי שעה עד שעה וליהנות מהעיר ומהאנשים.

 פארקים ירוקים ונפלאים - קראיובה
לאיפה כדאי לטייל מקראיובה? ובכן, אחרי שנוחתים ועוצרים ללילה אחד או שניים בקראיובה, ניתן להמשיך משם לבראשוב או סינאיה שבצפון או לבוקרשט שבמזרח. אפשרות פופולרית מאוד שמטיילים ישראלים רבים בוחרים בה היא לצאת מקראיובה לטיול בדרום ומערב רומניה לאורך הדנובה ולבקר בקניון שערי הברזל המפורסם, בעיר טימישוארה ואפילו לקפוץ לביקור קצר בצפון סרביה. ישנם ללא ספק אפשרויות רבות העומדות לרשותכם. הנה למשל המלצה לטיול מעגלי מקראיובה לטימישוארה.

אז באיזה איזור מומלץ לבחור מלון בקראיובה? מהם המלונות שם שזכו בביקורות הגולשים ביותר ברשת? באילו מלונות בוחרים ללון המטיילים הישראלים שם ומהם המחירים הממוצעים במלונות בקראיובה בעונת התיירות של 2023? אתר "תיירות נבונה" גאה להציג כאן את מדריך הלינה בקראיובה הטוב ביותר שתמצאו ברשת. קדימה, בואו נתחיל.

5 מלונות מומלצים בקראיובה הטובים ביותר לפי טריפ אדווייזר ב-2024


ראשית, להלן 5 המלונות הטובים והמומלצים ביותר בקראיובה לפי ביקורות הגולשים באתר הביקורות המפורסם ביותר בעולם "טריפ אדווייזר":
  1. מלון רמדה פלאזה קריובה (Ramada Plaza Craiova)
  2. מלון רויאל קריובה (Hotel Royal Craiova)
  3. מלון רקסטון קראיובה (Hotel Rexton)
  4. מלון גולדן האוס קראיובה (Hotel Golden House)
  5. מלון אולטניה קראיובה (Hotel Oltenia)

חפשו מלון בקרבת העיר העתיקה - איפה כדאי לישון בקראיובה?


איזור העיר העתיקה של קראיובה הוא האיזור התיירותי ביותר בעיר ושם מומלץ לחפש מלון. כפי שתוכלו לראות בהמשך המדריך, אכן המלונות המומלצים ביותר ממוקמים בקרבת העיר העתיקה. שדה התעופה של קראיובה נמצא גם הוא לא רחוק מהמרכז ומכיוון שקראיובה משמשת בהרבה מאוד מקרים כנקודת פתיחה או סגירה של הטיול, גם המרחק משדה התעופה הוא פקטור חשוב להרבה מאוד מטיילים. לכן, בחירת מלון במרכז או ליד המרכז, תמקם אתכם במיקום טוב לשתי האפשרויות.


כ-350 ש"ח בלבד לזוג ללילה בממוצע - כמה יעלו לכם המלונות המומלצים ביותר בקראיובה ב-2024?


קראיובה היא מקום זול ללון בו. גם במלונות המומלצים והטובים ביותר בעיר, תוכלו למצוא חדר זוגי ללילה ב-250 או 300 ש"ח בלבד. במלונות היוקרתיים ביותר בעיר לעומת זאת (כמו למשל מלון רמדה המומלץ ביותר, שתוכלו לראות בהמשך הכתבה), החדר יעלה באיזור ה-450 ש"ח ללילה בלבד והתמורה שהם מציעים היא מעולה.

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס לקראיובה?


מבדיקה שערכנו באתרים של מומחי תיירות ברשת לרומניה התקופה הטובה ביותר להגיע לקראיובה בשקלול מזג אוויר, עומס תיירים ופרמטרים נוספים, הם חודשי חגי תשרי סוכות וראש השנה (ספטמבר ואוקטובר), חודשי הקיץ (יוני, יולי ואוגוסט) ואולי (אך פחות) גם אפריל ומאי.

מלונות מומלצים בקראיובה ב-2024


להלן רשימה של המלונות בקראיובה שזכו למספר הגבוה ביותר של המלצות ברשת בכל אתרי המלונות הבינלאומיים כולל ממטיילים ישראלים רבים ששהו במלונות ודירגו את המלונות בציונים גבוהים:


מלון רמדה קראיובה
מלון רמדה פלאזה הוא כנראה המלון הפופולרי והמומלץ ביותר בקראיובה ברשת. המלון דורג במקום הראשון והמכובד באתר טריפ אדווייזר ובמקום הרביעי בטבלת דירוגי הגולשים באתר בוקינג.קום שם גם זכה לציון המעולה 9.2 המתבסס על כ-700 ביקורות מאומתות של גולשים מכל רחבי העולם.

מטיילים ישראלים רבים שהגיעו ללון בקראיובה, בחרו ללון במלון זה והתרשמו מאוד לטובה. ניתן לראות זאת היטב בביקורות הישראליות הרבות שהשאירו באתר בוקינג המשבחות את החדרים הגדולים והמאובזרים, את הספא עם הבריכה המחוממת, את השירות המהיר ואת הארוחות במלון כולל את ארוחת הבוקר. אין ספק שזהו אחד המלונות המומלצים בעיר.

מדובר במלון ספא המחזיק בדירוג 4 כוכבים וממוקם במרכז קראיובה. שדה התעופה מרוחק מהמלון כ-7 ק"מ בלבד (המלון מארגן גם הסעה לשם בתשלום נוסף). העיר העתיקה והמרכז התיירותי של העיר נמצא בקרבת המלון ובמרחק הליכה. המלון כאמור, מציע מרכז ספא עם בריכה ללא תשלום וכן אינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המלון.

המלון מתאים גם לזוגות וגם למשפחות כאשר החדרים במלון גדולים מאוד ומרווחים וכוללים בין היתר טלוויזיה, חדר רחצה פרטי ופינת ישיבה (לא בכל החדרים). המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון זה עומד על כ-580 ש"ח ללילה כולל ארוחת בוקר ואופציה לביטול חינם.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון הלין קראיובה
עוד מלון מומלץ בקראיובה שכבש את המטיילים הישראלים, הוא מלון הלין שדורג במקום השמיני במלונות קראיובה לפי ציוני הגולשים באתר בוקינג.קום עם ציון 9 המבוסס על 350 חוות דעת מאומתות של גולשים.

זהו מלון 3 כוכבים שיתרונו הגדול ביותר הוא מיקומו המעולה הנמצא ממש במרכז העיר סמוך למדרחוב עם חנויות ומסעדות רבות באיזור. שדה התעופה מרוחק 3 ק"מ בלבד מהמלון. מבנה המלון עצמו הוא יחסית פשוט וסטנדרטי, אך חדרי המלון מעוצבים בסגנון מלכותי ומפואר עם מיטות רחבות במיוחד וריהוט עם קישוטים מלכותיים.

המלון גרף שבחים רבים ברשת וזכה לביקורות מעולות ברשת גם מזוגות וגם ממשפחות בפרמטרים רבים ובעיקר על המיקום המרכזי והקרבה לשדה התעופה, על החדרים הגדולים והמרווחים, על הניקיון והסדר ועל התמורה המעולה למחיר שעומד בממוצע על כ-300 ש"ח בלבד לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון רויאל קראיובה
מלון רויאל הוא המלון השני הטוב ביותר בקראיובה לפי גולשי אתר טריפ אדווייזר וזכה שם לתגובות מעולות מהגולשים. גם באתר בוקינג זכה המלון להתברג בין עשרת המלונות הטובים ביותר בקראיובה לפי ביקורות הגולשים וקיבל את הציון המעולה 9.1.

גם בקרב ביקורות הגולשים הישראלים באתר בוקינג שכבר הספיקו לשהות במלון, כמעט ולא תמצאו הערות שליליות על המלון ורובן המחולט של הביקורות הן אוהדות וחיוביות ומציינות לטובה את הניקיון, המיקום או את ארוחת הבוקר.

מלון רויאל ממוקם במרכז קראיובה ליד האוניברסיטה של העיר ונמצא במרחק של כ-10 דקות נסיעה בלבד משדה התעופה ולכן הוא פופולרי מאוד בקרב המטיילים שנוחתים או ממריאים מקראיובה. החדרים במלון מעוצבים בסגנון חמים ומזמין והם כוללים את הסטנדרט כגון טלוויזיה, מיני בר וכו'. הסוויטות במלון כוללות גם מרפסת פרטית. המחיר הממוצע לחדר זוגי ללילה במלון עומד על כ-250 ש"ח בלבד.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון קאזה קראיובה
אם אתם מחפשים מלון זול וטוב בקראיובה שנותן תמורה מלאה למחיר, כדאי לבדוק את מלון קאזה קראיובה המוגדר כבית הארחה ומציע חדרים לזוגות או סוויטות למשפחות ממש ב"גרושים". בטבלת דירוג הגולשים באתר בוקינג, מקום אירוח זה דורג במקום השני מבין כל האורחנים ברמה הזו וזכה לציון המעולה 9.2 לפי מעל כ-200 ביקורות.

בית הארחה זה זכה זכה לתגובות נלהבות בקרב המטיילים הישראלים שהספיקו ללון בו שהביעו פליאה על המחיר הזול ביחס לתמורה המעולה שהוא מעניק ולכן, מדובר ללא ספק באחד ממלונות נותני התמורה הטובים ביותר בקראיובה.

גם החדרים הזוגיים וגם הסוויטות המשפחתיות המותאמות ל-4 נפשות ביחידה, כוללות ריהוט מאובזר מלא כולל מטבחון עם מקרר, מיקרוגל, כיריים, כלי מטבח וכו'. ישנה גם פינת ישיבה בה תוכלו לאכול בחדר בנחת.

המלון עצמו ממוקם לא רחוק ממרכז העיר וקרוב גם לפארק רומנסקו הפופולרי (כ-15 דקות הליכה). המחיר, אם אתם סקרנים, עומד על כ-100 ש"ח ללילה לזוג או כ-250 ש"ח בלבד ללילה לחדר למשפחה עם 2 ילדים!

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


מלון ספלנדיד 1900 קראיובה
אם אתם אוהבים מלונות בסטייל ובעיצוב אומנותי, כדאי לבדוק את מלון ארבעת הכוכבים ספלנדיד 1900 האיכותי הנחשב לאחד הטובים בעיר. מלון זה מציע חדרים מסוגננים שעוצבו בטוב טעם ובקפידה רבה. העיצוב משלב בין ציורי קיר מושקעים לבין רהיטים בעיצוב אלגנטי ומודרני.

מלון זה דורג במקום השני בטבלת דירוג ציוני הגולשים באתר בוקינג.קום עם ציון נדיר של 9.5 המבוסס על ממוצע של כ-250 ביקורות מאומתות באתר. בטריפ אדווייזר זכה המלון להתברג בעשרת המלונות הטובים ביותר של קראיובה. הגולשים ברשת, פרסמו ביקורות נפלאות על המלון וחילקו מחמאות בעיקר על העיצוב המסוגנן, המיקום ורמת האירוח הגבוהה.

מלון זה ממוקם במרכז העיר, ליד האוניברסיטה ובניין העירייה ומרוחק כ-7 ק"מ משדה התעופה. החדרים במלון כוללים בין היתר, טלוויזיה, שולחן אוכל, מיני בר, חדר רחצה עם אמבטיה ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר לחדר במלון עומד על כ-350 ש"ח בממוצע לזוג ללילה.

לפרטים נוספים על המלון באתר בוקינג   להשוואת מחיר המלון באמצעות אתר טריפ אדווייזר


ועוד כמה מלונות מומלצים בקראיובה


להלן עוד כמה מלונות בקראיובה שזכו למספר גבוה מאוד של המלצות טובות ברשת באתרי התיירות המובילים:
  • בית הארחה בריסל קראיובה (Bruxelles Guesthouse Craiova) - אחד המלונות המומלצים ביותר למשפחות עם ילדים בקראיובה ששם דגש רב על יחס חם ואישי. זכה לציונים מעולים ממטיילים ישראלים רבים ברשת ששהו בו. ממוקם כ-2 דקות נסיעה משדה התעופה וכולל גם בריכת שחייה חיצונית. מציע גם חדרים משפחתיים מעוצבים בסגנון מודרני היכולים לאכלס עד 6 נפשות ביחידה. זכה לציון המעולה 9.8 באתר בוקינג. המחיר הממוצע: כ-260 ש"ח לזוג או כ-500 ש"ח למשפחה ללילה.
  • מלון ארלינגטון קראיובה (The Arlington Hotel) - מלון 4 כוכבים אלגנטי ויוקרתי בקראיובה עטור שבחים ברשת שדורג במקום הראשון באתר בוקינג לפי ציוני הגולשים ובמקום השני באתר טריפ אדווייזר (בקטגוריית "אורחנים"). זכה למחמאות רבות מצד הגולשים על האירוח האישי ורמת החדרים הגבוהה. המחיר: כ-300 ש"ח לזוג ללילה בממוצע.
  • וילה כרמליטה קריובה (Villa Carmelita) - בית הארחה קטן ואינטימי הנחשב לנותן תמורה מעולה בקראיובה הודות למחיר הזול שהוא מבקש העומד על כ-150 ש"ח בלבד לזוג ללילה בממוצע. קיבל המלצות טובות מאוד ממטיילים ישראלים רבים שהספיקו כבר ללון בו. ממוקם יחסית קרוב למרכז העיר. מומלץ מאוד גם למשפחות לפני או אחרי טיסה בקראיובה.
  • מלון לה רוקה קראיובה (La Rocca Boutique Hotel) - מלון מסוגנן ומודרני המחזיק בדירוג 4 כוכבים שקיבל ביקורות מעולות ברשת. המלון דורג במקום החמישי מבין כל מלונות קראיובה באתר בוקינג. מציע בריכה נחמדה וחדרים מאובזרים המעוצבים ברמה גבוהה ומוקפדת. הביקורות הישראליות ברשת דיווחו על שירות חם ואישי מעולה ועל חדרים גדולים ומרווחים. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-250 ש"ח בלבד.
  • מלון רקסטון קראיובה (Hotel Rexton) - מלון 4 כוכבים גדול ומודרני הממוקם במרכז העיר שדורג במקום גבוה בציוני הגולשים באתר בוקינג (מקום 11) ובאתר טריפ אדווייזר (מקום 3). ממוקם במרחק נסיעה קצר לשדה התעופה ומספר דקות הליכה למרכז העיר. החדרים במלון כוללים בין היתר מיני בר, כספת וטלוויזיה. המחיר הממוצע לזוג ללילה במלון עומד על כ-220 ש"ח.

כל המלונות בקראיובה על גבי מפה + מחירים

Booking.com
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר תיירות נבונה באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק הרשמי שלנו או לחצו כאן כדי לקבל את כל הכתבות היישר לתיבת הדוא"ל שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע באתר מהווה המלצה בלבד ונאסף מאתרים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם המלונות או מטעם אף גורם רשמי אחר.

תגובות

שם

אגם גארדה,3,אגם טאהו,1,אגם לוגאנו,1,או נאנג,1,אודסה,1,אוסטריה,12,אוסטרליה,1,אוסלו,1,אוקראינה,2,אטרקציות בברצלונה,3,אטרקציות ביער השחור,2,אטרקציות בלונדון,3,איביזה,1,איה נאפה,1,איטליה,28,אילת,7,איסטנבול,2,איסלה מוחרס,1,איסלנד,1,אירופה,197,אירלנד,1,אמסטרדם,5,אנגליה,8,אנדלוסיה,3,אנטליה,2,אסיה,29,אפריקה,4,אצטדיונים,1,אקזוטי,8,ארצות הברית,23,אתונה,1,באן טאי,1,בארי,1,בודווה,1,בודפשט,5,בולגריה,5,בולוניה,1,בוסטון,1,בופוט,1,בוקרשט,1,בורגס,1,בטומי,1,בטן גב,20,בייג'ינג,1,בילבאו,1,בלגיה,1,בלד,1,בנגקוק,1,בנסקו,1,בראשוב,1,ברזיל,1,ברטיסלבה,1,בריסל,1,ברלין,5,ברן,1,ברצלונה,7,גאורגיה,2,גרמניה,12,דבלין,1,דברצן,1,דובאי,1,דילים וחבילות נופש,4,דיסנילנד,6,דנמרק,1,דרום אמריקה,4,האנוי,1,הואה הין,1,הודו,3,הולנד,7,הונג קונג,2,הונגריה,5,הופעות,1,היער השחור,8,הלסינקי,1,המבורג,1,וושינגטון,1,ויאטנם,2,וילנה,1,וינה,10,ולנסיה,1,ונציה,1,ורונה,1,ורוצלב,1,ורנה,1,ורסאי,1,ורשה,1,ז'נבה,1,זאגרב,1,זלצבורג,1,זנזיבר,1,זקינטוס,1,חבל טירול,1,חגים,4,חדשות,3,חיטהורן,1,טביליסי,1,טבריה,2,טוסקנה,6,טוקיו,1,טורונטו,1,טורינו,1,טורקיה,3,טטרה,1,טיולים מאורגנים,6,טנריף,1,יואנינה,2,יוון,25,יוסמיטי,1,יורט דה מאר,1,ים המלח,2,יפן,4,ירושלים,1,ירח דבש,9,ישראל,13,כרטיסים לאטרקציות,54,כריסמס וחנוכה,6,כרתים,7,לאס וגאס,2,לובליאנה,1,לונדון,7,לוס אנג'לס,2,לוצרן,1,לטביה,1,ליד שדה תעופה,4,ליון,1,ליטא,1,ליסבון,1,לצ'ה,2,מבזקי תיירות,3,מדריד,10,מומבאי,1,מונטה קרלו,1,מונטנגרו,2,מונקו,1,מוסיקה,1,מוסקבה,1,מיאמי,1,מילאנו,3,מינכן,1,מיקונוס,1,מלדיביים,1,מלטה,1,מנהטן,5,מנצ'סטר,1,מקאו,1,מקסיקו,3,משפחות,11,נאפולי,1,נורווגיה,1,ניאגרה פולס,1,ניו אורלינס,1,ניו דלהי,1,ניו יורק,8,ניס,1,סאפה,1,סביליה,1,סופיה,1,סורנטו,1,סידני,1,סיינה,1,סיישל,1,סין,4,סינאיה,1,סינגפור,1,סיציליה,1,סירמיונה,1,סלובניה,2,סלובקיה,3,סלוניי,1,סלוניקי,1,סן דייגו,1,סן סבסטיאן,1,סן פרנסיסקו,3,סנטוריני,1,ספורט,2,ספרד,25,סקי,1,סרלה,1,עמק הלואר,1,פאי,1,פארק אירופה,2,פארק ציון,1,פארקים,8,פודגוריצה,1,פוזנן,1,פולין,5,פוקט,1,פורט אוונטורה,1,פורטו,1,פורטוגל,3,פטאיה,1,פיליון,1,פיליפינים,1,פינלנד,1,פירנצה,1,פלאייה דל כרמן,1,פלובדיב,1,פלמה דה מירוקה,1,פסח,7,פראג,3,פריאנו,1,פריז,19,פרייבורג,1,פרנקפורט,1,צ'אנג מאי,1,צ'ינקווה טרה,1,צ'כיה,3,צימרים,2,צפון אמריקה,3,צרפת,20,קוימברה,1,קוס,1,קוסטה בלנקה,1,קוסטה ברווה,1,קוסטה דל סול,1,קוסמוי,2,קופיפי,1,קופנגן,1,קופנהגן,1,קורפו,1,קושיצה,1,קי ווסט,1,קייב,1,קיץ,12,קלגרי,2,קלוז',1,קנדה,3,קנקון,1,קפריסין,3,קראיובה,1,קרואטיה,2,קרלובי וארי,1,קרקוב,1,ראש השנה וסוכות,7,רודוס,7,רומא,5,רומניה,5,רוסיה,1,ריגה,1,ריו דה ז'נרו,1,ריילי ביץ',1,שוודיה,1,שוויץ,5,שטוקהולם,1,שמוני,1,שנחאי,1,תאילנד,13,
rtl
item
תיירות נבונה: מלונות מומלצים בקראיובה רומניה ב-2024 - איפה כדאי לישון שם?
מלונות מומלצים בקראיובה רומניה ב-2024 - איפה כדאי לישון שם?
מתכננים טיול לרומניה ולאיזור הדנובה? קרוב לוודאי ששמעתם על העיר קראיובה הפופולרית ביותר. אז מהם המלונות המומלצים ביותר בקראיובה שזכו להמלצות הגולשים ה
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhC5fzFmD16sSBWaIxowqWKQHsEkPMUxUwMijgcP9omAMS_Fjh7ZMnJEO48WTPJgyjCPC-v4YSFStOuVus83INWqX9eFw1WfxJyo_0hPaBAs3m9Ge2JysVUYaK-a_4XjXmpt8aOb7rN-Lg/w640-h356/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%25A8%25D7%2590%25D7%2599%25D7%2595%25D7%2591%25D7%2594.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhC5fzFmD16sSBWaIxowqWKQHsEkPMUxUwMijgcP9omAMS_Fjh7ZMnJEO48WTPJgyjCPC-v4YSFStOuVus83INWqX9eFw1WfxJyo_0hPaBAs3m9Ge2JysVUYaK-a_4XjXmpt8aOb7rN-Lg/s72-w640-c-h356/%25D7%259E%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA+%25D7%259E%25D7%2595%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259D+%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%25A8%25D7%2590%25D7%2599%25D7%2595%25D7%2591%25D7%2594.jpg
תיירות נבונה
https://wize-travel.blogspot.com/2018/04/Craiova-Best-Hotels.html
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/
https://wize-travel.blogspot.com/2018/04/Craiova-Best-Hotels.html
true
4416864862586462832
UTF-8
כל הכתבות לא נמצאו כתבות צפו בכולם קראו עוד תגובה ביטול תגובה מחיקה מאת ראשי PAGES POSTS צפו בכולם כתבות נוספות שיעניינו אותך תגיות ארכיון SEARCH כל הכתבות לא נמצאו כתבות המתאימות לחיפוש Back Home ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ממש עכשיו לפני כדקה $$1$$ minutes ago לפני כשעה $$1$$ hours ago אתמול $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago לפני יותר מחמישה שבועות עוקבים עוקב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content